Jump to content

Golf 7 vs Astra K vs Megane 4 vs Honda Civic


The_Ego
 Share

Postare recomandată

Daaa touring este hate it or love it, asta este clar, dar avea un portbagaj mare, inauntru materiale bune, masina parea OK doar ca la motorizari era mai saraca, mai ales la benzinare, 1.8 140 si cam atat. Motor foarte fiabil si la vremea lui sportiva dar de cand cu turbinare cu cuplu mult mai mare, nu mai este asa mare scofala si are castig de cauza doar la fiabilitate. La consum si reprize ... mult sub ce ofera concurenta acum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, clar 1.8 140 era depasit. Am vaxut prezentarea sedanului anul trecut pe youtube, de fapt sunt filmulete pe net cu ea de peste 6 luni. Arata mai bine decat generatia pe care o inlocuieste, dar atat...partea frontala pare reusita in rest nu ma atrage...a si motorul pare ok, automata este o cutie cvt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@all, de la un posesor de O3 2.0 TDI 150 si Civic 9 1.8 iVTEC 142.

Se aude ca Civic Tourer vine in 2018. Anul acesta Honda Europa este ocupata cu lansarile generatiei 10 de Civic Hatch, Civic Sedan, Civic Type R dar si cu generatia 5 de CRV. Civic Tourer se va fabrica pana in 2018 cand, teoretic, apare Tourer model X. Q3 2017 este data ca sigura si motorizarea 1.6 Diesel noua.

Referitor la motorizarea pe benzina actuala pe Generatia 9 de Civic, motorul 1.8 este o referinta in materie de fiabilitate. Nu are parte de marketing si promovare, dar daca intelegi limitarile motoarelor aspirate si nu te sperii de schimbare de trepte la 7000 rpm nu te va dezamagi la capitolul dinamica. Avand ambele masini am avut posibilitatea sa le pun la test side-by-side. La plecarea de pe loc pana la 180 km/h, cu 2.0 TDI 150 nu am putut sa ma tin dupa 1.8 142 iVTEC ! Asta in conditile in care Skoda declara 8.8 pentru sprintul de 100 kmph si Honda declara 9.4.

Despre consum la 1.8, mediu 6.2 oficial, 6.7 in rodaj. Acum am 9 pe ultimii 2000 km in oras integral (Decembrie 2016 - Februarie 2017) fara SS si Eco activat. La 100 km/h consumul instant este 5.

Dezavantaje, constatate la drive-test si asumate integral: insonorizarea mai slaba, climatizare mai slaba (fara parbriz incalzit, AC cu putine reglaje, in Skoda ma simt ca in S-clase cu climatizarea), consum, teoretic 1l in plus fata de un motor turbo de aceiasi putere. Nivelurile de echipare fixe mai pot fi o problema pentru cumparatori. Daca iti place viteza cu orice pret, 1.8 benzina poate deveni obositoare, cel putin la drumuri lungi. Motorul trebuie turat serios in depasirile din scurt si zgomotul devine deranjant dupa cateva ore de condus. Ah, si am uitat cel mai enervant lucru: nu am inele de ancorare in portbagaj.

Avantaje: preturi foarte bune la final de generatie si dotari la pachet peste nivelurile fixe, motor lifetime (as in "o sa avem centura Bucuresti de 200 km conectata la metroul Dr Taberei si iVTEC-ul o sa tina bine-mersi"), nu o sa stii ce inseamna sonda lambda, EGR, MGR, DFP, intelegeti voi. Genial pentru oras si pentru vreme rece. Opresti si pornesti agregatul cand vrei tu, nu trebuie sa ai grija turbinei. Daca iti place zgomotul, asta e masina ta: treapta 2 110 kmph, treapta 3 160+ kmph. Daca prietena nu stie decat treapta 1, no problemo, Civic nu se supara. Serios, in afara de Mazda 2.0 si 2.5 nu cred ca mai exista alt motor pe benzina din clasa non-premium cu care sa mai poti merge blana, blana, la modul nesimtit fara sa iti faci probleme de functionare. La hatch ai porbagaj nesimtit, 480 litri si mai multe dotari decat la sedan.

