Jump to content

Passat B7 - problema electrică


roby.1308
 Share

Postare recomandată

atunci acesta este primul pas - diagnoza, dupa care ne uitam peste erori si vedem ce este de facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema de alimentare, asa face la mine cand raman fara baterie (e pe duca). 

La passatul vechi (2001) erau oxidate niste mufe si cand vibra mai tare masina se mişcau si "se taia" curentul.

Cum zice si Florin: fa un scan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Azi am facut o revizie (ulei+filtre) si cei de la reprezentanta mi-au spus ca au masurat bateria si ca ar fi cazul sa o schimb, avea 12,2V. Iarna a fost grea, -15 -20, nu am avut probleme, dar deceva vreme nu prea mai imi functioneaza S/S, si fiind bateria originala (10.2011), majoritar in oras pe distante scurte, ar cam fi timpul.

Intrebarea este ce sa pun? La reprezentanta era sa lesin cand am auzit pretul (4 cifre), asa ca acum nu stiu ce sa pun, si mai ales cu sa o codez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As recomanda banner sau tot exide, bineinteles agm!

Se codeaza cu vcds, dupa tipul bateriei si se pastreaza serialul de la cea veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SS nu funcționează probabil din cauza temperaturilor scăzute. 12.2 nu e neapărat un semn de baterie obosita. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, macphisto said:

Intrebarea este ce sa pun? La reprezentanta era sa lesin cand am auzit pretul (4 cifre), asa ca acum nu stiu ce sa pun, si mai ales cu sa o codez.

Aici gasesti mai multe informatii:

De curiozitate, cat ti-au cerut pe baterie OEM? Pana acum am vazut preturi intre 1000 si 1500RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, alin_irimia said:

SS nu funcționează probabil din cauza temperaturilor scăzute. 12.2 nu e neapărat un semn de baterie obosita. 

De cand s-a incalzit si prin Petrosani, sa stii ca a REinceput sa functioneze si mi-a scazut deja si consumul cu 1l aproape.

Doar ca mai nou functioneaza aleator si da si eroare. Cat a fost frig pur si simplu nu functiona fara alte erori.

12.2 au spus ca este sub 12.5 cat e recomandat, coroborat cu vechimea (oct 2011), cu traficul meu majoritar de oras pe distante scurte si cu consumatori mari si multi cat are masina, au spus sa ma gandesc la schimbare pana in toamna. Chiar au fost amabili, nu au insistat, chiar au spus sa incerc o incarcare pe redresor intai, ceea ce am sa si fac la garaj la un prieten, o las o noapte. Am vrut sa ma uit azi ce baterie am pe masina, dar nu am avut timp.

7 hours ago, identitate78 said:

De curiozitate, cat ti-au cerut pe baterie OEM? Pana acum am vazut preturi intre 1000 si 1500RON.

A spus ca in jur de 1400, nu am stat sa imi dea oferta scrisa exacta, a spus ca atat a fost la o masina similara in decembrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am coborât la mașină și am o baterie Banner 68Ah 380A AGM.

Cea din poza, eu cred ca e de la echiparea originală, nu am știut unde să mă uit de dată.

IMG_20170303_1918480.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este acumulator original. Daca vei pune after market vor apărea anumite anomalii in functionarea motorului mai ales iarna: turatie relanti ridicata, consum mai mare de motorina. Am facut eu prostia asta si acum regret ca nu am dat 1000 ron pe acumulator orig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cind ai schimbat originala cum ai codat bateria AM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi_van Sa stii ca iarna asta si eu am avut consum ridicat si turatie crescuta la relanti. A fost foarte frig, si la drumuri scurte in oras mic nu puteam avea alte pretentii. Si am fost si sunt inca "dotat" cu bateria originala. Acum s-a incalzit, deja mi-a scazut consumul si turatia ajunge repede la normal. 

Din ce m-am uitat pe diverse saituri, nu am gasit nicio baterie cu 68Ah si 380A. Nici Exide, nici Banner si nici Varta. Pe ebay prin germania, da, dar la noi pauza... Maine imi sun furnizorul de piese sa vedem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria after market - un exide de 70, am codat.o bagand codul de la bateria oem veche. Ulterior am facut o noua codare, cu un cod de la o baterie oem. Problemele au persistat in continuare. Cu siguranta nu întâmplător bateria oem este de 68ah si costa mult mai mult fata de una AM care nu se produce in varianta de 68ah

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti trebuie baterie cu coduri BEM ,nu o poti pacali cu codurile de la alta baterie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar coduri BEM au numai acumulatorii OEM ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu numai,sunt si baterii AM cu aceste coduri.Varta,Exide,Moll...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu n.am găsit. Cum ziceam mai sus, acum am exide, dar fără bem code

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 02.03.2017 at 11:35 PM, macphisto said:

cei de la reprezentanta mi-au spus ca au masurat bateria si ca ar fi cazul sa o schimb, avea 12,2V.

   M-ai facut curios cu tensiunea bateriei AGM. M-am dus la masina care are baterie OEM care nu are nici macar un an si avea 12,3V. Cealalta masina cu baterie normala, avea 12,7 V. Acum ori si bateria mea este slaba si trebuie sa ma duc sa o schimbe in garantie, ori bateriile AGM au alte rezistente interne, alte tensiuni in gol. Alt program si tensiune de incarcare sigur au.

