Jump to content

Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)


CristiALF
 Share

Postare recomandată

la tiguan scurt sigur se poate rabata numai spatarul locului din mijloc, asta am vazut deja si in showroom, e ca aici:

image.thumb.png.643bcb2ca784b6770c17355c28580043.png

 

Zici ca la allspace spatarul din mijloc nu se mai rabateaza separat de cel din stinga? Din poza de mai jos mai aveam o speranta, pare ca spatarul lucului din nmijloc este separat de celelelte, dar cautam o confirmare de la cineva care are masina in realitate.

image.png.7867a6411c7fc5e63169958ae92e8760.png

Inca o intrebare, cu rindul 3 rabatat, ramine spatiu pina la rindul 2, in zona unde ar fi tetierele de la ultimele locuri? Ma gindesc ca daca e un spatiu acolo nu e prea placut sa-ti cada ceva care sa intre fix sub scaune si sa trebuiasca sa stai sa-ti aduni lucrurile de pe sub banchete.

Thx!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie să recunosc că m-ai facut sa cobor la masina sa ma uit, la pranz eram plecat cu alta masina si m-am uitat pe niste poze ce le aveam.

In baza observatiilor directe "din teren" constat ca spătarul e fractionat in 3 parti. Exista un buton in partea de sus a locului din mijloc pe care nu l-am sesizat pana acum, probabil ca sezutul întreg m-a păcălit.

Ce sa o mai lungesc... in concluzie, ma recunosc maxim de vinovat pt dezinformare si imi fac mea-culpa în sac si cenușă :( In acelasi timp, imi dau seama ca trebuie sa mai stau si eu pe locurile din spate.;)

Am facut cateva poze, le pun imediat după ce dau resize sa încapă aici. Am incercat sa pun in evidenta toate pozitiile relative ale scaunelor, poate iti sunt de ajutor.

Si raspunsul pt ultima intrebare: cu randul 3 rabatat și randul 2 la maxim in spate nu rămâne loc între ele decat daca glisezi bancheta din randul 2 spre înainte.

La mine am lăsat intenționat putin spatiu, cca 2-3 degete, pentru ca altfel scaunele din randul 3 ating cu tetierele si freacă de spatarul randului 2, devenind greu de lăsat/ridicat. La un moment dat am ramas cu o curelușă de ridicat in mână (s-a smuls) dar au rezolvat-o la service cu un pop-nit.

 

mai jos pozele:

1. Diferenta intre maxim in spate-maxim in fata.

20190206_181559.thumb.jpg.1a0008026ea9ea29c6f5c48aab72c909.jpg

20190206_181626.thumb.jpg.318966fc2b2282fa080716ba4e719b32.jpg

20190206_181646.thumb.jpg.8d0a18847cd69ea8f066d16bbe470bed.jpg

 

2. Diferenta intre inclinare spatar, max/min

20190206_181747.thumb.jpg.9065d98d6d165eed19a92c8a855462bd.jpg

 

3. butonul cu pricina, responsabil de rabatarea locului din mijloc:

20190206_181815.thumb.jpg.fabc15619b22b14bc1fee24037d5d7fd.jpg

20190206_182300.thumb.jpg.f4b96728f30de37be4a8e28822591a30.jpg

 

4. Spatiul ramas la mine, poza e facuta din tavan drept in jos

20190206_182021.thumb.jpg.00766cfc89014155c3b004bf764afd48.jpg

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte clar. Multumesc mult de ajutor!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu varianta allspace cu 5 locuri si iti pot confirma ca bancheta spate este fractionata in 3 si se gliseaza 60/40 inainte /inapoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca o intrebare, la allspace mai exista acel buton de selectare pentru driving mode cu confort/eco/etc.? In lista de dotari nu mai e trecut (apare numai la tiguan normal ca dotare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca pe modelul 2019 s-a scos sau nu, butonul rotativ apărea doar la 4Motion.

In combinatie cu un sistem de navi parca iti activa si modul individual in care puteai configura separat directia si altele, dar suspensia o poti configura doar daca are DCC, altfel lipseste din modul individual.

Iti spun din amintiri, ca nu mai tin minte exact.

Mai bine întrebi la dealer de modificarile pe MY2019.

 

Later edit:

Citind pe lista de opționale s-ar intelege (prin deducere) ca e optiune separată pentru cele cu tracțiune față, dar optiunea PDA nu apare distinct in lista !?

Vezi ultimul rand din poza de mai jos...

 

Screenshot_20190211-175552_Adobe Acrobat.jpg

 

Sugestia mea e sa nu crezi chiar tot ce scrie in liste, în mare parte sunt, dar chestiile de finețe nu sunt tratate. Am vazut diferente, in cazul meu au fost în bine:

Lista spunea: 

Iluminare ambientala: benzi luminoase inserate pe usile laterale fata; iluminare spatiu picioare fata.

