Jump to content

Toata iarna B8-urile 2.0TDI merg cu motorul rece?


GunX
 Share

Postare recomandată

 

NU, este termostatul montat pe unul din furtunele de la racitorul de ulei al cutiei automate. Se blocheaza pe deschis si se face un circuit mic de racire.

 

2016+   - in etka exista separata aceasta piesa la Audi, modelele fabricate de la anul model 2016 in sus, adica de prin aug 2015. Atunci au facut-o piesa separata. 

 

Acel termostat e doar la cutiile automate, a se lua aminte. Si se strica la toate masinile pe care este instalat ( Skoda, VW, etC)

Eu nu am gasit acel termostat la cutiile automate DSG de pe octavia, are sau nu ?

 

 

este si la Octavia, la anumite piete.

 

Pai si eu la manuala ce sa-i fac? Sau scenariul expus de mine intra la 'asa face toate' ?

Pui carton in fata radiatorului.  E o gluma, dar bilantul temperaturilor cam acolo duce, la racirea antigelului. Dieselul nu pierde caldura prea multa, mai mergi si la sarcini reduse, cu turatie mica, nu prea ai ce sa ii faci. Daca opresti caldura, o sa vezi ca temperatura nu mai scade. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna asta cu cartonul :))

Pe termen lung se poate intampla ceva urat? Am masina de 4 luni, e fabricata in aprilie 2013, deci a mai prins 2 ierni in Germania...ma gandesc ca proprietarul precedent o fi observat si el asta si o fi fost sfatuit ca nu are nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut pierderi de caldura si la cutie manuala, mai ales la frane de motor mai lungi (coborare in panta), dar revenea la loc mult mai rapid, nu se compara. Acolo daca e serioasa treaba trebuie schimbat termostatul principal (singurul), iar mai departe fiind "pe manual" alegi usor sa mergi putin mai turat si aia e, cred ca nu ai ce sa faci altceva. De asemenea, nu dai clima pe caldura maxima si conduci in tricou pe ger, te imbraci putin mai normal pt anotimpul rece (maneca lunga) si o tii pe ~22 grade, cam asta e recomandarea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers la inceput pe auto la 22 de grade, si in fata si in spate. In spate o aveam pe fi-mea si inca un adult care mi-a zis ca e mult prea cald si am coborat la 21 grade, tot pe auto. Auzisem si la altii de problema asta si credeam ca e ceva normal la motoarele astea...

Modificat de bZ1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi un coleg cu cutie manuala si motor 2.0 TDI CAGC, 2011 cu o problema extrem de similara s-a dus la service, i-au gasit al doilea termostat (!) si i l-a comandat pe original. Pam pam

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant, o sa arunc si eu o intrebare la revizie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@ GunX : Ai reusit sa-ti rezolvi problema, inlocuind termostatul despre care vorbesti ?  Si eu am B8 FL ( CJCD motor ) si aceasi problema, NU SE RIDICA ACUL la 90°C.

Eu am vb cu un tehnician care a lucrat la Service autorizat AUDI ( in prezent inchis e vb de AUTO TOP Tg-Mures ), care a si facut testul pe masina  mea. Evident nici un defect.... Dupa ce a cautat mai mult in programul lui, a gasit o informare din partea fabricii Audi, ca acest fenomen NU se va rezolva inlocuind elemente de pe instalatia de incalzire si orice alta piesa, termostate etc, ce se inlocuieste pt aceasta reclamatie in garantie, va fi stornat de catre fabrica Audi.

 

PS: Asta e preteni , noi cu 2.0TDI, avem consum de combustibil crescut, cand temperaturile sunt negative, deoarece motoarele noastre incearca sa incalzeasca apa la 90°C.

Modificat de Pandras29
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS: Asta e preteni , noi cu 2.0TDI, avem consum de combustibil crescut, cand temperaturile sunt negative, deoarece motoarele noastre incearca sa incalzeasca apa la 90°C.