   Doar masurand tensiunea in gol nu iti spune mare lucru despre baterie. Profesionistii masoara tensiunea bateriei cu un aparat care pune pe ea si un consumator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma stresez prea tare pana in toamna :), iarna asta nu a sughitat deloc la pornire, desi a fost si -20, iar -12 si -15 constant.

Acum am alte prioritati: expira Casco, amortizoarele fata tocmai am vazut ca sunt scurse, iar gumele de vara doua sunt gata iar celelate doua nu mai au mult.

Adevarul este ca nu am cautat / gasit cat trebuie sa fie si cum trebuie masurat, doar am reprodus ce mi s-a spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit sa revin cu cateva amanunte. Azi a fost o zi foarte misto, si am inaugurat gratarul.

Am avut timp sa masor bateria, masina oprita, masurat la borne 13.20. O fi multimetrul meu chinezesc, dar chiar asa eroare mare nu cred sa aiba.

Totodata mi-am adus aminte ca mai am o baterie in portbagaj, de la incalzirea auxiliara. Este identica cu cea de la motor ca marime fizica si curenti (68Ah si 380A), dar e Varta. Nu am facut poza ca nu mai aveam baterie la telefon. Am masurat-o si pe asta, 14.10.

Acum nu stiu ce sa mai cred, deocamdata le las asa, cel putin pana vine din nou frigul (la toamna / iarna).

Ma concentrez pe cheltuitul banilor cu Casco care expira, amortizoare fata (care sunt curse, dar din nou am dubii, dupa seria sasiu se pare ca am garda la sol inalta ??) si anvelope de vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria de pornire are tensiunea mai mica pt ca are consumator mare, electromotorul. Tensiunea creste pe măsură ce bateria se apropie de încărcarea maxima. Cu voltmetrul poți  eventual sa aproximezi, dacă ai încărcat bateria și ai lasat-o fără consumatori citeva ore. Bateria auxiliara sta sus în tensiune pentru ca la cum a fost vremea la noi, sigur nu ai pornit încălzirea staționara, deci nu ai avut consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incalzirea auxiliara am pornit-o destul de des, cand au fost gerurile mari pe la noi. De fapt aproape zilnic 15, uneori 30 de minute, inainte sa duc copilul la gradinita si sa vobor la masina. Pana la urma de aia am cautat optiunea :) , ca intr-o masina bocna ma puteam urca si in logan.

Presupun ca si aceasta e incarcata cumva de sistemul de incarcare al masinii, gresesc?

Saptamana asta am zilnic drum la Deva, deci voi mai masura la sfarsitul saptamanii daca va avea tensiunea mai mare la bateria de pornire, totusi se incarca la drum de 200 km nu 15-25 cat fac intr-o zi prin oras.

Ca idee nastrusnica ce mi-a venit, pot schimba intre ele bateriile, fiind absolut identice in afara de brandul scris mic undeva pe eticheta. Maine ma uit mai atent daca are cod cea de la Webasto, azi mi-a scapat acest aspect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa le schimbi intre ele, sa te uiti ca amandoua sa fie tehnologie AGM, si cand le masori, sa nu fie imediat dupa un drum, ci dupa ce trec cateva ore.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 04.03.2017 at 6:15 PM, Ebi said:

   M-ai facut curios cu tensiunea bateriei AGM. M-am dus la masina care are baterie OEM care nu are nici macar un an si avea 12,3V. Cealalta masina cu baterie normala, avea 12,7 V. Acum ori si bateria mea este slaba si trebuie sa ma duc sa o schimbe in garantie, ori bateriile AGM au alte rezistente interne, alte tensiuni in gol. Alt program si tensiune de incarcare sigur au.

   Doar masurand tensiunea in gol nu iti spune mare lucru despre baterie. Profesionistii masoara tensiunea bateriei cu un aparat care pune pe ea si un consumator.

Anterior măsurătorii, mașina făcuse un drum scurt sau un drum lung ? Ca idee 12,3 înseamnă cam 50%

On 05.03.2017 at 5:51 PM, macphisto said:

M-am gandit sa revin cu cateva amanunte. Azi a fost o zi foarte misto, si am inaugurat gratarul.

Am avut timp sa masor bateria, masina oprita, masurat la borne 13.20. O fi multimetrul meu chinezesc, dar chiar asa eroare mare nu cred sa aiba.

Totodata mi-am adus aminte ca mai am o baterie in portbagaj, de la incalzirea auxiliara. Este identica cu cea de la motor ca marime fizica si curenti (68Ah si 380A), dar e Varta. Nu am facut poza ca nu mai aveam baterie la telefon. Am masurat-o si pe asta, 14.10.

Acum nu stiu ce sa mai cred, deocamdata le las asa, cel putin pana vine din nou frigul (la toamna / iarna).

Ma concentrez pe cheltuitul banilor cu Casco care expira, amortizoare fata (care sunt curse, dar din nou am dubii, dupa seria sasiu se pare ca am garda la sol inalta ??) si anvelope de vara.

Chinezul minte

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n changed the title to Passat B7 - problema electrică

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!