Jump to content

Vw Passat B5 1.9 tdi combi


ro_driver

Postare recomandată

O sa va spun pe scurt ce m-a determinat sa cumpar un Passat B5. Am mai avut 2 masini pana am ajuns la acest Passat B5 , un Citroen C2 din 2008 de care am fost foarte multumit si un Ford Focus 2 din 2007 care m-a cam dezamagit  , aa da si un Matiz la 18 ani cand mi-am luat permisul care "m-a invatat" sa conduc. Am condus la lucru passat B5 si am mai fost ca passager in ale rudelor sau ale prietenilor si am ramas uimit de ele . Mai ales de cel de la lucru care avea 500k km si mergea foarte bine , si era extrem de confortabila . Deci eu am vrut passat B5 pentru ca sunt confortabile , fiabile , foarte incapatoare si au un farmec al lor cand le conduci (cel putin asa simt eu).

 

Am gasit pe internet unul lovit in fata , am fost si l-am vazut , l-am pornit , mi-a placut si lam achizitionat. La prima vedere nu parea lovit foarte tare. Masina are motor 1.9 TDI , 116 cai motor ATJ , 314.000 km

 

Masina lovita arata cam asa :

 

Poza aceasta este din seara in care am adus-o la mine la garaj.

fko8cg.jpg

 

Dupa ce am demontat una alta :

347fvxd.jpg

 

2wovnyx.jpg

 

 

Pentru reparatie mi-au trebuit urmatoarele:

 

- suporti de la cutia de viteze

- vascocupla cu tot cu "elice"

- pompa servo (a fost atinsa fulia si a stricat axul)

- radiator AC si radiator apa

- aripa dreapta fata

- capota

- bara 

- trager

- faruri + semnalizari

- conducta racire lichid servo

- radiator racire motorina (cred) e un radiator mic in dreapta fata

- balamale capota 

- aribaguri

- centuri

- corpul din spatele motorului care distribuie antigelul (nu stiu cum se nuemste) , in care vin si cele 3 bujii

- telescop capota

- armatura fata

- macara usa sofer (era stricata de mai mult timp din cate mi-a zis proprietarul)

- grila fata cu semn

 

 

Aici e o poza cu masina dupa ce a iesit de la tinichigiu si se montau pe ea toate la loc

 

2072g4k.jpg

 

 

Din primele teste masina merge bine dar bate putin axul cu came (se aude in filtrul de aer). Cu ocazia asta poate imi spuneti si mie daca e grav sau inca nu e chiar asa mare problema. 

 

Piesele + manopera m-au costat in total 700 euro. Mentionez ca capota , bara si aripa le-am cumparat direct in culoarea caroseriei. In cei 700 euro intra si manopera pentru schimbarea mai multor chestii care nu erau neaparat necesare pentru functionarea masinii .

 

O sa mai revin cu poze cu ea terminata.

 

Link către comentariu

Mihai , masina cu tot cu reparatie a iesit la 1570 euro. Inainte sa o cumpar m-am uitat bine la ea si motorul pornea fara nici o problema si mna am zis sa ma risc si in cel mai rau caz o dezmembram. Dar nu a fost cazul . Masina merge foarte foarte bine , nici macar nu bate nimic pe ea.

 

Niste poze cu ea acum :

 

2r23czt.jpg

 

2r3xohj.jpg

 

2diqfx4.jpg

 

 

Masinii i-am mia schimbat urmatoarele:

- (314.000 km) distributia , tot kitul role INA si curea CONTINENTAL (cam scump , mai exact intinzatorul ala ciudat a fost scump)

- (314.000 km) pompa apa GRAF

- (314.000 km) telescoapele pe spate MONROUE

- (314.000 km) antigel G12 de la TOTAL

- (314.000 km) filtru aer si filtru combustibil MANN

- (314.000 km) intinzator curea accesorii (foarte scumpa si asta)

 

Acum mai vreau pana in vara sa ii fac urmatoarele :

- sa ii aranjez bordul in partea pasagerului (a sarit airbagul si nu mia sta fix cum trebuie)

