Jump to content

E Indicat Pachetul De Drumuri Grele?


danluciani
 Share

Postare recomandată

eu recomand oricaruiui sofer pentru orice masina un pachet de drumuri grele.. motivul? drumurile romanesti!

am mers cu passatul nasului meu, 130 de cai 4 motion..

daca tineti la masini aveti grija ca suspensiile sa fie ok..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am acest pachet si sunt f multumit, mai ales ca ma ajuta pe unde umblu eu. mai ales ca am si 4 motion, cred ca a fost o alegere f inspirata. legat de supravirare si/sau subvirare-totusi sa nu uitam ca passat nu e o masina sport si nu cred ca se poate vorbi de reducerea calitatilor ei dinamice cu mult datorita acestui pachet.

Modificat de catanexus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, pachetul de drumuri grele inseamna intr-adevar "ridicarea" masinii in general si cu 15mm in cazul passatului, precum si o mai buna protectie pe sub masina, adica scut metalic. Treaba cu suspensii mai tari e in plus, nu cred ca se pun altfel de arcuri si amortizoare, iar montarea acestui vestit "pachet de drumuri grele" se face la reprezentanta din romania si sunt sigur ca nu se inlocuiesc amortizoarele si arcurile, numai se inlocuieste scutul de plastic cu unul de metal care nu e piesa de origine (la passat in germania nu exista) si se adauga ceva intre amortizor si caroserie in capatul amortizorului ca masina sa stea mai sus. Atat se face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica vrei sa zici ca in momentul in care iti comanzi pachetul de drumuri grele, acesta este montat la service inainte sa-ti livreze masina? Daca asta ai vrut sa spui, am mari dubii ca ar fi asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La configurator pe vw romania este scris asa

Suspensie drumuri grele- suspensii ridicate cu cca 20 mm

La configuratorul de pe VW.de nu exista asa ceva, adica eu nu am gasit. As fi curios daca exista alt cod pentru amortizoare si arcuri, eu as tinde sa cred ca nu, cel putin pentru amortizoare sunt aproape sigur, poate arcurile sa fie alt cod (chestia cu bulinele albe si albastre de pe arc). Eu zic ca altceva nu e de capul acestui "paket". Mie mi se pare util daca mergi pe drumuri nasoale, dar eu sincer, nu as renunta la echilibrul si stabilitatea masinii pentru asta, mie personal nu mi-ar fi necesar, dar fiecare stie ce-i trebuie mai mult .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este stabila si in conditiile acestui pachet de drumuri grele. Este posibil sa nu gasesti asta pe configuratorul de DE pentru ca multe sunt incluse in diferite pachete. Asa este si la Audi si ma astept sa fie la fel la VW. Este exclus sa faca ceva cei din service-ul din Romania, pentru ca masina am luat-o imediat ce a ajuns la dealer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut,

Am un Passat Bluemotion, 2.0, 110 CP si caut o metoda sa il ridic putin, e exagerat de jos pentru drumurile din Romania.

Imi puteti da o serie de Passat normal si una de Passat cu PDG? Vreau sa caut in ETKA codurile si sa compar, daca nu a facut asta deja careva dintre voi si stie exact care sunt piesele care difera.

LE: se pare ca sunt coduri diferite pentru amortizoarele cu PDG si fara. Iar arcuri sunt aproximativ 10 coduri.

Modificat de adi_r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Am eu PDG pe Passatul din semnatura. Vine cu garda la sol +15 mm, scut metalic si arcuri/amortizoare mai tari.

VIN: WVWZZZ3CZ9P061707

Sper sa te ajute. Daca mai ai nevoie de ceva, spune-mi

Din cate stiu eu, la Bluemotion ai garda la sol -15mm, adica la fel ca la echiparea Sportline, cu pachet sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la Bluemotion garda la sol este mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe bluemotion e foarte joasa garda la sol, chestie pe care am simtit-o pe pielea mea pe un drum pe care nu ma asteptam sa am probleme. Stie cineva cam care e pretul pentru intreg pachetul plus manopera ? Si eventual daca fac aceasta modificare si alte service-uri inafara de reprezentanta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pachetul Sport, deci suspensii mai dure, garda -15 mm si jante de 17, dar mi-am pus un scut metalic aftermarket (de aici de pe forum) si e foarte ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Flavyus - cati bani ai dat pe scutul metalic? Se potriveste la fix? sau mai trebuie facute cateva ajustari pentru a sta fix ca cel din plastic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il am de vreun an de la colegul din BV (om de incredere, cu bun simt si competent), s-a potrivit perfect, a costat vreo 400 ron parca, montat la reprezentanta:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns. I-am scris sa vad daca are pe stoc.

Si zici ca nu a mai fost nevoie de mici modifcari ca sa poata fie prins?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu au fost necesare. Daca sunt necesare modificari, stiu ca omul te anunta din start.

Ba in plus are si orificiu special pentru schimbat uleiul la DSG etc.

Tabla e zdravana, mi se pare ca e made in turkey. Sta fix, nu vibreaza nimic, iar eu merg destul de tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de informatii. Astept sa imi raspunda printr-un PM si pe urma o sa-l intreb mai multe detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR: Mersi! M-ar mai interesa codul de culoare de pe arcurile tale, te rog. :)

Se pare ca amortizoarele de pe BlueMotion si versiunea normala sunt identice.

