Jump to content

Fuge spatele


Boditza
 Share

Postare recomandată

Exact piesa 1 din poza care a pus-o @rayn  ! CU ea am scapat de fugit-ul spatelui ! Nu am schimbat piesa 10 !

Piesa 1 e ciolanul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BoditzaDupa ce schimbi ciolanele , sa imi zici daca si la tine s-a terminat cu fugitul , la mine am facut un drum de 300 km acum dupa schimbare , vreau sa zic ca e alta masina :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana viitoare o sa imi fac timp sa ma duc la service sa le schimb. Sper sa fie ca la tine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daa , fa-ti si un bracaj ca nu e o avere :)  , vezi ca la reprezentata mi-a cerut 900 lei sa schimb ciolanele , iar la service pana in 400 lei cu tot cu manopera ! Lemforder 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Gata am scapat de problema schimband piesa 1 indicata de @rayn. E mult mai stabila masina acum.

Multumesc tuturor pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mai poate pune cineva o poza cu "ciolanele" alea? :)

 

Modificat de adi81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici :

image.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Deoarece simteam in curbe denivelate instabilitate pe puntea spate, prima data am verificat daca am jocuri pe acolo (inclusiv reechilibrat rotile pe calea de rulare) si nu am identificat nimic.Apoi am schimbat bratele spate mentionate mai sus si surpriza .... totul era mult mai rau ca inainte.

Adica simteam instabilitate la fiecare trecere peste gura de canal, imbinari de pod ori drum cu denivelari de la viteza forte mica (cca 30Km/h).

Prima data am lasat masina pe roti si am strans bratul si bara stabilizatoare (am lucrat pe un canal) iar acum am demontat din nou iar de data asta am efectuat strangerea conform manualului respectand cota mentionata intre centrul rotii si aripa superioara, in cazul meu 368 mm.

Situatia s-a imbunatatit considerabil dar ... in continuare ramane o usoara instabilitate (o miscare stanga/dreapta in partea spate a masinii) la trecerea peste imbinari de pod ori drum denivelat, dar la o viteza mai ridicata.

Ce anume s-ar mai putea face pentru a elimina complet acest lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin tot eu cu un mic update.

Pana la urma m-am mai "jucat" putin la cota  dintre centrul rotii si aripa gasind in final varianta optima la valoarea de 365 mm.Chiar daca sunt numai cativa mm diferenta este sesizabila (imensa) in stabilitatea masinii!

Acum este cum ma asteptam si cum ar trebui sa fie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!