Jump to content

Problema relanti Arosa


YoYo_man
 Share

Postare recomandată

Sarbatori Fericite!

De curand am achizitionat si eu o Arosa din 1997, 1.4 de 60 cp cu cutie automata si ma lovesc de o problema cam ciudata. Relantiul mi se pare foarte mic. Cand pornesc la rece e pe la 1000 si in rest pe la 700, vibreaza toata masina ca un diesel. Poate si din cauza asta (sau nu) imi moare destul de des motorul, mai ales cand masina e la relanti si invart volanul...scade si mai mult turatia si moare. Are cineva idee de la ce poate fi sau cum sa maresc relantiul? Merci.

Asa sta la cald

post-2003-0-38175100-1451028270_thumb.jp

Modificat de YoYo_man
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ralantiul cred că este ok. La tipul ăsta de motor la cald trebuie să fie 680+-50 rpm. Moare motorul şi la rece şi la cald? Are oscilaţii ralanti-ul?

Pot fi mai multe cauze pentru asta, pentru început ar fi bine să cureţi clapeta şi să faci o diagnoză.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Merci de raspuns. La rece nu moare cred ca pentru ca e relantiul pe la 1000. Primul lucru facut a fost curatat clapeta plus adaptat . Nu apar erori la diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să nu fie de la senzorul de temperatură lichid răcire.

Vezi ce temperatură ai în vcds pe engine cu motorul cald. Dacă nu ai vcds măsoară cu un ohmetru ca în poză, cu motorul cald şi spune cât este. Sau fă rost de o rezistenţă de vreo 300 ohmi (vezi să fie ohmi nu kilo-ohmi), scoate mufa din senzor şi pune rezistenţa în locul senzorului acolo unde vin pinii 1-3. Nu vei mai vedea temp în bord, dar aşa de probă poţi încerca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
bogdansv02lah

Buna ziua. Am observat ca nici la Arosa mea nu sta relantiiul.Temperatura apei nu urca mai mult de 70 grade la drum lung dar, acum cateva zile era cald afara si prin oras am incalzit-o un pic si am observat ca apa era la 90 grade si relantiiul meu crescuse in jur de 850 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin
Quote

 

Apa trebuie sa stea la 90 cred ca ai temostatul blocat pe deschis sau sensorul de temp lichid racire...pune o diagnoza...vezi temp pe motor vs instrumente. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul clar. Am avut si eu problema aceea, am rezolvat-o prin schimbarea lui. In ceea ce priveste turatia la mine cred ca e era din cauza unei defectiuni la cutia automata. Am si vandut masina de atunci, i-am comunicat probla noului proprietar si de acolo incolo nu mai stiu ce a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdansv02lah

Am schimbat termostatul si acum apa sta pe 87-90 , iar relatiiul sta la 850rpm. Plecarile de pe loc nu mai sunt asa dificile cum erau inainte cu apa la 70, cand trebuia sa sprituiesc inainte sa plec de pe loc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!