Despre Civic X, cred ca trebuie deschis un topic separat de vs Octavia intrucat Honda a schimbat putin reteta de sushi. Avem platforma comuna, la fel ca MQB. Civic X, CRV V si noul Acord IX merg pe aceiasi platforma tehnica, motoare si transmisii. Mai mult, Honda este si singurul producator care a inteles manevra Skoda cu cresterea in dimensiuni si a labartat toate masinile pe aceata noua platforma. Asadar, Civic X ajunge la 4,63 pentru sedan si 4.5 pentru hatch. Se simte asta la spatiul interior, ampatamentul crescand semnificativ. Dotari foarte bine, preturi de lansare ok-ish: 27k oficial pentru Sedan Executive full option. Cutie CVT modificata total. Ce pacat, Giurgea Bratu nu o sa mai faca fata de cutie CVT atunci cand va conduce noul Civic.

Ce nu imi place: doar motoare turbo. Mersul in oras nu e turbo-friendly pentru motor si puteau iti lase posibilitatea sa optezi pentru 1.5 130 non-turbo. Garda la sol, cred ca BMW sunt individiosi pe Honda. Nu sunt sigur dar se pare ca vom avea 11 cm la hatch si 13 la sedan.  Oricum, de abia astept sa le conduc la blana-test.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@doc

Opinii contrare:

1. modelul vechi

a) dimensiunea mai mare a Civic-ului trebuie sa compenseze iesirea de pe piata europeana a Accord-ului.Acesta e motivul si nu copierea Skoda. Incearca prin manevra asta sa impace si capra si varza, dar nu o sa le mearga pt ca nu ai nici beneficiile clasei compacte legate de manevrabilitate in oras si nici nu este un executive la spatiu.

b) motorul ala de 1.8 este atat de bun incat il inlocuiesc cu un turbo. Mie personal nu mi-a placut deloc, obtii puterea foarte sus si asta se resimte puternic in zhomotul produs in habitaclu. Consum 8,2 exclusiv extraurban la vit medie de 73 km/h. Nu neg ca este fiabil, dar dezavantajele legate de zgomot, cuplat la 5D cu o suspensie exagerat de dura si cu scaunele concepute parca pentru masochisti m-au facut sa nu-mi placa deloc masina.

2. modelul nou

c) eu zic sa nu vorbim de preturi, deocamdata nici ei nu stiu daca preturile afisate sunt cu tva sau nu. Oricum 27k pt un 1.5 nu este mic deloc, dar Honda au fost tot timpul masini exagerat de scumpe.

d) au fost aduse pt TD in saptamanile trecute 2 masini in Ro, si se pare ca opiniile nu sunt chiar favorabile. Masina  este ff rigida, obositoare pe drumurile de la noi.

e) design-nul e genul love it or hate it. Mie mi se pare kitchos.

f) in premiera sedanul este mai scump decat HB.

Pentru mine personal masina este o dezamagire. E conceputa pentryu Sua si adusa si aici poate vand ceva. My 5 cents...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@edi10000

1. modelul vechi.

b) Asa sunt motoarele aspirate, trebuie turate la 4000+ pentru cuplu si putere. Consumul instant este 5 la 100/h. Am masina de 1 an si stiu ce scriu. Nu inteleg cum ai putut avea 8.2. Suspensia este ok-ish. Daca vii de pe Ford Focus o sa spui ca este mamaliga, daca vii de pe Golf ti se pare tare. Dupa 1 an in Bucuresti eu o consider corecta. Scaunele sunt bune, peste Octavia. Am 90+ kg si nu mai am 18 ani..de 20 de ani.

2. modelul nou.

c) preturile sunt 22500 fara TVA pentru Executive full, adica 27k cu TVA. Octavia LK sare la pret de 31k in aceiasi configuratie. Civic are standard pachetul Sensing (ACC, BS, frana de urgenta, lane assist.) iar nivelul Executive are DCC, trapa, piele, kessy si multe altele. Daca faci calculele o sa vezi diferenta de pret.

d) nu a fost niciun TD. A fost o prezentare a dealerilor si cateva drumuri foarte scurte. Masina este mai rigida cu 40% dar ai amortizoare adaptive la Executive.

e) corect, adica love or hate. Masina arata kitch pe culori deschise dar foarte ok pe culorile executive : negru, gri, etc.

f) e mai scump pentru ca are mai multe dotari.

