Jump to content

Golf 5 GT


MRC

Postare recomandată

Salutari!

 

In sfarsit am gasit ceva timp ca sa-i fac topic masinutei.

 

Dupa ce am facut dauna totala cealalta masina, ajutat de un domn de 79 ani cu o duba, trebuia sa-mi iau o alta masina.

 

post-56805-0-02218400-1450552836_thumb.j

 

Dupa ce am condus un Seat Leon 1.8T de 180 CP, am zis ca nu mai vreau diesel. Benzinara Turbo imi trebuie.

 

Voiam destul de mult un A4 B6 1.8T dupa 2004. Urmatoarea varianta era un G5 GT. Tinand cont ca nu gaseam A4 cu dotarile pe care le doream eu, am renuntat la A4 si am trecut la cautarea unui G5.

 

Primul G5 pe care l-am vazut a fost la Bacau. Proprietarul mi-a spus ca nu trage peste 3500 rpm. Am intrat pe forum, am gasit problema si am zis ca nu e cine stie ce, daca e doar asta. Am luat doi prieteni cu mine si m-am dus la Bacau. L-am rugat si pe colegul EEXCALADE sa vine sa arunce un ochi (multumesc din nou) si ne-am dus sa vedem masina. La exterior arata cam jalnic, piese revopsite prost si nimic nu prea se alinia cum trebuie. Dupa test drive am aflat ca masina nu tragea absolut deloc. Pun VCDS-ul si aflu ca avea vreo 10 erori pe motor, din care vreo 3 pe ambreiajul compresorului, doua pe electrovalvele de la turbina, una pe regulatorul presiunii din rampa.

 

Am dat de actuala masina la Bucuresti (da, ati ghicit, este masina lui Bogdan). Am discutat la telefon si la cateva zile am luat un prieten cu mine si m-am dus sa vad masina. Mi-a placut din prima .. nici nu prea avea ce sa nu-ti placa. Motorul era in mintile lui, aveam istoricul de service de la un prieten al unui prieten al unui prieten de la reprezentanta. Per total arata jos palaria. Am ajuns dimineata la 8, iar pe la 4 ieseam din Bucuresti cu masina.

 

Consumul de la Bucuresti la Iasi a fost undeva in jur de 8.5, mers constant cu o viteza care nu se poate spune aici :)).

post-56805-0-49667500-1450553500_thumb.j post-56805-0-80047700-1450553517_thumb.jpost-56805-0-41891200-1450553540_thumb.j

 

Primul lucru pe care i l-am facut a fost sa-i pun inapoi suspensia originala, deoarece cea de pe masina era prea rigida.

 

La nici doua saptamani dupa ce am luat masina, o doamna binevoitoare a considerat ca i-ar sta bine masinii cu vopseaua stearsa.

 

post-56805-0-51450700-1450553628_thumb.j

 

Problema rezolvata destul de simplu pe asigurare, cu toate ca avea polita la Euroins.

 

Cu consumul ma inteleg destul de bine, cam 8 in afara si 11-12 in oras la un stil de condus un pic mai agresiv. La un moment dat am mers mai batraneste, sa vad ce consum pot scoate in afara orasului si masinuta m-a uimit. Probabil se poate scoate si mai putin, dar nu merita.

 

post-56805-0-91692700-1450553857_thumb.j

 

 

Lucruri facute pana acum:

 

-am incaltat masina pentru iarna.

-am inlocuit difuzorul pe dreapta fata deoarece s-a gandit ca nu ii place muzica.

-am schimbat furtunele de la spalatoarele de faruri (curgea lichid) si am reparat si senzorul de la nivel de lichid pt spalatoare (un fir intrerupt).

-am legat clapetele de pe lupe la faza lunga, pentru ca nu erau legate.

-s-a ars un balast de xenon si am cumparat altele noi pe care le-am ascuns sub far.

-am cumparat carenajele mici de pe fata, deoarece nu le avea. 

-am schimbat bateria (Macht 65Ah), deoarece intr-o seara m-a lasat.

-am echipat-o cu roata de rezerva subtire pe 18 (400 lei  :tuktuk: ).

-am schimbat uleiul (Valvoline 5w30) si filtrele (Mahle).

-am activat CH/LH care mi-a dat batai de cap vreo cateva zile.

-am schimbat bucsele de la bratele fata.

-am luat de pe Aliexpress deschizatorul de bere :)), ca nu-mi stateau sticlele cum trebuie :)).

-am cumparat presuri de cauciuc rigum.

 

Planuri de viitor:

 

-Rcd 510.

-incalzirea la scaunul pasagerului nu vrea sa porneasca, iar erori nu am. Daca o sa am chef, o sa ma apuc de ea, dar nu ma deranjeaza foarte tare momentan.

-cochetam cu ideea unei resoftari, dar din ce am citit, cutia de viteze nu este cea mai buna de la Vw si mi-e frica sa nu cumva sa o omor.

-sa termin retrofitul geamurilor electrice pe spate si a oglinzilor rabatabile.

