Jump to content

Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)


CristiALF
 Share

Postare recomandată

merci de raspuns. Catanus cand are timp poate pune o poza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prime impresii:

drum București - Sibiu și retur. Mașina mi se pare ca demareaza cu delay, subturata fiind. Am aceeași cutie dsg 7+1 pe Octavia 1.6 TDI și mi se pare mai "responsive". Odată ce trece in viteza inferioară, are Forța și se simt cei 400nm. Delay ul ill pun se seama faptului ca sunt primii km rulați, sper sa fie asta explicația. Rulează aproape ca un sedan, foarte silențioasă. APP connect are doar câteva aplicații disponibile pt iPhone, Navigația numai cu Apple Maps, care nu e chiar actualizata.

consumul depinde de talpa, la 135 km/h pe autostrada consuma 7%, ceea ce e decent.

consum Sibiu-București, mers liniștit in coloana, pe autostrada 130km/h, consum mediu 7%. La dus, mers vioi, 8,2%.

 

cam astea sunt primele impresii, nu sunt chiar la superlativ, din cauza acelui delay la demaraj, dar sper sa fie pe seama faptului ca sunt primii km rulați.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai acel delay de care spui probabil este prezent in functie de treapta de viteaza in care esti. Daca rulezi linistit si calm, DSG-ul va schimba repede treptele, asa ca te poti trezi la viteze la 50 Km sa fii in tr6 de ex (la mine de ex). Daca atunci te trezesti ca vrei super demaraj, normal. ii va lua ceva sa retrogradeze intr-o treapta inferioara care sa permita demaraj puternic. Ai aceasta senzatie si in S de ex ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia DSG 7 de pe Tiguan nu are nici o legatura cu DSG-ul 7 de pe Octavia. Pe Octavia ai DQ200 (ambreiaj uscat) iar pe Tiguan ai DQ 500 (ambreiaj umed) care e o cutie total diferita.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar nu cred ca asta e cauza dilemei lui. 

Poate ne explica mai mult conditiile exacte in care i s-a parut ca nu se comporta foarte rapid: adica ce viteza avea, in ce treapta era, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, am înțeles  ca sunt cutii diferite, dar la același regim de mers (in general, subturat, liniștit), timpul de răspuns in momentul apăsări pedalei cu aceeași intensitate ca la Octavia DSG, delay-ul este mai mare. Poate sa fi fost chiar in a 6a la 60km/h, dar timpul de răspuns la apăsarea pedalei cu aceeași intensitate ca la octavia este mai mare.

E posibil ca încă sa nu fiu eu obișnuit cu noua cutie și sa mai dureze un pic pana ne acomodăm reciproc.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, catanus said:

Prime impresii:

drum București - Sibiu și retur. Mașina mi se pare ca demareaza cu delay, subturata fiind. Am aceeași cutie dsg 7+1 pe Octavia 1.6 TDI și mi se pare mai "responsive". Odată ce trece in viteza inferioară, are Forța și se simt cei 400nm. Delay ul ill pun se seama faptului ca sunt primii km rulați, sper sa fie asta explicația. Rulează aproape ca un sedan, foarte silențioasă. APP connect are doar câteva aplicații disponibile pt iPhone, Navigația numai cu Apple Maps, care nu e chiar actualizata.

consumul depinde de talpa, la 135 km/h pe autostrada consuma 7%, ceea ce e decent.

consum Sibiu-București, mers liniștit in coloana, pe autostrada 130km/h, consum mediu 7%. La dus, mers vioi, 8,2%.

 

cam astea sunt primele impresii, nu sunt chiar la superlativ, din cauza acelui delay la demaraj, dar sper sa fie pe seama faptului ca sunt primii km rulați.

