Jump to content

Skoda Octavia 3 2.0TDI 184cp 4x4 DSG


aobretin

Postare recomandată

De fapt pentru exactitate este 41 de litri + 7 rezerva pina la 220d inclusiv :)

Iar la celelalte cu exceptia AMG unde e 66+7 este 50+7

Link către comentariu

Welcome ... sunt rezervoare mici, nu ai ce sa ii faci...

 

Insa, sper ca acest incovenient sa fie singurul de care ai parte ;)

Link către comentariu
17 hours ago, aobretin said:

Va multumesc la toti pentru raspunsuri.. dupa o recalculare mai atenta totul e ok... probabil ca inca nu eram.obisnuit cu masina.. dar da rezervorul mi se pare foarte mic pentru o astfel de masina.. 

Sincer cei 50L mi se par suficienti. Cred ca pe oricine cei 50L ii ajung 2 saptamani de umblat in oras si minim 600km in afara. Acuma sincer, nu cred ca exista cineva care sa faca 600km pe autostrada si nici macar sa nu opreasca 1 data.

Link către comentariu

Apropo la ce consumuri ma pot astepta cand se mai aseaza motorul mergand omeneste ? Daca cineva care are aceeasi configuratie poate da niste info :) Ca in momentul de fata refuza sa scada sub 11 in oras mergand normal

Modificat de aobretin
Link către comentariu

Fratele meu are un 320d xdrive de 184 cp, automat. Consumul lui in oras (Tg-Mures) este de 10%. In schimb eu la Skoda mea de 150cp DSG am 8% in oras.

Deci cred ca mai putin de 10% in Bucuresti nu vei avea.

Modificat de Eto
Link către comentariu

eto, la 4x4 rezervorul e de 55 litri. Tot mic e. Se poate sub 10 la oras (bucuresti), dar cu drumuri mai lungi si temperaturi mai ridicate. Nu suntem toti la fel, mie imi ajunge un plin la skoda  7 zile doar cand merg cu motocicleta :))

Link către comentariu
  • 1 month later...
Laurentiu Risnetu

Salut,

Si eu conduc o Skoda Octavia III din iulie 2015, cumparata din reprezentanta Porsche Timisoara in noiembrie 2015 (masina de drive test - 17700 km). am facut vreo 3000 km cu ea, si ceea ce spune aobretin legat de consum si indicatiile din bord se potrivesc. Cele 8 gradatii ajung cam 100 km fiecare la un motor de 1.6 TDI 110 CP, deci in cazul meu, max 800 km in afara cu verificare plin - plin la aceeasi pompa (totusi depinde si de stilul de condus). Acum data fiind si configuratia motorului tau as marja undeva pe un 700 km la plin. 

Din pacate eu am rezervorul si mai mic decat voi, cred ca are doar 50 de litri, si oricat am incercat nu am reusit sa bag mai mult (la Meriva ce o foloseste sotia pot baga lejer la pompa 50 litri - desi rezervorul e de 52 :); iar la Sandero de servici bag intre 55 si 60 litri - diesel ambele).

Totusi, cred ca dupa 3-4000 de km ar trebui sa mai scada (eu la Sandero am reusit aceasta performanata abia dupa 20.000 km - fara sa te dezamagesc).

Succes

Link către comentariu

aobretin pe ce distanta inregistrezi consumurile peste 11l/100km in Bucuresti, care e viteza medie si temperatura de afara? Tot asa este si acum cand s-a mai incalzit vremea?

Link către comentariu

@rempha depinde uneori coboara in oras la 8.5 dar daca merg distante gen piata muncii - unirii am consum de 11 - 12l... iar afara daca merg cu 140km/h am 6.3 cam asa..

Oricum am observat o chestie usor enervanta... daca nu apas pedala cam jumatate aproape parca nu trage/plus parca cateodata cupleaza greu.. daca porneste dintr-un start/stop sta vreo 2 secunde pana cupelaza si pleaca, iar daca bag marsarier la fel sta putin pana cupleaza. Chiar si cand urc o panta sau sunt cu inca 4 in masina daca nu apas mai sanatos pe pedala ( peste jumate ), parca e lesinata asa.. Asa e mapata pedala oare ? Ca am condus un seria 3 disele automata ( stiu ca e altceva ), dar parca cum ciupeste putin musca imediat..

Am citit pe unele forumuri ca dsh ul diesel pe drive asa este mai lazy

Modificat de aobretin
Link către comentariu

@aobretin: ti-au mai spus si alti colegi, DSG-ul e o cutie care se conduce din pedala de acceleratie, trebuie sa-i inveti metehnele ca sa te intelegi bine cu ea.

Ref la "lagul la cuplare" e o caracteristica a DSG-ului, din momentul in care bagi in D sau R are nevoie de o fractiune de secunda pentru a se realiza cuplarea, daca bagi piciorul brusc vei obtine doar smuciri aiurea.

Start/stop-ul e la marele fix ca sa-ti bage socuri in cutie, devreme ce motorul porneste doar accelerand, nu-i mai da timpul pentru cuplare. Incearca sa-l eviti daca vrei sa te tina cutia mult timp.

Cutia la BMW e cu convertizor de cuplu, are alta tehnologie si nu sufera de asta.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!