Jump to content

consum ulei B6 euro 5 bluemotion


kaly
 Share

Postare recomandată

Salut ,nu prea intru pe acest site ,dar am o problema cu masina fiului meu care are un VW b6 bluemotion 2l TDI ,de ceva timp a aparut un zgomot ciudat dupa ce o turezi la ralanti si doar cand este calda ,dar nici o eroare sau probleme in functionare ,acum dupa 2000km ulei schimbat Castrol 5W30  am costatat un consum de ulei de cca 400ml ,masina care pana acum nu consuma din schimb in schimb , am verificat pierderi de ulei =o verificat turbina pe tester ,pare ok ,nu scoate fum la pornire ,teava de esapament curata ca si pana acum .

Astept pareri ,daca cine s-a confruntat cu problema similara sau are cunostinte avansate in domeniu.

 

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca dupa schimb s-a pus ulei pana la maxim pe joja? Multi mecanici pun mai putin doar la limita pe joja hasurata. Completeaza-l la maxim si vezi dupa aceea daca scade la fel in 2-3k de km. Oricum Castrol este uleiul care se cam arde in orice motor.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am verificat personal nivelul intodeauna nu mai mult de jumatate zona hasurata din motive de catalizator ,e posibil ca acest ulei sa fie "made" in ...nu se stie am auzit ca este cel mai contrafacut ,cred ca am sa trec pe Aral ,daca cineva foloseste in mod regulat va rog o informare referitor ca si calitate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e bun vapsoilul. Sau shell. Vezi ca pentru mașina ta, shell lube match recomandă 0w30 dacă locuiești în RO. eu am pus 0w30 vapsoil și am scăpat de un agatat dubios ce îl avea motorul în treapta 1 la rece. Merge mai fluent, se încălzește mai repede. Mie îmi picura ulei pe la garnitura ce duce/aduce ulei la turbo. Era mazac scutul si numa nu se vedea pe unde.

Modificat de lucianNT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai schimbat uleiul motorului si nu mai agata a-1-a e calumea de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar totusi in cartea masinii se recomanda sa se puna acelasi ulei csre s.a folosit de la bun inceput, in cazul meu 5w40 cu toate ca am apx 350 mii km,b6 bkc 105 cp, deci pe unde ar fi adevarul pt pump duse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru PD fara DPF se pune ulei cu norma 505.01, iar pentru cele cu DPF 507.00. Alte criterii nu prea au importanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!