Actually, motivul (daca vorbim de termostat defect) este ca incearca sa raceasca apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Ice_2K, dar la multi dintre noi, nu e defect termostatul...

Totusi , sunt curios ce iese la GunX si daca rezolva ceva daca inlocuieste termostatul. Asteptam :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a fost pierdere de timp si bani, ambele termostate schimbate degeaba, la temperaturi sub zero in continuare nu se atinge regimul termic optim de functionare, iar daca se atinge, nu se pastreaza. 

Singurele dati cand temperatura creste este cand consumul masinii are o valoare peste medie (in rampa, la viteza mare samd). 

 

Fiind o problema masiv generalizata, ori consideram incompetenta Audi, ori consideram ca in goana dupa masini cat mai ECO, acesta este efectul.

Nu vad ce as mai putea face, sunt nevoit sa accept ca greseala a fost ca am plecat la drum pe premisa "n-au cum sa fie nemtii aia prosti". 

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GunX, sorry pt neplacere, eu am trecut deja de faza asta. La fel de pornit eram, sa schimb termostate, sa vad, ca de ce nu se duce la 90°C. Totusi discutam de marca premium a grupului VAG. In fine...  Si eu am bagat masina in service, teste etc... totul degeaba...

Exact aceeasi simptoma ca si la tine. In regim de oras la temperaturi ext intre -3°C - 15°C abia ca depaseste acul din bord 70°C. 

Este necesar sa ma plimb cu ea, peste 30-40 min si peste 2.000rpm. Asa atinge 90°C, dar in regim de condus normal coboara din nou la jumatate. Tehnicianul de la noi, a zis sa stau calm, pt ca la multe tipuri de masini la care arata in bord 90°C nu au ajuns defapt la 90°C. Si pe langa asta mi-a dat si o informare din partea uzinei Audi, ca : TOATE MOTOARELE DIESEL - EURO5 SUNT ASA, SI CA ORICE LUCRARE DE GARANTIE REFERITOR LA ACESTE TIPURI DE SESIZARI/SOLICITARI DIN PARTEA CLIENTILOR, VOR FI STORNATE DEALERULUI CARE INLOCUIESTE ELEMENTE PE PARTEA DE INCALZIRE. :blink:

 

Asa ca stau si eu asa cum si tu si multi altii cine mai detinem A4 de acest fel...

 

GunX, nemtii numai sunt nici ei nemtii care erau acu' 15 - 30 ani.

 

NU mai fa nimic, arunci bani degeaba. Accepta situatia si atat!

 

Ps: Te ai adresat unei service de marca? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar totusi a incercat careva sa puna cartonul in fata radiatorului? face la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar totusi a incercat careva sa puna cartonul in fata radiatorului? face la fel?

 

  :biggrin:   :eek:  :study:  - bestiala idee... 

Mai bine dai OFF la Clima la ventilatie, la tot, si o sa vezi ca se incalzeste/duce acul repejor la 90°C!!! :Driver: ... interesant, fara cartoon :rules:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea mea ar fi: cum ati stabilit voi asa sigur ca acest comportament reprezinta o problema? De unde stiti ca nu e perfect normal ce se intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca sunt multi care spun ca ei nu au problema asta, iar daca pe cel putin pe unul din astia il cunosti si ai incredere in el, ca sa accepti ca asta e normal si sa te potolesti inseamna ca trebuie sa accepti si ca tipul ala minte sau e prost.

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EU personal, in postarea de mai sus, am uitat sa mentionez faptul ca nu mi-am schimbat nici un element de pe incalzire la masina mea. 

Doar o dignoza ... :Computer:.  eram curios daca se vede ceva. Evindent nimic si atunci nu am mai continuat sa caut.

 

+ inforamrea aia de la Audi, am zis ok, asa ramane si trece si iarna cumva. E mai mare consumul de carburant...