Hai sa o testam intai, nu fi dezamagit inainte. Nu este chiar asa de americanizata precum crezi. Este un model global. cred ca primul pentru Honda si daca faci o comparatie la dotari o sa constati cu surprindere ca in Europa Civicul are mai multe dotari decat in America #binecanustieastaTrump. Si asta chiar este o premiera pentru Honda.

 

 

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 2.0TDI daca l-ai dus in fiecare viteza pana la 5000 rpm ai pierdut, chiar mult fiindca motorul pierde mult din suflu dupa 4000 rpm, asta se poate vedea si pe filmarile youtube - multi fac filmarile de parca ar conduce un VTEC si se vede ce greu urca de la 4500 la 5000 efectiv pierd timp pretios in loc sa schimbe, aici te-a batut 1.8VTEC-ul care trage la maxim pana este limitat(dar sub 4000 se comporta ca un motor de 100CP) stiu ca in 2012 am facut destule drumuri cu un Acoord 2.0 VTEC de 156CP care avea 38 000 km ( Cluj-Viena-Cluj si alte drumuri - cat timp masina mea le vremea respectiva era la tinichigerie) La 2.0TDI daca o calci pedala la maxim si te stapanesti sa schimbi exact cand se termina cuplul maxim, se egaleaza treburile...dar da, recunosc este mult mai usor sa mergi blana cu VTEC-ul decat sa tot vanezi curba de cuplu din mijlocul ariei de turatii ale motorului TDI .

SI da, climatronicul VW daca functioneaza bine este greu de intrecut si de marci mai mari atat la eficienta cat si ergonomie si simplitate. 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti respect parerea, dar nu trebuie sa fiu de acord cu ea. Legat de consum, am facut un semi-tur al Romaniei cu ea si atat imi arata CB-ul. Masina este a unui prieten, mare fan Honda, care mi-a confirmat ca atat ia (masina cumparata de noua, putin peste 60k km, versiune 5D). PS In clasa compacta daca ar fi sa aleg o japoneza in momentul acests as merge pe Mazda 3. Dar nu este cazul...

Modificat de edi10000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@edi10000 Nicio problema. Mai bine sa avem opinii diferite ca doar nu suntem la al 14-lea Congres. Poate prietenul tau avea motor Euro4 sau Euro 5 si de aici consumul mai mare. La 1.8 Euro 6 consumul este ok-ish, fix un litru peste un turbo nou de 1.4 de aceiasi putere. Eu nu am sarit de 7% la niciun drum oras+extraurban.

PS1, problema cu japonezele este ca NU sunt Love OR Hate. Sunt Love AND Hate, #vorbescserios.

PS2, si eu as fi facut la fel cand am ales Civicul (eram atras de Mazda pentru designul sexy rau, motoare noi si bune, etc) dar service-ul Mazda nu parea cel mai profi. La Honda, cel putin in Bucuresti, nu ai niciun stres.

PS3, sa stii ca marirea in dimensiuni de la Civic vine tocmai de la #Octavia. Nu prea se vede de aici din Europa, dar prin Asia este macel in toata regula intre Civic si Octavia. De cativa ani buni Skoda vinde foarte mult in China si India, avand si cateva multe fabrici pe acolo (mai multe decat in Europa) si Honda a pierdut ceva cascaval din piata respectiva, unde domnea regeste la vanzari.

PS4, OT, dar noul CRV va fi adus la dimeniuni apropiate de Kodiaq (4,6+) tocmai pentru ca #mainoudimensiuneaconteazalamasini

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Honda fac masini bune, asta este o chestiune stiuta. Si da, aspiratele lor au aceasta aura cu "fara moarte" - pe buna dreptate.

