Jump to content

Passat B7 - problema electrică


roby.1308
 Share

Postare recomandată

da, la China alte combinatii - eu m-am referit la masinile noastre, de Europa. China, SUA... optiuni si componente diferite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru confirmare. Ar fi fost frumos sa fie iluminat in conditiile in care chiar si deschiderea haionului este.

Dar, asta este, nu este un caat de tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , am un Passat B7 ,2011, cod motor CFFB . De cateva zile am o problema cu ea. Pana acum nu am avut nici un fel de problema , dar acum cateva zile brusc in mers mi-a murit motorul. Erorile care raman aprinse in bord sunt : esp aprins, sensor presiune anvelope,senzor frana de parcare ,senzor de lumina Afs ,si senzorul ala robinet. Dupa  ce motorul moare , trebuie sa pun contactul de cateva ori dupa care pleaca norma, dar ele raman aprinse , apoi se sting . Am mers la service au pus testerul pe ea au gasit doar o eroare pe tester : 0522 aparat de comanda motor fara semnal. Nu au reusit sa imi spuna ce anume este , asa ca astept sa merg la o reprezentanta vw sa vad poate ma ajuta ei . Pornita si lasata la relanti , merge normal 5-10 minute apoi motorul moare , ca si cum as opri eu motorul . A mai patit cineva asa ceva ? Va salut .

14625324_10210387784106456_981256400_n.jpg

14627996_10210387784146457_1449858369_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de motorina din rezervor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, pare sa fie o problema de alimentare ECU.

verificati releu alimentare si cablajul pana in ECU, alimentari, comanda, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut , am fost cu masina la reprezentanta Skoda , care este si Vw acum, domni mi-au verificat pe tester masina , mi-au mentionat ca exista o lipsa de comunicare cu calculaotrul masini uneori si ca trebuie sa le las masina sa vada mai amanuntit. Le am lasat masina , astazi ma suna sa ma duc sa o iau . 400 de lei toata afacerea. concluzii : au verificat cablajul de alimentare a calculatorului , au zis ca era oxidar ceva pe acolo ,au curatat ,aranjat ei tot , si au recomandat schimbarea releului de alimentare pe viitor,deoarece are capacul crapat (capacul fusese crapat in fata mea de catre electricieni de la primul service unde am fost sa pun masina pe tester, deci releul pana atunci nu avea capacul fisuratsi sa presupunem ca nu el era problema, ei au spus la reprezentanta ca releul ala crapat ar pune pe viitor probleme ) .Am iesit pe poarta lor am mers 1 km am oprit masina , si cand sa o pornesc mare surpriza nu mai pornea si aceleasi erori imi apareau in bord. Am pus contactul de 3-4 ori am asteptat sa se stinga beculetele ,erorile iar masina a pornit .Ma duc la ei la reprezentanta le pun factura in mana , le zic ca iar face, la care baiatul de la receptie de se ocupa de mine suna electricianul si ii spune ce am patit iar el ii zice : da sa schimbe releul de alimnetare si sa vina dupa la mine inapoi sa vedem....Nu ma pricep prea bine la eléctrica dar un lucru am observat, cand butonul start stop il dezactivez masina merge ok , cand il las activat face figura sa moara motorul sa dea erori.Am observat dar cine stie ce e... acum 6 luni am avut eroare pe masina cu fault start stop system, dar sa stins singura in 5 minute dupa ce a aparut . este prima mea problema mai majora sa zicem la vw b7 , in rest nu am avut o problema pana la 218 mii km .

Modificat de 87vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai folosi sistemul start/stop,economia de combustibil  nu acopera nici 5% din costurile bateriei si a electromotorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu rezolva problema cu care a ajuns la service. Ar fi ceva sa-I recomande și ei sa nu-l folosească dacă așa merge mașina bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu cred ca va trebui ca, cat de curand sa schimb acumulatorul.

uite ce scria cei de la Banner aici: http://issuu.com/bannerbatterien/docs/newsletter_technik_ro3/1?e=0

o fi asa cum zic ei ? ca daca e asa.....raspund la multe intrebari ( cel putin ptr. mine ).

