Jump to content

Golf R32 DSG MkV


H0lyBoy

Postare recomandată

Da , farurile aveau o folie urata inchisa la culoare(moda aici)...aş vreau eu sa fac un polish(smirghel si polish, aici mă pricep:D...), doar ca nu gasesc ce am nevoie !!! Din pacate nu sunt în Emirate...din fericire benzina e si mai ieftină în Oman unde sunt eu :)...chiar ieri am bagat 50 litri cu 60 lei :)))...deci consumul nu e o problema !

Stiu ca exista softuri , dar Revo sau APR gasesc doar în Dubai , iar timpul e limitat deoarece lucrez în fiecare zi !!...

Cred însă ca acestor ambreaje nu le place caldura si crescând presiunea vor exista mai multe probleme, uleiul incalzindu-se mai repede !!

Oricum acum trebuie sa ma ocup de directie , deoarece e praf !! Vreau sa comand refresh kit-ul de la ecstuning...

Ce recomandări aveti pentru bucse?...ce aş putea lua ca un upgrade?

Link către comentariu

O poza cu interiorul...la care m-ai am de lucrat !!!

2hzmm1y.jpg

Se pare ca nu am scăpat de problema cutiei , în seara asta am pus DSG-ul în S si dupa ce am umblat cu ea în drum spre casa dupa cateva bump-uri si schimbări de viteze a începu sa în faca flashuri în bord , ciudat însă ca a facut odata a intrat cutia în safe mode(cred) dupa care si-a revenit ! Cred ca senzorul nu face contact pe undeva!!...si ca sa fie treaba buna am aflat ca esp-ul stă în bord deoarece haldex controller-ul trebuie schimbat !! (4 motion controller mi-au zis cei din service), daca nu gasesc unul second la pret bun , iau unul de la hpa :)...deja s-au adunat cate ceva de facut si timpul e limitat...

Oricum ne bucuram de pretul benzinei :D...

23qxaj4.jpg

Link către comentariu
radu_cainamisir

Cred ca e super fun sa ai un R32. Aici, in Romanica, este imposibil daca ai un venit mediu. Achizitionarea masinii nu ar fi chiar asa de neconceput, insa cand incep impozitele, asigurarile si consumul cazi jos:))

 

Sper sa rezolvi cat mai repede probleme tehnice si sa te apuci de mici retusuri cum ar fi sa acoperi gaurile de la spalatoarele de faruri, apoi la interior e pacat sa ai o navigatie china (sper sa nu gresesc), iar blocul de lumini e destul de ieftin sa iei unul cu ornament de aluminiu. Daca ii faci si un detaling la interior si exterior o sa fie tipla masina.

Link către comentariu

Razvan , cati km are masina ? Pune la lucru aspiratorul , ca este gratis benzina ! Uite o poza cu fratele 

post-66184-0-22956500-1453103995_thumb.j

Link către comentariu

Hai mai ca e doar puţin praf...am dus presurile sa le cureţe cu aspiratorul cu apa si am fost leneş sa le pun inapoi...

Acum are vreo 212.000 cred...oricum lunar fac câte 3000-4000 km...sapt viitoare sper sa vad ce e cu haldexul, m-am cam săturat de 2motion...cred ca nu merge 4x4 si nu stiu cum sa imi dau seama...

Link către comentariu

Pe interior, faci o reconditionare la piele, schimbi niste butoane ce sunt uzate si e ca nou. Nu ar trebui sa coste asa mult toate astea.

 

Felicitari pentru achizitie! :) 

Link către comentariu

O urci pe elevator si o pui in D (drive), daca se invart toate rotile merge Haldexul. Sau mai la indemana, o bagi undeva in nisip (de asta gasesti peste tot in zona ta), ai sa iti dai sema daca merge sau nu.

Link către comentariu

Iei si vreo 2 prieteni cu tine sa te impinga din nisip  :) Are 212.000 km dar au trecut greu peste ea :(

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

Bebe-stii cum e zicala "cât dai atat face".Au trecut greu si se pare ca de la 150k km s-a târât(atunci apare ultima intrare în service VW cand a fost schimbat si uleiul DSG).Nu am condus 4x4 prea mult , dar mă gandesc ca nu ar trebui sa existe scart de pe loc daca plec mai tare(nu în launch)...problema e ca e esp-ul dezactivat si m-a cam păcălit ! Oricum esp-ul lasa sa se invarta rotile la plecare nu?...are treaba mai mult în viraje din câte stiu eu !

Am cumpărat oricum si haldex controller-ul si sa vedem daca se rezolva problema esp-ului...am schimbat si furtunul din plastic de la vasul cu lichid de parbriz dar merge doar o duza :)...imi lipseşte o clema de la duza ( furtunul care vine prin capota) iar spalatoarele faruri nu merg ! Aici nu stiu cauza ca nu am controlat inca !

Link către comentariu

din cauza senzorului de T de la cutie iti intra in limp-mode, din pacate insa cred ca vine cu tot cablaj nu separat, oricum ia-ti un VCDS si iti va fi mare de ajutor. Zurgalaii cel mai probabil sunt de la ambreiaje, daca tot le schimbi fa un upgrade si le iei pe cele de tin pana la 500cp, poate cine stie...:) .

Cat despre ezitarea cutiei de-a face downgrade, si mie mi s-a parut la fel la GTi MK6, in special cand trebuia sa retrogradeze 2-3 trepte, gandea un pic mai mult, si da, trece iar in D daca nu folosesti padelele timp de 30 sec parca sau ceva de genul, tine-o in manual si nu mai ai problema asta sau un soft rezolva cu totul si comportamentul general al cutiei, mai putin zurgalaii.

