Jump to content

Probleme turbo - traseu turbo - sau poate alti senzori ! Un mister absolut !


free_runner
 Share

Postare recomandată

12 minute în urmă, ionut10a a scris:

ce ai facut tu e irelevant,nu asa se face logul in mers....si cred ca nu are rost sa il mai faci....pe eroarea stocata se vede limpul la 2772 tr,,,

presiunea ceruta de ecu...2029mbari,iar turbina ta furnizeaza 2427mbari,adica cu 400mbari mai mult decat trebuie...curata geometria

ahaa ,si inca cv ,,am la injectoru 4.-0.99 -1.20 si im tripideaza masina la relantiv .acea problema aveam si inainte cu injectoru blocat,dupa ceam schimbat injectoru,am aceleaj tripidati da mai rare si mai slabutza da mai sunt tripidatiile din ce cauza ? o fii tot din cauza injectorului?

Modificat de ilciuc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ilciuc da greu te mai exprimi colegu.  Greu greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 06.06.2016 at 0:27 AM, Gnr said:

Buna seara, am si eu nevoie de un sfat in legatura cu un BKP-ul unui prieten. Masina este din 2008. Inafara de fluieratul clasic al turbinei, de la un timp are un sunet in plus, cam ciudat, dupa accelerare. Am pus testerul pe ea, n-are nicio eroare, masina trage impecabil. Sunetul nu se aude cu capota lasata, insa e destul de pronuntat dupa parerea mea. Clipul aici : https://www.youtube.com/watch?v=NW6_smuHlmY

Cu ce sa incepem s-o "vindecam" ?

Joc in ax. Necesita reconditionare. Mieunatul ala in cazul unui gt1749 asta inseamna. 220k km pt turbina aia este respectabil. Si-a trait traiul si-a mancat malaiul. Am vazut multe masini cu sunetul ala. Majoritatea pana in 100.000km. Cauza/cauzele tipice: talpa la subturare, socuri, exploatare necorespunzatoare. Totul combinat cu o calitate slaba initiala a turbinei respective. Culmea, majoritatea facute la noi. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei_Tdi culmea e ca inafara de acel sunet, altceva n-are. In treptele 1 si 2 nu te dezlipesti de canapea, trage de rupe. Ce-i drept undeva la 10k km se aprinde becul la ulei si trebuie completat. Eu cred ca a rezistat atati km tocmai pentru ca a fost exploatat corect, si i-a pus numai mobil 1 esp formula. Deci cred ca e cazul de o verificare a axului pentru moment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate trag. Unele chiar mai bine daca incep sa agate si la geometrie. Asta pana cand se duc naibii. Becul la ulei se aprinde inevitabil la 10.000 km daca foloseste ulei 5w30. Incazul asta este excelent la 10.000km! :) 

Cat despre jocul axului, nu e nevoie sa te indoiesti. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Buna ziua 

Sunt nou pe aici si vroiam sa vad daca ma poate ajuta cineva cu o citire de Log.

Simptomele masinii mele sunt : - in turatie joasa nu are vlaga , nu scoate fum si si nu imi consuma ulei ( cu toate ca pe furtunele de la interculer si la Egr are ceva ulei), simt ca trage dor dupa 2500 rtm ...

Este vorba de un Passat B6 , 2.0 Tdi , 170 cp (DSG si 4 motions) ,cod motor CBBB (euro 5, dpf activ ).

 

Am fost cu ea pe la 3 mecanici si nimeni nu mi-a zis ce are .. ( au incercat si cu alt debitmetru de aer si la fel merge ).

Tin sa mentionez ca am avut schimbat actuatorul de pe turbo.

 

Sper sa ma poata ajuta cineva cu citirea LOG si sa-mi dea un sfat :)  

E frustrant sa ai 170 cp si sa simti ca trage ca un 1.4 benzina ...

Multumesc mult .

