Jump to content

Schimb vitezele si nu trage deloc


premiumfaraplumb
 Share

Postare recomandată

premiumfaraplumb

Eu merg frumos cu masina, ca imi place sa o mangai. Eh in seara asta de la unirea catre alba iulia stateam si ma gandeam sa mai incerc ce poate. Inainte de asta problemelei ei erau EGR plin de ulei, trebuie schimbat urgent si pe calculator a aparut o eroare la o valva in turbina parca ce ma costa 3 milioane reparatia. Daca nu fac valva aceea cica nu o sa mai trec de 130km in catva timp. Bun, masina in momentul de fata mergea impecabil. Stiind datele:

Se face verde. Si a1'a a 2-a 4000 rpm a 3-a 4000 rpm tragea frumosssss d tot spre 5000rpm, dar nu a mai ajuns pana acolo, la 4300rpm parca s-a rupt cablu de remorcare.

Acum... merg cu ea, schimba vitezele dar nu trage deloc, bine, trage dar urca foarte foarte foarte greu si degeaba apas ca nebunu acceleratia. Gata, back in line cu dacia din 84.

Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ailuat contactul si la-i pus la loc sa vezi daca i-si revine?

cam ce spui acolo e limp mode si cred ca se datoreaza depuinerilor din turbina,nici decum valvei, dar cel mai sigur este sa faci un test cu vag comul, daca e sunama pe 0740983295 si vb mai multe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si EGR-ul mai intai curata-l si dupa aceea vezi daca lucreaza.Nu e nevoie sa-l schimbi din prima.Si mai mult ca sigur nu e nevoie sa-l schimbi deloc.Depunerile de ulei de acolo (ca si pe tot traseul de admisie) sunt f frecvente si se datoreaza de obicei epuratorului f prost proiectat.Trebuie o curatare periodica.Si a turbinei la fel.

Da un search pt problema ta ca sunt f multe discutii pe tema asta.Si sunt si solutii detaliate cu poze pt rezolvarea celor doua probleme.

Si nu mai 'mangaia' masina!Mai da-i cate o 'talpa' din cand in cand.Mangaiatul permanent e daunator...pt tdi :) .Tot cu un search o sa te lamuresti de ce.

Si EGR-ul mai intai curata-l si dupa aceea vezi daca lucreaza.Nu e nevoie sa-l schimbi din prima.Si mai mult ca sigur nu e nevoie sa-l schimbi deloc.Depunerile de ulei de acolo (ca si pe tot traseul de admisie) sunt f frecvente si se datoreaza de obicei epuratorului f prost proiectat.Trebuie o curatare periodica.Si a turbinei la fel.

Da un search pt problema ta ca sunt f multe discutii pe tema asta.Si sunt si solutii detaliate cu poze pt rezolvarea celor doua probleme.

Si nu mai 'mangaia' masina!Mai da-i cate o 'talpa' din cand in cand.Mangaiatul permanent e daunator...pt tdi :) .Tot cu un search o sa te lamuresti de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

EGR scoate si sunete de parca e o broasca acolo, dupa ce merg mai mult cu ea face. GROH GROH GROH. serios, lol mi-a spus un mecanic ca este facut praf. Sincer sa pun contactul la loc nu am mai incercat. Am parcat masina si gata. Ma duc acu sa vad, daca se rezolva ce sa cred? ca era de la ECU? si acu s-a resetat? Ma mir, doar nu e calculator, sa se blocheze si sa dai restart. BRB ma duc sa o rup.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

Incredibil. Am pus contactul si parca s-a resetat masina. Tragea saraca de nu avea aer. Nu pot sa-mi explic.

Are vreo protectie daca pui piciorul la podea si o duci in 5000rpm? Taie motorina pana la urmatoarea pornire de motor? Oricum, n-am pus contactul imediat , l-am pus abia acum dupa 3ore. timp in care s-a racit motorul. Poate de aia a tras acum ca e motorul rece, stiu ca dieselurile trag foarte tare cand sunt reci dar pagubele sunt pe masura. O sa incerc si maine cand se incalzeste motorul. Oricum am bagat la cap de curatat EGR si turbina. Decat sa ma lase in drum mai bine le curat. Cred ca in prima zi mai calduroasa o sa demontez tot ce are sub capota si o sa le lustruiesc cum fac aia la hot rod cars la americani.

