Jump to content

Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)


CristiALF
 Share

Postare recomandată

Nu am vazut (sau nu am gasit eu?) nici o informatie pe forum legata de noul Tiguan 2016 pentru care, conform ultimelor informatii, comenzile vor incepe in Primavara 2016. 

Dupa cum stiti lansarea deja a avut loc in Septembrie la Frankfurt.

Masina cred ca va fi un succes, dat fiind ca eu consider ca arata foarte bine cumparativ cu actualul model, dimensiunile si spatiul au fost marite (lucru de care si eu eram nemultumit la vechile modele), gama de motorizari va fi diversa. 

Poze mai jos, impreuna cu un video de prezentare cat de cat, un review adevarat evident ca nu este disonibil in acest moment.

 

 

Dupa cum spuneam mie imi place masina, imi place foarte mult ca in sfarsit exista mai mult spatiu in portbagaj si la interior - eu analizand varianta Tiguan ca si masina de familie cu ceva valeitati 4x4 (pentru mersul iarna, nu vorbim de off road aici).

Sunt curios care vor fi preturile finale, probabil variantele diesel vor ramane in continuare cele mai vandute. Personal sunt curios cat va costa 2.0 TSI-ul DSG 4x4 :), urmatoarea masina mi-o doresc a fi turbo benzina.

 

Ce pareri aveti despre noul model?

 

post-88347-0-21598700-1450293814_thumb.j

post-88347-0-24734400-1450293845_thumb.j

post-88347-0-24636300-1450293855_thumb.j

post-88347-0-49348100-1450293865_thumb.j

post-88347-0-01927500-1450293876_thumb.j

post-88347-0-38944200-1450293891_thumb.j

post-88347-0-49859200-1450293898_thumb.j

post-88347-0-51187400-1450293908_thumb.j

post-88347-0-87670900-1450293920_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima vedere;

+ Interior elegant, fata relativ reusita dar fara prea multe noutati

- lipsa de imaginatie si originalitate la designul exterior, spatele parca este de la BMW, lungimea marita va aduce necazuri in gasirea locurilor de parcare in orasele supra aglomerate.......si stiu ce spun.

In varianta initiala a fost facut intentionat mai scurt din acest motiv.

In concluzie VW este in continuare "conservator" cu acest Golf mai mare sau Tuareg mai mic si nu ii confera propria personalitate!

Pacat.

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai VW nu prea aduce noutati de design de fel :), deci nimic nou sub Soare aici.

Mie spatele imi pare a G7.. Normal ca dimensiunea mai mare vine mereu si cu dezavantaje, tocmai de aceea exista Polo & stuff.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ca si dexim remarc stopurile de BMW X5 mai vechi, farurile de cacao, ondularea ledurilor este absolut neceara, cred ca trebuiau sa-si dea seama de acest lucru la Audi au avut aceiai belea.

Au lansat serii cu leduri orizontale care aratau de cacao si au trebuit sa le ajusteze imediat, nu le cumpara nimeni.

Macar de ramaneau la forma farurilor de pe modelele 2009 si puneau cateva leduri in locul becurilor de pozitii, sunt cam tampiti astia de la ww.

 

Este mai lung? Lol .... inteleg ca toata lumea se plange de spatiul din portbagaj, dar sa-l faci mai lung este chiar inutil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Foarte bine ca l-au facut mai lung, marind astfel spatiu din portbagaj. Mie (pentru ca am copil mic) chiar asta imi trebuie: spatiu cat mai mare in portbagaj. Acum are 615litri, si asta il face o optiune interesanta si demna de luat in calcul (Tiguan I face-lift avea spatiul prea mic la portbagaj). La Octavia am 560litri, si uneori nu imi ajunge. 

Cat despre noua lungime, nu mi se pare deloc imposibil sa gasesti loc de parcare pt un Tiguan de 4.48m. Eu, la Octavia am 4.54m, si gasesc locuri de parcare, vin zilnic cu masina la munca. Important este sa ai senzori de parcare, si apoi te descurci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

1.Sincer, mie mi-ar placea sa vad cum arata cel cu 7 locuri chiar fara portbagaj (poti pune un "sarcofag" deasupra). Cand merg cu copiii in concediu fiind 6 trebuie sa mergem cu doua masini indiferent de distanta... 2. Nu am gasit anvelopele din reclama pentu SUA !!! 3.Cat despre motorizarea mixta trebuie asteptat un timp sa vedem ce poate. :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vreti preturi vedeti ca au aparut deja pe site-ul german. Mie mi se par cam mari mai ales in contextul actual. 