 

LOG-01-003-011-010 16 08 20 (3 10 11).CSV LOG-01-001-003-008 16 08 2020 ( 3 8).CSV LOG-01-003-010-015 16 08 2020( 3,10,15).CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut , merita cumparat nou tubulatura turbo-intercooler cea din plastic? sau a facut cineva custom tubulatura sa scape de plastic crapat?  Motor 2.0 BMP

 

P.S Eroare cum ca ar scapa presiune , plastic crapat la capatul ce vine in furtunul rosu turbo si cel de jos la intercooler. Masina trage dar parca nu trage cum ar trebuii , mersi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Cristian-George

Salutare la toată lumea.Revin si eu cu o problemă care ma tot bântuie de mult timp. 

Povestea începe asa:

Am un Passat B6 1.9 Bxe,care in cele din urmă după schimbarea a doua chiulase am schimbat motorul cu un BKC cu tot cu injectoare si miez turbina nouă.Acum problema este în felul următor:Cand bag piciorul in ea in special  intr-antaia se balbaie motoru de zici ca se rupe(parca ai fi călare pe un taur naravas),dar acest lucru nu se intampla mereu si problema e ca nici nu prea are vlaga si mai da si cate un limp mode.Am reusit sa fac si un log în treapta a 3-a daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretarea lui.Multumesc frumos! 

Si inca ceva ca era sa uit,cand o turez la decelerare se aude un sunet pe admisie care acest sunet se auzea si cu vechiul motor

LOG-01-inj.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristian-George cand incepe dansul in tr. 1  daca  calci pedala de ambreiaj se opreste motorul?... daca da 100% lipsa alimentare combustibil, verifici traseul de combustibil, conductele si furtunele sa nu fie sugrumate, sub masina se afla un radiator de racire combustibil, il decuplezi si verifici daca se poate sufla sa nu fie infundat, la rezervor verifici sorbul de la pompa sa nu fie obturat de mizerie. 

Daca motorul nu se sugruma de lipsa puterii dau vina pe calculator ECU motor, cablaje motor, sau cel mai rau cablaj rampa injectoare (exclud injectoarele filtrul si pompa pentru ca nu mai pornea motorul la cald sau la rece decat cu spray)

la inlocuirea motorului cred ca ai facut transfer de injectoare de la cel vechi, intrebare sau inlocuit suruburile de la pana injectoarelor... tare cred ca 'danseaza' si conexiunea pe rampa este deficitara la demaraj.

Turbina va pica din nou pentru ca sa modificat traseul din admisie ( nu mai are rezonator) iar in evacuare sa facut catalizator off , evacuarea fiind lejera, diferenta de presiune din din interiorul turbinei se va regla prin ruperea axului de N'ori atata timp cat nu exista un ''bufer'' care sa egalizeze presiunea din evacuare (sunetul este specific de furtune sparte cu toate ca ansamblul este etans perfect)... aceasta modificare se face pentru cresterea de putere in competitii unde motorul este normal sa se inlocuiasca la cateva mii de Km... in cazul tau te ingroapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian-George

Multumesc mult pentru raspuns.Nu stiu ce sa spun in privinta catalizatorui posibil fostul proprietar sa-l fi golit?Fizic el este la locul lui dar nu stiu si daca mai are ceva in el.Daca era golit bănuiesc că trebuia să se cunoască ca a fost tăiat si sudat?O sa verific si sistemul de alimentare,m-am gandit si eu la pompa de alimentare din rezervor sa nu mai bage debitul necesar in anumite momente...Nu mai stiu ce sa zic m-a adus la sapă de lemn masina asta 

 

Modificări pe admisie si pe evacuare nu s-au făcut de nici in fel,sunt cele stock cu care a venit masina.Masina o dețin de 4 ani jumate 

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza - citeste regulamentul. First/last warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
On 12/29/2015 at 6:39 PM, free_runner said:

Salutare 

 

