Jump to content

Passat B7 - problema electrică


roby.1308
 Share

Postare recomandată

Ce versiune de vcds folosesti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/1/2017 at 7:37 PM, EEXCALADE said:

Ce versiune de vcds folosesti ?

17.1

Just now, danpassat said:

17.1

totusi nu am scapat de problema cand e motorul rece, e galagios. tacane,si la accelerare se ineaca.trepideaza, dupa care se incalzeste si merge super. acum fiind mai cald afara,nu persista mult problema,dar tot se simte, pe tester nu da nici o eroare, ai zis tu ceva de regulatorul de presiune in rampa, ala cum se verifica? ar putea fi si de la debitmetru, egr?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la maf . Regulatoru se verifica in momentul cand face urat ,cu vcds -ul vezi presiune rampa specificat/actual ,sa nu fie diferenta mai mare de +/- 30 bar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, EEXCALADE said:

Nu e de la maf . Regulatoru se verifica in momentul cand face urat ,cu vcds -ul vezi presiune rampa specificat/actual ,sa nu fie diferenta mai mare de +/- 30 bar

deci pana la urma ce sa fie? vreun injector care bate la rece...k zici k e tractor knd accelerez

 

Just now, danpassat said:

deci pana la urma ce sa fie? vreun injector care bate la rece...k zici k e tractor knd accelerez

 

momentan merg asa si la toamna knd apare frigul si face mai rau o duc la reprezentanta pt o verificare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

 

Salutare colegi.

Am avut o problema cu ambreiajul - cilindru receptor fisurat. Dupa 4 zile cat a stat parcata nu a mai pornit - a ramas fara curent. Am dat curent si am pornit dar nu incarca. Am mers cu ea toata ziua, am mai facut opriri-porniri, la semafor intra si SS dar a doua zi dimineata iar nu a pornit. Cu motorul pornit fara consumatori arata incarcare 12.4-12.8 si cu consumatori arata 13-13.3. Am schimbat releul de incarcare -care avea carbunii aproape terminati. Dar dupa montaj tot arata ca nu incarca. Mecanicul zice ca e un scurt undeva. A scos o mufa - zice el de la alternator ceva "excitație"  si asa arata ca incarca. A zis sa o las asa sa mai vedem. El zice ca nu are nimic daca o las asa.

Ce rol are mufa aia - "excitația" asta de care zice el???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 9/27/2016 at 4:22 PM, EEXCALADE said:

[...]

Unele masini merg si cu baterie normala ,dar unele dau eroare pe 61-Battery Regul.,si nu o incarca bine,fapt care se simte daca lasi masina cateva zile in parcare.

[...]

Salut,

 

Apropo de ce spunea colegul intr-un post anterior, confirm.

Unui Passat B7 MY2012 2.0 TDI CFGB, astazi i-am schimbat bateria originala (veche de 6 ani Banner 68 Ah) cu o Varta Silver AGM 70 Ah. La service-ul magazinului de unde am luat bateria nu mi-au acordat garantie pt. ca dupa schimb, aparatul de masura le arata o incarcare de numai 12.8 V. Moment in care mi-au recomandat o diagnosticare la alternator si sa revin cand rezolv problema.

Nicidecum :) .

Un prieten cu VAG-COM mi-a spus ca trebuie re-codat un modul. Astfel, in VCDS --- 61-Battery Regul. --- Long Adaptation --- ch. 04, codul stocat (aferent bateriei vechi Banner 68 Ah) era: 068 JCB 1111111111. L-am schimbat cu 070 VA0 1111111111. Dupa aceasta operatiune m-am intors la service si bateria se incarca bine ~ 13.9 V si mi-au acordat garantia si toate bune si frumoase.

 

Acest forum a fost si este foarte util,

Va multumesc.