In Martie trebuie sa apara si in RO. Posibil chiar de Martisor sau oricum in prima parte a lui Martie (asa mi-a spus dealerul).

Deocamdata motorizarile nu sunt prea variate. Sper sa mai apara si altele.

Ca design, la interior este un mare pas inainte. La exterior e discutabil, astept sa-l vad si in realitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Offf... incep sa ma oftic ca nu am mai asteptat si eu 3 luni, numai ca toti dealeri spuneau ca o sa vina cu preturi mult mai mari, nicidecum la fel sau mai mici. Probabil vroiau sa scape de masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut si pe configuratorul de pe vw.ro: http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_ro/ICC3/VW!ro!!!V!!!

Dotarile in echiparea de serie pentru versiunea Highline sunt foarte bune. Toate motorizarile au 4Motion. Preturi incepand cu 31.000 euro

 

  • 4 Motion Active Control, inclusiv Selectarea modului de conducere: Permite configurarea de catre sofer a directiei, acceleratiei, sistemului de climatizare si, daca sunt alese, a sistemului Adaptive Cruise Control si a suspensiei cu reglare adaptiva.In plus, ofera si 4 configuatii prestabilite: Confort, Normal, Sport sau Eco.
  • Activare automata faruri cu lumini de drum permanente,functie Leaving Home/ si manuala Coming Home.
  • Active Info Display- afisaj digital pentru instrumente bord
  • Adaptive Cruise Control - ACC asistent pentru mentinerea constanta si adaptarea vitezei de rulare in functie de ceilalti participanti la trafic
  • Aer conditionat "Climatronic" cu reglaj al temperaturii pe 3 zone separat stanga/dreapta, cu filtru alergen si elemente control in spate.
  • Airbag cortina fata/spate si airbag-uri laterale fata
  • Airbag sofer si pasager,cu posibilitatea dezactivarii airbag pasager Airbag genunchi pentru sofer
  • Anvelope 235/55 R18
  • Bare de protectie in culoarea caroseriei cu partea inferioara neagra
  • Bare longitudinale cromate
  • Buzunare pe spatarele scaunelor din fata
  • Capota activa
  • Centuri de siguranta in 3 puncte fata/spate cu reglaj pe verticala a celor din fata.
  • Claxon bitonal
  • Cotiera centrala fata cu spatiu de depozitare
  • Covorase textile fata / spate
  • Decor "Dark Grid" pentru plansa de bord si usi
  • Detector oboseala
  • Faruri cu LED
  • Faruri de ceata cu functie cornering
  • Frana de stationare electronica inclusiv functie Auto-Hold
  • Front Assist si City Emergency Brake
  • Geamuri laterale si luneta in tenta fumurie,cu pana la 65% absorbtie a luminii
  • Hill descent control
  • Iluminare ambientala: benzi luminoase inserate pe usile laterale fata
  • Iluminare portbagaj
  • Iluminare spatiu picioare fata.
  • Inchidere centralizata cu telecomanda, 2 chei briceag
  • Indicator nivel lichid spalare parbriz
  • Insertii crom pe usi, butoane actionare geamuri, butoane reglare oglinzi exterioare
  • Jante aliaj usor "Kingston" 7J x 18
  • Lampi spate rosu inchis cu tehnologie LED
  • Lane Assist asistent pentru mentinerea masinii pe banda de circulatie
  • Light Assist asistent pentru activarea automata a fazei lungi
  • Lumini pentru citit fata/spate
  • Maner schimbator de viteze imbracat in piele
  • Mese rabatabile pe spatarele scaunelor din fata
  • Oglinda retrovizoare interioara cu sistem automat antiorbire
  • Oglinzi exterioare reglabile electric si incalzite, asferica pe partea soferului.
  • Oglinzi make-up iluminate integrate in parasolare
  • Ornamente cromate la geamurile laterale
  • Pachet fumatori
  • Park Pilot avertizare acustica si vizuala pentru obstacole fata/spate
  • Pedestrian Assist
  • Placuta de inmatriculare spate iluminata cu tehnologie LED
  • Praguri fata iluminate
  • Prindere Isofix pentru 2 scaune copil pe locurile laterale din spate
  • Priza 12V in consola centrala fata/spate si portbagaj
  • Radio CD Composition Media
  • 4X20 Watt, 8 difuzoare
  • display TFT cu diagonala de 20,3 cm si senzor de proximitate
  • tuner FM/AM cu antena Diversity pentru receptie imbunatatita
  • functie redare MP3, cu afisare a titlului si a copertei albumului de pe cardul SD
  • interfata Bluetooth pentru telefonie mobila (HFP, AD2P, AVRCP)
  • cititor carduri SD
  • redare imagini JPEG
  • rezolutie WVGA
  • conector USB
  • conector multimedia AUX-IN (compatibil conector 3,5 mm)
  • egalizator digital
  • interfata USB pentru iPod/iPhone inclusiv AUX-IN
  • Roata de rezerva de uz temporar 18"
  • Scaune Top confort fata
  • Scaune fata cu reglaj manual pe inaltime
  • Senzor de ploaie pentru activarea automata a stergatoarelor
  • Sertare sub scaunele din fata
  • Servodirectie electromecanica,reglabila in functie de viteza
  • Sistem de avertizare sonora si luminoasa pentru necuplare centuri de siguranta fata si status cuplare centuri spate
  • Sistem de franare automata "Multi Collision Brake"
  • Sistem electronic de control al stabilitatii masinii(ESC)cu recomandarea treptei de viteza, inclusiv ABS,ASR,EDL EDTC si sistem de stabilizare a remorcii.
  • Sistem monitorizare presiune pneuri
  • Sistem start-stop si sistem de franare cu recuperarea energiei
  • Spatar bancheta spate rabatabil si cotiera centrala
  • Spatar scaun pasager complet rabatabil
  • Suport lombar scaune fata
  • Tapiterie microfibra "ArtVelours"
  • Volan multifunctional si padele pentru cutia de transmisie DSG

