Jump to content

Fuge spatele


Boditza
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor,

De vreo  2 saptamani am devenit si eu proprietarul unui Passat B7 si am o problema cu el si anume ca imi fuge spatele cand iau vreo groapa sau denivelari de la camioane in asfalt.

Am facut unghiul de fuga si nu e nici o imbunatatire, tot la fel face. Atasat e si foaia de la reglatul unghiului:

20151226_192603.jpg

 

Am mers mai departe la reprezentanta cu o verificare a sistemului de rulare (au oferta si e gratuita daca ai cumparat masina in 2014-2015) si au gasit bucsele mari de la brate fata imbatranite dar care nu necesita atentie imediata si bucsele de la tirantii spate care se schimba cu totul. Eu unul ma asteptam sa faca asa de la telescoape dar mi-au zis ca acestea nu au nimic; ce-i drept nici nu cunosc sistemul asta de suspensie sa stiu ce afecteaza fiecare piesa uzata.

S-a mai intalnit cineva cu problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au facut test la telescoape? Sau doar la prima vedere au zis ei asa, Trebuie sa fie o foaie cu procentaje pt telescoape, se poate si de la arcuri spate.

Modificat de alinp83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testele de telescoape sunt apa de ploaie dupa spusele unui inginer amic care lucra cu asa ceva pentru ca valorile din calculator le poate stabili el.

Si eu as da vina tot pe unul dintre telescoape care e mai uzat ca celalalt. Daca ai pe cineva cu ochiu format ai putea incerca o chestie, conduci masina ta pe o portiune de drum unde stii ca sunt multe denivelari si un amic sa ruleze cu alta masina in spatele tau, isi da seama imediat daca o roata sare de nebuna si nu isi mai face treaba telescopul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Sa nu fie bieletele mici de pe spate.eu am patit la fel la golf v. Am schimbat bieletele mici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbate bucsele de bascula si bieletele antiruliu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au facut test la telescoape? Sau doar la prima vedere au zis ei asa, Trebuie sa fie o foaie cu procentaje pt telescoape, se poate si de la arcuri spate.

Doar la prima vedere.. s-a uitat cu o lanterna probabil sa vada daca sunt curse dar cum nu erau au zis ca sunt bune.

 

Testele de telescoape sunt apa de ploaie dupa spusele unui inginer amic care lucra cu asa ceva pentru ca valorile din calculator le poate stabili el.

Si eu as da vina tot pe unul dintre telescoape care e mai uzat ca celalalt. Daca ai pe cineva cu ochiu format ai putea incerca o chestie, conduci masina ta pe o portiune de drum unde stii ca sunt multe denivelari si un amic sa ruleze cu alta masina in spatele tau, isi da seama imediat daca o roata sare de nebuna si nu isi mai face treaba telescopul.

O sa incerc si varianta asta dar daca nu e dus de tot poate nu face asa.

 

Sa nu fie bieletele mici de pe spate.eu am patit la fel la golf v. Am schimbat bieletele mici

Alea le-a verificat cu levieru si mi-a zis ca nu au nimic ci doar tirantii. 

 

Trebuie schimbate bucsele de bascula si bieletele antiruliu

care bascula? din ce am vazut pe sub masina sunt mai multe elemente.. am gasit si o poza de la b6 ce-i drept dar nu cred sa difere prea mult suspesia. Poti sa imi indici pe ea?

Tiranti le spuneau la piesele marcate cu 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ceke mai mute cazuri telescoapele sunt de vina.

Bucsele duse la masinile cu brate independente fac galagie mare de tot.