Modificat de cristipatty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

A incercat cineva sa schimbe bateriile intre ele? (ma refer la cei care au webasto si au baterie identica in portbagaj)
Desi tensiunea nu spune totul, bateria din fata are cam ~12 (uneori si 11.9) iar cea din spate are 12.7. Webasto nu folosesc niciodata (are cateva erori si nu porneste). Desi cea din spate pare mai vanoasa in tensiune, ma astept ca la pornire sa nu aiba o putere egala cu cea a unei baterii noi (masina are aproape 7 ani si bateriile sunt originale)
Ce implicatii ar avea un switch intre ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, 

Daca de ceva timp, indiferent de temperatura de afara nu mai merge functia de start-stop, inseamna ca e bateria pe duca? 
Dimineata porneste putin cam greu, mai ales daca e foarte rece afara (aproape de 0 grade). In rest, nu am observat alt comportament, poate doar putin turata primele minute dimineata, in sensul ca nu statea la 800rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da  - schimba bateria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 05.01.2016 at 9:41 PM, Benji2000 said:

Am un passat B7 -2013 si am o problema in legatura cu lumina de pozitie de pe haion.Am observat de ceva timp ca sta aprinsa zi si noapte cu exceptia momentului in care deschid haionul (atunci se stinge).Mentionez ca lumina creste in intensitate cind frinez si revine la intensitate mica la revenire.Poate sa-mi spuna cineva daca este normal sa se intimple acest lucru sau ce pot sa fac in acest sens.

 

 

Salut. Am aceeasi problema, am desfacut manunchiul de cabluri de langa balama si am gasit furtunul rupt. Electricianul nu a reusit sa descopere sursa problemei. Stopul sta aprins de 6 luni si nu am mai folosit nici sprituitorul de luneta de atunci, deci avea timp sa se evapore apa toata vara. Tu cum ai rezolvat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o problema stiuta la B7 acea intrerupere a furtunului de la haion. Exista chiar si kit OEM de reparatie pentru aceasta.

Posibil la tine din cauza unui scurt circuit sa se fi format un contact "anormal" intre firele din acea zona si astfel evaporarea lichidului din acea zona sa nu rezolve problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Bogdan 84 said:

Salut. Am aceeasi problema, am desfacut manunchiul de cabluri de langa balama si am gasit furtunul rupt. Electricianul nu a reusit sa descopere sursa problemei. Stopul sta aprins de 6 luni si nu am mai folosit nici sprituitorul de luneta de atunci, deci avea timp sa se evapore apa toata vara. Tu cum ai rezolvat ?

A intrat apa in mufa albastra si face contact aiurea pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, Al Bundy said:

A intrat apa in mufa albastra si face contact aiurea pe acolo.

Poti fi mai exact, unde e localizata mufa albastra ? Trebuie sa mai desfac plasticuri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este sub geamul lateral din dreapta deasupra capacului de la rezervor si da, trebuie desfacute plastice si mocheta in portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Pentru masina din semnatura (Passat Variant, 2011, DSG, 2.0 TDI, cu Auto Start/Stop), vreau sa imi schimb bateria. Acum am una 'subdimensionata' si nici nu stiu daca e cu AGM (cea din poza - Banner); asa am cumparat masina (acum 1 luna). Dar merge perfect, nu am nici o problema nici cu turatia, nici cu start/stop.

Am citit acest topic (dar si altele) si nu sunt sigur ce sa cumpar. Am cateva neclaritati:

1. Stiu ca trebuie sa fie cu AGM. Dar trebuie sa aiba si cod BEM ?

2. Doar cele originale au cod BEM sau si altele (Varta, Exide, Bosch ... ?) Am cautat pe net(dupa model masina) si nu am vazut precizat la nici o baterie acest lucru.

3. Dupa montare este necesara si codarea dupa cod BEM ?

De exemplu astea sunt bune(potrivite)? Am vazut ca majoritatea recomanda Exide. Pot lua Exide EK700?

http://vrumauto.ro/autoparts/vw/passat-variant-365/2.0tdi/electrics/battery/?of=m9004;t356;s10142

Cei de la vrum au zis ca nu e nevoie de nici o codare, ca se 'autocalibreaza' dupa pornire  :huh:

Multumesc!

