Jump to content

Bucsele la Golf 4 & Bora - probleme


postman
 Share

Postare recomandată

pune bucse poliuretanice doar daca mergi pe drumuri f bune.

va ca esti din bucuresti...daca le pui o sa iti clantane putin dintii si toate socurile se vor duce mai departe pe sistemul de suspensie si va trebui sa schimbi mai curand alte repere mai scumpe.

pe masina din semnatura nu merita sub nicio forma acele bucse! poti pune pe fata bucse mari pline, cele de TT. sunt putin mai scumpe dar mai dure (am montat si eu la mine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, daca vrei masina mai rigida pui bucse de Cupra/TT pentru ca sunt cel mai bun compromis in locul alora poliuretanice. O sa-ti tina si botul masinii mai bine la accelerare si franare si streseaza celelalte elemente de articulatie mai putin decat fiarele alea poliuretanice. Bucsele astea pline oferite drept compromis, daca le combini cu o suspensie sport n-o sa mai simti nevoia de altele mai dure. Leonul meu simte orice cu bucsele astea pline, si am roti pe 15. 

 

@Ovidiu007: bucsele de la bara stabilizatoare cel mai probabil. Daca apesi botul masinii pe loc nu scartaie? Daca erau flansele, se vedea in compartimentul motor ca au coborat pe oalele amortizoarelor si iti face si joc la roata plus ca simti gropile in bord cand sunt uzate. Daca alegi sa schimbi bucsele de la bara stabilizatoare, alegele pe cele Oem si daca vrei putin mai dure, poti sa iei urmatoare dimensiune mai mica decat bara ta-se presupune ca tine bara mai stransa asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ovidiu007 , si eu zic la fel , de obicei alea scartaie asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ITP mi s-a spus ca trebuie sa schimb bucsa brat stanga fata si nu este necesar reglaj de directie dupa aceasta reparatie.

 

Mai auzeam eu un cloncanit din cand in cand la cate-o groapa, daca opream muzica, dar nici o bataie sau ceva sunete puternice.

 

Se poate sa fie afectate si alte elemente daca am circulat asa ? Astea cum se schimba, doar cea defecta sau pereche (stanga-dreapta) ?

 

Trebuie ceva presa speciala ? Se poate schimba la ori si ce service sau trebuie sa caut unul cu scule profesionale ?

Modificat de le banner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este necesara....in cazul in care o faci pe masina cu presa, daca dai jos bratul ,automat desfaci pivotul si s-a dus directia.

Poti face si acasa, dai jos pivotul, 3 suruburi de 10, si cele 2 suruburi care prind bucsele pe jug. Tai cu un cutit interiorul de la bucsa apoi cu o panza de bomfaier camasa de aluminiu, dar vezi sa nu tai si bratul :) , apoi o bati afara, va iesi f usor dupa ce e taiata. Sa notezi pozitia in care e instalata, lafel trebuie montata si cea noua, vezi ca cele 2 goluri in forma de bob de fasole nu sunt lafel. Mai e si o sageata pe cauciucul bucsei care trebui sa fie in dreptul semnului de pe brat,e pansonat. Bati cu ciocanul bucsa inapoi, de preferat sa pui o bucata de lemn intre, ca sa nu lovesti direct bucsa. remontezi si salut, ii faci geometria.

 

VW recomanda schimbarea tuturor suruburilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Marius

 

Daca era necesar sa le schimb pe toate poate ma apucam sa le fac acasa, asa pentru una nu mai vreau sa fac geometria, o sa intreb la service daca au presa necesara si sa nu dea jos bratul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o problema legata de suspensii/bucse.

Masina in cauza: vw bora 2002, alh.

Simptome: O bataie infundata la revenire dupa ce trec peste un damb, pe fata, stanga-dreapta.

Investigatii facute pana acum: Probat caseta directie noua, probat ansamblu arc-amortizor-flansa de la o masina cu piese noi, ce nu bat, probat bielete antiruliu de la aceeasi masina.

 

Amortizoarele mele sunt noi, bucsele de bascula la fel, bielete/capete bara noi, pivoti, flanse amortizoare proaspete, buscse bara stabilizatoare noi, tampoane motor, punte, cutie viteze ok.

La inspectie in service nu se vede nimic in neregula.

 

Ce altceva ar putea fi?

Aveti idee de un service in bucuresti cu stand pentru testare suspensii? (cu exceptia representantelor vw)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam tot ce ai enumerat tu sunt posibilele cauze, esti sigur ca e de pe fata, poate sa fie foarte inselatoare treaba.

 

Vezi eventual sa nu fie toba de esapament pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai miscat de radiatoare sa vezi daca nu cumva joaca? Capota ai testat-o in aceeasi idee? Vasele de expansiune joaca pe-acolo, tampoanele de la evacuare sunt bune, pivotii sunt buni? de caseta de directie ai tras sa n-aiba joc? ai observat vreo diferenta intre motor cald si imediat dupa pornire? Planetarele au burdufele in regula? bieletele de directie au burdufele in regula, nu cumva ti-a ajuns apa in articulatia vreunei bielete d-astea si merge "pe uscat"? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bieletele si capetele de bara sunt noi.