Referitor la consum, as fi curios sa aflu de la mai multi posesori de Tiguan varianta 2.0 TDi 190 CP, care este experienta lor. Mie imi pare usor cam ridicat deocamdata, la 1500 km facuti, adica in jur de 9.6 % in oras si 7.5 - 7.9 % in afara (medie de 100-120 km / ora). Cam cand se optimizeaza / stabilizeaza consumul si cam la cat ramane...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdată eu sunt la nivelul expus de tine, dar am doar 1000 km la bord, deci sunt încă la începuturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, catanus said:

ok, am înțeles  ca sunt cutii diferite, dar la același regim de mers (in general, subturat, liniștit), timpul de răspuns in momentul apăsări pedalei cu aceeași intensitate ca la Octavia DSG, delay-ul este mai mare. Poate sa fi fost chiar in a 6a la 60km/h, dar timpul de răspuns la apăsarea pedalei cu aceeași intensitate ca la octavia este mai mare.

Pana in 3000km rulati cutia schimba mult mai lenes si parca are reticenta in raspuns. Dupa 3000km isi schimba comportamentul, o sa simti ansamblul motor + cutie mai responsiv. Tine de DSG, am constatat lucrul asta pe 3 masini diferite, toate s-au comportat asa in primii 3000km.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Delay-ul respectiv l-am observat si eu mai pronuntat la S2 diesel cu 170CP cu DSG, este unul dintre motivele pentru care nu am luat S2-ul, lag-ul este mult mai mic, insesizabil la 1.4tsi cu DSG, posibil sa tina si de turbina, fiind turatiile mici si viteza superioara, dureaza pana isi da seama DSG ca vrei putere, pana schimba si pe urma pana intra turbina, toate astea cumuleaza 1 secunda sau chiar mai mult si asta se simte neplacut in utilizare. Din ce am obserbat delay-ul este mai mare la diesel. Cutia intradevar isi schimba modul de schimbare in functie de stilul soferului in ultimele sute, poate mii de km, cum zice si 75NOR daca vede ca este solicitata puterea repede se adapteaza si schimba mai repede, daca vede ca soferul nu prea apasa pe acceleratie atunci se "leneseste" pentru consum.

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi s-a parut 190 cp cu dsg cam lesinat la inceput, dar acum la 9500 km mi se pare ca se misca acceptabil pt gustul meu ( mers sportiv).

consumul in bucuresti e cam 8.5-9 iar la drum lung nu am scazut sub 7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate datorita traficului mai lejer, dar consumul a scazut in oras de la 9,6 la 8,3 mers normal (1800km). Vom vedea daca vor fi schimbari in urmatorii Km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Cei ce ati achizitionat din Romania , documentatia de bord(manualul de utilizare)este in limba romana?Eu am luat-o in Belgia si toata documentatia este in neerlandeza (nu inteleg nicio boaba).Am expus problema celor de la reprezentata si mi-au spus ca trebuie sa comand separat alt set de manuale in limba franceza . Daca tot cheltui un ban , as vrea manualul in limba romana. De aceea , daca ma poate ajuta cineva cu o adresa de unde as putea comanda in Romania .Va multumesc.

image1.JPG

image3.JPG

On 06.01.2017 at 0:46 PM, Mirceake said:

Conditii meteo : zapada. mesaj pe bord "Front assist impaired". Am curatat sigla (am inteles ca acolo s-ar afla radarul de front assist), am curatat senzorii din bara, mesajul persista :banghead:. M-am uitat pe forumurile din afara si se pare ca e o problema destul de intalnita care se rezolva cu inlocuirea siglei. Ceva probleme similare ati intampinat ?

Salut,

Stai linistit.Toti senzorii cu ultrasunete reactioneaza la fel.Daca ai sa te uiti cu atentie , exista o fanta ce delimiteaza senzorul.In momentul in care acea fanta se incarca cu gheata,zapada sau alte impuritati o sa-ti dea eroare,remedierea constand in curatarea senzorilor cu o carpa moale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se comporta pe zapada tiguanul cu tractiune fata?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In caz ca prezinta interes, impresii despre Tiguanul BITD RLine de 240 cai in Autobildul aparut in 5 Ian

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept si eu sa primesc masinuta, e la Curtici. Am optat pt un TSI 2.0 180CP Highline,  4x4, DSG, suspensie adaptiva, led plus, pachet iarna, scaun sofer cu masaj :-P, plus alte maruntisuri de safety. Am luat-o de la Midocar Vitan, 1000e discount, pret final 36200, comanda plasata la inceputul lui septembrie.

