Jump to content

Pornire grea la rece - TDI


Baboon
 Share

Postare recomandată

@Costel.CAici trebuia să postezi. Acolo unde ai postat era vorba despre altceva. Te rog mai multă atenţie şi foloseşte funcţia Search înainte de a posta.

Ia vezi cu mufa de la senzorul de temperatură lichid răcire scoasă cum porneşte

g62.JPG.d48e18ab26ba9b72185c1fb648d14aa9.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va cer si eu parerea:AXR,alternator revizuit incarca foarte bine,baterie de 3 luni EXIDE,electromotor demontat si revizuit/gresat,nu prezinta jocuri semnificative in bucse,la pornirea masurata ultima data avea 12,5 bateria, pus contact intrat preincalzirea ca erau temperaturi negative a coborat la 11,5, a urcat in 5 secunde la 12 iar cand am dat la automat a coborat la 9,70 v tensiunea in baterie.Porneste normal insa dupa ce pornesc mai aprinde pentru o secunda ABS si controlul tractiunii. Care sa fie problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal să ai fluctuațiile alea de tensiune. 

Niciun acumulator nu o să aibă 12v în momentul în care învârte electromotorul. 

În legătură cu becurile care se aprind poți verifica dacă sunt strânse bornele bateriei, legăturile la masă, legăturile la siguranțele de pe baterie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Sal. Am un Touran 2006 1.9 TDi 105 CP si de anul trecut am o problema la masina. Mentionez ca nu prea circul cu masina (1000 km/an) o folosesc doar pentru familie si pescuit.
Cand nu pornesc masina cateva zile, aceasta porneste la sfert de cheie si dupa cateva secunde motorul se opreste si trebuie sa dau la automat foarte mult timp pana porneste. Dupa aceea nu am nici o problema, porneste la sfert de cheie toata ziua.
Nu stiu daca este coincidenta, dar problema a aparut din momentul in care am alimentat ceva motorina dintr-un bidon si pana sa imi dau seama, am bagat ceva motorina ca o gelatina(mizerie). Am fost la un mecanic, mi-a curatat sorbul si cat a putut din rezervor si filtrul de motorina care era foarte imbagsit, dar problema persista. Am observat ca la temperaturi mari, problema apare si dupa 24 ore de nepornit. Iarna si toamna, trebuie sa treaca 3-4 zile sa apara problema. Am lasat masina in vara cu botul in jos si a 2-a zi a avut aceiasi problema. Acum vreau sa ma ocup de masina si nu stiu cu ce sa incep. In primul rand, am zis sa golosesc tot rezervorul de motorina si sa schimb iara filtrul. Ciudat este ca dupa prima pornire, totul merge impecabil fara trepidatii sau probleme in mers.
Multumesc frumos!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepe cu filtru de motorina si cu o motorina de peco .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se dezamorseaza. Pompa din rezervor functioneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine merg la mecanic sa golesc rezervorul, sa curete cat poate rezervorul si sa schimb filtrul de motorina. La pompa de motorina se aude ,,bazaitul'' cand pun contactul dar nu stiu daca functioneaza la parametrii normali. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa faca 3 bar presiune.Dar ai incercat sa pui contactul de mai multe ori? Si inca ceva, verifica daca rezervorul face vid.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La PD pompa din rezervor face 0,5-0,6 bar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare,

Am o problema cu pornirea la un 1.9 TDI 105 cai cu dpf din 2007  . Ca sa fiu mai exact , daca o pornesc de pe o zi pe alta , trebuie sa tin contactul 15-20 de secunde . Daca am apucat sa o pornesc..urmatoarele porniri merg dupa aia la sfert . Tin sa precizez ca pe tester nu da nici o eroare . 
Pun si filmarea aici -> https://www.youtube.com/watch?v=Qbwt7pyetZM&t=1s

Orice parere este binevenita !