 

 

Am sa scriu exact cum sta si pe informarea respectiva: 

 

Kundeninformation

Eine niedrigere Kühlmitteltemperatur hat keine Qualitätseinfluss auf die Lebensdauer vom Motor, Für diese Motoren wird ein Motoröl mit geeigneter Viskosität verwendet.

 

Informatii clienti

O temperatura scauzta a antigelului nu influenteaza negativ calitatea si durata de viata a motorului, pt ca la aceste tipuri de moatoare se utilizeaza un tip de ulei cu viscozitate potrivita.

 

Informatia exista din anul 2013. :rules:

 

 

@ GunX - si la mine la fel se intampla, se plimba acu' intre 50°C-90°C

Modificat de Pandras29
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multimiri Pandras29, uite si ceva similar primit de alt user de pe clubaudi 

post-19790-0-99888400-1453837181_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daa, exact GunX, asta am si eu pe limba germana... :beer: ( numai eu nu pot posta documente din service, pt ca lucrez la reprezentanta... )

Modificat de Pandras29
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut dragi colegi,azi am mers cu clima setata 22 grade automat si cu motorul turat pana in 2000 rpm conform recomandarilor reprenzentantei ,temperatura exterioara cu ''+''.Concluzie : pe acceasi distanta parcursa in stilul meu de mers  unde apa urca la 70 C ,acum acul s-a miscat o idee peste 50 C.Mentionez ca am schimbat termostatul nr.2,deoarece de cand temperaturile au scazut sub 10 C acul statea intepenit pe 50C,in turatii mari urca ,apoi daca stationam ,la semafor de ex., vizibil temperatura scadea .Dupa schimbarea termostatului lucrurile au revenit la normal,temperatura motorului nu mai scade in stationare.DIn cate am citit si pe alte forumuri  cred ca influienteaza  si stilul de condus,adica eu merg mai turat ,cand e rece nu exagerez dar undeva la 2300 rpm tot merg .Cutia este manuala.Am atasat si cateva poze cu sistemul de racire ,in care se explica cum functioneaza acesta.

'docslide.us_ssp-420-audi-20-litre-tdi-engine-with-common-rail-injection-system.pdf'.22.pdf

'docslide.us_ssp-420-audi-20-litre-tdi-engine-with-common-rail-injection-system.pdf'.23.pdf

'docslide.us_ssp-420-audi-20-litre-tdi-engine-with-common-rail-injection-system.pdf'.24.pdf

'docslide.us_ssp-420-audi-20-litre-tdi-engine-with-common-rail-injection-system.pdf'.25.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V-am citit atent relatarile si da, recunosc am seat si nu audi, dar am motorizare 2.0TDI-150CP... AM monitorizat motorizarea mea in frigurile ce au fost. Si ce pot sa zic ca daca a atins apa 90 de grade, conform CB nu s-a mai redus temperatura deloc, nici in oras nici extraurban. O singura data s-a intamlat  re-racirea dar atunci cu pornire la -16 grade, din varful muntelui de la 1600 m altitudine si o coborare continua de circa 30 de minute...si  pe acest drum cum s-a asjuns pe drum drept si a trebuit sa accelerez motorul destul de repede a urcat la 90 grade si acolo a ramas... si eu extraurban circul intre 2000-2500 rpm normal... asta ca si o idee... consider ca nu sunt normale cele descrise la aceasta sectiune..orice ar zice mecanicii. 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu cred ca ai altfel de motor, generatie noua, euro6. 

Modificat de bZ1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este Euro 6 intr-adevar si stiu ca se fabrica din 2013 parca... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi povesteste cineva ca a avut si el aceiasi problema in Romania, pana s-a dus in Spania si i-au schimbat antigelul, cu toata solutia din instalatie. Cica dupa aia s-a rezolvat instant. Acuma nu prea stiu ce sa zic, vi se pare posibil?

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!