Jump to content

Recomandare chiulasa


speedo
 Share

Postare recomandată

Egr si intercooler-ul sunt praf urmeaza sa le schimb dar nu cred ca au legatura cu presiunea din vas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi simptome le am si eu ... si la fel la inceput fara urme de ulei in vas... acum au incepút sa apara. Mai mult am spuma de genul capucino, nu multa da este, pe busonul de la ulei. Cauza : pare ca este ganitura ..in cel mai fericit caz. Sa nu fie chiulasa ciupita..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

36 minute în urmă, Marius_BC a scris:

Aceleasi simptome le am si eu ... si la fel la inceput fara urme de ulei in vas... acum au incepút sa apara. Mai mult am spuma de genul capucino, nu multa da este, pe busonul de la ulei. Cauza : pare ca este ganitura ..in cel mai fericit caz. Sa nu fie chiulasa ciupita..

Da marius si eu nu am inca spume nici pe busonul de la ulei dar daca e garnitura ma duc si o schimb dar tot nu ma pot inmpaca cu gandul ca ar fi chiulasa pentru ca nu iam dat forja .

Saptamana viitoare schimb egr nou si intercooler.sa vad daca mai face presiune .

Si daca mai face merg mai departe .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci presiune pe reteaua de racire face si la mine . Tin minte veneam pe autostrada pe la Sibiu ...100..110km/h si in cca 20 de km ..mi-a aruncat afara pe la buson ( sub el) aproape 1 litru de antigel. cat merg 50..80 km nu imi arunca dar tot face presiune. Caldura nu imi baga..sau asa cand ii vine. Daca o tin in viteze de 50-70 atunci baga nu ma puterea maxima dar e ok. Cum apas pedala ..baga aer rece. Nici eu nu sunt convins dar dupa simptome ..cam acolo ajung ..la garnitura. Eu cel putin uleiul il am gri ..apos ..

Schimbatul nu e mare branza ( este cica minutios) dar trebuie facut bine : schimbate suruburile , verificata chiulasa la planeitate, transa la moment ...ma rog nu e doar cheie , imbus si vaselina.

Urmeaza sa o schimb ...tinem legatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 minute în urmă, Marius_BC a scris:

Deci presiune pe reteaua de racire face si la mine . Tin minte veneam pe autostrada pe la Sibiu ...100..110km/h si in cca 20 de km ..mi-a aruncat afara pe la buson ( sub el) aproape 1 litru de antigel. cat merg 50..80 km nu imi arunca dar tot face presiune. Caldura nu imi baga..sau asa cand ii vine. Daca o tin in viteze de 50-70 atunci baga nu ma puterea maxima dar e ok. Cum apas pedala ..baga aer rece. Nici eu nu sunt convins dar dupa simptome ..cam acolo ajung ..la garnitura. Eu cel putin uleiul il am gri ..apos ..

Schimbatul nu e mare branza ( este cica minutios) dar trebuie facut bine : schimbate suruburile , verificata chiulasa la planeitate, transa la moment ...ma rog nu e doar cheie , imbus si vaselina.

Urmeaza sa o schimb ...tinem legatura

Da marius ,si la mine presiunea si caldura ca la tine este si identic se manifesta,dar eu o duc la mecanic sa mi-o schimbe .Si de asta mi-e groaza cu planeitate sau daca trebuie rectificat ,dar sa zicem ca in cazul meu nu trebuie.Iar daca e nu stiu, intrebam si mai sus de schimbat tot motorul.

In arad nu stiu ceva mecanici buni.

Ok vedem noi ,marius te tin la curent cu rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura de chiulasa,chiulasa,dar radiatoru de intercooler ce are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, Sharan2001 said:

Da marius ,si la mine presiunea si caldura ca la tine este si identic se manifesta,dar eu o duc la mecanic sa mi-o schimbe .Si de asta mi-e groaza cu planeitate sau daca trebuie rectificat ,dar sa zicem ca in cazul meu nu trebuie.Iar daca e nu stiu, intrebam si mai sus de schimbat tot motorul.

In arad nu stiu ceva mecanici buni.

