Jump to content

Golf IV 1.9tdi - Versiune Canadiană


tdi_ca

Postare recomandată

Salutari din Canada!

 

Im cer scuze pentru greseli gramatice dinainte, sunt plecat de la varsta mica si nu am invatat romana la scoala in Romania 

 

Am dat de forumul acest nu de mult si am fost fericit sa gasesc o communitate de romani care sunt fanatici de masini din groupul VAG. La noi in Canada (si SUA) masini din groupa VAG nu sunt cele mai populare, si masini pe motorina si mai putin (cam 3-4% din toata piata automobila). Sunt multe motive dece e asa la noi dar nu asta este scopul. 

 

Inainte cu masina. In Iulie 2013 am cumparat primul meu VW. Ideia a fost sa im cumpar pe motorina pentru ca faciam naveta la scoala si vroiam ceva bun la consum. Original naveta consista de vro 80km pe zis dus intors pana la scoala, dar asta so schimbat la 280km dus intors in 2014 din cauza mutari scoli mele. Jos veti gasi detali despre masina 

 

2003 Volkswagen Golf (cumparat cu 200,xxx KM reali la bord, original fabricat in Brazilia)

- Motor 1.9TDI - Cod Motor ALH (90cp, 155 ib-ft cuplu)

- Pachet GLS - trimul de top din gama golf (inafara de GTI).

- Scuane incalzite

- jante de 15" aliaj

- Trapa

- Radio premium moonson, etc

 

Din pacate din ce am observat eu, masinile la noi is echipate cum is si optiuni extra sa iti adaugi sau sa scoti ceva nu sunt foarte multe.

 

Eu am vrut sa imi fac masina intrun trim mai ridicat, un fel de GLX sau GTI TDI. Pana in ziua de azi am facut urmatoarele modificari 

 

- Am vopsit benzile de freca (rub strips) negru cu plasti dip, am vrut masina sa arat ca modelele din Europa pentru ca la noi nici un Golf 4 nu a venit cu benzi negre. 

- Malone stage 1 tune (numerele de putere pe site zic 124cp si 212 ib-ft de cuplu dar nam verificat pe dyno niciodata) 

- EGR delete 

- Echapament scos cu evacuare gen GTI

- Turbina VNT 15 modificat cu rulementi, compresori, si ax depe GT1749VC (turbina depe motor PD170). Mi sa spus cind am cumparat turbina ca are potential de boost pana in 24-25 psi (1.6-1.7 bar)

- lentile de faruri de sticla (schimbat farurile vechi din plastic care erau oxidat de la soara) 

- Schimbator 5 viteze de lem (casi pe schimbatorul depe Bora VR6 de la noi)

- Scaune incalzite de piele

- radio dublu din kenwood 

- Geamuri fumurii, 35% pe fata si 15% spate

- tapiterie din material gen fibra de carbon 

- kit de buza GTI editie 337

- frana de mana din piele

- Ceas sport gen model Europian cu 1/2 MFA si numai in kilometri (fara mile in scris mic). Fetele sport au fost comandate din Polonia 

- pedal sport Audi TT

- Consola centrala cu suport pentru 2 pahare (depe modele din anul 2004-2006 la noi, asta stiu ca nu a venit pe modele Europene din ceva motiv)

- Faruri pe spate GTI

- incalzitor bloc motor

- Volan 3 spite depe GTI

- ecartament de boost VDO

 

Masina pana acuma a parcursi 112xxx KM de cind a fost cumparate si KM cresc mult in fiecare zi (Fac in jur de 50,000km pe an). Consumul mediu este in jur de 4.7-4.9% vara cu vro 80% drum pe autostrada, iara iarna ajunge in jur de 5.5-6%. Consumul mediu de cind masina a fost cumparata este 5.2%.

 

Pot sa zic ca masina a fost relativ fiabila dar am avut un numar de probleme cu ia (multe lasi considera probleme mici da am avut si niste probleme mai mari). Chestia pacat aici este ca ii foarte greu sa gasesti un mecanic care sa se stie la masinile VAG (nici sa nu vorbim de masini pe motorina). Majoritatia din reparati liam facut eu inafare de cele care au fost mai greu.