ce " scriau "  .... scuze ptr " pocirea " involuntara a limbii romane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am schimbat releul acela 370 A parca scrie pe el , care la reprezentanta l-au dat ca pe viitor sa fie schimbat . Masina de cateva zile si mers cam 500 de km , nu a mai facut vechile probleme . Singurul lucru ciudat ce se intampla este ca mi a aparut o singura data system start stop fault , apoi a disparut singur . Sper ca aceasta sa fi fost problema ...releul si contactul gasit oxidat . Nu am folosit acel sistem de cand am masina doar de 2 3 ori maxim , in rest din instinct cand o pornesc il si dezactivez . Va salut , multumesc pentru pareri si opinii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scapat de o problema am dat de alta .... trebuie sa schimb Egr ul ......incepe sa imi fie dor de b6 bmp :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, 87vw said:

Am scapat de o problema am dat de alta .... trebuie sa schimb Egr ul ......incepe sa imi fie dor de b6 bmp :D

dupa egr urmeaza filtrul de particule. Umbla vorba prin targ ca cel mai rentabil este sa le anulezi pe ambele "din soft", nu vei avea probleme la ITP si vei trai fericit pana se strica pompa de ulei sau de motorina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca nu vor fi probleme cu noxele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/21/2016 at 0:20 PM, identitate78 said:

Esti sigur ca nu vor fi probleme cu noxele?

zvonuri, insa sunt multe firme care se lauda cu "lucrari" de felul asta, este totusi vorba de 2000 euro egr+filtru, filtru care dupa un anumit nr de regenerari se strica, pe la 250 k km (si nu de aia "absolut reali")

categoric scoate fum si nu mai este euro 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci cum ramane cu afirmatia ta ca nu vor fi probleme la ITP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Strict legal, cu siguranta vor fi probleme la ITP. Masina nu mai corespunde normelor de poluare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ma gandesc si eu dar na, fiecare face cum crede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuzati ma daca postez gresit, vreau sa intreb daca e normal la un passat b7 2013, inainte de pornire cand se pune contactul, in dreptul suportului de pahare se aude un tacanit ,de cateva ori( similar cu cel cand se actioneaza frana de mana,dar atuncea face o singura data) este normal sau este ceva defect? un releu sau ceva asemanator acolo.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă cu clima pe off sa vezi dacă se mai aude la următoarea cheie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, tur... said:

scuzati ma daca postez gresit, vreau sa intreb daca e normal la un passat b7 2013, inainte de pornire cand se pune contactul, in dreptul suportului de pahare se aude un tacanit ,de cateva ori( similar cu cel cand se actioneaza frana de mana,dar atuncea face o singura data) este normal sau este ceva defect? un releu sau ceva asemanator acolo.

multumesc

Fix la fel face si la mine, Cei de a reprezentanta mi-au spus ca este doar calculatorul de frana in zona aia si sa nu imi fac griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, am sesizat intr o dimineata in garaj si nu stiam daca s a stricat ceva sau este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 20.01.2016 at 9:03 AM, F l o r i n said:

 

 

 

40 - Fuse 40 on fuse holder C -SC40- 25A - Washer pump -V5-

 
33 - Fuse 33 on fuse holder C -SC33- 30A - Headlight washer system relay -J39-

Headlight washer system pump -V11-

 

 

Etka da 33 pentru spalator faruri.... 40 pentru V5 - spalator parbriz.

 

 

originala VW - la reprezentanta.

 

altfel poti cumpara orice baterie cu tehnologia AGM, de la Varta, Exide, Mall, Bosch, Banner....s.a.m.d

Salut Florin. Ma poti ajuta te rog cu o schema a sigurantelor pentru un Passat B7 2012 Variant 2.0 tdi , cod CFFB. Am cartea originala dar e in germana si e pentru B8 din pacate. vreau sa ma conving care este pozitia sigurantei pentru spalator parbriz deoarece nu mai functioneaza. atat spalatorul parbrizului, stergatorul spate si motorasul xenoanelor. sa fie oare intrerupt vreun fir ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am un passat B7 din 2011, 1.6 diesel si iarna asta ma confrunt si eu cu urmatoarea problema: dimineata cand plec la munca si este foarte frig mi se sting luminile in bord timp de 1 secunda, cateodata mi se inchide si deschide imediat si cd playerul/ ventilatia . Acest lucru il patesc aproape in fiecare dimineata pe drumul spre birou (aprox 30 min.) de vreo 3-4 ori...nu seara, nu in timpul zilei. A mai patit careva ceva asemanator?

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut !

o scanare ai facut, sa vedem ce erori ai stocate... ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n changed the title to Passat B7 - problema electrică

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!