Jump to content

Passat B7 - problema electrică


roby.1308
 Share

Postare recomandată

in primul rand, influente negative asupra bateriei, intrucat difera modul de incarcare.

in rest, recomand sa montezi ce trebuie - gasesti Exide AGM 70A - in jurul la 500 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se sting

în urmă cu 4 ore, Al Bundy a scris:

So daca aprinzi pozitia se sting ?

raman aprinse in continuare

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU o sa mearga SS si o sa se sulfateze repede bateria, deoarece la SS tensiunea de incarcare este mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Astazi m-a lasat bateria, si avand in vedere ca nu pot sa ma risc din nou sa se intample povestea, maine va trebui sa iau una. Am inteles ca trebuie una AGM. Ce parere aveti de asta de mai jos vad ca scrie pt masinile cu start stop:

http://www.epiesa.ro/baterie-de-pornire-vw-passat-variant-365-2-0-tdi-4motion-bosch-0092s5a080/359/10142/part-1291258/#

Totodata am inteles ca bateria trebuie codata pe masina, ok de acord cu asta insa daca nu iau bateria de la vw (ceea ce nu ar urma sa se intample oricum) ce risc sa se intample in perioada dintre pusul bateriei noi si momentul in care ea va fi codata? Pot sa merg cu ea asa gen o zi, sau nu porneste deloc fara aceasta codare? Pt ce este mai exact codarea aceasta?

 

LE: cum imi dau seama daca acumulatorul de mai sus are/este AGM?

 

 

Si ar mai fi si asta, pe care intr-adevar scrie AGM, insa marca asta o am eu acum pe masina si conform vechiului proprietar a schimbat acumulatorul anul trecut:

http://www.epiesa.ro/baterie-de-pornire-vw-passat-variant-365-2-0-tdi-4motion-exide-ek700/359/10142/part-1266613/#

 

LE2: si o poza cu bateria care este acum pe masina pe care nu vad nicaieri scris AGM :(

IMG_0365[1].jpg

Modificat de dr_dumi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria trebuie sa fie tehnologie agm-daca ai a&s pe masina. Porneste si necodata, dar daca nu se imperecheaza in timp se duce si cea noua-plhs alte erori gen nu mai merge s&s etc. Bateria se codeaza din lista de valori-varta bosch etc si functie de capacitate si serial. Vezi ca mai e postata procedura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, dr_dumi said:

Astazi m-a lasat bateria, si avand in vedere ca nu pot sa ma risc din nou sa se intample povestea, maine va trebui sa iau una. Am inteles ca trebuie una AGM. Ce parere aveti de asta de mai jos vad ca scrie pt masinile cu start stop:

http://www.epiesa.ro/baterie-de-pornire-vw-passat-variant-365-2-0-tdi-4motion-bosch-0092s5a080/359/10142/part-1291258/#

Totodata am inteles ca bateria trebuie codata pe masina, ok de acord cu asta insa daca nu iau bateria de la vw (ceea ce nu ar urma sa se intample oricum) ce risc sa se intample in perioada dintre pusul bateriei noi si momentul in care ea va fi codata? Pot sa merg cu ea asa gen o zi, sau nu porneste deloc fara aceasta codare? Pt ce este mai exact codarea aceasta?

 

LE: cum imi dau seama daca acumulatorul de mai sus are/este AGM?

 

 

Si ar mai fi si asta, pe care intr-adevar scrie AGM, insa marca asta o am eu acum pe masina si conform vechiului proprietar a schimbat acumulatorul anul trecut:

http://www.epiesa.ro/baterie-de-pornire-vw-passat-variant-365-2-0-tdi-4motion-exide-ek700/359/10142/part-1266613/#

 

LE2: si o poza cu bateria care este acum pe masina pe care nu vad nicaieri scris AGM :(

IMG_0365[1].jpg

greu de crezut ca s-a defectat in cateva luni, probabil nu incarca bine sau este un consumator pus aiurea, poate instalatie pt rozatoare.

PS - cand ii dai curent sa pui clestele minus pe caroserie (unde se leaga cablul ala de 20-30 cm pe semiaripa) , nu direct pe borna minus a bateriei