Caseta nu are joc... a fost chiar puna una noua de proba si tot face.

Pivoti, tampoane sunt in regula.

Face zgomot indiferent daca e cald sau nu motorul.

Caut in continuare recomandari privind un service cu stand pentru test suspensii.

Modificat de uhu10uhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut

vreau sa va intreb daca pentru golf 4 variant 2003, 1,9tdi 96kw, motor asz, codul pentru bucse bara stabilizatoare este corect acesta 1j0411314T

m-ar mai interesa si codul pt bieletele antiruliu si daca aveti idee de un kit de reparatie dogbone - suport motor(daca exista)

multumesc anticipat

Modificat de koko26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

As vrea sa va intreb parerea legat de verificarea unei bielete de directie. Pe partea dreapta daca incep sa dau cu mana in bieleta sa aude un pacanit inspre caseta de directie, pe partea stanga nu face asa. Oare caseta sau bieleta este vinovata?

 

Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie si bieleta si caseta de directie dar ca sa fi sigur desfa burduful care vine pe bieleta si atunci vezi exact de unde este jocul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. La un golf 4 variant, alh, 90cp, ce bucse avem pe spate?...niste coduri sau imagini m-ar ajuta.multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
petrus_0707

Salut. Care mai este pretul pentru schimbarea bucselor pe fata? Daca ma poate lamuri cineva. Si ce marca de bucse ar fi mai bune dupa cele originale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lemforder. CAt despre manopera, depinde de fiecare mecanic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

4lex, la tine, dupa anul de fabricatie ar trebui sa ai pe cele de 72mm. Arata ca si cea din atasamentul cu cureaua gates, difera fata de cele de 69mm, SWAG.

post-34985-1249489032_thumb.jpg
post-34985-1249489557_thumb.jpg
 
 
LE: chestia e ca le poti monda pe ambele tipuri, recomandarea ar fi sa le pui pe cele de 72, fiind mai fiabile(cica).
Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La demontarea bucsilor mici de pe brate, cum ma sfatuti sa procez ptr a usura munca, la cele mari am cutit mai sus ca le tai cu cutitul apoi camasa int o tai cu panza de bomfaier.

Ptr montare cum se introduce bucsa mica , se fol presa ?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E acum alta patanie!!!!!!!!!

Cand e sa fie ghinion este cu totul , am reusit sa dau bucsele afara ( destul de usor ), insa problema este alta acum , din neatentie , desi am pozitionato de nenumarate ori bine, bucsa mare am introdus-o in locas fix invers, cu sagetile invers, probabil ca presa mi-a rotito atunci cand am strans surubul , sau neatentia mea, problema este mai pot recupera bucsa, sau trebuie sa cumpar alta ?

Mentionez ca presa ptr bagat bucsa am facut-o , dar nu am si presa de scos ptr ca la scoatere am fol metoda de mai sus , prin taiere !

Ma poate ajuta cineva cu o presa , mai prin zona mea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

POti lua bucse pline, de R32 daca vrei un plus de stabilitate la franare, insa mai putin pe partea de comfort.

nu cred ca alea s-au putut invarti la strangere, pana una alta, surubul prinde jugul, nu bucsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fel merg mai bine pe mana confortului, nu sunt asa de mare vitezoman sa pun accent pe stabilitate f mare, sigur conteaza si asta dar ptr familie este mai important confortul !

Ref la calitatea bucsilor , am mers zilele trecute cu un golf care a folosit ca marca la schimbarea bucsilor Flenor, pot sa spun ca masina avea 80000 de km dupa schimbare si ca fiabilitate se comporta excelent, asa ca uneori se mai poate si cu bani mai putini !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Eu am schimbat bucsele la bara stabilizatoare acum cca 3 ani, cu unele originale, din cele cu un praf alb pe ele, destul de scumpe la acea data, 80 lei/ bucata, si am aproape 50.000 km  facuti pe drumuri nasoale si sunt beton si acum, nu scartaie, nu bat, cred ca ma mai tin inca vreo 20.000 km fara probleme. Le-am schimbat eu, cu masina suspendata, operatie usor de executat, mult mai mult ma chinuiam la o nova de-am avut-o inainte, din cauza pozitiei nasoale a barii. Chestia cu stransul cu masina pe roti este o gogorita, bucsele originale cred ca sunt solutia de rezolvare a problemei, cand ma vor lasa cele de pe masina, tot din astea o sa-i pun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Cu masina jos se strang cele de la punte, telescoape spate si cele de la bratul fata, alea din fata

80/buc mi se pare exagerat in conditiile in care in martie anul asta am luat cu 27, OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca cele mari au un sens de montaj ( cu sagetile spre puncte ),asta dupa ce le-am pus gresit,  cele mici au si ele vre-un sens in care se monteaza ?

Sa nu mai fac iar vreo bosoroava ( am vazut ca si ele au niste sageti pe capete !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!