Am jante Kingston R18, stock. Dilema mea: vroiam cauciucuri de iarna cu jante de otel de 18, dar nu se gasesc, deci voi merge pe aliaj. Ce caracteristici au jantele kingston stock, si mai important, ce tip de jante r18 pot folosi pt iarna (banuiesc ca cu cat mai inguste cu atat mai bine). Cauciuciuri stiu sa aleg, dar la jante imi prind urechile...

(Pt varianta R17 nu trebuie schimbat nimic la masina? Ma gandesc ca circumferinta diferita influenteaza viteza calculata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca poti monta R17 iarna.

Daca urmaresti cartea masinii (cea de la RAR), atunci vor fi diferente foarte mici in ceea ce priveste diamentrul rotii. Daca janta e mai mica, R17, vei avea cauciuc cu balon mai mare, deci diametrul per total se mentine.

Singura limitare este data de diametrul discurilor de frana, care cresc odata cu motorizarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tiguan toate motorizarile au aceeasi dimensiune a discurilor de frana sau maxim 312mm pentru franele fata. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, Minos said:

Astept si eu sa primesc masinuta, e la Curtici. Am optat pt un TSI 2.0 180CP Highline,  4x4, DSG, suspensie adaptiva, led plus, pachet iarna, scaun sofer cu masaj :-P, plus alte maruntisuri de safety. Am luat-o de la Midocar Vitan, 1000e discount, pret final 36200, comanda plasata la inceputul lui septembrie.

Salut,

Foarte interesanta motorizarea ta, sunt curios de impresii, ar fi ok sa-i faci un topic de prezentare, mai ales la cat de rara va fi motorizarea asta.

Vei avea si Omologare Individuala pentru ea, sigur nu s-au vandut 10 masini din astea, posibil sa o faca direct in Curtici, motiv pentru care sa-ti mai intarzie pe acolo 1-2 zile masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, 75NOR said:

Salut,

Foarte interesanta motorizarea ta, sunt curios de impresii, ar fi ok sa-i faci un topic de prezentare, mai ales la cat de rara va fi motorizarea asta.

Vei avea si Omologare Individuala pentru ea, sigur nu s-au vandut 10 masini din astea, posibil sa o faca direct in Curtici, motiv pentru care sa-ti mai intarzie pe acolo 1-2 zile masina.

O sa dezvolt imediat ce intru in posesie. Varianta asta nu era disponibila in configurator la vremea respectiva, era doar la dealer. As fi luat chiar si 220 cp la 2l, dar trebuia sa mai astept cateva saptamani. Nu-mi place dieselul, e scump, poluant, lent, si si-a pierdut avantajele la consum. De ce spui ca e rara? (Desi ma simt mai bine stiind ca am o masina rara :-)) ) pt ca nu e cu mult mai scumpa decat 1.4, si ofera mult mai mult. 

Modificat de Minos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cred ca am o problema la masina dupa 3000 km.

La viraje mai stranse in parcarea subterana (180 de grade) se simte o franare sacadata in zona puntii fata. 

Aveti idee de la ce ar putea fi?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca da: iti aluneca fata, haldexul trimite putere catre puntea spate care la randul ei incepe sa impinga masina de bot---> subvirare + interventia espului = franare sacadata. 

Asta se intampla doar in momentele in care esti cu rotile bracate spre maxim. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am haldex...am tractiune fata

Modificat de Bogdan Vacut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci, daca nu ramane in picioare a doua varianta si anume cea cu espul care franeaza pentru a opri masina sa subvireze...nu stiu ce ar putea fi altceva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)
  • Andrei_72 a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!