Va multumesc dar astept un raspuns cu limp modeul acela sau de ce s-a comportat astfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste tot topicul asta, o sa-ti ia ceva timp dar merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta era problema omului defapt ....avea probleme cu VNT ul ....dar stim noi cum se rezolva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

MI-am luat inima in dinti si am citit toate cele 10 pagini. Concluzia este urmatoarea. intai verific EGRul, ce sa mai verific la el ca mi s-a spus ca este distrus complet. Dupa aia verific tragand te parghia de la turbina si daca mecanismul se misca usor e ok daca nu trebuie curatata.

Da, EGR oricum trebuia schimbat si cred ca si turbina curatata pentru ca e pacat sa nu o neglijez pana in clipa cand nu se mai poate face nimic. numai ca am eroarea aceea cu valva.

Modificat de premiumfaraplumb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca nu e chiar asa usor sa tragi de tija aia, accesul e destul de limitat. Poti face vacuum cu un furtunas pe capsula (tragand cu gura) si urmaresti cu mana daca se misca tija sau nu.

Daca nu te descurci roaga-l pe @cipos sa te ajute si poate iti face si un log cu vag-comul, sa-ti stearga si eroarea.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singurul mod de a vedea daca sunt probleme la mecanismul vanelor este de a da actuatorul jos(la passat) deoarece nu ai loc sa bagi mana, si daca mistiaxul cu vacumul, forta este amplificata si nu poti sa ai o precizie buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm

cel mai bine o pui p Vag com si vezi sigur c are.eu la octavia 1 nu mai vroia sa sara de 120 de loc .pana in 120 se ducea glont si la service mi-au zis k e turbina dar nu era asa era de la senzorul de temperatura ,era stricat si dadea eroare k e supraincalzita masina si limita viteza.a fost f greu sa depisteze chestia asta k ba aparea ba disparea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa aia verific tragand te parghia de la turbina si daca mecanismul se misca usor e ok daca nu trebuie curatata.

Incearca basic settings pe gr.11 la engine ... In tot acest timp urmareste cursa tijei. Este foarte important ca tija sa se miste cat mai usor pe intreaga cursa.

Iar la EGR, tot un basic settings pe gr. 003. Se mai poate observa daca functioneaza sau nu. Oricum se aude un "click" pe ciclu on/off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine asa am facut, dar forta era amplificata si nu puteam sa-mi dau seama ca agata, dupa ce am dat actuatorul jos si am miscat de ax,abia atunci se cunostea cum agata, numai in cazurile cele mai grave se cunoaste cum agata daca dai basic satings

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm

cel mai bine o pui p Vag com si vezi sigur c are.eu la octavia 1 nu mai vroia sa sara de 120 de loc .pana in 120 se ducea glont si la service mi-au zis k e turbina dar nu era asa era de la senzorul de temperatura ,era stricat si dadea eroare k e supraincalzita masina si limita viteza.a fost f greu sa depisteze chestia asta k ba aparea ba disparea

:(

Te rog sa nu mai folosesti prescurtari de tip mirc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

Dap. Cauzele sunt :

Magneventilul si eventual EGR terminat dar magneventilul este 100%. O sa ii fac poza ca am uitat sa-l iau din masina.

Am scimbat azi magneventilul dar nu am apucat sa dau in ea. O sa incerc si va spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu daca era magne ventilul(n75) trebuia sa-ti dea negative deviation, deci in concluzie masina trebuia sa fie puturoasa tare deoarece mergeai nu actiona turbo deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este.

N75 defect sau furtunase crapate ===> negative deviation

VNT si/sau actuator blocate ===> positive deviation

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este.