Masina a venit cu iluminare si pe spate, atat pe usi cat si la picioare, deci informațiile trebuie luate cu un grăunte de sare.

Ar trebui sa dai comanda daca esti hotarat, preturile vad ca tot cresc, stiu ca vw le indexeaza de 2 ori pe an, cate 1%-1,5%.

 Allspace 190cp TDI 4M DSG Highline de astazi a ajuns la 300eur sub pretul celui de 240cp de acum 1 an, deci intr-un an cel de 190 cu dotări echivalente a crescut cu 1200eur (erau 1500eur intre ele, orice peste 220cp venea cu DCC standard).

Am comparat cu modelele pe care le stiam, ma gandesc ca si la alte motorizări e la fel.

 

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu acum o configuratie ca a mea si intradevar este mai scump cu 1500 euro. Dar si 10 cai in plus. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ai facut curios si mi-am refacut si eu configuratia acum, costa cu 2748 EUR in plus fata de Nov 2016 cand am luat eu masina, deci cu aprox 7% mai mult.

Acum depinde daca se poate obtine un discount mai mare in prezent de la dealer, la momentul ala nu se prea putea sari de 5-6%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cine doreste, aveti un Tiguan ShortWheelBase 240cp in stoc, pret vanzare 47800, redus de la 51090. ?

Ouch!

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sunt nou pe aici, venit de pe la Opel..

Ma tot gandesc la achiziționarea unui Tiguan Confortline, 1.5 TSI 150, manuala.. Pe configurator mi-a iesit cam 28.300. La ce discount as putea sa ma astept de la dealer? Are cineva motorul acesta?

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la Volkswagen reducerile sunt mult mai mici decat la Opel (am vreo 4 masini Opel in familie si stiu ce discounturi mari au fost acolo)...insa ai avantajul ca, daca iei diesel, beneficiezi de programul Fast start (adica din start ai o reducere de 2490 euro). La asta se mai adauga reducerea dealerului de 3.5% (sau maximum 4.5% ) si se mai adauga reducerea din programul Rabla (aproximativ 1400 euro).

Tu, daca vrei neaparat sa megi pe benzina sa sti ca termenul de asteptare ptr 1.5 TSI e de luni de zile iar reducerea e cat am spus mai sus ....Ar fi o idee sa iti reconsideri optiunea si sa mergi pe diesel, toti pe acolo ajungi cu banii ptr ca ai reducerea Fast Start iar termenul de livrare e muult mai mic.

Ma rog, cum consideri, insa, daca esti ferm decis sa mergi pe 1.5 TSI sa stii ca dureaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, vizitator said:

la Volkswagen reducerile sunt mult mai mici decat la Opel ...

... beneficiezi de ...reducere de 2490 euro...

... La asta se mai adauga reducerea reducerea dealerului de ... 4.5%...

... se mai adauga reducerea din programul Rabla (aproximativ 1400 euro).

Nu stiu cum citesc altii un text dar eu vad acolo o mulțime de reduceri pt vw.

In curand o iei gratis, deci merita sa iei vw, uita de opel. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.9 saptamani a durat comanda la un Confortline, 1.5TSI,150 C.P.,mai scurt cu 3 sapt fata de durata initiala.

Eu am luat de un dealer din vestul tarii,am obtinut cel mai mare discount.

Cel mai mare discount,dupa ce am cerut oferte de la 3 sferuri din dealari.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin23mai: m-am jucat putin pe configuratoul celor de la VAG, si, intr-adevar un Tiguan 2.0 diesel iese mai ieftin decat un Tiguan 1.5 TSI (la nivelul Trendline diferenta e de 500 euro in favoarea lui 2.0 tdi). Acest lucru se intampla din cauza reducerii FastStart de la modelele diesel. Daca vrei, poti sa te incrancenezi sa ramai pe 1.5 TSI, dar uite ca, paradoxal, dieselul a ajuns sa fie mai ieftin decat benzina.

@ct_act: reducerile sunt doar la diesel (mai bine zis programul Fast start). Cine vrea sa ia 1.5 TSI va avea o reducere de 3.5% si programul rabla (in cazul fericit in care nu expira valabiliatatea tichetului din cauza timpului mare de livrare ptr 1,5 tsi). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tiguan este 1,5 benzina si 2.0 diesel, manuale 6 ambele, 150cp ambele, difera cuplul, 250Nm benzina versus 340 diesel, dieselul e mai greu cu 80kg dar elasticitatea 80-120km/h e mai buna cu pana la 1,5 secunde. Din gramele de CO2 si din consumul estimat, vad un plus de consum de cca +30% pt benzina, in caz ca e relevant pentru cineva...

Fiecare isi stie prioritatile, benzina/diesel, e un topic nesfarsit.

