Jump to content

Passat B7 - problema electrică


roby.1308
 Share

Postare recomandată

Verifica incarcarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambassador95

Am verificat are incarcare bună 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul era ptr @giji.

@Ambassador95-verifica continuitatea firelor catremodul si functionarea motorasului de rabatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verifica acum. 12.4 nepornita fara consumatori si 14.4....14.5...cu drl-rile, farurile si ventilatia pe hi.  Verificarea am facut-o la bornele de la baterie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambassador95
în urmă cu 10 ore, pronet a scris:

Raspunsul era ptr @giji.

@Ambassador95-verifica continuitatea firelor catremodul si functionarea motorasului de rabatare.

@pronet, am verificat si au continuitate toate, la fel si priza, nu stiu ce sa mai fac cu el....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, giji said:

Am verifica acum. 12.4 nepornita fara consumatori si 14.4....14.5...cu drl-rile, farurile si ventilatia pe hi.  Verificarea am facut-o la bornele de la baterie. 

E ok. Singura pb la care ma gandesc este ca ai un scurt undeva si "fura" curent la trepidatiile din mers.

10 hours ago, Ambassador95 said:

@pronet, am verificat si au continuitate toate, la fel si priza, nu stiu ce sa mai fac cu el....

Ai verificat firele din mansonul lateral? Care trec pe langa balama portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambassador95

@pronetpai firele de la carlig întra în mașină prin partea de jos (sub bara) și duc la un modul de sub capitonaj in partea stang, intre modul si carlig am verificat firele si au continuitate, am desfacut si la manson si nu e rupt sau dezizolat nimic

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cele care vin la modul ma refeream, prin manson, nu la cele pleaca spre carlig din modul (astea intelesesem ca le-ai verificat). Ai vreo eroare pe 69-Trailer? Sigurantele banuiesc ca le-ai verificat (nu stiu ce fuse box ai dar uite ce am gasit pe forumul ross-tech "check the fuse in engine compartment B4. And inside left side fuse C36, C37 and or C4, C23, C25").

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi dimineata, 6 grade, la pornire incarca 14.8...14.9...ajunse chiar la 15 in ture. Luminile palpaie de la prima cheie pana la oprire. Am comandat releul de incarcare sa il schimb.

20240204_093248.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Final: rezolvata oscilatia luminilor de drum precum si a celor interioare prin schimbarea releului atasat alternatorului. Dupa schimb masina merge foarte bine doar ca mi se pare ca e mai lenta la accelerare.  Banuiesc faptul ca tensiunea mai mare din circuit avea un efect "energizant" asupra ecu si a injectoarelor. Acum lucreaza asa: 14.4 fara consumatori si 14.1 cu clima si lumini aprinse. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20240218_144659.jpg

20240218_144726.jpg

Un ajutor , va rog. Au aparut dupa schimbarea releului de incarcare de pe alternator. De altfel, incarca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai pus modulul compatibil, din pacate 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este. Am comandat altul identic cu cel de pe masina. Se pare ca sunt doua modele montate. Difera mufa LIN un pic, dar functionalitate zero.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca ai rezolvat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Georgian Stefan
On 11.01.2016 at 9:52, F l o r i n a scris:

contact, calculator coloana, ELV... oricare dintre acestea.

 

romy are dreptate - fa o diagnoza intai, deoarece nu merge rezolvata pe ghicite, din pacate.....

Eu am întâmpinat alta problema, legata tot de pornire.

la un passat b7 2012 dupa ce am pornit-o s-a oprit in 3 secunde, și asta s-a repetat de câteva ori.

atunci când am dus-o la un băiat sa ii facă o diagnoză testerul nu se conectează la calculator, nu pot accesa nimic.

am luat-o cu platforma și am mers la reprezentanta, cu speranța ca se va rezolva, dar a trecut o săptămână și ei nu mi-au dat niciun răspuns, îmi spun ca nu știu ce poate fi

ca nu au mai întâmpinat probleme de genul.

Daca ma poate ajuta și pe mine cineva cu un sfat, în cazul în care ați mai pățit 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

La diagnoza, a încercat sa trezească linia de can , ca să poată accesa modulele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut !

Am schimbat bateria recent la un vw cc 2014 an fabricatie. Am pus baterie originala , doar ca in loc de agm am pus efb+ de 70 ah. Codata corect . Ss functioneaza .

sistemul o recunoaște de 70ah si o incarca tot cu 70ah. Dar asta in primele 2 zile. Apoi arata ca o incarca cu 95ah si incarcarea sta numai in 14.5 si bateria nu se incarca mai mult de 78-80%. 
Normal aceste baterii se incarca o perioada cu 14.5 chiar 15v apoi incarcarea sta in 12.7-13v , corect ??

