Jump to content

Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)


CristiALF
 Share

Postare recomandată

Pana la urma m-am mai scormonit putin prin conturi si a ramas highline. Cred ca merita diferenta de bani.

Dealerul a blocat masina. Ma duc cu actele sa dam drumu la comanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

24 minute în urmă, Sop a scris:

Dealerul a blocat masina. Ma duc cu actele sa dam drumu la comanda.

Cu alte cuvinte e masina de pe stoc,nu? Posteaza si tu configuratia ei sa vedem cum arata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este 2.0tdi 150cp dsg4motion highline culoare indium grey metallic tapiterie culoare neagra 

Iar ca optionale le avem pe cele din imagine.

Screenshot_20181012-130948_Adobe Acrobat.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai si ceva din gadgeturile astea care sa-ti faca viata mai usoara la volan ? 
Lane Assist, High Beam Assist, Traffic Jam, Trafic Sign recognition, Navigatie, Virtual cockpit, Keyless ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cele standard la highline... acc,lane asist, light asist,pedestrian asist,autohold,hil descend control etc...

Se pare ca dealerul seat nu renunta asa usor la mine. Pana luni astept sa gasim o cale de mijloc.

Modificat de Sop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sop ar trebui sa ai si virtual cockpit la highline. Dar daca poti lua orice pe benzina, recomand sa o faci ca e pacat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La vw tot ce inseamna benzina inseamna comanda noua si livrare din aprilie 2019 incolo. Cel putin asa mi-a spus dealerul.

Ori vrea sa scape de diesel ori chiar e o problema generala in grup cu motorizarile pe benzina coroborat cu cererea prea mare pentru ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este Ateca pe benzina la Dipmotors.

Tiguan Highline fara navigatie inseamna sa renunti la harta de pe active info display. Pacat la banii aia. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recunosc ca si eu, inainte de a plasa comanda de Tiguan, m-am uitat la Ateca. Nu am cerut oferta insa nu se compara varianta highline de la Tiguan vs Ateca full. Nici macar dpdv pret nu am reusit sa ma convinga Ateca. Era slab pozitioanta din toate punctele de vedere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa incetati cu versusul. Urmatoarele postari de genul asta vor fi sanctionate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

merita sa dai banii pe activ info display?Ms.

Modificat de Bubu_ando
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l'as lua, dar eficienta maxima e in combinatie cu sistemul de navigatie, din cate stiu daca folosesti Waze/ Google maps nu vei primi informatiile si pe AID, deci practic ajungi sa platesti cel putin 1300 euro in plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, din ce am cautat pe net,parerile sunt impartite cu privire la utilitatea AID,si daca nu ai si navigatia in optionale,altceva in plus fata de bordul clasic nu vad sa aiba in plus care sa faca banii astia.Plus ca de 2 zile preturile au crescut.La configuratia ps care o am pt comanda tre sa mai scot 350 de euro, si cred ca voi renunta la AID.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa mai avem 1.5tsi cu dsg si 4motion? Are cineva ceva info daca/cand o sa apara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am eu suspensie sport si cauciucurile 255/40/R20 si este in regula, nu este rigida. Cu suspensia m-au obligat la nu stiu ce optiune, parca r-line exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine poate sa ia cu DCC, sa o faca. Eu unul nu as merge cu ea in sport permanent si circul cu jante de 19 vara. Cel mai mult stau pe confort si normal. Nu imi place sa vad cum pe un drum prost tremură masina inutil. Sport nu este imposibil de utilizat dar nu e pentru masina asta, e masa prea mare ca sa fie jucăușă pe curbe. Poate avea o atitudine sportiva, sta relativ bine si ia curbe in oarece viteza dar nu cat ar tinde să spună numele, daca e sa fim realiști.

Cine vrea sport trebuie sa caute alt model, golf gti/R, audi s3 sau mai sus.

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ct_act Tin sa te contrazic. Nu stiu cum se misca Tiguan-ul Allspace, insa Tiguan normal cu DCC pe sport se misca destul de bine pe curbe, comparabil cu un sedan. Cat despre suspensia pe confort, eu o folosesc cel mai mult in oras (linii de tramvai, gropi, guri de canal etc.). Cum am mai spus in nenumarate randuri, cred ca pentru un SUV, suspensia adaptiva (sau pe aer) e necesara.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu te contrazic... sic! :))

Allspace are 2 tone (minus un sac de cartofi) si un ampatament mai lung, teoretic favorizeaza confortul, nu favorizeaza altele.