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am schimbat oring-urile la injectoare si face la fel , doar ca am descoperit o chestie noua ...daca o parchez inclinata cu spatele pe bordura .. porneste perfect in fiecare zi..iar daca o parchez cu fata pe bordura...apare problema.. si porneste foarte foarte greu . In concluzie daca sta peste noapte cu botu in sus .. apar problemele a doua zi ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa... oringuri originale ai pus, s-a respectat procedura de montaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat si pompa tandem si face la fel ...alte pareri ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu noutati .. s-a intamplat pentru prima data sa porneasca la fel de greu , parcata chiar si cu botul in jos  ..  Pana la urma sa fie de vina chiulasa? .. e destul de scumpa .. 2500-3000 lei .. iar din dezmembrari.. nu sunt adeptul pentru ca si alea au uzura lor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. 

Daca titlul topicului este pornirea greoaie, eu sunt la stadiul de nepornire a motorului indiferent de cat as da la automat.

Premergator acestei probleme, am mers cam 15 km pe "drojdie" pana la primul Peco dupa care am alimentat si am plecat mai departe. Dupa aproximativ 2 km, am simtit o smucitura in mers iar motorul nu mai depasea 2000 de ture oricat l-as fi accelerat. L-am oprit/pornit dar  pornirea era greoaie, cutia fiind automata, smucea la fiecare treapta, in sfarsit cu chiu cu vai am ajuns acasa. A doua zi, motorul nu a mai pornit deloc.

Ce am facut:

- schimbat filtru motorina si pompa tandem, amorsat instalatie motorina.

- verificat si curatat pompa din rezervor

- schimbat un releu care cica ar avea legatura cu pornirea dar fara efect

- cuplat/decuplat toti senzorii care monitorizeaza parametrii motorului

- schimbat baterie iar totodata, pe Vag Com nu am nici o eroare.

In prezent, masina este intr-un service unde s-a verificat distributia, axa cu came, tacheti, senzor volant. Aici mi-au spus ca ar fi de vina toate injectoarele si sa incerc sa le schimb cu altele ceea ce eu nu prea as crede si de aceea as vrea sa va intreb daca ar mai fi ceva de verificat, ceva ce mi-a scapat si mie dar si celor de la service. Eu stiam ca la motoarele TDI PD, poate sa iti pice un injector chiar doua, motorul porneste asa chinuit cu trepidatiile de rigoare.

Din ce am mai parcurs din acesta sectiune tehnica, vad ca se mai pune accent pe furtune fisurate deci aer fals pe instalatie, supapa unisens de la filtru dar nu cred ca acestea sunt motive pentru care un motor sa nu porneasca deloc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce presiuni fac pompele ? (cea din rezervor si pompa tandem)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa din rezervor este actionata cam 2-3 secunde atunci cand pun contactul iar la la pompa tandem nu am ce sa masor atata timp cat motorul nu porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa se masoara cu manometru .

Se aprinde spira cand pui contactul ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, spira se aprinde la punerea contactului. Stiu de procedura de citire a presiunii la pompa tandem dar acolo face referire la anumite turatii pe care trebuie sa le aiba motorul. Cat actionez electromotorul, am o turatie de 200 - 300 rpm, nu cred ca as putea masura o presiune la acea turatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica presiune pompa rezervor.

Amorseaza sistemul de alimentare

Verifica turatii  G28 si G40 (cand dai la cheie)

Verifica aliniere distributie 

Fa un test de compresie 

Intareste mufe injectoare

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu care este procedura de verificare presiune pompa rezevor. Cand pun contactul, pompa lucreaza, nu stiu ce se intampla cand dau la automat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut. Revin dupa o perioada in care dupa mai multe incercari, am observat ca in Vag Com, senzorul de turatie indica 0 rpm atunci cand dau la automat. Am schimbat senzorul, la fel nici o schimbare si trag concluzia ca ar fi ceva intrerupt pe traseul mufa senzor turatie - ECU si de aici problema cu pornirea. Ma poate ajuta cineva cu o corespondenta intre mufele de la senzori  si mufa de la ECU, sa stiu exact terminalele care trebuie verificate. Am gasit ceva documentatie dar nu reusesc sa gasesc acesta corespondenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifici între conector senzor si conectir ECU motor. Ce masina, ce an, ce cod motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta întreb și eu. Ce pini ar trebui să verific.

Vw Bora 2003, 1.9 TDI ASZ. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!