Jump to content

Toata iarna B8-urile 2.0TDI merg cu motorul rece?


GunX
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

 vi se pare posibil?

 

Posibil? NU!

Doar penibil. :))

No offence!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

None taken, pentru ca nu m-am exprimat eu clar. Nu imi imaginam ca lichidul ala e cu mir plans de o icoana facatoare de minuni care rezolva problema. E vorba daca exista de fapt alta explicatie in afara de minte sau nu stie ce vorbeste. Daca chiar e posibil sa se fi rezolvat. Si este, pentru ca in Spania e posibil sa fie de fapt faza ca acolo nu sunt aceleasi temperaturi cu minus. Sau la schimbarea solutiei de fapt au facut altceva adiacent procedurii. 

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GunX, doar schimband antigelul G13, nu rezolvi nimic, iara ramani fara bani...

 

Am iesit seara asta si la noi in Tg-Mures erau +5°C. Cu condus normal, schimbat viteza la 2500 rpm, si mers normal pe la 2000 rpm ( ca si cu un ALH :dry: ) a urcat la 90°C. Si chiar repede a ajuns acolo. Cand incepeam sa conduc, conf bordului, cobora temperatura. Eu tot tin la ideea ca aceste modele de Audi cu motorizari EURO5 ( Alle TDI-Motoren, conf fabricii ) sunt facute sa functioneze  :mellow: asa...

 

Si sunt convins ca nici masina ta si nici a mea nu a nimica. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu intentionez si nici nu m-am gandit sa schimb antigelul, discutia era doar teoretica cum ar fi putut sa provoace rezolvarea prin ALTA explicatie logica, dar cred ca regimul diferit de temperatura al tarii este de fapt motivul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

 

Eu tot tin la ideea ca aceste modele de Audi cu motorizari EURO5 ( Alle TDI-Motoren, conf fabricii ) sunt facute sa functioneze asa...

 

Si sunt convins ca nici masina ta si nici a mea nu a nimica.

 

 

Corect! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Aceeasi problema am avut-o si eu la a4 2.0 tdi caga multitronic iarna trecuta. Apa statea la minim, doar cand se mergea cu masina in sarcina, adica peste 2000 temperatura incepea sa creasca si uneori atingea 90 grade, iar apoi daca se mergea mai incet temperatura scadea pana la minim.

Am schimbat ambele termostate la reprezentanta audi, conform recomandarii lor, dar masina s-a comportat la fel. A doua zi am mers inapoi si mi s-a inlocuit din nou termostatul nr. 2, care se afla pe conductele din pozele atasate in primele posturi. Au inlocuit doar termostatul, cu unul aftermarket cred, pentru ca nu au schimbat si conducta ca prima data. De atunci masina merge bine si face si caldura, inainte era cam racoare inauntru.

Explicatia a fost, ca prima data cand s-a inlocuit termostatul nr.2 nu a fost montat corect de mecanic si l-a blocat la montaj, acesta fiind un pic mai dificil de montat. Asta mi-a spus mecanicul, care l-a inlocuit a 2 a oara, nu stiu daca m-a aburit sau e adevarul, important e ca temperatura sta la 90 acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest weekend am avut aprox 10°C in zona Tg-Mures. Am avut de facut un drum scurt prin oras, aprox 15km. Clima pe 22°C - AUTO. Mentionez ca acul de la °C a urcat normal la 90°C si a si rams acolo...

Eu nu-mi mai bat capul cu acest lucru... Pt mine e OK asa.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plus, ca am gasit si in Manualul de utilizare Indicatie referitor la incalzirea motoarelor diesel la temp ext scazute...

Temperatura functionare.JPG

Modificat de Pandras29
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

E normal ca la temperaturi f. scazute sa nu ajunga lichidul de racire la temp optima, la sarcini reduse. Opriti ventilatia daca vreti sa creasca temp mai repede si mai mult. Stiu, faceti frigul, dar macar motorului ii e cald :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Nu s-a mai discutat de ceva vreme despre acest subiect. Avand si eu(b8 2010, caha) acceasi problema, am demontat ambele termostate si am incercat sa le verific prin incalzirea apei intr.un vas la temperaturi treptate de 70, 75, 80. Am turnat prin corpurile termostatelor sa vad la cat deschid. Cel principal a deschis pe la ~80 iar cel secundar ~75. Ambele inchizandu.se, sufland cu aer prin ele. Am decis in urma acestei operatii sa nu le mai inlocuiesc. Am incercat inclusiv cu cartonul in bot si nici o schimbare. Poza cu termostatele, inclusiv cel secundar scos din carcasa.

Screenshot_20190126-104520~2.png

Screenshot_20190126-104644~2.png

Screenshot_20190126-105934~2.png

Modificat de andreisergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca este anormal sa nu se încălzească.