La mine sta numai 14.5 tot timpul si nu suntem in sezonul rece inca 🙈

Ceva pareri ??

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Incarca cât și când e nevoie. Poate sa fie 12,x V....sau 15V, în funcție de ce ii trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat si eu chestia asta si nu stiu daca e sau nu o problema electrica. Ce-am observat pana acum la mine:

1. cand bateria e descarcata (cel putin dupa pornire) incarca cu 14.5-14.8

2. pe masura ce se mai incarca bateria, scade la o incarcare de 13.3-13.5

3. cand considera ca e incarcata suficient bateria, pare ca nu mai incarca deloc, in sensul ca incarcarea scade pe la 12.x, si amperajul e pe minus ... deci, teoretic se consuma curent din baterie.

 

Nu stiu daca asta e un comportament normal sau nu, dar cert e ca ultimele 2 baterii (Varta Silver Dynamic AGM) nu au rezistat mai mult de 1.5-2ani/baterie, ceea ce ma face sa cred ca o problema electrica este pe undeva, doar ca nu stiu unde pentru ca nu am consum mai mare de 40mA la repaus. Iar masina face un drum de 1h o data la 2 zile. Deci nu are perioade lungi de timp cand sa stea parcata...

Ca idee, ca sa nu mai las bateria sa scada ff mult, tin farurile aprinse tot timpul, si astfel evit sa ajung in situatia nr.3 (in care nu mai incarca deloc), ci ramane pe incarcarea de 13.x.

Cand esti in frana de motor, incarca cu 14.8 (recuperare de energie, cred ca-i zice) dupa care cand accelerezi se duce iar la 13.x si tot asa.

 

Si inca o chestie pe care am observat-o. Atunci cand ajunge in situatia nr.2 (incarcare cu 13.x), si pornesti un consumator serios (gen incalzirea in scaune), trece iar la incarcare cu 14.5-14.8... deci daca ai consumatori mari, baga carbuni indiferent de starea bateriei.

 

Astea sunt chestii pe care le-am observat de-a lungul timpului in ideea ca ma prind de ce mi se duc bateriile in cap asa repede. Bateria de acum nu are un an jumate si deja trag de ea... Nu cred ca a fost noua sau cel putin nu a fost depozitata corespunzator, dar la noi e complicat cu garantiile, te duci, iti incarca bateria si ti-o pune inapoi pe masina si zice ca n-are nimic... sau iti face consumul la 2-3 minute dupa ce incui masina, nici nu apuca sa se inchida toate calculatoarele, si zice ca ai consumator... 

 

Modificat de livescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total de acord Florin , doar ca la mine o tine prea mult in 14.5 si nu trece de 80% incarcare in grupul 61 cand o verific. 
Conduc masina cam 2 ore pe zi

Oare din cauza ca nu am pus Agm ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am vazut bateria 100% decat atunci cand a fost luata de pe redresor. 
Cred ca asa e gandit sistemul, sa nu le incarce mai mult de 75-80% pentru a le prelungi viata.
A mea e cea cu care a venit masina, Varta EFB si are deja 4 ani si 3 luni, in conditiile in care am circulat in oras in ultima perioada si se mai intampla sa stea masina nemiscata aproape o saptamana uneori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte posibil 🤔 

Masina porneste perfect chiar si dupa 2 săptămâni. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua. am si eu o problema sau mai multe. recent am intrat cu masina in apa, pana la nivelul capotei, dupa aceasta isprava am ramas fara lumina la farul din stanga si proiectorul de cornering (bend light AFS not working-in bord). am facut o testare cu VCDS si am pus rezultatul aici. Mentionez ca acestea sunt valorile care au reaparut. Multumesc. Log-WVWZZZ3CZCE017352 ene.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica siguranta ce alimenteaza calc afs far stanga. Dacă e ok, jos farul și vezi cât de stricat este calc de afs, de la apa intrata în mufa/calculator. Dacă e doar mufa afectata, scapi cu o curățare. Dacă a întrat în calc, atunci necesita inlocuire 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut! O idee daca aveti. Am eroarea din imagine si se opreste in mers. Eroarea se sterge.  Motor cayc 1.6 2011 325000 km

IMG-20240923-WA0002.jpeg

20240923_100146.jpg

Modificat de giji
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n changed the title to Passat B7 - problema electrică

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!