 

La launch control ESP e dezactivat si daca ai suficienta putere vei avea si cu 4x4 o scurta patinare la plecarea de pe loc, oricum Haldex-ul are un delay pana transmite si pe spate cuplul, deci nu va fi chiar instanta plecarea, asa a fost experienta mea cel putin.

 

Bafta in continuare!

Link către comentariu

Bun...dupa ce am rezolvat problema cu direcţia si esp-ul(am schimbat haldex controller-ul)...cei din vw mi-au spus ca trebuie sa schimb cutia, fiind ca senzorul acela se află on cutie , iar daca il voi schimba nu se schimba situaţia...sunt mirat deoarece cutia schimba fara smucituri doar limp modul a cutie...si pana nu se încălzeşte uleiul în cutie , cutia chiar merge bine !!!

Link către comentariu
  • 1 month later...

Ne pregatim de vara araba !

qntov4.jpg

Dsg oil cooler(cel de pe TT-RS cu 14 randuri fata de cel stock cu 10)

Engine oil cooler

Pompa apa+termostat+carcasa termostat

Curea accesorii+intinzator+rola

Coducta apa(distribuitor apa)

+toate o-ringurile si garnituri si antigel !

Toate originale , desi au fost mai scumpe nu avea rost si nici timp sa caut aftermarket !

Link către comentariu
lambda_dryver

Poti detalia puțin legat de DSG Oil Cooler-ul de TT-RS? E plug&play pe cutia DSG? Cat de mare este imbunătățirea fata de cel stock? Preț? 

Multumesc!

Link către comentariu

Codul este 02E409061C , varianta D si E sunt pt Golf R20 (care are unul din stuturi curbat putin)...este plug&play doar atat ca fata de cele 10 randuri cat are cel stock , acesta are 14 rows !!!

Pretul a fost de aprox 600 ron , diferenta infima fata de cel stock si dupa cum spunea colegul se pare ca raceste uleiul cu aprox 10 grade mai bine !!! Asta ramane sa vedem deoarece uleiul din cutie este racit de antigel care oricum e la temperatura normala !!!

 

Sper sa reusesc sa revopsesc si bara fata si as vrea sa vopsesc si jantele OEM(cele Zolder) dar trebuie sa ma decid in ce culoare (as vrea un pic mai inchise, ceva gen titanium grey)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am reușit sa schimb toate cele enumerate mai sus , dar se pare ca , cutia tot are probleme !

Încerc sa schimb si senzorul de temperatura cutie , dar nu cred ca voi rezolva ceva !!...probabil cutia trebuie schimbata sau mecatronicul...

Link către comentariu

Vad ca usor usor incepi sa investesti si sa o readuci pe linia de plutire.

O cutie de viteze cred ca este destul de greu de gasit prin locurile alea.....sau?

Spor la mesterit.....as vrea sa o vad asa cum a iesit din fabrica....fara nicio modificare si in stare perfecta de functionare.

Link către comentariu

Razvan , varianta ce-a mai usoara si ce-a mai rentabila este sa cumperi cutia de rs3 si ai terminat povestea , cutia cu soft tine 1000NM 

Link către comentariu

Daca e sa schimb cutia , sigur nu găsesc aici rs3 , deja au intrat cam multi bani si inca nu pot folosi mașină la potențial maxim ! Inca nu am căutat o cutie de R32 dar sigur sa găsesc !

Am crezut ca schimbând coolerul rezolv problema ,dar cred totuși ca e mecatronicul, masina face doar când se încălzește uleiul , iar eroarea este de la senzorul de temperatura , încerc sa il schimb iar daca nu se rezolva , cred ca voi vinde masina mai departe...deja eu am investit cam 2000 euro si nu mai am timp si chef sa mai pierd !!

Link către comentariu

Razvi, eventual vb cu Ovidiu Vancea, el e expert in DSG si sigur te poate ajuta

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

New mecatronic !!!IMG]

Acum pot spune că mă pot bucura si eu de mașină , am mai schimbat cam tot ce era din sistemul de răcire(furtună ,coliere)...

Mai avem o singură problemă mecanica,când las de accelerație parcă scade turația și viteză prea repede , cred că e de la senzorul de oxigen , să vedem.

Urmează partea estetică puțin (urmează să vopsesc bara fata + capacele spălătoare si un polish faruri + detailing exterior , retușare imperfecțiuni)

Modificat de H0lyBoy
Link către comentariu

Ieri am făcut putina curățenie și am făcut și niște poze :

2ee99tt.jpg

14kk3tt.jpg

2cymr7l.jpg

ru7hxl.jpg

 

Modificat de H0lyBoy
Link către comentariu
  • 1 month later...

Am reușit să vopsesc si bara fata , am mai schimbat unele mici chestii (senzor oxigen , niste bucșe ) , dar din nefericire sau din fericire (nici eu nu stiu) este ca sunt foarte aproape să vând Masina !! 

Din nefericire pt ca voi pierde o sumă destul de mare , deși nu m-am bucurat foarte mult de mașină !!!

Sa speram ca ceea ce urmează și sunt pe cale să cumpăr o să pot să mă bucur de ea...cert este ca următoarea este o mașină mai puternică , si pot spune că și pt mine este un mic monstrulet !!!:)...merge incredibil dar nu vreau să mă pronunț până e sigur !!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am reușit să polisez si farurile , acum Masina arata mult mai bine , mai fresh !!

t0nmuc.jpg

2uz5bfm.jpg

Urmează și un polish total si alte mici măruntaie , azi am dat comanda la un compresor AC , deoarece cel vechi făcea figuri !!!

2xR32 :)...

2n00ok2.jpg

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!