Asa ca ... mi-am schimbat arcurile fata cu unele standard (250 lei perechea) si s-a inaltat destul de bine. Ma gandesc daca are rost sa le schimb si cele de pe spate... Oare nu va cobori partea din fata?

Cod de culoare arcuri BlueMotion: galben-rosu-rosu 3C0411105AQ

Cod de culoare arcuri standard: portocaliu-verde-galben-galben 3C0411105C

Cod de culoare arcuri PDG: portocaliu-alb-portocaliu-portocaliu (@75NOR - confirmi?) 3C0411105AH

Ar fi interesant de vazut daca arcurile din pachetul drumuri grele s-ar potrivi cu amortizoarele standard... Garda la sol + confort...

Modificat de adi_r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Iti confirm arcurile de PDG cu portocaliu.

Atasez 2 poze cu arcurile fata. Nu am avut acces sa le pozez si pe cele spate. Codul nu il stiu.

Amortizoarele sunt imbracate in protectie, precum vezi in imagini, asa ca nu iti pot spune niciun cod.

Daca schimbi arcurile fata schimba obligatoriu si spate, altfel vei face varza tinuta de drum, modifici asieta masinii si aerodinamica. Daca umbli la arcuri si amortizoare, fa o geometrie dupa.

E interesanta ideea cu arcuri PDG si amotrizoare standard. Vei avea garda la sol ridicata, dar confort. Amortizoarele mele PDG sunt dure. In combinatie cu rotile 17'' 235/45/17, masina e foarte rigida. Pe ace de par sta impecabil, la fel si pe virajele de viteza mare - nu are ruliu caroseria. In schimb, pe denivelari, sau la treceri cu calea ferata - e nasol: a1-a obligatoriu, la a2-a zici ca se rupe masina in 2 de la socuri.

Din punctul meu de vedere PDG e ideal pentru rotile de 16: la 215/55/16 cele de iarna se simte foarte ok masina. La 17 deja e cu atentie. La 18 nici nu am curaj sa ma gandesc :)

Daca mai ai nevoie de ceva - zi-mi

@Stoe: referitor la scut: cel PDG OEM pe care il am eu e solid, tabla e groasa, il tii cu doua maini cand il dai jos. Nu are niciun orificiu in el, e tabla continua, ca sa schimbi uleiul se da jos scutul. E stantat cu VW. Nu inteleg de ce nu are orificiu pentru busonul golire ulei, la B5.5 cel metalic avea.

Prinderea scutului se face atat pe parte metalica - pentru sustinere, cat si pe parte de plastic cu imbinarile de la contraaripi.

Parte metalica are suruburi lungi de 8 cred, pentru plastic are torx-uri

post-9928-0-81493400-1344586652_thumb.jp

post-9928-0-49151200-1344586670_thumb.jp

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Ieri in timp ce mergeam pe A2 mi s-a desprins acel scut de plastic de pe partea dreapta (este prinsa intre pragul lateral dreapta, pana undeva spre centrul masinii si pana in fata langa scutul de la motor si cutie). Intrucat aveam muzica data tare, a durat ceva pana am realizat ca acea piesa se taraie pe jos, astfel incat, atunci cand am oprit, era deja prea tarziu: in partea din fata plasticul deja se topise din cauza frecarii, plus ca din cauza balansului, anumite portiuni s-au spart. Asa ca am fost nevoit sa-l dau jos de tot, intrucat nu mai putea fi prins la loc.

Intrebarea mea este la ce anume foloseste acea protectie de plastic si daca aveti idee cam cat ar putea costa.

Ideea este ca maine urmeaza sa plec iar din localitate, ma asteapta un drum de aprox 1500 de km si as vrea sa stiu daca e vreun risc daca as merge fara acel scut.

post-9877-0-49804100-1344769751_thumb.jp

Modificat de razvan_jr86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are rol de a proteja partea inferioara dar si pentru a ajuta la aerodinamica masinii. Nu cred ca ai de ce sa iti faci griji insa analizeaza daca nu sunt si alte elements pe cale sa se desprinda. Acum, ca protectia este incompleta exista riscul ca (,) curentul de aer de sub masina sa forteze alte elemente de plastic!

PS - curentul de aer de sub masina nu mai "curge" corespunzator.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe moment nu-ti face griji dar cat poti de repede sa pui altul in loc.

Pana atunci ... cand intalnesti portiuni de drum cu balti serioase ... redu viteza pe cat posibil. Nu cred ca rolele si alternatorul se vor bucura de reprizele de dusuri reci. :)

LE: acum am citit mai atent si am observat ca nu e vorba de scutul motor.

Modificat de adi_r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Mi s-a dovedit inca o data ca Bluenotionul meu are garda la sol prea joasa.

A facut cineva pana la urma, la acest model, ridicarea garzii si montare scut metalic?

Ce piese sunt necesare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai dreptate. Doar pentru o siguranta in plus. :)

Dar ca sa maresc garda, ce-ar trebui sa schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!