Modificat de yuk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as vrea sa știu dacă pot sa merg pe bateria aia de la exide cu agm de la epiesa sa știu sa o comand dacă e ok sau nu.. Păreri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria care o ai acum pe masina este o varianta low cost de la reprezentanta vw, poate nu e cu AGM si de asta are prbleme. Meri pe exide cu AGM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri mi.am luat eu de pe epiesa exide start-stop agm. Am montat.o eu pe masina iar azi am fost la reprezentanta ca sa o codez. Au băgat testerul si nu au gasit codarea. Mi.au zis ca passatul nu are posibilitatea sa codeze bateria. In alta ordine de idei, pe epirsa exista doua variante de exide agm: Start stop agm si micro hybrid agm. Se pare ca nu stie nimeni care e diferenta între ele. Am scris ieri la producător, sunt curios daca o sa.mi răspundă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma duc sa cumpăr bateria azi după amiaza și apoi sa vedem cum e cu codatu ei. Am comandat până la urmă cea recomandată de @Al Bundy revin cu impresii apoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat bateria ieri și am montat-o cu ajutorul lui Florin. Totul perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie cei de la epiesa mi.au spus că e doar schimbare de eticheta intre start-stop agm si micro hybrid agm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut! am si eu o problema, electrica cred, careia nu ii dau de cap. masina este un b7 din 2011, 2.0 tdi, 2 motion dsg. am cumparat-o sh in august anul trecut. prin noiembrie a inceput sa imi faca probleme la pornire, numai cu motorul cald. apasam cheia, dadea sa porneasca apoi se oprea. la a 2 a cheie pornea fara probleme, la inceput o data la cateva zile, apoi din ce in ce mai des. mai nasol era ca mi se intampla ca start/stop sa imi opreasca motorul si sa nu mai porneasca cand luam piciorul de pe frana. la diagnoza nu dadea nici o eroare.

prin luna aprilie am gasit un mecanic care mi-a spus ca e de la electromotor, mi l-a demontat si curatat si parea ca se rezolva. tot de atunci sistemul start/stop a incetat sa mai functioneze. insa masina pornea de fiecare data fara sa mai faca probleme. saptamana trecuta, motorul cald, nu a mai pornit la prima cheie. am revenit la mecanic, mi-a spus ca suspecteaza bateria pentru ca nu functioneaza sistemul start/stop. a masurat si mi-a spus ca e pe duca si imi recomanda inlocuirea. am mers la depozitul de baterii caranda si am rugat sa imi faca si mie o diagnoza. mi s-a spus ca bateria avea 12,5 v si 412 A in loc de 680, dar ca alternatorul nu incarca mai mult de 12,9 si imi recomanda sa merg pe baicului sa il fac. pe borna - are stantate 14 si 11, deci banuiesc ca este montata cam de un an pe masina. mi-a deconectat si borna de plus la masuratori. precizez asta pentru ca dupa ce am plecat de la ei, la 100m start/stop a inceput sa functioneze. a functionat in ziua respectiva si urmatoarea,cand la una dintre opiri nu a mai pornit. acum, de 3 zile nu functioneaza start/stop, insa porneste de fiecare data.eu nu am suspectat niciodata bateria pentru ca iarna, oricat de frig a fost a pornit perfect. numai cu motorul cald are probleme.

vreo idee? multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

faptul ca porneste iarna, nu este elocvent - daca nu este in parametrii , SS-ul nu va functiona

altermatorul la masina ta, incarca cat si cand este nevoie, doarece la cele cu SS este diferit de cele clasice, unde trebuie sa incarcarce permanent 14-14.4V.

verificati starea bateriei, imbatranirea acesteia, etc - sper sa fie AGM -  daca nu este ok sau daca nu ai alte probleme, inlocuiti bateria - cumpara Exide, Banner, Varta, etc..... eu as evita Caranda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, F l o r i n said:

faptul ca porneste iarna, nu este elocvent - daca nu este in parametrii , SS-ul nu va functiona

altermatorul la masina ta, incarca cat si cand este nevoie, doarece la cele cu SS este diferit de cele clasice, unde trebuie sa incarcarce permanent 14-14.4V.

verificati starea bateriei, imbatranirea acesteia, etc - sper sa fie AGM -  daca nu este ok sau daca nu ai alte probleme, inlocuiti bateria - cumpara Exide, Banner, Varta, etc..... eu as evita Caranda.

Mulțumesc de răspuns. Nu aveam de gând sa cumpăr caranda. Am trecut întâmplător pe lângă depozit și m-am gândit ca au tehnologia și experienta necesara sa facă o diagnoza corecta. Bateria de pe masina este varta  cu cod 7p0 915 105,banuiesc orifinala vw, agm, cu stanta pe borna -14 11. 

Ca și update, astăzi a început sa funcționeze din nou sistemul start/stop. Deci după o luna de nefunctionare, inclusiv cu drumuri lungi de 100 km, acum are o zi când merge, 3 nu iar merge una. Problema mea nu este ca nu funcționează sistemul, pentru ca nu îl folosesc. Mai ales în București mi se pare ca distrug masina sa se oprească de 20 de ori în 3 km. Eu îl iau mai mult ca un reper pentru "sănătatea" sistemului electric. Problema mea este de ce nu pornește cu motorul cald. Masina pare sa pornească tremura un pic și se oprește. La a 2a cheie o ia. După ce a fost curățat electromotor ul, o luna totul a fost ok cu excepția sistemului start/stop. Mecanicul care l-a făcut a spus ca era curat, cel puțin fata de altele care i-au trecut prin mana. Nu știu dacă este coincidenta sau nu, insa când nu merge s/s nu am probleme la pornire, când merge, risc sa o oprească și când iau piciorul de pe frână sa tremure 2 secunde și sa nu porneasca.Masina are 130k km, adusa din Spania în august anul trecut la 120k. 

