Jump to content

Faruri bi-xenon B7


AdrianR
 Share

Postare recomandată

@Ghioca ionut procedura de reglaj a farurilor presupune atat tester cat si mecanic. Se aduc cu testerul in pozitia 0 apoi se regleaza mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aduccu testerul in starea de invatare a noii pozitii, se regleaza mecanic si apoi se salveaza noua pozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani tuturor,

Am urmatoarea problema pe un Passat B7 2011 cu bixenon.

Am inlocuit modulul AFS de la farul stang deoarce dadea erori si nu-si mai facea secventa de calibrare si aveam eroare in bord.

Modulul vechi avea codul  3D0 941 329 A si l-am inlocuit cu  3D0 941 329 C deoarece doar asa am gasit.

Dupa inlocuire AFS-ul functioneaza, secventa se face corect dar inca am alarma in bord si cu VAG-com am 2 erori:

  

2 Faults Found:

13636608 - Control Module Incorrectly Coded 
          U1014 00 [137] - -
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 246
                    Mileage: 204464 km
                    Date: 2085.14.28
                    Time: 12:53:28

5276145 - Power Output Module for Left Headlamp 
          C1081 F1 [137] - Incorrectly Coded
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 246
                    Mileage: 204464 km
                    Date: 2085.14.28
                    Time: 12:53:28

Imi puteti spune va rog cum tb codat noul modul "-C" montat.

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 12/28/2018 at 3:51 PM, Al Bundy said:

Se aduccu testerul in starea de invatare a noii pozitii, se regleaza mecanic si apoi se salveaza noua pozitie.

reglarea mecanica se face pe traditionala prisma optica? 

Tot mai putine ateliere au asa ceva in dotare, desi este (sau era) obligatorie pt autorizarea RAR.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se face pe reglofar, dupa care se memoreaza pozitia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze ca insist, reglofar = prisma optica? 

La toate servisurile unde am intrebat, au zis ca nu asa ceva. Altii au zis ca la xenon din fabrica nu e nevoie de prisma optica... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La service nu au toti, poate nu ii intereseaza sa ofere acest serviciu.

La statiile ITP exista aparatul asta. Dar nu sunt obligati sa iti regleze farurile/memoreze pozitia.

O sa vad care e procedura hardware/software ca am aparatul si sunt curios cum bat farurile mele, uneori seara simt ca bat cam jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, din pozele postate, reglofar = aparat de reglat faruri = prisma optica, intr-adevar.

din ce inteleg eu, se cauta ca pozitia de referinta sa fie cea corecta (nici prea sus, nici prea jos), apoi electronica masinii are grija sa modifice pozitia asta in functie de senzorii de inclinare masina. Am observat ca daca urc o bordura, farurile coboara imediat (e usor de urmarit pe gardul curtii de langa bordura, daca vreti sa incercati).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, dupa ce mi-a dat eroare AFS-ul de 4-5 ori in bord in decurs de cateva zile si martorul de bec ars, am urmatoarea eroare :banghead:

1 Fault Found:
5275953 - Power Output Module for Left Headlamp 
C1081 31 [008] - No Signal
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 39
Reset counter: 26
Mileage: 178324 km
Date: 2054.14.20
Time: 14:51:01

si din MFD mi-a disparut AFS-ul, desi cand pornesc masina, farurile se regleaza ca si inainte... respectiv asistetul de faza lunga lucreaza... in decembrie am schimbat ambele xenoane pe original ca s-a ars cel de pe dreapta, dupa care le-am facut BS cu VCDS, martorul de bec ars dispare si AFS-ul din MDF, dupa ce sterg eroare apare iar in setari AFS-ul. De ce sa ma apuc prima data? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil modulul farului. Verifica intai mufa si conectorul acestuia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

salut, am o problema cu farurile la al meu b7,  bat prea jos pe faza scurta ...cand pornesc farurile aceste fac acea  autocalibrare ( nu stiu cum sa ii zic) dupa care se duc in jos.... am avut o eroare pe far, bec, simbolul cunoscut aprins in bord  de bec ars   dar la repornire s a stins, acum nu am eroare in bord , faza lunga scurta merge in modul automat...am inteles ca ar fi o parghie undeva pe spate care se da peste cam.....va rog frumos sa ma ajutati sunt ochelarist si  nu prea vad ☺️

multumesc 

Modificat de przamfiri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legătură, amestecam problemele. 

Daca nu e bine reglata faza scurta, atunci mergi la service și fa un reglaj pe reglofar. Se efectuează și procedura specifica cu tester ul și gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit problema...pârghia  rupta la reglajul  farului stânga... șofer...

Bine de stiut....nu da nici o eroare  pe tester doar ca faza scurta bate foarte jos .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, atata timp cât este ok cablajul și senzorul nu este stricat, nu ai eroare. Dar defectul de care zici tu, se constata la diagnoza, la verificare în blocurile de masura.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am un passat b7 bi-xenon. Am schimbat becul stanga si droserul (balastul) pentru ca erau amandoua arse, am verificat prin inlocuirea lor, pe rand, la farul din dreapta. Problema este ca tot nu se aprinde si in bord tot check low left been. (am facut si o romaneasca sa vad daca dupa inlocuire se aprinde farul, adica am montat farul din stanga la mufa din dreapta si se aprinde)

Mai exista un releu (siguranta ceva)?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deconectează borna câteva minute, vezi dacă se aprinde. Dacă nu, verifica cablaj, bcm, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, o sa incerc sa scot borna de la baterie sa vad

Bcm ce inseamna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un modul care se ocupa de lumini, faruri, lămpi spate, închidere, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Dar întâi faci ce ți-am recomandat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, F l o r i n said:

Da. Dar întâi faci ce ți-am recomandat 

Multumesc frumos!!! 

Am scos borna de la baterie 1 min si dupa a mers. Initial tot imi arata eroarea in bord, dar becul era aprins si la 30 de secunde a disparut eroarea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut

Pentru cei care vor sa schimbe becul de xenon pe dreapta singuri confirm ca se poate face fara a demonta nimic. Trebuie doar sa gasesti pozitia in care se scoate capacul farului pe langa filtru si vas si sa te chinuiesti putin. Clemele de la capac se desfac cu o surubelnita mai lunga. Eu l am schimbat fara alte probleme, dar sa fie deconectata bateria. Nu reiese clar din topic, desi cei care sunt de meserie au spus ca merge cu un mic efort. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Se poate. Totusi, ca sa nu strici ceva, cel mai safe este cu farul demontat de pe masina. Cu farul demontat ai acces perfect la bec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 28.12.2018 at 15:51, Al Bundy a scris:

Se aduccu testerul in starea de invatare a noii pozitii, se regleaza mecanic si apoi se salveaza noua pozitie.

Buna seara.

Care este procedura cu vag com? Masina in cauza passat b7 cu bixenon si afs.

Multumesc anticipat pentru raspuns.

Modificat de sorinaciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!