Am masina de noua (A4 b8 2008 caga M6) si acum este prima iarna în care apa se ridică la doar 70-80 de grade. Temp la apa urcă si la 90 dar sta prea putin timp acolo, de parcă ar fi setată pe 80 de grade. Temp la apa sta ca in poza de mai jos (facuta la drum intins) si cand sunt 8 grade afara si cand sunt -5. O fi termostatul defect la mine.

20181115_073445.jpg

Nu am incercat sa reduc temperatura in interior sa vad daca creste temp la apa. Căldură baga multă in interior peste tot, nu pot merge cu ea la 23 de grade cu geaca pe mine, trebuie sa o dau la 22 sau 21.5.

Oricum, sa stea apa de motor la 50-60 de grade ca la ceilalti useri se întâmplă doar daca o pornesc si nu o mișc de pe loc si asta stiu sigur ca se intampla si cand era noua, nu se încălzea pe loc niciodată.

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Update:

Am schimbat termostatul de pe racire, cca 2 ore in reprezentanta, manopera a fost mai scumpa decat piesa in sine, s-a completat cu G13 ca a curs pe jos destul, motorul ajunge si ramane acum la 90 de grade cum stiam dinainte, inclusiv in oras sau drumuri lungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
Audi a4 b8 quattro

Salut

La mine la A4 B8 2010, doar vara pe canicula se ridică la 90, dacă sunt 10 grade cu plus, apa stă pe 60, 50, la minus 10 grade, 30 km, acul la mine nici nu se mișcă,  sau dacă se mișcă 2,3 mm, adică undeva la 10, 20 grade, de 2 ani merg așa,  am citit tot pe aici, prob nu se rezolvă 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Intre timp, a rezolvat cineva? 

Vreau sa achizitionez un A4 B8, ai vad prbl cu incalzirea. 

Locuiesc in zona de munte, iarna e la ea acasa. 

Pe circuit racire mai sint 2 pomoe electrice. 

Cu mufa scoasa la una din ele, apa sta la 90.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce sa ii faci, asa e proiectat sistemul de racire. Lichidul se raceste din cauza circuitul de racire al EGR-ului si cum interactioneaza cu restul sistemului, practic atingel incalzit de motor ajunge sa disipe caldura in radiatorul din fata masinii chiar si cu termostatul principal inchis. 

 

LE: Este o problema specifica Audi care are un sistem de racire diferit fata de aceleasi motoare de pe VW-uri de ex. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O rezolvare tot exista, doar sintem romani. 

Acel circuit de egr cooler e alimentat de o pompa electrica, acea pompa e comandata de ecu motor. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe aceeași masina despre care am scris mai sus, A4 B8 CAGA am schimbat și un termostat aflat pe unul din furtunele de răcire și de atunci stă perfect la 90 de grade.

Este un termostat care nu e conectat la fire electrice, doar deschide și închide mecanic în baza temperaturii.

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Poti sa lasi aici codul? 

E termostat sau supapa de sens? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Al meu e modelul cu facelift, CJCA,mai problematic in a mentine temperatura la 90 grade.

Am rasfoit tot netul.

Si in alte tari se plang de problema asta.

Putini au rezolvat prin inlocuirea termostatelor.

Eu nu ma las. Locuiesc in zona de munte.

Sa circul asa la 60..70 grade, inseamna uzura, consum mare, daunator la dpf.

Eu zic cacproblema consta in circuitul de racire al egr cooler, care pompeaza apa calda in radiatorul mare, chiar daca termostatul mare e inchis.

Las o schema.

 

 

IMG-20211201-WA0020.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Schimb din nou termostatul principal, tot original.

Sa vad saptamana viitoare, ca vine gerul.

Modificat de cogdao
Fara prescurtari, nu suntem pe messenger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica mai are un termostat pe circuitul de racire egr. Daca il cauti in programul de piese, audi il vinde cu tot cu o conducta la vreo 1200 ron. E acelasi termostat ca cel de la dsg de la vw passat b7, golf 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuit ambele termostate si supapa de sens.

Nici un rezultat.

Sapt viitoare vine gerul, pregatesc o patura si carton la radiator.

Am vb si pe la reprezentante, nici o rezolvare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

S-au impacat cu ideea posesorii, daca vrei sa rezolvi trebuie sa faci ce ar fi trebuit sa faca inginerii de la VW/Audi din fabrica, adica sa modifici sistemul de racire. Si aici pe langa timpul si banii cheltuiti, mai intrevine si riscul sa ma strici una alta in procesul asta de R&D. Dar daca nu te deranjeaza, da-i inainte ... eu citesc cu interes topicul :). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am in plan ceva modificari.

Inca studiez.

Tre sa gasesc o modalitate de a opri pompa de recirculare electrica, care este comandata de ecu motor, pana ajunge apa in motor la 75 grade.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!