Cu parare de rau trebuie sa cer ajutorul celor care poate au patit ca mine 

 

Deci , de cand am luat masina aveam un fluierat lejer pe turbo insa nu l am verificat , masina tragea si era in toate capacitatile mintale , nu pierdea ulei ,nu lasa pete de ulei sub masina , mergea perfect . Ca sa o pun la punct am inceput sa schimb pe rand tot ce a trebuit , distributie completa , toate filtrele , fulie alternator si curea alternator , kit oringuri , toate bujiile , baterie noua , flanse amortizor fata, amortizoare spate , volant , discuri frana  , placute frana si in ultimul rand , miez turbina si geometria variabila .

Masina am vrut sa o fac pentru mine sa nu ma lase in drum , insa anul asta am realizat ca am nevoie mai mare de un 4x4 si trebuie sa vand Passat ul . Nu vreau sa vand o masina cu probleme si m am tot zbatut sa fie ok iar viitorul cumparator sa nu aibe prea multe de spus . In momentul de fata mai trebuie sa schimb un motoras de la etrierul stanga spate , s a decis si el sa isi faca de cap in ultimele zile , si un senzor de ulei de pe baia de ulei , care , nou fiind si el , schimbat in service cu factura , cica nu se pupa si tot da eroare . Am cumparat altul de pe un Passat din dezmembrari si astept sa il montez zilele astea .

 

Problema e in felul urmator . In luna noiembrie anul curent am plecat din Manchester spre Romania , Dupa 1 h de mers am simtit un trremurat din compartimentul motor , eram pe pilot automat . cand am pus piciorul pe acceleratie , intradevar , apareau niste vibratii ciudate din cand in cand . Am incercat sa accelerez si surpriza , apareau acele vibratii , doar la accelerare , in sarcina . Fiind ora 01 dimineata a trebuit sa merg pana la ferryboat , biletele erau cumparate, rezervari la hoteluri , tot tacamul . Pana in Franta am mers maxim 110 cat sa nu apara vibratii sau cat sa nu fortez masina . Prin Germania a inceput sa faca cel mai urat , vibratii tot mai mari , lipsa putere totala la anumite turatii , chiar si pe dealurile mai mici se chinuia sa urce iar cand incercam sa accelerez apareau vibratiile . Am fost nevoit sa merg cat de incet posibil si sa opresc cat mai des . Cu chiu cu vai am ajuns totusi in Arad . Am alimentat si am plecat spre Brasov , Pe autostrada am observat ca vibratiile parca nu mai sunt si am zis sa testez putin si in sarcina . Surprinzator , masina mergea relativ ok , am putut sa merg ceva mai repede , maxim 140 , plus ca se tura ok pe serpentine si am respirat usurat ca am putut sa ajung in Brasov fara alte probleme . Cand am ajuns in Brasov masina se comporta relativ ok , dar nu am vrut sa o stresez prea tare pana nu ajung la un service sa vada ce are .

A 2 a zi dimneata am fost la VW in Brasov , tester pe ea , pe loc si in mers . Verdictul , gemoetria variabila se blocheaza . Buuun !Bine ca stiu ce e ! Pentru ca era rea aglomerat la vw in Brasov a trebuit sa merg pana in orasul de bastina , Galati . aici , din nou , service , tester pe loc si in mers . la fel , geometria cu probleme , Am zis ca daca tot se umbla la tot ansamblul turbina , sa schimb si miezul , pun piese noi si merg linistit si fara stres, am dat comanda de piese , 1250 lei cu piesa la schimb , doar miezul . Cum ziceam mai devreme , aveam un fluierat din zona turbinei , deci hai sa schimbam tot 

S a montat piesa noua , am curatat si geometria variabila , am curatat si EGR ul .