Aspiratul are avantajele lui, dar aceste avantaje (de ex cele "de oras") sunt totodata si dezavantaje pentru ca a merge in oras cu un aspirat si a nu avea acel confort dat de un cuplu mare (al dieselului sau turbo benzinei) este si un minus. Si daca tinem partea avantajelor, pai si un 1.2 aspirat de la altii isi face treaba la fel. Ideea este ca din multe puncte de vedere aspiratele sunt depasite in ziua de astazi si nu mai sunt frecventabile (macar in trecut existau 2 motoare aspirate fenomenale pentru entuziasti - cel de pe Type R si cel de pe Clio RS, ambele 2.0 200 CP).

Eu unul de exemplu, pentru oras ori aleg ceva care sa aibe cuplu (poate fi un 1.2 turbo, este suficient) cat de cat si sa o ofere un confort, ori mai bine merg pe un 1.2-1.4 aspirat la o adica. 1.8-ul te va ajuta din contra ceva mai mult la niste drumuri extra-urbane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice motor are avantaje si dezavantaje. Important este sa stii la achizitie toate problemele si beneficiile fiecarui motor ca sa poti alege optim pentru stilul tau de condus si pentru drumurile pe care vei merge. Eu am luat Civic pentru drumuri scurte si de oras. Mi s-a parut mai normal sa nu imi bat capul cu problemele generate de turbo in oras si am acceptat consumul de 1l in plus.

Cand ma sui la volan simt ca intineresc 10 ani, bordul OZN, senzatia de cockpit, levierul manualei pus #acoloundetrebuiesafie. Aici e LOVE, LOVE. Dupa ce mergi 4h+ in ea, incepi sa vezi ca AC-ul este slabutz, vara cel putin. Capul va fi ametit de la atata zgomot mai ales daca iti place sa #depasestitotcemisca. Aici e HATE-ul si iti vine sa le faci harakiri inginerilor care au facut antifonarea.

Pentru o masina de drum lung sau daca as avea o singura masina nu as lua 1.8 Civic. As alege un turbo ceva, sau un 2.5 + 2x electric, fata si spate :)

In schimb poate fi o masina corecta pentru un sofer mai linistit, gen 110, tempomat.

PS, un alt motor aspirat foarte bun este si GDI-ul de 1.6 135 / 2.0 160 de la KIA. Are ceva plamani de Usain Bolt si consum bun. Si e mai silentios decat multe neveste. L-am condus si mi-a placut mult. Desigur, marketing si promovare #zerobarat si se plang de vanzari.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmaresc cu interes discutia voastra si intervin doar pentru a te ruga sa #numaiscriiasa. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

#lacerereapublicului o sa revin la o scriitura mai normala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A prezentat Automarket astazi 2 teste separate realizate cu VW Golf 7 facelift si noua Honda Civic. Rezultatul: Golf- 4,4 puncte, Civic- 3,9 puncte. Chiar este o diferenta considerabila la punctaj intre cele doua masini...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam trasa de par in jos nota pentru Civic, mai ales ca in test nu au avut prea mult de criticat la ea. Practic, Civic-ul a luat aceiasi nota cu Sandero si chiar nu se pot compara masinile. Peste o luna le putem conduce live si putem aprecia ca atare masinile.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A scazut nota mult din cauza vizibilitatii, unde a luat 3, care pe mine de pe Scirocco, nu cred ca m-ar deranja, pretului, pe care nu il aveau, 3.5, si 4.5 la siguranta ca nu a fost inca testata de Euroncap. La Golf cred ca au dat-o in gard cu pretul modelului testat, de 22,5 k euro. Asta e de fapt pretul de pornire pentru Highline cu motorizarea respectiva, dar eu am vazut cel putin navigatie si oricum stim ce masini se dau la teste, adica orice mai putin chele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai se le batem oleaca obrazul AM-etitilor. Preturile sunt deja disponibile la cei doi dealeri din Bucuresti si sunt ok-ish pentru pachetul oferit (daca pui in Excel si compari aceleasi dotari cu un Golf / Seat / Octavia veri vedea ca sunt chiar mai mici). Siguranta, a luat maxim la IIHS in SUA, care este chiar mai dur decat NCAP-ul.  Garmin - slabut, ok, dar are Carplay si Android auto perfect functional. Vizibilitate, nu stiu, nu am testat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se pare o nota mica. Pe de alta parte, ei spun ca nota se va modifica cand apare lista de preturi finala si punctajul la testele de siguranta. @Doc- Civic nu are legatura cu Sandero, una este compacta cealalata subcompacta si ei spun ca notele nu sunt echivalente, sunt date pe clase (5 puncte in clasa mica nu inseamna ca este la egalitate cu 5 stele din clasa executive).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maybe, oricum cel mai bun test este cel facut de tine in spatele covrigului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi se pare mica nota pt civic, desi nu sunt fan al acelei masini...spun numai de bine si ii acorda o nota sub 4...ciudat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu preturile. Cam 28k in varianta maxima de echipa si motor de 1.5. Am vazut o lista de acronime acolo, de mi s-a impleticit limba. Sunt curios ce optionale mai poti adauga... 