Ok vedem noi ,marius te tin la curent cu rezolvarea problemei.

salut.

problema este de la garnitura de chiulasa.

se schimba, se rectifica chiulasa si se verifica supapele, scaunele acestora, schimbi si garniturile de la supape ( ca tot umbli acolo si sunt ieftine ).

nu are rost sa schimbati motorul ptr atata lucru.

este problema a motoruluii de 1.9 tdi des intalnita (eu am facut asta la un golf v cu motor BKC la 170 mii km si am vandut masina la 270 mii fara probleme.

daca vrei, iti dau pe pm un nr al unui mecanic din arad pe care eu il consider ok (mi-a rezolvat o problema nasoala cand eram in tranzit prin arad - lucra la \verbita pe atunci )/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai incerc odata cu o schimbare de garnitura.

Bvk-ul a trebuit sa-l trimit inapoi avea un surub rupt la axul cu came + mocirla in baie.

E vreo diferenta intre garnitura pe original si cea victor reinz ?

Nu pot sa-mi explic de ce dupa fiecare schimb de garnitura merge bine 6-7 luni dupa care reapare presiunea in instalatie.Nu am pus niciodata pe original, doar victor r.

Modificat de speedo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, adrianf a scris:

Garnitura de chiulasa,chiulasa,dar radiatoru de intercooler ce are?

Curgea ulei din el si era decapsat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, speedo said:

E vreo diferenta intre garnitura pe original si cea victor reinz ?

victor reinz am pus si eu la vremea respectiva.

4 hours ago, speedo said:

Nu pot sa-mi explic de ce dupa fiecare schimb de garnitura merge bine 6-7 luni dupa care reapare presiunea in instalatie.Nu am pus niciodata pe original, doar victor r.

mi-au planat chiulasa si au comandat garnitura in conformitate cu noua cota a chiulasei ( vezi sa nu fie de aici problema ta )

spune-le sa o verifice si de microfisuri intre camerele de compresie si circuitul de racire inainte de planare - cica se poate verifica dar nu stiu cum.

dar vad ca esti din bacau..... de ce nu cauti in aria de prestari servicii ca exista cineva in bacau foarte avizat ptr astfel de lucrari.... si scapi de toate grijile ?

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Sharan2001 said:

Curgea ulei din el si era decapsat

Nu are nici o treaba.Am deschis topic nou aici in care vom discuta problema.;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speedo,pune garnitura de la reprezentanta si suruburi noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost ieri la o firma care face rectificari sa ma programez.

315 lei planare,rectificare scaune si supape

144 lei test presiune.

In timp ce ieseam din birouri imi zice un muncitor de acolo care auzise discutia sa nu fac presiunea ca sunt bani aruncati...n-am avut cum sa-l mai descos ca era lume in jur :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiulasa e la rand la rectificare,motorul e bucatele,moralul de asemenea,merg cu taxiul,lista de piese e lunga...in rest toate bune :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat jos chiulasa pt planare,rectificare supape/scaune schimbat semering supape,ghiduri supape si dupa asta schimb garnitura de chiulasa,oringuri injectoare,semeringul axului cu came diverse alte garnituri ce mai e pe acolo,distributie...cam astea.

A gasit multa pilitura/span in baia de ulei sa fie din cauza ca am extras uleiul numai pe la joja in ultimii ani?Aveam busonul cu problema si mi-a fost lene sa schimb baia.

Modificat de speedo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul mi-a sugerat sa fac si o segmentare daca tot e desfacut motorul.Ce-i drept are un joc pistonul in bloc cand il trag in lateral.

Ce producator sa iau..ce vine pe original?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe original un set de segmenti pt.un piston e 400/500 lei!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu as merge tot pe goetze .... dar verifica sursa, sa fie de incredere.

stiu ca Goetze echipa si mercedes, la un moment dat.

ar fi bine totusi sa intrebi si in aria de prestari servicii, sa vezi colegii mecanici/vanzatori de acolo ce recomandari au.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GOETZE/KOLBENSCHMIDT dar sa schimbi si cuzinetii la biele!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unu nu as face segmentare la tdi,alt motor din sursa sigura si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!