Jump to content

Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)


CristiALF
 Share

Postare recomandată

La mine 2.0 TSI Highline cu pachet R-Line exterior a durat 6 luni de cand am platit avansul :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 tdi highline cu pachet r line ext si inca 22 optiuni a durat 4 luni si 3 saptamani. A venit acum trei saptamani si am comandat-o pe 2 iunie.

in legatura cu senzorii...daca valvele sunt metalice in intregime mai mult ca sigur ai senzorii in roata. sunt firme care pun senzori prin clonare. in Tg Jiu am gasit un baiat care ia intre 200-250 pe bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AMW : multumesc! Merita asteptarea!

La mine a durat 2 luni si este un caz special dupa cum s-a exprimat dealerul. A spus ca de obicei TSI vine mult mai greu. Ce am vazut este ca au fost cateva zile intarziere fata de prima estimare, cu toate ca dealerul a fost mai precaut cu setarea asteptarilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 luni, 6k km si o prima problemă.

Câteodată la pornire, navigația nu încarcă indiferent de cat timp îi las pt asta. Dacă scot cardul și îl reintroduc încarcă imediat. Programat la garanție pt joi, spun ca e o pr cunoscută si ca navi-ul necesita un update.  Mai are cineva problema asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit o singura data pe la inceput, cand am luat masina, sa nu se incarce navigatia indiferent cat asteptam. Am scos cardul din slot 1, l-am pus in slot 2 si nu a mai facut deloc figuri de atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am probat si asta din slot 1 in 2 si din nou in 1.. degeaba, acum astept pana joi sa vedem ce se intampla dupa acest update!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, a facut cineva prima inspectie (cea dupa primul an)? As vrea sa stiu ce se verifica si cam cat ar costa. Din ce inteleg eu, avand optiunea Long Life, prima inspectie nu include schimbul uleiului. 

Modificat de HD-12-SSN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea a facut un an la inceputul lunii si i-am facut direct revizie, nu doar inspectie. Ulei + filtre (fara cel de motorina) - aproximativ 1000 lei la PBN. Teoretic nu exista nicio inspectie dupa primul an, eu a trebuit sa insist sa imi faca revizie, in conditiile in care le bagam bani in buzunar, pentru ca ei o tineau sus si tare ca daca nu am nimic aprins in bord, nu trebuie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inspectie nu se face dupa primul an, este interval flexibil, in functie de condițiile de exploatare ale masinii, in principiu 30.000 km sau 2 ani, care din ele intervine prima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, cred ca avem planuri de service diferite. Masina mea e cumparata din Germania si e inmatriculata in Germania. Mie imi cere sa ma prezint la o inspectie dupa un an, iar la 2 ani (sau 30000 km, care vine prima) se face schimbul de ulei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/9/2017 at 4:55 PM, p0cait said:

La mine 2.0 TSI Highline cu pachet R-Line exterior a durat 6 luni de cand am platit avansul :(

:)) Stai bine. Mie 2.0 TDI Highline R-line (int+ext) 8 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin la problema mea cu navigatia.

Joi am mers la programare insa nu am mai lasat-o acolo pt ca,... fabricantul momentan nu are o rezolvare pt aceasta problema si ca se lucreaza la o actualizare de sodt pt acest sistem de infoteiment !!!!

Incredibil dar adevarat. Am sa incerc sa pun o poza de pe cea ce au scris de mana si stampilat pe foaia de "intrare" in service la insistenta mea, pt ca initial nu au vrut sa dea scris nimic doar mi-au aratat pe monitor Este in germana dar totusi atasez.

 

Totusi, citind pe un forum german o posibila rezolvare, Vineri am dat un restart sistemului cu cardul scos dupe care am reintrodus cardul si de atunci incarca la fiecare pornire a masinii. Sper ca asta sa fi fost rezolvarea! Sper!

20171115_202511.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa folosesc aplicatia think blue si nu functioneaza. Iese din mirrorlink . Are cineva idee de ce? Este sistemul discover pro fara butoane:scratch:. Alte aplicatii functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la revizie la pbn, 24000 km   si 1,4 ani de la cumparare ( aveam avertizare de la ulei ca trebuie sa il schimb in 1500 km ).

am facut prima inspectie si schimb ulei + schimb filtru aer ( teoretic se schimba la 90 k si filtru polen - ala se schimba la 40 k )

 

total 1000 ron, if it helps

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/20/2017 at 10:14 PM, benealin said:

Am incercat sa folosesc aplicatia think blue si nu functioneaza. Iese din mirrorlink . Are cineva idee de ce? Este sistemul discover pro fara butoane:scratch:. Alte aplicatii functioneaza.