@cristiansen077 nu ti-a venit Megane GT-ul?

Modificat de Luciosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l am luat de pe stoc...in decembrie. Deocamdata am putin peste 1000 km...si este ok, imi place foarte mult...maine daca ar fi sa iau ceva, alegerea ar fi identica. Totusi sper sa nu am pb cu edc ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de culoare nu mai poti adauga nimic la Civic (mai sunt accesoriile de dealer: carlig, covorase, etc) pentru ca nivelurile de echipare sunt fixe. Si chiar si la culoare o sa renunti pentru ca in general la japs cumperi de pe stoc, ce are dealerul in curte. Sau poti face comanda si astepti multe luni, marti, miercuri. Asta este un lucru care nu imi place la japonezi. Dar sunt si sanse sa te pliezi pe un nivel de echipare.

Oricum in echiparea de baza de 19.999 Euro pe 1 litru si 130 cai/magari la Hatchback primesti destule gadgeturi, cel putin la siguranta este aproape obsesiva lista:

- pachet Sensing care contine: ACC cu low speed assit, Collision Mitigation activ la orice viteza, Lane Assist activ, frana de oras cu detectie pietonti, full-airbags, evident ESP, ASR, ABS.

- diverse: hill assist, SS, clima dual-zone, scaune incalzite fata, jante 17 aliaj, cauciucuri 235/45 !! ( te dai pe curbe mai ceva ca Tempestini), cotiera spate, geamuri fumurii spate, light assist si pentru faza scurta-faza lunga, bluetooth, NAVI 7 inch, Android auto, Carplay, camera video spate.

- si multe altele: frana de mana electrica cu auto-hold, geamuri electrice fata-spate, 8 boxe, volan piele si comenzi audio / telefon.

Pare SF, dar am facut copy-paste din lista de preturi si dotari de la dealer.

Pare SF #2, lista de dotari de pe piata Euro este mult mai bogata decat cea din America.

Daca la Skoda adaugi aceste optionale, care nu sunt in standard nici macar pe Style, o sa te sperii cand vei sari de 4000 Euro.

Pare SF #3, dar la aceleasi dotari Civic este semnificativ mai ieftin decat Octavia. Cel putin cu preturile de lansare. Nu stiu daca le vor pastra asa, dar am un feeling ca au tot interesul sa nu le schimbe.

La ultimul nivel ai amortizoare adaptive fata spate si cu mod de soacra, piele, trapa, kessy, 10 boxe si 2 subwoofere, player audio inteligent - nu poti asculta manele,  incarcare wireless telefon, incarcare gratuita pe viata pentru lanterna telefon, etc.

Pare si mai SF ca in aceste conditii in continuare Honda NU ofera parbriz incalzit full la niciun nivel de echipare. Zici ca parbrizul incalzit este piatra Krypton pentru ei. Este doar cu degivrare in partea inferioara acolo unde sunt si stergatoarele.