Daca nu ai batai de bucse raman telescoapele.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe drum drept, daca misti de volan stanga deapta sau schimbi benzile ( ca intr-o depasire ), nu simti ca fuge de spate ? Daca da, atunci schimba tendoanele - cele doua din colturile stnga -dreapta sus din poza ta. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul este ca masina aia la 160k amortizoarele nu mai sint noi,toate bucsele mai putin cele de la bratele care sustin arcurile adica ai 2 tiranti si 2 bielete antiruliu

 

 

L.E-

Faza cu levierul eu sint patit,  tot il intrebam pe mecanic la fiecare revizie daca mai sint bune bucsele astea? nu le schimbam? cit sa tina!! zice sint bune de ce sa le schimbam, sint putin imbatrinite crapate dar la levier sint ok si dupa o saptamina a iesit bucsa cu totul,sa vezi ce frumos se plimba roata de capul ei!!!!

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Boditza

 

Iti spun din propria experienta, am trecut de 2 ori de la Golf 6 la Passat B6 si B7.., unul era Sportline cu suspensii mai tari, acum am conforline, mai moi..

 

Orice ai face, senzatia de barca, nu ai cum sa o anulezi, e vb de o masina mult mai mare, si se pare nu excelent echilibrata, vezi cazul BMW unde motorul e mai spre mijloc..

 

Exista pareri ca avand jante de 17-18, masina sta mult mai bine in curbe....

 

Eu am avut si am doar pe 16, de vara anvelope de vara 215/55/R16.

 

Anul acesta am avut din oct pana la 1 dec, anvelope de vara pe jantele de tabla, 205/55/r16, nu erau stralucite, le am si aruncat, am facut un drum pana la CJ, pe Valea Oltului, si a fost jale in curbe, aveam mereu senzatia ca masina e foarte moale.., masina am luat in iunie cu 132.000km, conform istoric are amoritizoarele schimbat la 114.000 parca..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Boditza - Din experienta proprie , ai verificat presiunea in anvelope ? Eu mi-am cumparat masina si avea 4,2 b in anvelope , am ras de unul singur ca nu imi dau seama cum a ajuns atat in roti , probabil le umflase cu pompa de bicicleta  :winter:

 

Verifica presiunea in anvelope intai , senzatia de fugit spatele o am si eu de asta am si verificat presiunea si am ramas masca , foarte finut si daca sunt pe curba , probabil sa faca toate asa , nu stiu , daca dai de ceva concret sunt si eu curios ! Salutare !

 

@Mark21 - Sincer am jante pe 17 , 235/45/17 , eu nu decuplez pilotul automat in curbe , il tin pe 120 si vreau sa zic ca e super stabila , dar super stabila in curbe destul de stranse , am avut un C-class w204 si la 120 eram nevoit sa il franez pentru ca nu era atat de stabil ca Passat-ul , deci legat de curbe am senzatia ca se "sudeaza" de asfalt , iar directia se intareste la viteza , lucru foarte bun dupa parerea mea !

Modificat de Vwgalati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe drum drept, daca misti de volan stanga deapta sau schimbi benzile ( ca intr-o depasire ), nu simti ca fuge de spate ? Daca da, atunci schimba tendoanele - cele doua din colturile stnga -dreapta sus din poza ta. Succes.

Nu am problema asta.. la miscari bruste masina sta pe asfalt foarte bine.

 

@Boditza

 

Iti spun din propria experienta, am trecut de 2 ori de la Golf 6 la Passat B6 si B7.., unul era Sportline cu suspensii mai tari, acum am conforline, mai moi..

 

Orice ai face, senzatia de barca, nu ai cum sa o anulezi, e vb de o masina mult mai mare, si se pare nu excelent echilibrata, vezi cazul BMW unde motorul e mai spre mijloc..

 

Exista pareri ca avand jante de 17-18, masina sta mult mai bine in curbe....

 

Eu am avut si am doar pe 16, de vara anvelope de vara 215/55/R16.

 

Anul acesta am avut din oct pana la 1 dec, anvelope de vara pe jantele de tabla, 205/55/r16, nu erau stralucite, le am si aruncat, am facut un drum pana la CJ, pe Valea Oltului, si a fost jale in curbe, aveam mereu senzatia ca masina e foarte moale.., masina am luat in iunie cu 132.000km, conform istoric are amoritizoarele schimbat la 114.000 parca..

