Jump to content

Fuge spatele


Boditza
 Share

Postare recomandată

16,17,18: 2,2 fata / 2,2 spate gol

2,5. 3.0. încărcat

Variant 1.6 /2011

Asta scrie la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lovita nu este.. din verificari ale grosimii vopselei cel putin. Stickerul este original vw... nu stiu de ce sunt valori asa mari. 

Am cautat pe net si nu sunt singurul cu valori asa mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mari sunt presiunile recomandate și la mașina mea. Chiar unde ai tu 2.6 eu am 2.7. Probabil hl+dsg adaugă greutate și e nevoie de presiune mai mare în anvelope.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e hl,manuala dar 4motion.. deci la fel din cauza greutatii.

Azi e la Rep Skoda sa ii schimb distributia si filtrele unde este inclusa o alta verificare la suspensie. Daca imi spun acelasi lucru nu am decat sa schimb tirantii aceia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum mai mult de 2.3 sigur orice masina cu jante pe 17" topaie , insa nu stiu si la 2.2 cam topaie si fuge spatele dupa o groapa , mai are cineva Passat berlina sa ne zica daca fuge la toti la gropi /canalizari /denivelari ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele doua ciolane din colturile de sus, din poza de pe prima pagina, se schimba usor?

Este suficient sa fie pusa pe capre/cric masina? Sau stau in tensiune si mai trebuie avut grija la ceva?

Nu se schimba foarte greu dar sigur e nevoie de elevator - cost la autosoft cu tot cu manopera 380 ron pe TRW.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut timp astazi sa testez cu presiune scazuta ca masina a stat in service toata ziua. De maine sper sa reusesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele doua ciolane din colturile de sus, din poza de pe prima pagina, se schimba usor?

Este suficient sa fie pusa pe capre/cric masina? Sau stau in tensiune si mai trebuie avut grija la ceva?

Nu se schimba foarte greu dar sigur e nevoie de elevator - cost la autosoft cu tot cu manopera 380 ron pe TRW.

Ambele brate 380 lei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

130 ron dreapta si 129 ron stanga, sau invers, plus 120 manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La care din ele ai fost? Ca vreau si eu sa le schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat jante de tabla pe 16 cu anvelope 205/55/16 si a disparut 90% din problema. Presiunea e de 2.5 in ele ca sunt XL. 

Chiar nu inteleg legatura :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ce aveai inainte? Ce dimensiuni?

cum adica XL?

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Boditza - E logic ca si jantele sunt mari si balonul mic la 17 " ! Dar asta e , pe 16 cred ca tare urat se vede masina , 17 " -18" altfel o aseaza , dar ai si topaiala cu tine  :winter:

 

Eu oricum sunt de parere ca toti cei care au Passat B7 , nu cei cu Variant , le fuge masina de spate la gropi , nu pot fi doar masinile noastre asa  :winter:   E cam logic ca e o chestie generala , deranjanta dar ... !

 

Ar mai fi de incercat sa pui in portbagaj o greutate , 2-3 saci de ciment si sa vezi daca mai fuge asa tare dupa gropi , probabil ca nu ! E usor spate asta e problema !

Modificat de Vwgalati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ce aveai inainte? Ce dimensiuni?

cum adica XL?

235/45/17 sunt cele de vara. XL vine de la extra load ca au peretii ceva mai ranforsati si necesita o presiune mai mare.

 

@ Boditza - E logic ca si jantele sunt mari si balonul mic la 17 " ! Dar asta e , pe 16 cred ca tare urat se vede masina , 17 " -18" altfel o aseaza , dar ai si topaiala cu tine  :winter:

 

Eu oricum sunt de parere ca toti cei care au Passat B7 , nu cei cu Variant , le fuge masina de spate la gropi , nu pot fi doar masinile noastre asa  :winter:   E cam logic ca e o chestie generala , deranjanta dar ... !

 

Ar mai fi de incercat sa pui in portbagaj o greutate , 2-3 saci de ciment si sa vezi daca mai fuge asa tare dupa gropi , probabil ca nu ! E usor spate asta e problema !

Cu greutate nu am incercat dar am tot timpul inainte :). Mai asteptam pareri de la posesori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu greutate ;) dar si presiune 2.2 2.3 maxim ca e mult cat ai tu in ele !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.7 imi scrie si mie pe capac,am lasat/o la 2,5 ca era mai ceva ca si o minge,iar cu fugitul spatelui nu stiu ce sa zic nu prea am simtit (locuiesc in Germania)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.5 ai lasat-o in Germania , deci 2.2 e super ok in Romania  :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Cele doua ciolane din colturile de sus, din poza de pe prima pagina, se schimba usor?

Este suficient sa fie pusa pe capre/cric masina? Sau stau in tensiune si mai trebuie avut grija la ceva?

Nu se schimba foarte greu dar sigur e nevoie de elevator - cost la autosoft cu tot cu manopera 380 ron pe TRW.

 

Am fost si le-am schimbat. Tot atat mi-au cerut si mie. 

Au pus brate Lemforder.

Din pacate tot troncane.

Urmatorul pas cred ca este sa schimb bucsele de la basculele mari, cele de unde se regleaza si geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai acum cu anvelopele de iarna nu mai face asa.. deci nu m-am mai agitat, plus ca m-a dat inapoi si revizia de 2700 ron :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut , @Boditza

     Am avut aceeasi problema ca a ta , am schimbat cauciucurile acum , cu unele de vara noi , nu de firma , am facut bracajul , am schimbat CIOLANELE (am piesele le pot face poza) , aveam masina foarte instabila pe spate , foarte , folosesc jante de 17 inch , acum pot spune ca e ca noua pe spate , nu mai fuge spatele deloc deloc deloc , am dat in gauri/canalizari si sunt uimit ca am scapat de instabilitatea pe spate , simt ca am si eu masina normala acum ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Poti pune poze cu ciolanele alea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum sa atasez poze ca au mai mult de 1 MB , eu am sa le fac poze cand ies din casa ca le am in portbagaj , dar sa imi spui cum le atasez ! 

Apropo , ciolanele vechi , le-am verificat inainte si nu dadeau semne de schimbare , ca sa stii , pareau noi , insa mecanicul dupa ce le-a schimbat pe cele noi mi-a spus ca este diferenta la montaj , cad altfel asezate fata de cele date jos , ca idee am pus Lemforder ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!