Catalin

 

 

Baterie1.jpeg

Modificat de Ktalin_VW
wrong picture
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa functioneze corespunzator pe termen lung trebuie baterie cu cod/coduri specifice echiparii

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, EEXCALADE said:

Ca sa functioneze corespunzator pe termen lung trebuie baterie cu cod/coduri specifice echiparii

Salut, tot nu m-am lamurit: doar cele OEM originale de la VW se pot coda, sau exista si altele e piata mai ieftine care se pot coda?

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti trebuie baterie cu coduri bem .Mai rar dar  sunt si baterii AM cu aceste coduri.Mai ieftine...nu prea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ktalin_VW

Ai postat in cel putin 2 topic-uri acelasi subiect, dar nu te-ai obosit sa le citesti inainte sa vezi ca gasesti raspunsurile. Daca citesti regulamentul forumului ai sa intelegi ce spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut

Am o "problema" la masina din semnatura (passat B7 2012)

Am o camera auto cu sunet (fixa, ascunsa oarecum pe langa oglinda, nu se vede din exterior decat daca o cauti).

Am luat curentul din panoul de sigurante si are curent pe contact. 

Problema ar fi ca as dori sa gasesc o posibilitate ca atunci cand opresc motorul sa nu se opreasca si camera, decat atunci cand scot cheia.

Exemplu: Camera filmeaza in mers, ma trage politia pe dreapta, eu ma conformez, deschid geamul si ma pune sa opresc si motorul. In acest moment se opreste si camera (cu toate ca RNS-ul  si  alte luminite etc nu se opresc, pana cand scot cheia din contact) Sunt nevoit sa imping iar cheia in contact ca sa pot inregistra mai departe (ma interesa sunetul, adica conversatia cu politistul pentru siguranta mea). Problema este ca uneori se produce un conflict si camera nu mai porneste. Mai exact, cand reintroduc cheia , momentul coincide cu oprirea camerei. Camera nu are baterie, are condensatori , si dupa scoaterea cheii, camera mai tine vreo 2-3 secunde pentru inchiderea sesiunii de filmare sau ceva de genul.

Intrebarea mea este: Am posibilitatea de a gasi o sursa de curent de unde sa imi iau acel curent care sa se opreasca ca RNS-ul, atunci cand scot cheia din contact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ai cum, deoarece RNS-ul este alimentat permanent si oprirea lui se face pe o comanda data pe can-bus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi imaginam ca oprirea e data de ceva gen calculator ( can-bus), dar mai speram sa existe o alta sursa, nu neaparat de la RNS. Am vazut ca DLR-urile, au la fel si am sperat ca am sanse sa gasesc acea sursa alternativa de curent .

Multumesc de raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Cioltean razvan

Salut. Detin un passat b7 2011 si de ieri am observat ca nu mai merg ceasurile din bord nici lumina nimic nimic. Am scanat cu vcds si am urmatorele erori.

00381 databus instrument cluster-no signal/communication

01317-control module in instrument cluster (j285)-no signal/communication

va rog putin ajutor daca stie cineva din ce cauza.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica alimentarea ceasurilor, masa si firele de can.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/10/2017 at 13:17, Bogdan 84 a scris:

Salut. Am aceeasi problema, am desfacut manunchiul de cabluri de langa balama si am gasit furtunul rupt. Electricianul nu a reusit sa descopere sursa problemei. Stopul sta aprins de 6 luni si nu am mai folosit nici sprituitorul de luneta de atunci, deci avea timp sa se evapore apa toata vara. Tu cum ai rezolvat ?

Trebuie vazut furtunul pentru spalat luneta. Daca se scurge lichid de parbriz pe cablurile electrice. Am avut aceeasi problema. Furtunul este unul de foarte proasta calitate, iar nemtii au fost atat de "deștepți" incat l-au pus pe acelasi traseu cu cele electrice. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n changed the title to Passat B7 - problema electrică

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!