-evacuare R32.

 

Si cam atat. Momentan masina imi place foarte mult si n-as schimba prea multe la ea. E fix cum o voiam eu.

 

Am fost azi la Dyno, deoarece cei de la CompleteChip au o promotie.

 

post-56805-0-32935500-1450554738_thumb.j

 

Rezultatul nu m-a surprins, 160 CP si 240 Nm. Era de asteptat, se stie ca Vw nu prea mai face masini bune din 2004. Colegul meu cu 1.8T cu 180 CP pe hartie a scos 178 CP pe Dyno. Dar exista posibilitatea ca masina sa aiba si ceva probleme, o sa mai sap.

 

Cateva poze:

 

post-56805-0-76317400-1450554933_thumb.jpost-56805-0-15023400-1450554941_thumb.jpost-56805-0-24733300-1450554948_thumb.j

post-56805-0-16519400-1450554024_thumb.j

post-56805-0-59949200-1450554032_thumb.j

Modificat de MRC
Link către comentariu

Felicitari pentru upgrade  :icon_thumleft:  e ceva diferenta intre golf 4 alh si golf 5 gt  :bom:  banuiesc ca singura "chestie" care iti lipseste de la fosta masina e consumul ! Dar nu poti avea si senzatii tari si consum mic in aceeasi masina ( poate doar la masinile 2012 -> ) dar momentan ne rezumam la ce avem ! 

 

Spor la modificari si drumuri uscate !  :icon_thumleft:

Link către comentariu

Multumesc pentru urari!

Nici consumul la vechea masina nu era chiar mic la stilul meu de condus :)). Cu consumul actual m-am obisnuit, e chiar mai mic fata de cum ma asteptam sa fie.

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie !  Ai luat o masina extraordinara !  daca ai grija de ea macar pe jumate cat avea grija fostul proprietar o sa te tine inca 10 ani ! 

 

 

Link către comentariu

Multumesc! Stiu ca este o masina extraordinara!

Am de gand sa am grija de ea mai mult decat a avut Bogdan, cu toate ca stacheta e ridicata foarte sus :D.

Link către comentariu

Am sapat azi toata dimineata dupa codul calculatoarelor de usi de pe Leon, pentru a face oglinzile rabatabile la incuierea masinii, dar nu am gasit nimic.

 

Are cineva codurile? Ca poate fac masinii un cadou de Craciun :D.

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie...

Eu am inteles cum sta treaba...l-ai lasat pe Bogdan sa dea cat mai multe jos de pe ea ca sa ai tu ce mesteri :))

Link către comentariu

In sfarsit! :)

Ma bucur ca ti-ai facut "curaj" sa o prezinti si ma bucur ca esti multumit.

Bateria avea un an si ceva de cand o luasem, cred ca daca o puneai pe redresor se rezolva.

Link către comentariu

Bateria m-a lasat intr-o seara in care erau aproximativ 10 grade, n-am vrut sa vad ce o sa se intample cand temperaturile ajungeau cu minus.

Plus ca si tu mi-ai zis ca e posibil sa fie pe moarte si n-am vrut sa-i prelungesc agonia.

Link către comentariu

Asa am zis? Posibil sa fi inteles eu aiurea, dar a fost luata de mine acum un an si ceva.

Oricum, faptul e consumat, acum stai linistit macar.

Modificat de cogdao
Link către comentariu

Da, mi-ai zis ca faceai multe drumuri scurte prin oras si e posibil sa ma lase :)).

Acum sunt sigur ca iarna asta nu voi avea probleme cu ea, asta e cel mai important.

Am scapat de probleme, acum dam inainte cu upgrade-urile :D.

Link către comentariu

Cu ce incepi?

Daca schimbi evacuarea, pune teava de 60mm, asa am avut eu, fara finala si vei simti o voiciune a masinii pe ture medii-mari.

Am realizat asta abia dupa ce am pus evacuarea stock, am simtit-o mai slaba.

Link către comentariu

Evacuarea n-o s-o fac momentan, probabil o fac dupa ce trece iarna. Dar o sa ascult de sfatul tau, teava de 60 mm va fi. Daca n-o sa-mi placa sunetul, o sa-i pun si finale.

 

Acum imi sta pe creier RCD510-le. Asta va fi primul pe lista.

Link către comentariu

Ti-as recomanda rcn210, e mai bun, are si bluetooth.

Modificat de cogdao
Link către comentariu

Bluetooth-ul nu ma incanta in mod special. Pe langa faptul ca nu se potriveste culoarea de la display cu restul masinii, nu-mi plac HU-urile la care mufa jack sau ubs e in fata. La RCD510 pun intrarea USB si aux-ul la scrumiera si in felul asta nu exista nici riscul sa dau peste ele.

 

LE: si daca as vrea totusi functia bluetooth, as lua un RNS315 care se pupa mai bine cu restul bordului si are si navi. Plus ca pe OLX preturile sunt apropiate.

Modificat de MRC
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!