 

Si intrun sfarsit, pozele! :)

 

Primele 6 poze sunt cu masina in primele zile dupa ce am cumparato, iar restul sunt din ultimele zile... masini este acuma cu jante de iarna din otel iar pe vara im cauta niste jante de aliaj de 17" (am avut niste BBS RXii original de 16" dar liam vandut)

post-160766-0-56957400-1447647367_thumb.

post-160766-0-63411400-1447647370_thumb.

post-160766-0-05535000-1447647618_thumb.

post-160766-0-09086300-1447647620_thumb.

post-160766-0-22437800-1447647696_thumb.

post-160766-0-84825800-1447647698_thumb.

post-160766-0-95145000-1447647720_thumb.

post-160766-0-06184000-1447647722_thumb.

post-160766-0-63923700-1447647730_thumb.

post-160766-0-20304300-1447647750_thumb.

post-160766-0-44902300-1447647752_thumb.

post-160766-0-32404900-1447647754_thumb.

post-160766-0-97654500-1447647790_thumb.

post-160766-0-39086900-1447647792_thumb.

Modificat de tdi_ca
Link către comentariu

Buna dimineata, sau buna seara eventual, nu stiu cum e in Canada la ora cand scriu eu aici.

 

Ne bucuram sa avem membri peste ocean, Canada, mai precis. Asa ca bine ai venit, bine ai facut prezentarea, si stai linistit, suntem multi ce stam in Romania si nu stim perfect romaneste, asa ca o glumita :P

 

Masina arata bine, mereu mi-au placut modelele de US/CAN, mai ales ca acuma ai ''Europenizat-o'' un pic, o nota personala.

 

Evacuarea arata bine, acel ''1.9'' poate sa cada de pe hayon, sa ramana doar ''TDI'', poate acel carbon look de pe trimmuri s-ar putea inlocuii cu brushed aluminium ca ar merge bine cu exteriorul, and that boost gauge tho'...

 

In rest, masina e printre reusitele grupului VAG, mici bube tot o sa aiba, sau o sa faca in timp, dar conteaza sa iti placa si sa ii dedici timp cand are ea nevoie, si pasiune cand ai tu nevoie...it's a win/win ;)

 

Multa sanatate, spor la condus...si kilometri cat incape. (drumuri bune n-are rost sa zic, nu cred ca ar fi o problema la voi astea) :D

Link către comentariu

Foarte drăguță masina, chiar e plăcută :) la cat mai multi km cu ea :D

Modificat de MikiGV
Link către comentariu

Bine ai venit!

Interesant cum esti "contra curentului" - toata lumea vopseste bandourile, tu le-ai vrut negre. Eu sunt printre cei care te inteleg (a se vedea topicul meu)

Arata fain - insa lipseste ceva - daca ai fusta fata de Anni, ar cam trebui si praguri ...

Si trimurile din interior, daca vrei sa arate fain ai doua variante - trimuri de Bora, Golf Pacific sau folie de imitatie aluminiu satinat pe astea ale tale. Cu "carbon" nu arata deloc ok...

In rest, numai de bine!

Link către comentariu

Multumesc toti pentru comentarile placute  :)

 

Valy - cheasul la noi ii cu 7 ore in urma timpul romaniei  :) iar 1.9 lam pus pe masina findca intodeauna mia placut sa vad ce motorizare au masinile, si mam gindit ca poate fanatic de masini aici ar aprecia (chair am primit comentari de la oameni care au zis "dieselu tau ii motor de 1.9? nici nu stiam ca exista motor de 1.9...). La noi motoare sub 2.0 nu's foarte multe... numai masinile mici le au (gen vw golf sau honda civic). 

 

Trimul de fibra de carbon mia fost cel mai accesibil la momentul respectiv si am vrut sa acopar plasticul zigriat... am cautat trimul "brushed aluminium" adevart dar ii foarte scump. Iar trimul depe bora sau golf pacific nici nu stiu cum arata, sau daca se si poate gasi aici. La fel cu praguri, nu am reusit sa gasec niste praguri calumea si la un preti resonabil... kitul de 337 care este pe masina ii replica.

Modificat de tdi_ca
Link către comentariu

Salutare și bine ai venit!

Folia imitație carbon chiar nu arată bine...

Ai o grămadă de soluții mai discrete și care arată mai bine. Dn punctul meu de vedere, cea mai indicată (în afară de schimbare cu totul) este vopsirea.

Grilele de ventilație nu au vopsea cauciucată pe ele, poți să le lași originale sau să le înlocuiești cu cele de bora (jetta la voi).

La interior un footrest ar f de efect, poți lua pe original de beetle turbo S sau ED 25 (337)

Ca și idee generală, europenii vor merge spre US style, cei de peste atlantc, vor încerca să adopte stilul european :)

Îmi place în general ce ai făcut la mașină, se vede pasiunea.