- sa ii schimb mansonul de la schimbator ca este foarte uzat

- sa ii schimb toti suportii de motor si de cutie cu unii noi 

- sa ii fac o testare cu vag-com si un control mai amanuntit

- sa ii schimb clipsurile de la fetele de usi

- sa ii polisez farurile

Link către comentariu

Cu bataia in filtru iti pot spune eu ce am gasit la un golf v 1,9 tdi.Cu piese din Romaniea si manopera Italiana ma costat undeva la 800€( schimbat ax cu came, tacheti, garnituri injectoare, garnitura chiulasa, rectificat chiulasa, garnitura capac chiulasa, un litru de antigel, cuzineti, semering si suruburi ax cu came si suruburi chiulasa, schimbat ulei si filtru, curea distributie) deci, manopera 400€ si restil piese. Manopera a fost la pret de Italia cu mecanic roman asistat de seful italian iar lucrul a iesit de [cenzurat], adica fara garantie ca piesele au fost aduse de mine, bataia din filtru nu a disparut in totalitate, suruburile nu lea pus toate la locul lor, la prima toba nu a mai pus bara de fixare a tobei,SI CEA MAI MARE PROSTIE NU A FOST PUSA BINE LA PUNCT DISTRIBUTIEA iar dupa circa o luna am fost nevoit sa schimb injectoarele. Normal ca am schimbat servisul evitand cele unde lucreaza romani.Nu as vrea sa descurajez pe cineva insa masinele nu mai sunt cele pina in anul 2000. Eu sunt mecanic si sofer profesionist (normal nu am prcticat nici una di cele doua meserii, le spun meserii pentru ca am facut scoala la zi si am diplome) si am mers pe ideia ca prind o masina mai veche cu bani mai putini si in timp ii schimb totul nou si probabil ating si eu nr de km ( 700-800k) cu acelasi motor MAM INSELAT.Stiti proverbul ca masinele sunt ca femeile? Ei bine, niciodata nu ai sa faci dintr o baba fata mare ( tanara) si ma refer la vw ca daca ajungi la 200k km fara sa schimbi ambreiaju sau turbina trebuie sa fii cel mai norocos sau cel mai meserias.

Link către comentariu

Mi se pare mult cat ai platit . Eu mi-am calculat cat m-ar costa schimbul axului cu came + tacheti si ce mai trebuie + manopera si este cu mult mai putin . 

Link către comentariu

Cu manopera in Romaniea cred ca scutesti mai mult decat eu in Italia, iar piesele sunt aduse din Romaniea la preturi bune. insa cred ca sari de 500€.

Link către comentariu

o sa iti scriu aici cat o sa coste peste vreo 2 ani cand o sa il schimb. deocamdata uzura la axul meu nu e mare si mai merge. 

Link către comentariu

Doamne ajuta.

Iar bataile in filtru nu vin numai de la axul cu came,poti sa ai o supapa defecta si sa nu inchida bine,poate sa aiba ceva tachetii(eventual unul spart) sau poate sa nu se amorseze bine daca sunt hidraulici,etc,etc totu se vede cand se demonteaza.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am fost cu masina la verificat ... mi-a desfacut tot peacolo si axul cu came e bun (normal ca are uzura dar e bun , nu sunt motive de ingrijorare momentan) . Intre timp mi-au sosit niste jucarii . Pun poze cu ele nemontate ca zilele astea a fost prea frig ca sa le montez.

 

Astea sunt pentru aplicat pe stalpi . Mie imi plac mult 

 

b4uwsl.jpg

 

Si astea se aplica pe inchizatorile usilor care sunt prinse pe stalpi. O sa va pun poze si dupa montaj si o sa vedeti mai exact daca nu v-ati dat seama

 

25aovhu.jpg

Link către comentariu

 

Astea sunt pentru aplicat pe stalpi . Mie imi plac mult 

 

b4uwsl.jpg

 

 

 

Cand spui ca le montezi pe stalpi, te referi jos la praguri sper, nu ? :))

Schimba foarte mult masina acele ornamente, te duc cu gandul la echipare speciala, highline etc.

 

Foarte frumos ceea ce ai facut cu masina, cat mai multi km fara probleme !

Modificat de bubu182
Link către comentariu

Frumoasa masinuta!De unde ai comandat ornamentele?Încă nu le-ai pus sus sa faci o poza, sa vedem cum arata.

Link către comentariu

Fa-i ceva la mansonul acela de la schimbator, ca iti strica interiorul :D

Link către comentariu
andreisss - le-am cumparat de pe un site din china . am asteptat 2 luni dupa ele dar au costat doar 3 dolari . Doar peste 2-3 zile o sa le montez .

 

bubu182 - da , nici mie nu imi place deloc mansonul ala . E altul pe drum deja .
Link către comentariu

Cu frigul asta nu am mai avut chef sa pun protectile alea pe prag asa ca mai pun niste poze de sezon . Dupa un drum lung facut ieri masina este mai alba :>

 

4ruc14.jpg

 

250s9lk.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am facut un mic update azi . Am schimbat farurile deoarece cele vechi ma enervau mult ca nu vedeau bine deloc si pe langa asta erau singurul lucru care nu imi placeau la masina asta la ceea ce priveste exteriorul ei. 

Inainte :

dm8wlh.jpg

Dupa :

2uqes2a.jpg

Inainte :

25zjmns.jpg

Dupa :

fvg1lh.jpg

 

Nu sunt foarte sigur cat de legale sunt , dar imi plac maxim .

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Acum ca tot a dat caldura am avut chef sa mai schimb una alta la masina . Nu mare lucru ... doar lucrari micute . Urmeaza saptamana viitoare o lucrare mai adevarata (schimb ambreiaj si volant)

1 . Am pus asa ceva pe faza lunga (nici o diferenta fata de cele vechi)

2eldwy8.jpg

2. Am pus leduri peste tot . (cu ocazia asta va intreb daca stiri cum se scoate plafoniera de la parasolar , este pozitionata sub parasolar)

mhzzhj.jpg

2jfe5k.jpg

3. Am schimbat mansonul ala oribil

34g7thv.jpg

w1s35t.jpg

wiq6gm.jpg

4. Am etansat cu silicon macaralele geamurilor de la usile de pe partea dreapta.

 

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!