Dupa ce s a terminat cu montatul , surpriza ! acum aparea fenomentul imediat , la turatii mai mici , indiferent de viteza si de treapta , si vibratii mai puternice .Le am explicat celor care s au ocupat de demontat-montat turbinavca am schimbat tot din ea, e aproape ca noua , supapa vacuum e ok , actuatorul la fel , deci , teoretic nu are ce sa fie din ea , decat poate nu a fost calibrata bine . Am facut alta programare la Ada Motors , ramanand sa investigheze amanuntit traseul turbo , sa nu fie un furtun - teava sparta si sa piarda presiune pe acolo . Pe testerul lor ajunge presiunea la 1,8 bari sau maxim 1.9 bari dupa care nu mai vrea , ea normal trebuind sa urce pana la 2.5 bari , deci, unde e diferenta de 0.6-0.7 bari ?! S au uitat la toate furtunele , toate imbinarile si nu au gasit ceva fisurat . Mi au spalat toata partea de dedesupt , aveam urme de ulei pentru ca prima oara cand am dat jos turbina , un Dorel nu a strans bine suruburile si am pierdut mai mult de 0.5 l de ulei , iar scutul si pe langa turbina si ce mai e pe acolo era plin de ulei .

A curatat omul de la vw cat a putut de bine si mi a spus asa : nene , las o asa , mergi cu ea cateva zile sa vedem daca apar urme de ulei pentru eu nu pot vedea acum exact , pentru ca deja era ulei peste tot . dupa data de 4 ianuarie vino la noi , si ne uitam dupa ceva urme pete , stropi , daca sunt inseamna ca e ceva fisurat si acolo e beleaua . Daca nu e ulei , mai bagam o fisa sa vedem ce  ."

El tot inclina sa creada ca turbina si miezul nou nu a fost echilibrat bine si ca nu este tija bine pusa la punct .

Deci , la vw, a ramas sa ma duc dupa 4 ianuarie sa ne uitam iar pe sub masina.

Am facut rost de miezul vechi , l am dus la cel care mi a schimbat piesa , sa se uite din nou la pozitia tijei , a masurat o a pupat o si a ramas sa ma intorc la ei dupa ce rezolv la vw , sa vedem daca apar urme de ulei . Cica s ar putea face si reglajul tijei direct cu turbina montata pe masina numai ca pozitia e mai incomoda .

A mai testat inca ceva , a pus pistolul cu vacuum pe furtunul care iese din electrovalva , lui i s a parut ca tija are un comportament totusi ciudat si a vrut sa testeze . Pe pistotul de vacuum , dupa spusele lui , la relatiu trebuie sa stea sub 0,7 sau ceva de genul , iar cand se accelereaza sa scada pana la 0 si sa se mentina acolo . Pe pistol valoarea ramanea la cum a zis, dar cand acelera nu se ducea la 0 ci ramanea undeva pe la 0.5 . Mi a recomandat sa verific si electrovalva, cica ar mai aparea probleme , sa apara mizerie sau sa se strice . Singura modalitate prin care as putea sa o testez ar fi sa ma duc la un parc de dezmembrari , sa iau o eletrovalva si sa o testez pe masina , daca face la fel , atunci e din alta parte, dar daca nu mai apar acele simptome si lipsa de putere, presiune , etc, atunci ar fi din eletrovalva .

DAR , daca nu e din eletrovalva , si daca tot traseul turbo nu are fisuri , si daca turbina e echilibrata bine , de unde sa mai fie ?! Stiu ca mai sunt alti senzori de vacuum in alte locuri , nu i am verificat , dar o sa ajung si acolo daca va fi nevoie. 

Insa sper sa fie ceva relativ mai simplu , sa nu implice cautatul senzorilor . M as multumi cu un furtun - teava fisurata , dar macar sa stiu de unde e si sa o rezolv odata !

 

A mai patit cineva asa ?

Stiti un mecanic bun care ii poate da de cap ?

 

Multumesc anticipat 

Salut,

Cum s-a rezolvat problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!