Link către comentariu

Multumesc mult. In ultima vreme nu am mai prea bagat bani in masini findca nu eram sigur daca o mai tin sau im iau ceva mai nou... acum am mai stat pe ganduri si am zis ca o mai tin ca ar fi pacat sa o dau (nare nimica inafara ca trebuie schimbat ambrajul...o chestie de asteptat dupa 312xxx km...). un "dead pedal" am cautat sa completez kitul cu pedal dar iara, foarte scump si o pedala aftermarket nu am gasit. La trim tot caut in continu, spre sa gasesc ceva la un preti resonabil 

Link către comentariu

Iată o poza vechie cu unu dintre cele mai bune consumuri care am scos. La modelele Mk4 este un buton de ventilație de aer care pe mașinile pe motorina se poate scoate fără sa afecteze nimic... Cu asta scos, pot încape cam vro 64 de litri in loc de 55...am făcut u drum la Montreal și înapoi, și pentru o mare parte am condus pentru consum (pana cind mam săturat...) sa vad ce pot sa scot. Rezultatele a fost 1300km la 61.1L, însemnând 4.7%... Cred ca dacă mergem tot plinul la condus de economie și nu dădeam de o grămadă de trafic in Montreal ar fi ieșit și mai puțin...

post-160766-0-08960300-1448087730_thumb.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

O mica noutate, dupa 315000km original, am schimbat ambrajul. Inca mai era material pe ambraj, dar volant a fost sesizata iar curgai ulei in cutia de ambraj (cind a fost dat jos transmisia, ambrajul era plin de ulei)... eu crediam ca uleiul ar fi fost de undeva din zona transmisie, dar se par ca curge de la pompa de vid (nu stiu daca asa se zice in romanan, dar in engleza ei vacuum pump) sau de la capac ventil (valve cover) 

Link către comentariu

Frumos golful, imi place ce modificari ai adus la interior, in special scaunele :wub:

O curiozitate am si eu:

De ce ai blocul fara partea de poztii ? din ce am vazut ai numai 0 si faza scurta.

Modificat de kicker
Link către comentariu

E un lucru bun ca ai schimbat ambreiajul. Acum ești sigur de el ca va ține [emoji4]

Modificat de MikiGV
Link către comentariu

Frumos golful,sa il stapanesti sanatos....

@kicker,e asa blocul de lumini pentru ca pozitiile se aprind automat la punerea contactului atat in USA,cat si in Canada

Link către comentariu

Multumesc toti! Iar da euroswitch este o chestie foarte cautata aici la noi... ii pacat ca avem foarte putin optiun de ales fata de Europenii... iar inschimb sunt niste chestie (preai putine) car Europa nu o primit nicodata (gen consola din centru cu loc pentru pahar). Culmea este ca masinile din SUA au mai multe optiune decat in Canada... un model care im vine in gand este Jetta (Bora) break cu motor VR6 in manual sau automatic... la noi acest model nu so oferit niciodata...

Link către comentariu

Un lucru inca nu am reusit sa il inteleg sau sa gasesc informatii concrete despre urmatorul aspect. De ce in State si Canada, modelele VW nu pot fi echipate cu Climatronic. Am vazut in anunturi golf-uri 4, passat-uri b5.5, golf 5, jetta 5 etc etc, in echipare highline dar cu clasicele rozete de aer conditionat. Personal nu am dat peste nici un anunt de model VW, cu climatronic. Excludem ultimele generatii de golf si passat, ca aici deja am vazut climatizarea automata. Este o simpla curiozitate de-a mea.

Link către comentariu

Nu asi putea sa iti spun dece nu este climatronic pe model highline... mam intreb si eu asta. Dar, pe anumite modele exista climatronic, gen model GLX (mai mare decit GLS sau highline cica dar foarte multe GLX nu am vazut bora sau golf, majoritatia sunt passaturi GLX) sau pe modele GTI 337 parca... am postat niste linkuri cu exemplare 

 

http://www.kijiji.ca/v-cars-trucks/kitchener-waterloo/2003-volkswagen-jetta-glx-sedan/1124771776?enableSearchNavigationFlag=true

 

http://www.kijiji.ca/v-cars-trucks/kitchener-waterloo/2000-volkswagen-passat-glx-v6-4-motion-sedan-certified-etested/1068884495?enableSearchNavigationFlag=true

Modificat de tdi_ca
Link către comentariu

Am vazut si GTI-uri mk5 cu toate dotarile posibile mai putin climatronic - pt USA. De ce? Habar n-am

Exista si in europa 2.8 VR6 4motion manuala - si break si berlina si hatch ;)

Automata nu stiu...

Link către comentariu

Eu ma mai bag pe mobile.de din cind in cind sa vad ce selecti sunt prin Europa si raman cu gura cascata la cit de mult variante sunt fata de Nord America... dar asta ei ce sa faci 

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!