 

Si un review:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat o simulare pentru 2.0 TSI DSG HL si cu niste dotari decente zic eu, fara navigatie si alte chestii fancy pentru mine (gen sunet, kessy, etc), dar cu destule dotari, am ajuns la 36.700 EUR pret de lista. Probabil ca dupa reduceri + rable , carute, etc :), se poate ajunge la 32-33k maxim, un pret bun zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si eu am incercat o configurare in genul ce am cumparat si sare frumos de 38.000E, deci nicidecum preturi mai mici cum zic aia in revista, sa nu mai zic de faptul ca si TVA-ul este mai mic. Dar.... are intradevar niste dotari foarte faine pe care eu mi le-as fi dorit (ACC, Active info display si farurile led) + exterior foarte frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

nu  mai fiti carcotasi oameni buni :) din punctul meu de vedere modelul vechi arata ca un....cartof :P asa ca nu prea aveau ce strica

Dar obiectiv fiind nu poti sa nu observi cel putin la exterior modificari masive fata de ”cartoful„ vechi :) in concluzie se inscrie in gama VW...e aceeasi politica ca si la Audi..toate modelele seamana intre ele 

Mie unu imi place tare mult..fata de modelul pe care il inlocuieste..asta chiar merita 30.000.. parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa pastrez tonul tau "carcotas" daca ai fi avut o Skoda Superb, ai fi comparat Octavia 2 cu o pastae... faptul ca iti plac mai mult liniile paralele decat cele curbe ( unduioase ar zice unii) e gustul tau si nu pot sa il comentez :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul

corect prietenas....nu pot compara octavia mea cu superb...octavia chiar e pastaie fata de superb :D dar tiguan-ul vechi tot cartof e..urat rau :P ...parerea mea...am rectificat :) acum chiar as da banii pe noul Tiguan..daca as avea de ales intre noul passat si noul tiguan (ca fapt divers cu toata ca nu e aceeasi mancare de peste) as lua tiguan-ul cu ochii inchisi...imi place :)

Modificat de distrugatorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar Passatul are mai multe motorizari, ex 1.4 TSI 125 CP, 1.4 TSI 150 CP, (ambele in varainta cu cutie manuala sau cu cutie automata), motorizari pe care Tiguan nu le are, deocamdata. Tiguan are doar 2.0 TDI (cutie automata si manuala) si 2.0 TSI (automata). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
vic09092000

In Germania vad ca au aparut: 1.4TSI 1251.4TSI 1501.4TSI 150 DSG1.4TSI 150 4MOTION.

Mi-as lua un Tiguan Comfortline 1.4TSI 150 manuala sau cu DSG.

Am avut 6 ani 4x4 si am ajuns la concluzia ca nu imi trebuie 4x4. As merge pe 4x2. La prima vedere motorul de 1.4 pare mic pe Tiguan dar trebuie avut in vedere ca versiunea 4x2 este cu 100kg mai usoara. Parcurg aproximativ 12.000-15.000km pe an deci diesel este exclus, iar motorul de 2.0TSI 4MOTION DSG consuma cam mult si este doar pe Highline, deci e iese cam scump.