Modificat de Razbanica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alin_irimia

Fă o  diagnoză în mers pe undeva pe unde nu încurci pe nimeni dacă rămâi oprit. Cind iei piciorul de pe frână, mașina dă să plece de pe loc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, alin_irimia said:

Fă o  diagnoză în mers pe undeva pe unde nu încurci pe nimeni dacă rămâi oprit. Cind iei piciorul de pe frână, mașina dă să plece de pe loc ?

Masina pleaca de pe loc, iar cu diagnoza in mers e destul de complicat. Ieri a functionat s/s si a si pornit de fiecare data. Inainte de curatarea elecromotorului, mi se intampla zilnic sa nu porneasca, insa nu la fiecare oprire. Acum o face rar, o data la cateva zile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, 

Am si eu o mica problema. Sambata dupa ce am circulat cu masina aproxmiativ 50km am oprit motorul. La 5 secunde distanta am incercats a pornesc masina din nou insa nu a vrut "sa o dea peste cap" si mi s-a aprins becul de la baterie. AM repetat operatiunea de 3-4 ori dupa care am renuntat si am lasat-o cam 3-5 minute. Am dat sa o pornesc si nu a mai avut nici o problema. A mai patit cineva asa? De asemenea acum ceva timp sistemul S&S mi-a facut figuri (sau poate to de la baterie), cand ridicam piciorul de pe frana dadea sa porneasca si se oprea brusc, apasam frana din nou si luam piciorul de pe ea si pornea. Masina este cea din desciere (B7, 2.0 DSG 2011, 140cp)

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa faci o diagnoza si sa verifici bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Din ce stiti voi, Varta - Silver Dynamic AGM Ah70 EN 760, poate fi codat pe un Passat B7 CFFB?

Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum este tehnologie agm nu ar fi pb. Mergi totusi pe un exide daca tot o schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa codezi bateria iti trebuie acel BEM code. Codul asta se gaseste numai pe bateriile OM. Toata lumea recomanda bateriile after market care costa aprox 500 ron. Dar oare nu e nicio diferenta intre o baterie OM de 1200 Ron si una AM de 500 ron? Eu cred ca este. Sa detaliez Putin. Mi.am schimbat bateria de curând. Nu am dat 1200 Ron pe una originala si am luat un Exide de 500 Ron Agm, normal. Vreo luna am mers cu ea necodata. Când porneam ac.ul îmi crestea si turatia in relanti. In afara de asta si consumul instantaneu era mai mare chiar si cu motorul in turatie normala de relanti. Dupa vreo luna am codat bateria. Pentru ca nu am avut un bem code de la o baterie noua, am băgat codul de la bateria veche. Am uitat sa zic ca atunci când îmi crearea turatia de relanti, nu îmi mai functiona nici start.stopul. Dupa ce am codat bateria mi.a sczut consumul in relanti, in continuare am turatia de relanti crescuta cu ac.ul pornit, dar in schimb îmi functioneaza in permanenta start stopul. Nu stiu ce sa.i mai fac ca sa stea corect in relanti. Ma dispera chestia asta. Eu bănuiesc ca tot de la baterie este. Mai precizez ca turatia de relanti nu chiar întotdeauna îmi sta crescuta cu ac.ul pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti, a venit vremea sa schimb bateria si am gasit 3 variante pe care le consider cele mai adecvate dupa ce am citit cele de mai sus. Asadar astea sunt variantele dupa top:

1. http://www.autowebshop.ro/p/56165/acumulatori-auto-varta-silver-dynamic-agm-ah70-en-760-borna-normala-570901076-d852/

2. http://www.autowebshop.ro/p/75553/acumulatori-auto-exide-start-stop-agm-12v-70ah-en-760-borna-normala-ek700/

3. http://www.autowebshop.ro/p/56175/acumulatori-auto-bosch-s5-agm-ah70-en-760-borna-normala-0092s5a080/ 

Exista si a 4-a varianta sa iau o baterie OEM de la "cineva" care lucreaza la VW cu 1025 Lei cu TVA in loc sa dau 1500RON...

Acestea fiind spuse, am inteles ca trebuie codata bateria la masina pentru a evita problemele insa nu stiu cum se face asta.. Am cautat pe net si pe forum procedura si am inteles ca se codeaza folosind VCDS, dar nu stiu in ce masura cei de la care voi cumpara bateria vor putea face acest lucru si daca ei nu pot face codarea, ce ar trebui eu sa fac?

Asadar as avea nevoie de sfaturile voastre in legatura cu procedura de urmat... Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar cele cu cod BEM care trebuie scris cu vcds-ul. Banuiesc ca masina are start-stop

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n changed the title to Passat B7 - problema electrică

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!