N75 defect sau furtunase crapate ===> negative deviation

VNT si/sau actuator blocate ===> positive deviation

Ca si o completare la ce a spus @ender, sa verificati toate mebranele care sunt actionate de vaacum (EGR, membrana de la clapeta de recirculare gaze, etc.) - asta in cazul in care eroarea este negative deviation.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

Devi magneventilul pe care l-am schimbat da eroarea negative deviation adica masina nu trage absolut deloc. Ehh, l-am schimbat si masina trage si trage frumos acum, cursiv. Problema este ca pe laptop la mecanic arata positive deviation adica EGR care la mine e praf.

Tija aceea am verificat-o si merge bine fara probleme. Nu stiu ce sa zic, mi-e sa nu-mi fi bagat magneventilul pe gat, dar nu cred pentru ca acum trage masina, o sa incerc sa o rup putin ca in seara aceea sa vedem, daca ii cade iar turbina cand o fortez la 4-5000 inseamna ca l-am schimbat degeaba. Observati cum arata EGRul, oricum, mecanicul mi-a spus ca e praf, masina mea trage nu ma plang nu stiu acum daca cat ar trebui sa traga si mi-e sa nu il schimb degeaba e 200E unu nou.

Modificat de premiumfaraplumb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai frate unde stai? in honolulu?

vino un pic sa ne uitam la ea, nu te gandi ca nu mananc oamenii :D

ca sa fii sigur se face un log la 3000 rpm in treapta a 3 si pedala apasta 100%, dar acest log se face cu vag-comul

ca despre egr si la mine a fost la fel, l-am curatat si acuma nu face probleme

positive deviation nu are nici o treaba cu egr

psitive deviation apare in momentul in care turbo da mai multa presiune decat cea specificata de ecu, adica raman vanele pe deschis, cu toate ca ecu comanda sa le inchida, cauze: actuator blocat sau depuneri la sistemul vanelor

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

Lol am inteles gata. Lasa-ma sa dau o tura sa o sar din schema si daca pica vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
premiumfaraplumb

A picat !!!!! Deci am schimbat magneventilul acela de jos din fata masinii cu un altul, adevart, nu nou. Dar ideea este ca iar mi-a cazut acceleratia pe la 4000rpm. Incredibil, deci eu cred ca am schimbat magneventilul ala degeaba, si cel pe care il aveam eu inainte era foarte bun. Deci ce sa fie acum... depuneri pe ce? pe vanele din turbina? si egr?

Poate sa fie numai si numai daca egrul este stricat?

Incredibil am schimbat magneventilul ala si era foarte bun, mor.

M-am luat dupa un mecaic normal. Nu poti sa ai incredere in ei, gata mi-am schimbat parerea nu mai poti avea incredere in nimeni. "schimba aia, ca de la aia e"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frate nu inteleg oamenii ca tine no offence care stau cate 1 luna pe forum (pe langa faptul ca oamenii te tot bat la cap cu loguri) pt o problema care te duci intr-un service pui masina pe rampa si misti cu mana geometria si vezi daca e gripata sau nu...daca e gripata dai jos turbina o cureti o pui la loc iti merge masina no problem end of story etc hf! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum dar iar am avut dreptate, mestere e grele de dat un telefon si sa ne uitam un pic la ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A picat !!!!! Deci am schimbat magneventilul acela de jos din fata masinii cu un altul, adevart, nu nou. Dar ideea este ca iar mi-a cazut acceleratia pe la 4000rpm. Incredibil, deci eu cred ca am schimbat magneventilul ala degeaba, si cel pe care il aveam eu inainte era foarte bun. Deci ce sa fie acum... depuneri pe ce? pe vanele din turbina? si egr?

Poate sa fie numai si numai daca egrul este stricat?

Incredibil am schimbat magneventilul ala si era foarte bun, mor.

M-am luat dupa un mecaic normal. Nu poti sa ai incredere in ei, gata mi-am schimbat parerea nu mai poti avea incredere in nimeni. "schimba aia, ca de la aia e"

nu-i nimic, o sa mai schimbi cateva piese bune si pana la urma o sa iei 1 litru de carburol si se va rezolva problema.

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!