Astept insa ca Porsche sa doreasca sa aduca si aceste variante altfel voi fi nevoit sa aleg alta marca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aici e o mica problema: nu exista varianta Tiguan Confortline 1.4 TSI in varianta de tractiune 4x2. Daca vrei 4x2 va trebui sa iti iei varianta Trendline....(adica cea mai ieftina, dar si cea mai cheala).

Daca vrei neaparat Confortline 1.4 TSI, va trebui sa mergi pe 4x4. 

Rog sa fiu corectat daca gresesc, dar eu nu am gasit nicaieri vreo oferta pt Tiguan Confortline 1,4 TSI in varianta 4x2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vic09092000

Pai asta spun ca in Germania exista Comfortline 1.4 fara 4MOTION.

http://app.volkswagen.de/ihdcc/de/configurator.html#31105/37600/Comfortline

Doar ca Porsche Romania nu doreste sa aduca momentan aceasta configuratie. Este probabil o decizie de marketing ca sa vanda mai multe 4x4, sa-si faca targetul de vanzari pe 4x4. Trendline oricum nu cred ca o sa vanda prea multe. Cine are bani de Tiguan isi cumpara macar Comfortline.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe site-ul Midocar am gasit preturile pentru Romania. Nu au varianta Comfortline pentru motorizarea 1.4 TSI 150CP (tractiune fata), dar au varianta Comfortline pentru 2.0 TDI 150 CP (tractiune fata).

De ce au comfortline doar pe variantele 4x4 de la benzina, nu inteleg....pentru ca la motorina vad ca au Comfortline la modelul cu tractiune fata.

http://www.midocar.ro/tiguan/docs/Noul_Tiguan_2016%20.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

a comandat cineva tiguanul cel nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei clientii-tinta ai Tiguanului nu prea petrec timp pe forumuri....Legat de masina, am vazut in trafic un exemplar si sincer nu m-a convins. Este foarte ciudata fata, un fel de 2 feluri, incearca sa mearga pe limbajul de design al passatului dar in combinatie cu capota mai curbata ( pe verticala) rezultatul nu este unul foarte reusit. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut in Germania toate variantele si in special R-line a fost WOW. Cel putin mie imi place foarte mult. Ateca, la aproximativ acelasi pret, nu are nicio sansa.. Si un Tucson dotat sare de 30K si mi se mare mai slab.. Cel putin la interior Tiguanul a ramas referinta. (fara a compara cu Audi, RR sau alte SUV-uri micute)

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

R-line da, dar unul in echipare Cl e..meh. 

Ps: sa speram ca nu le trece prin cap sa tina Ateca la acelasi pret :)) . Tiguanul, in bunul spirit al VW este o masina foarte buna all around si de data asta se pare au facut o treaba extrem de buna la insonorizare + rafinamentul suspensiei ( asta e principala caracteristica ce reiese in reviewurile de pe net). 

Pps: am observat o chestie la noile modele VW: in echiparea HL + pack Rline, indiferent ca e Golf, Passat sau Tiguan, efectiv pare alta masina. Senzatia pe care ti-o lasa este ca privesti alt model...de sine statator. 

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am facut si eu o configurare de noul Tiguan asa cum mi-as lua eu 2.0tdi/150CP/4M/DSG, am inceput cu un CL, zic sa nu sar direct la HL, sa vedem cum iese

configuratia atasata .. pret lista 36117 eur (31105 eur baza + 5000 eur optionale) .. l-am lasat alb ca nu m-am hotarat la ce culoare imi place, am pus ACC si Front Assist, Active Info Display (scump 613 eur), Park Assist cu Area View (scump 883 eur), Discover Media (nu inteleg de ce mi-a dublat cu Composition Media, trebuia sa nu ma lase), ErgoActive (aici se pare ca nu mai este ca la Golf sa iti schimbe tot interiorul masinii inclusiv bancheta din spate cu piele - pentru asta optiunea la Tiguan este de 1800 eur, ci e vorba doar de sistemele de reglare a scaunelor fata, masaj, inclusiv pentru pasager - ceea ce nu este pe Golf, oricum nu e mare branza masajul, cu o tapiserie speciala dar nimic de piele, nici chiar sintetica - pai atunci e scump 800 eur doar pentru reglaje)

Configurator - Oferta dumneavoastra Tiguan.pdf

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Achizitie(Nou sau SH), Configurare & Impresii (Tiguan AD1)
  • Andrei_72 a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!