Jump to content

Golf 5 GTI


PUG

Postare recomandată

Salutare tuturor,

 

De aproximativ 3 saptamani sunt posesorul unui Golf 5 GTI din 2008 cu DSG  :D .

Sunt membru nou vwforum deoarece inainte am avut aproape 4 ani un Opel Astra H GTC 1.8 benzina.

 

Masina a fost cumparata de noua din Romania si la momentul achizitiei de catre mine avea putin peste 71.000 km. Are carte service si tot istoricul in reprezentanta. Masina este in stare foarte buna, a fost bine intretinuta si tinuta in garaj.

Este stock, fara nicio modificare. Are adaugat ulterior doar RCD510.

Ca si dotari nu pot sa spun ca este foarte incarcata. Fata de echiparea de baza, din ce imi aduc aminte ca si dotari standard, are adaugat xenon, senzori de parcare, senzori presiune roti, climatronic, oglinzi pliabile electric, cotiera, senzori lumina si ploaie.

 

Planuri prea mari de modificari nu am. Vreau sa ii pun urgent pilot automat si poate la vara jante Detroit pe 18.

Ca si planuri pe viitor poate sa ii pun comenzi pe volan (sau alt volan cu totul - nu inteleg de ce primul proprietar nu a pus ceva atat de util) si poate bluetooth. 

 

Deocamdata am facut aproximativ 1000 km si imi place foarte mult, mai ales cutia DSG  :D. In D este cam moale si destul de inerta, dar in S si pe manual se schimba treaba.

Ma cam enerveaza sitemul RCD510 pentru ca mi se cam pare o prostie sa ai touchscreen intr-o masina si pentru ca desi playerul anterior (nu mai stiu exact ce era) avea in dotare USB in cotiera, noul sistem nu este legat la el si am inteles ca nici nu se impaca unul cu celalalt  :tuktuk: .

 

Momentan trebuie sa schimb doar soclul de la centura stanga, deoarece chiar si cu centura cuplata suna ca si cum nu ar fi.

In rest masina merge perfect, nu bate nimic, nu suna nimic. Sper sa se pastreze asa  :icon_thumleft: .

 

 

 

 

post-161993-0-56670400-1451999827_thumb.

Link către comentariu

Multumesc pentru urari  :D

 

@ vetrea_bogdan, vreau sa o las stock. Pentru mine este suficient.

Link către comentariu

S-o stapanesti sanatos. Modificari, stage 3, hau-bau. Pentru ce? Cati dintre voi ati si exploatat cum se cuvine puterile rezultate? Sau altfel spus, cati ati putut s-o faceti? Unde? 

Link către comentariu

Andrei , asta ar insemna ca toti ar trebui sa ne cumparam masini care sa nu depaseasca 0.9 cm3 , sunt foarte multi membri care mers pe circuit deci au unde sa isi exploateze puterea dupa bunul plac !

Link către comentariu

Eu nu zic ca nu ai unde sa exploatezi puterea si nu ai cum sa zici ca mai multa putere te incurca  :D ... dar mie personal imi plac masinile stock.

Link către comentariu

Fiecare are optiunea sa faca ce doreste cu masina lui. Puterea unui GTI e mai mult decat suficienta intr-un daily drive. Oricum, o masina isi va pastra mult mai bine valoarea in timp daca va fi pastrata stock. Intradevar, un soft mareste puterea substantial, dar la o masina cu tractiune fata, nu se va simti decat din treapta a 3-a in colo, GTI-ul pe care l-am avut rupea aderenta intr-a 2-a la un kickdown, de trebuia sa corectezi traiectoria din volan (fiind stock) deci e foarte greu sa pui si 200 cp pe asfalt cu FWD (cel putin in primele 3 trepte)..inteleg sa ii faci soft daca mergi la liniute (LEGALE) :D  si/sau pe circuit, dar trebuie luate in calcul si alte modificari dupa un soft: ambreiaj, volant, frane etc... dupa parerea mea, un GTI e misto exact asa cum a iesit din fabrica ;)

Modificat de corad0
Link către comentariu

Asta vroiam sa spun si eu dar m-am facut gresit inteles. Avand deja 200 de cai pe o masina de <1500kg, nu e musai sa simti nevoia de mai mult. Pentru o masina de uz zilnic. :)

Link către comentariu

Forumistii se impart in 2 categorii: pasionati si posesori. Posesorul isi cumpara masina stoc, o tine stoc,face reviziile la 15.000, orice modificare i se pare ca ii scurteaza viata masinii ( de parca o tine pana la batranete) si buzunarul s.a.m.d. Pasionatul este cel cu greu inteles de catre posesori,care vede masina mai mult decat un bun care il duce din A in B. :beer:

Daca iti iei un GTI, nu inseamna ca esti si pasionat in acelasi timp, te poti numii posesor.