Intre altele scriu la un material de prezentare a masinii, sunt la zi cu munca si implicit mai liber si am timp de ... diverse.

Incerc sa nu fie doar o prezentare cheala ci sa acopar diferite subiecte tehnice, am si niste zeci de poze adunate in timp (erau pt mine dar merg facute si publice) sper sa il uploadez pe forum ca lectura de Craciun daca am inspiratie la scris. Nu stiu cu pozele cum sa incarc mai multe, vad doar 4Mb limita/postare... pff, in epoca 4K sa le fac VGA? :)

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stie cineva daca este vreo posibilitate de a a se urmari stadiul comenzii/fabricarii masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In alte tari sunt disponibile unele servicii dar la noi nu am văzut. Oricum, nu știu la ce foloseste sa urmaresti pe unde a ajuns masina, nu o poti grăbi cu nimic. Vezi mai jos pentru UK:

https://www.volkswagen.co.uk/owners/track-my-order

 

In alta ordine de idei, dupa stirile din revistele de profil motorizarea bi-turbo este scoasa de tot din configurator iar motivul trebuie sa fie altul decât ca nu trece testele WLTP, motorul e acum pe kodiak RS, deci trece testele, posibil sa avem un model GTD la Tiguan?

Era vorba ca va iesi o varianta GTE pe Tiguan deci e clar ca VW inca nu si-a scos toate armele dar inca e curios ca skoda le-a luat-o inainte cu kodiak RS si cu variantele mai bune de tapiterii iar Seat-ul a aruncat deja manusa cu Cupra Ateca de 300cp. Momentan pare ca vw a pierdut startul sau sa ne așteptăm la un model R veritabil pe baza 2.0tsi?

Ce mi-ar plăcea pe Tiguan ar fi de fapt un 2.5 turbo.

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, incerc sa gasesc ceva mai mlte informatii despre allspace varianta cu 5 locuri referitor la rabatarea banchetei spate.

La varianta cu 5 locuri

- mai avem bancheta glisanta?

- spatarul locului din mijloc se mai poate rabata independent de cele ale locurilor din margine? (in fisa tehnica spune bancheta rabatabila asimetric, dar asta poate insemna multe...)

- spatarele banchetei spate au mai multe pozitii de inclinare sau au doar o pozitie in care se blocheaza?

 

Poate are cineva pe aici configuratia de allspace cu 5 locuri si poate raspune pt. ca din pacate am incercat sa gasesc raspunsuri la Midocar, PBN si site VW dar fara rezultat. Evident, de masina de showroom nici nu se pune problema...

multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi aduc aminte, variantele Allspace de 5 si 7 locuri sunt la fel pana la montantul C (al treilea stâlp al masinii). Abia dupa sunt diferite, în sensul că diferă prin prezența scaunelor adiționale, a centurilor si podeaua portbagajului este la o alta cotă.

Bancheta glisanta este si pe Tiguanul scurt, nu știu dacă in toate echiparile, dar la highline sigur este.

Spătarul banchetei se reglează individual pe inclinare pe cele doua parti ale masinii (tot in raportul 60-40%), are vreo 5-6 pozitii in total, de la spatar vertical in increment de cca 1.5-2cm pana la maxim lasat pe spate. La maxim nu e confortabil de mers cu ea, dar cine stie, poate unora le place. :)

Sezutul e culisant separat (60-40%) tot cam in acelasi increment, cca 1.5cm per poziție. La poziția "maxim in fata" rămâne putin loc la picioare pentru randul 2 in cazul in care cei din față sunt lungani.

In varianta cu 5 podeaua e mai jos cu cca 6cm, dar tot rămâne mult spațiu pierdut sub placă in cazul in care nu are roata de rezervă.

Masina mea e un Allspace Highline cu 7 locuri.

Masini de showroom in 5 locuri nu am vazut pana acum. Dacă e allspace, cam toti dealerii aduc cu 7.

Poti sa mai cauti filme pe youtube.

Modificat de vdragos
Editat la cerere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)
  • Andrei_72 a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!