E adevarat ca am trecut de la Leon 1P care sta foarte bine in curbe dar si asta sta bine in curbe(nu ca Leonul dar tot sta bine) doar daca iau vreo groapa in curba e o senzatie de instabiitate dar pe spate nu pe fata

 

@Boditza - Din experienta proprie , ai verificat presiunea in anvelope ? Eu mi-am cumparat masina si avea 4,2 b in anvelope , am ras de unul singur ca nu imi dau seama cum a ajuns atat in roti , probabil le umflase cu pompa de bicicleta  :winter:

 

Verifica presiunea in anvelope intai , senzatia de fugit spatele o am si eu de asta am si verificat presiunea si am ramas masca , foarte finut si daca sunt pe curba , probabil sa faca toate asa , nu stiu , daca dai de ceva concret sunt si eu curios ! Salutare !

 

@Mark21 - Sincer am jante pe 17 , 235/45/17 , eu nu decuplez pilotul automat in curbe , il tin pe 120 si vreau sa zic ca e super stabila , dar super stabila in curbe destul de stranse , am avut un C-class w204 si la 120 eram nevoit sa il franez pentru ca nu era atat de stabil ca Passat-ul , deci legat de curbe am senzatia ca se "sudeaza" de asfalt , iar directia se intareste la viteza , lucru foarte bun dupa parerea mea !

Am senzori de presiune in roti si indica intre 2.5 si 2.7 in functie de temperatura. 

 

Multumesc tuturor pentru sfaturi si astept in continuare daca mai aveti :). In service nu iti garanteaza nimeni ca de acolo e, ci doar zic sa incerc sa schimb piesa X si vedem dupa ori nu as vrea sa schimb toata suspensia ca este destul de scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imediat deasupra butonului de start/stop, passatul are un buton care aparent regleaza telescoapele confort/normal/sport. Cum functioneaza? Este un reglaj de "rebound"? influenteaza cumva si motorul. Nu pot sa atasez poza ca-i prea mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am suspensie adaptiva(din fericire) deci nu se aplica la mine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Boditza si 2,7 pe spate e ok ? 

 

Eu le tin cu 2.2 sincer , la toate masinile care le-am avut ! Maxim 2.3 cand plec la drum in strainatate !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deschide usita de la rezervor. Iti spune acolo clar ce presiune trebuie sa aiba rotile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta scrie pe usita de la rezervor:

20151228_133925.jpg

 

Cum am spus in functie de temperatura de afara sunt fluctuatii dar de obicei stau intre 2.5 si 2.7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bag presiunea aia zici ca am arcuri sport cred  :winter:

 

Mai glumim , dar daca aflii de la ce este exact posteaza aici , sunt si eu interesat ! Salutari

 

La mine este 2.3 /2.3 cu 2 persoane iar jos cu 5 persoane este 2.5 / 2.8 

 

Nu inteleg de ce difera presiunile la roti , ai alte dimensiuni la cauciucuri ? Sau e variant ? 

Modificat de Vwgalati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vwgalati la tine nu scrie asa pe capacul de la rezervor? Este berlina si anvelopele sunt 235/45/17.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Boditza - A mea e berlina , 235/45/17 si scrie exact cum ti-am zis , 2.3-2.3 iar jos 2.5-2.8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai ca ii fac proba cu 2.3 si vad atunci cum se comporta... sper din tot sufletul sa fie de acolo :).

Poti sa imi faci si mie o poza te rog cu stickerul tau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am poza dar nu imi da voie sa o atasez ! Un nr sa te adaug pe watssap si iti dau ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

235/45-17 2,3 cu 2 pasageri , este si la mine... dar eu sigur nu fac poza la capac :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Boditza probabil sa ai capacul schimbat tu , lovita pe dreapta spate ? Ca e mare presiunea aia care o arata pe capac la tine !

Modificat de Vwgalati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele doua ciolane din colturile de sus, din poza de pe prima pagina, se schimba usor?

Este suficient sa fie pusa pe capre/cric masina? Sau stau in tensiune si mai trebuie avut grija la ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!