 

Foarte frumoasa masina ai ales, spor la modificari nu iti pot spune, asa ca iti urez multi km fara probleme  :icon_thumleft:

Link către comentariu

O sa te contrazic: nu am intalnit inca posesori de GTI "nepasionati", daca nu o modifica nu inseamna ca nu sunt pasionati, doar ca le ajunge ce au facut in fabrica inginerii din Wolfsburg hot-hatchului, e un echilibru mai mult decat satisfacator, puterea e suficienta,  ii multumeste 90% din timp, mai ales ca un GTI stock e mai rapid decat media masinilor de pe strada, are acceleratii rapide, eu personal am mers cu 240 km/h cu al meu GTI stock!...insa am intalnit baieti care fac soft si multe modificari si pe Lupo 1.2...si se viseaza "raceri"...nu vreau sa starnesc o polemica..dar GTI este o masina care te scoate din gama de "uzual" si arata ca vrei sa fii ceva mai mult decat "normal", ba chiar arata ca ai gusturi la masini, facand parte din ceva iconic legat de motorsport si istorie in ale masinilor. Cand dai peste 30 000 euro pe un Golf nou, arati ca ai o PASIUNE pentru Golf si vrei sa arati asta..nu? si cred ca iti permiti si un soft sau niste frane "racing"... altfel iti cumperi un Golf normal, cel putin in oras, face acelasi lucru ca un GTI; cunosc baieti care se duc pe Nurburgring cu GTI, GOLF R, M3, M5, 911 samd. stock! asta inseamna ca nu sunt pasionati? Tind sa cred ca toti vedem masina ca pe ceva mai mult decat un obiect care te duce din punctul A in punctul B. Pasiunea se reflecta in ceea ce simti tu pentru masina... :wub:

Modificat de corad0
Link către comentariu

@golfix, sunt de acord si cu parerea ta intr-o oarecare masura, dar si cu a lui corad0  :icon_thumleft:

Eu visez la GTI- ul asta de cand l-am vazut pima data intr-o revista in 2005. Recunosc ca nu sunt foarte chitibusar si poate din cauza asta imi place sa o las stock. Vreau doar sa fie in stare foarte buna si sa se pastreze cat mai asemanator cu una noua. 

Dar asta nu inseamna ca nu sunt pasionat. Am poze cu GTI-uri in calculator de 10 ani, am studiat fiecare model nou care a aparut, am oprit pe strada posesori de GTI-uri, etc.

Imi place GTI si in general hothatch-urile pentru ce reprezinta, chiar daca nu ma consider un vitezoman.

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie! Asteptam mai multe poze. Golful tau este aproape identic cu al meu...poate vom reusi sa le facem o poza impreuna :) Multi kilometri si multe zambete sa iti aduca GTI-ul tau !

Link către comentariu

Boala grea cu GTI urile astea : ) Eu personal am ales sa o pastrez stock, mai sunt momente cand mi se pare underpowered dar mai sunt si momente cand ma ia prin surprindere (mai ales dupa ce merg mult doar in Bucuresti si ies la drum intins cu ea). Dar dupa 4 ani si 140000 km mersi in toate conditiile imaginabile inca imi iubesc masina si dimineata cand stiu ca plec cu ea la munca ma cuprinde un fel de veselie copilaroasa.

Link către comentariu

Felicitari pentru masina si sa o stapanesti sanatos! Nu am fost niciodata vreun fan VW (ba din contra as spune! :) ..), dar GTI-urile mi-au placut mereu.

Pertinente parerile lui corad0, dar probabil ca stie si el ca nu este neaparat vorba de CP (pana la urma viteza maxima nu prea cred ca intereseaza pe multi - sau ma rog, asa sper ..), ci mai ales de cuplu: una este sa ai 300-350 Nm, alta este sa ai 450 Nm. Multa lume din acest motiv face remap, pentru mai mult cuplu si acceleratii mai bune. Asta nu inseamna ca masina stock nu este arhisuficienta ca si putere/cuplu/performante. Trebuie sa conduc si eu un GTI sa imi fac o idee daca l-as tine stock ori cu Stage1 :)

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

Va multumesc mult pentru urari! 

 

O sa ii fac mai multe poze, dar nu prea circul cu ea. O folosesc doar in weekenduri.

catalinmiti, chiar ar fi interesante niste poze cu ambele  :D

 

Am tot citit aseara pe forum despre problemele specifice acestor motoare si mi-am facut niste ganduri rele :blink:

Deocamdata mi-am notat doar niste tag-uri - PCV si CAM FOLLOWER. Inca nu stiu exact la ce se refera, dar trebuie sa studiez. Mai bine sa previn ceva decat sa fie prea tarziu.

Link către comentariu

    Foarte frumoasa, cat mai multi km fara belele. Ideea este sa il lasi stock pe exterior :D , la motor daca o sa probezi vreodata un soft de la Revo sau APR nu o sa mai vrei niciodata stock garantat. Nu recomand alt tuner din cauza cutiei DSG.

    Legat de cam folower, daca masina are km reali, cam folower-ul este aproape nou, eu l-am gasit intr-o stare buna la a mea la 95.000km, l-am schimbat doar pentru ca il comandasem inainte sa desfac. PCV-ul ca sa vezi ca functioneaza trebuie sa deschizi busonul de la ulei cu motorul pornit la relanti, daca incepe sa se balbaie atunci cand il deschizi este ok, functioneaza, nu este spart.

Modificat de motan
Link către comentariu

Forumistii se impart in 2 categorii: pasionati si posesori. Posesorul isi cumpara masina stoc, o tine stoc,face reviziile la 15.000, orice modificare i se pare ca ii scurteaza viata masinii ( de parca o tine pana la batranete) si buzunarul s.a.m.d. Pasionatul este cel cu greu inteles de catre posesori,care vede masina mai mult decat un bun care il duce din A in B. :beer:

Daca iti iei un GTI, nu inseamna ca esti si pasionat in acelasi timp, te poti numii posesor.

 

 

 

 

 

Man, adevarul este ca aia de colectioneaza zeci de modele Porsche pe care le pastreaza stock sunt doar nsite posesori, nicidecum pasionati.  :)  Sau colectionari de orice alte soiuri de masini. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
  • taz21 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!