Nu-ti bate capul cu aplicatiile alea. Sunt niste prostii absolut inutile. Ai un Think Blue Trainer in Discover Pro daca vrei sa te joci cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o intrebare pentru cei cu cutii automate: cum va impacati cu DSG-ul? Nu vi se pare ca schimba prea repede si are tendinta de a merge subturat (cel putin in cazul motoarelor diesel)?

Eu am 2.0TDI cu 150 de cai si cutia schimba in treapta superioara la fiecare 10km/h. Cand trec de 70 de km.h sunt deja in treapta a 7-a. Inteleg rationamentul treapta mai mare = turatii mai mici = consum mai mic = noxe mai mici = scandal si critici mai putine.

Insa de unde aberatia asta cu trapta a 7-a la viteza asa mica? Audi, de exemplu, nu schimba a 7-a sub 100 sau 120km/h.

Cand merg in modul Drive, am senzatia ca este un fel de Economical, iar Sportul este acum ce era Drive-ul inainte de scandalul cu noxele. Adica nu am nici un dubiu ca asa a redus VW noxele, insa tot magarie este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasi motorul in Normal si pui cutia in Sport. Eu asa fac, mai ales dimineata cand motorul e rece si nu vreau sa mearga subturat. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa schimbe la turatii mici atunci cand accelerezi usor.Ia baga pedala in podea , sa vezi atunci turatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt total nemultumit de modul de raspuns al cutiei la acceleratie;  raspunde foarte tarziu, comparativ cu alte dsg uri pe care le am condus (am condus si dsg 7+1 pe Skoda 1.6 tdi si dsg 6+1 pe Passat 2.0 tdi); delay ul este foarte mare, chiar deranjant. Am motorul de 190 cp, 4x4, 2,0 TDI 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gand la gand cu bucurie. Pe mine ma cearta masina tot timpul, am cutie manuala, si imi zice sa schimb pe la 1300. Daca ajung pe la 1800-2000 imi arata ca trebuie sa sar doua trepte adica 4-6. Mod normal dar cred ca este pe economic. o sa testez si pe alta optiune.

Ce sa zic de Think Blue. imi da numai note mici. Abia am ajuns la 7:banghead:

 

Modificat de benealin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe voi chiar va intereseaza cum zice masina ca e "bine" sa schimbati vitezele ? :D

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca neamtu asa a facut-o, asa o fi.:scratch:. Om vedea. Cu turatiile astea si schimbarea vitezei e buna orice parere de luat in seama

S-au schimbat multe la noile motoare, cutie etc...

Modificat de benealin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/8/2017 at 6:13 PM, benealin said:

Daca neamtu asa a facut-o, asa o fi.:scratch:. Om vedea.

Da si nu. Am rezerve serioase. Eu cred ca subturarea motoarelor nu a fost neaparat rezultatul unui salt tehnologic, ci consecinta scandalului privind noxele.

VW nu a rezolvat problema noxelor, de altfel nici nu vad cum putea s-o faca peste noapte. Daca ar fi putut s-o rezolve, ar fi rezolvat-o dinainte. Nu astepta sa iasa scandal.

VW a acoperit simptomele, nu a eliminat cauza. Este genul de problema "la volum mare, se aude un fasait din boxe" , rezolvata cu "Pai atunci lasa volumul jos!"

Modificat de catarad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se merge subturat nu exista sansa sa se defecteze masina in perioada de garantii , ceea ce ar cheltuieli suplimentare pentru ei ? Sa nu mai zicem de reclama negativa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si crezi ca de la scandalul noxelor si-ar dori scandalul ,,motoarelor subturate''?. Acum sincer, ma doare sa vad ca masina imi cere treapta 6 si eu sa o tin in treapta 4 avand 1600 turatii. In schimb si ipoteza ta este interesanta. Am vazut ca si la noi RAR-ul a achizitionat sau vrea sa achizitioneze un sistem de masurare al noxelor in trafic. De asta cred ca NEAMTU o fi facut testele  inainte sa ne vanda noua frumustile astea, altfel pacat de banii nostri:banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)
  • Andrei_72 a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!