Jump to content

Pornire grea la rece cu fum alb


MARyuSS_
 Share

Postare recomandată

Salutare.Am un golf4 19tdi 115cp si la porminrea la rece scoate fum alb si parca porneste in 3.Dupa ce se incalzeste nu mai scoate fum si motorul merge normal.Ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile incandescente functioneaza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare cu VAG-Com si atunci vei sti exact ce problema este. Din ce ai spus par a fi bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile leam schimbat prima data dar degeaba.De aceea am postat,nu stiu ce ar putea fi.

Si ce ar trebui facutdaca ar fi un injoctor slabit?Schimbat sau se poate repara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujii(le ai schimbat)/avans/injectoare/probleme compresie.

Test cu vag com/vdcs dimineata la prima pornire pe injectoare/avans/motor/verificat G62 in MB ce valoare afiseaza(senzorul temp.lichid racire).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la buji putin probabil la fel si de la g62 ....cel mai probabil de la injector , la rece poate sa fie blocat iar cand se incalzesteotorul si o data cu el si motorina isi da drumul la fel de bine poate sa fie si probleme de compresie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica compresia la rece. In urma carui eveniment are aceste simptome ?Eu am patit acest fenomen dupa ce a luat-o pe ulei si s-a indoit o biela ( Golf IV motor ALH)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca la tine a luat o pe ulei din cauza turbinei nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut aceiasi problema o am si eu la masina mea vw bora tdi 131 cp

iam facut o diagnoza si mai dat eroare la senzor temperatura carburant . circuit deschis/scurtcircuit la plus.Permanent.ce senzor e asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ioanidis.

De ce ai scos din calcul G62 ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai u de ce l ai bagat in problema? Ar trabui cand zicem ceva sa si dam explicatia ca sa inteleaga tot omul.

Sa presupunem ca senzorul nu mai este calibrat si citeste mica -50 o sa avem o cantitate combustibilului mai mare de fapt o durata injectie mai mare (se avanseaza cateva grade injectia)deci nu o sa mearga motorul in trei deoarece se modifica parametri la toate inj. Daca citeste val mai

Mare sa zicem 90 de grade la fel nu apare mersul in trei in cel mai rau caz nu porneste iar daca nu mai funcționează inta in parametri prestabiliti. Daca pornim motorul cu mufa scoasa de la g 62 merge in trei?.Eu asa gandesc daca gresesc corecteaza ma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt.ca e unul din senzorii care ajuta pornirea.

De ex.daca senzorul nu da comanda releului de bujii si porneste fara ele, dar...compresia pe unul din cilindri este mai slaba atunci motorul va merge in 3.

Rolul bujiilor este in primul rand de a incalzii aerul din camera de ardere.

Daca scoatem mufa de la G62 atunci bujiile o sa functioneze mai mult(toata discutia se refera la temp.exterioare care duc la functionarea bujiilor).

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai ca discutia nu duce nicaierea....nu are nici o legatua pana cand temperatura nu coboara la 3 grade bujiile nu lucreaza...omu a aruncat o intrebare subiectul nu l mai intereseaza deci eu  sa ma retrag

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara .ma intereseaza ff mult subiectul doar ca lucrez ff mult si nu reusesc sa intru zilnic.nu inteleg de ce trepideaza cand are ea cheff.la pornire dimineata porneste ff usor .

dimineata la pornire smunceste un pik si mai nou acum.cand e cu - afara scoate si mult fum alb .

bujiile le-am schimbat recent,toate filtrele si tot asa face.multumesc de intelegere si imi cer scuze pt greseli si pt modul de exprimare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cu un vag corectile la injectoare...fumul alb poate sa fie si datorita temperaturi scazute de afara....diferenta o face felul cum miroase daca miroase a plasti ars e de la ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, vezi sa nu fie abur, daca face acel fum la vreo 2 minute dupa ce ai pornito e abur, mai ales pe vremea asta.

Dar ca sa stii care ar putea fi problema iti trebuie tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am o diagnoza Delphy  procurata recent .si inafara de senzorul la motorina nu mia dat alte erori .pot pune  cateva imagini cu valorile de la injectoare,poate ma puteti ajuta ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbal ca nu este scump...pune val de la inj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-160819-0-60528000-1449255484_thumb.post-160819-0-27387800-1449255716_thumb.


post-160819-0-80989900-1449255906_thumb.


valorile variaza nu stiu daca e bine sau e rau .acum mai nou daca o turez pana la 300 de rotatii si o tin asa incepe sa trepideze si masina .

daca merg cu ea in turatii pana in 2500 nu se aude nimik 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am rezolvat problema cu pornirea in tre cilindri marind un pic timpul de actionare al bujiilor incandescente. Àn felul acesta ele se aprind chiar si la temperatura de +7 Grade depinde de ce valoare schimbati fata de valoarea origimala.An plus nu pornesc imediat dupa ce se stinge spirala din bord astept sa aud cum decupleaza releul temporizator al bujiilor....Succes...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut .si cum pot mari timpul de actionare al bujiilor ?pot cu diagnoza delphy?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maryuss, la rece scoate fisele de la bujii si probeaza cu o lampa de control daca vine curent la bujii.

Tanasa Lucian, senzorul temperatura motorina se afla in dreapta filtrului de ulei, e pus pe furtunul acela subtire. Verifica prima data firele sa nu fie rupte, iar apoi cu vag com vezi ce temperatura indica la motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma uit astazi si revin cu un raspuns.Multumesc

Daca vine curent si tot asa face incearca sa scoti mufa de la sonda de temp (se afla sub pompa de tandem) si vezi ce face atunci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!