Si ma arde tastatura sa mai scriu cate ceva cu # dar se supara @ShadoWzZ

 

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am citit topicul de acolo, foarte misto masinuta, sa o stapanesti sanatos! Arata foarte bine noul Civic berlina, iar pe alb ii sta excelent, imi place si interiorul. Cred ca ai facut o alegere foarte buna.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Iulian- nu stiu ce ai facut, dar vezi ca daca se acceseaza link-ul primesti virusi.:banghead::banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@edi10000Am si eu Avast Proffessional ( cu plata) pe calc. meu si nu semnalizeaza ca ar avea ceva probleme siteul prezentat de Iulian...este forumul HOnda. 

Legat de Opel Astra K Sportwagon, am avut posibilitatea sa-l testez vineri masina pe circa 50 km extraurban si un pic urban, 1.6 CDTI 136CP, cea mai buna echipare, Innovation, plus optionale gen scaune ergoactive, trapa panoramica, hayon cu "pedala virtuala" etc. Nu o sa lungesc descrierea, masina mi-a lasat o impresie buna, motorul trage destul de bine si se infinge acceptabil si in depasiri dar totusi este simtitor sub 2.0TDI 150CP de pe seatul meu(cel mai bine am simtit diferenta dupa ce m-am suit inapoi in masina mea) . Insa este mai bine antifonata ca si la mine. Scaunele sunt exceptionale, de as lua Astra as opta pentru ele fara doar si poatre mai ales ca costa mai nou numai 450 euro (mai demult pe J erau peste 1000). Interiorul pare OK dar aici vorbim de gusturi, pe Innovation prea mult plastic glossy dupa gustul meu. Volanul nu mi-a placut insa: mare si subtire fata de al meu FR, de parca tineam in mana un volan de Dacia 1310 cu 4 spite subtiri :))), dar foarte directa. Schimbatorul (manual) functionea foarte fin si precis( mai rar asa ceva la opel) . Absoarbe mai bine denivelarile cu 225/17 ca si FR-ul meu, sta bine pe sosea. 

Legat de  preturi si optionale: Mi-a placut ca dupa 10 minute de discutii frumoase si absolut normale fara sa ma omor, cu domnisoara din reprezentanta care isi punea si sufletul numai sa te faca sa cumperi ceva,  am primit deja 16% !!!!! reducere si se simtea cum daca chiar vroiam masina cu pic de perseverenta puteam sa primesc si mai mult. In plus, preturile la optionale sunt mult mai normale: senzori de parcare fata spate 100!!!!! euro ( eu numai pentru cel de pe spate fara afisaj pe display am platit 360) , pachet de iarna 290 ce contine tot ce contine si la mine + volan incalzit, poti opta oricand pentru roata  de rezerva normala, sau una subtire sau chit - foarte frumos ca lasa aceasta posibilitate pe seama viitorului cumparator cum si faptul ca din start poti opta pentru masina cu sau fara start stop, lucru iarasi mai putin intalnit la altii. In interior ai doua displayuri uriase color, si asta la o masina care la prima strigare a coborat sub 20 000 euro  fara  rabla si alte minuni. Calitatea in general al masinii mi s-a parut cam la nivelul O3, Leon, clar sub Golf VII dar se si vede ca parca nu cu golful vrea sa se  bata in direct...dar macar parca simti ca la acei bani parca primesti mai mult. Nu imi pare rau ca am leon dar totusi un pic mi-a lasat un gust amar ca poate de acei bani pe care am dat pe masina, puteam sa am unele optionale ce nici nu visam sa le pot pune pe masina mea altfel iesem peste 25 000 euro cu reduceri cu tot, masina care nu prea iesea mai calitativ in general( ca la Golf VII macar vorbim intr-adevar de calitate mai buna) , Zic si eu asa in centii mei...M-a surprins placut Astra K, desi pana acum nu prea aveam o parere prea buna despre Opel, chiar nu!

P.S - chiar daca masina are Start Stop, daca l-ai dezactivat asa ramane pana ce il activezi si nu se reactiveaza  dupa fiecare oprire pornire!!!

Asistentul de ramanere intre benzi (sincer nu stiu sigur denumirea ca niciodata nu m-au interesat aceste chestii pe o masina) nu mi-a placut, la depasiri de multe ori iti trage dur de volan de crezi ca te urci pe celalalt, chiar m-am speriat prima data asa de dur m-a corectat din volan. 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!