Eu vad un diesel mai potrivit pentru un CUV/SUV, iti trebuie cuplu sa misti kilogramele, mai ales daca ai o masina plina.

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici sunt de acord cu tine: dieselul e mai potrivit ptr un SUV si, fiind  la acelasi pret cu benzina (datorita discountului suplimentar de la diesel, care este in val de aprox 2500 euro) ii recomand lui @florin.23mai sa lase benzina si sa se reprofileze pe 2.0 tdi 150 cp. 

Dar ma rog, fiecare le stie pe ale lui...eu, la acelasi pret, as alege dieselul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri.

Intr-adevar, eu sunt un fan benzina.. ar fi a patra masina personala consecutiva pe benzina. Sunt foarte acomodat si cu motoarele diesel, pt ca la servici numai dieseluri folosesc. Legat de asta, vad ca si tendinta europeana este de a elimina treptat masinile diesel (la inceput din orasele mari) si de aici cozile mai mari la benzinare, discounturile mai mari la diesel, etc. Da, la Opel obtinusem discount de 14%. Dar am tot avut opel.. mi-ar placea Tiguan, vad din cifre ca este destul de spatioasa, iar eventuala submotorizare nu ma sperie. Eu zic ca 150 cp benzina (cu masina goala :)) ar fi ok pentru mine. Ramane sa vad cum voi face cu finantarea.

Va multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept si eu același trend de eliminare a diesel-ului de pe camioane, chestiile alea mari, cu care se plimba tiristii doar in concediu si la piață, de consuma sub 30l/100km si fac sute de mii pe ani. E pur si simplu nesemnificativ pe lângă un urias SUV Tiguan, rulat intr-un ritm amețitor de taxi sub 15000km pe an. Ati prins ironia...

Eu am mizat pe auto diesel. Merg si cu benzina doar de placere, pe alt utilaj care urca la 10500rpm (moto), nu cară bagaje multe, iar AC ii lipseste.

Scuze de Off Topic, dar macar sa ne amuzăm...

:)

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ironiile de pe acest forum sunt decente si nu deranjante, ca pe alte forumuri, ceea ce imi da de inteles ca sunteti baieti de calitate.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, citeste si topicul ,,noul motor 1.5 tsi'', asa afli  ce parare au despre el si ceilalti utilizatori.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poți sa faci singur o comparatie, ceri lista de opționale si motorizarea, le bifezi pe rând in configuratorul vw si vezi cat iese nou, apoi scazi vechimea un an si faptul ca e rulată (macar un 15% la gramada tot scazi) mai pui adusul, nu cred ca e foarte rentabil.

Tinand cont ca nu zice nici macar caii putere, detalii de echipare nu sunt nici ele, eu as ignora anuntul. Câini cu covrigi in coada inca nu am vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii căci, cam astea sunt preturile.Si eu mă uitam sa o cumpăr din DE din 2018 la 36k euro cu 8000 km, dar așa am dat 36650 Euro și am luat-o noua fabricata 2019 cu norma Euro noua.Cea de pe site are trapa, eu nu am dar i-am pus R line ext.Ca sa fiu mai concret: 2 tdi 190 cp HL plus Pak R line ext, portbagaj electric, faruri top, scaune ergo (care cea din IT nu are și nici încălzire în scaune) parbriz degivrat electric, oglinzi rabatabile, servo progresi, Park assist customers  camera spate.Cam astea erau și în DE pe ea.Deci drumul până acolo, taxi până la locație, acte, drum înapoi plus ce mai plătești pe aici poate salvezi 1k euro în cazul tau, dar este adevărat rulata și un an vechime deja.Daca o luam din DE puteam avea webasto de fabrica pe ea, care la noi e 1200 euro la magazin sa îl comanzi, dar așa am luat parbriz degivrat și sper sa fie destul în combinație cu scaunele încălzite pt diminețile cu gheata pe parbriz și frig.Totusi cer prea mult pt o mașină care deja are 1 an și să nu uităm căci timpul de garanție de scurge și nu vor să negocieze mai mult de 3-5 sute max.

Modificat de AndreiCT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu merita sa dai 33900 euro pe o masina rulata, din simplu motiv ca la aceiasi bani iti poti lua una noua, aceiais marca si model. Daca dai comanda noua in Romania, beneficiezi si de reducerea faststart (2500 euro), si de rabla si de ce iti lasa dealerul...deci poti chiar sa o iei mai ieftina.

Nu uita ca in cei 33900 euro este inlcus si profitul dealerului si TVA-ul...deci cam mult. Nu stii nici ce daune ascunse si reparatii a avut. Masina merita doar daca ai posibilitatea sa o aduci fara TVA...in rest nu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedeti ca omul locuieste in Italia. Iar echiparile nu se pupa cu ce avem noi in Ro deloc

Modificat de Luciosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)
  • Andrei_72 a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!