Jump to content

Bucsele la Golf 4 & Bora - probleme


postman
 Share

Postare recomandată

Exact ce spuneam la mine au fost montate din fabrica invers, nu este ca cea din poza de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa fie alt model de bucse mai pline sau cu ambele urechi mai pronuntate,pt pachet drumuri grele.Nu au cum sa monteze aia bucsele invers..mai ales ca basculele vin echipate complet si doar se ataseaza pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

O mica nelamurire, poate ma ajuta cineva.

Este normal sa existe distanta intre capul surubului si bucsa bieletei antirului, in sensul ca la mine exista o distanta 5mm(un spatiu gol), si am senzatia ca acesta permite un joc acolo la denivelari. Eu zic ca ar trebui sa fie acolo totul strans fara spatii. AM verificat suruburile si sunt stranse ok.

Atasez o poza sa se vada despre ce este vb.

Ms.

post-48630-0-10699800-1320051554_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat ieri pe la bielata, vad ca pa ambele parti este acel loc, insa pe partea dreapta este mult mai mare. Oare ar trebui sa fie ceva saiba acolo intre capul surubului si bucsa? Ca la mine nu este nimic, si ma gandeam sa nu lipseasca ceva.

ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal tu aveai acolo bieleta antiruliu de plastic,sunt cativa producatori care fac bielete antiruliu de fier.Nu trebuie sa mai fie nici o saiba sau ceva acolo..se prinde surubul de bascula direct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza pusa este doar un exemplu. Eu am bieleta de plastic, insa am un gol foarte mare acolo unde este incercuit, astfel incat bieleta joaca pe cilndrul de metal. Teoretic nu ar trebui sa fie nicio distanta acolo nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa fie stransa,posibil sunt duse bucsele de cauciuc de la bieleta antiruliu.Ori iti iei decat bucsele ori schimbi bieleta cu totul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha. Pai in cazul acesta am sa iau bucsele ca nu are rost sa iau toata bieleta daca se pot schimba doar bucsele. Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bieleta are o bucsa, iar surubul strange pe diam.int., care este mai lung decat cea ext, si de acolo este acel spatiu, normal ca bieleta nu trebuie sa joace in acel spatiu gol, asta ar insemna sa ai bucsa distrusa.

Mare grija cand se desface acel surub pt. ca este lung si ruginit, trebuie sa bagi spray din belsug prin gaurile de la brat spre directia surubului, si sa destrangi pana simti ca merge dupa care il strangi inapoi si tot asa, altel risti sa-l rupi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat bucsele sa le schimb, dar in final cred ca raman asa. Distanta acea este in momentul in care o roata este ridicata pe cric iar cealalta este jos. daca ambele sunt jos totul este ok. Ma gandesc ca din cauza fortei de torsiune aplicata pe bara stabilizatoare sa apara acest gap intre bucsa si capul surubului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.am si eu o problema.cand trec cu masina peste un damb sau o denivelare sau daca iau un viraj mai puternic imi clantane ceva dar se aude un trosnit de fier.ce sa fie????zici ca se rupe ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Recent am schimbat si eu bucsele la bara antiruliu, confirm ca atunci cand ridici doar o roata pe cric, este foarte posibil ca sa-ti creeze spatii intre bucse si suruburi, fie la bieleta cat si la bucsa barii antiruliu. Eu am patit-o la bucsa barii antiruliu, am schimbat pe o parte in 15min iar pe partea cealalta a trebuit sa o tin pana ziua urmatoare pe cric pt ca nu mai reuseam nicium sa infiletez surubul prin colier, in final am luat un surub tot de 8 dar cu filet putin mai lung si a mers din prima. Concluzie: cel mai bine este de facut operatiunea cu ambele parti ridicate pe cric sau elevator pt cine are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

Am o intrebare,nu e pentru mine ci pentru un prieten.

Vrea sa isi schimbe bucsa de la bascula cea mare si vrea sa isi puna plina si vrea sa stie daca are ceva

Sunt bune astea pline fata de unele normale?

Au avantaje?sau dezavantaje|?

Masina e golf 4 1.6 16V AZD

Mersi

post-46557-0-78070200-1342732286_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Sunt mult mai bune decat cele normale iar masina se va mai rigidiza putin...se simte in prima faza la franari mai bruste si plecarile de pe loc...masina nu se va mai cobora/ridica de bot asa mult...

Eu le am pe masina de vreo 20000km si inca sunt bune...nu dau semne de oboseala...

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Asta cu datul in bot nu e valabila...aia deja tine de telescoape, ce pot isa zic si eu dupa montare e ca la franare se observa diferenta cea mai mare, masina in momentul in care se opreste de tot se opreste tzapana de tot, zici ca e de F1, ca implantata, nu mai are balansul ala care i-l premite bucsa originala :D. eu am si suspensie reglabila mai rigida, coilover.

Eu am pus lemforder, dupa PN de R32

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costel Diaconu

O sa cada mai repede pivoti, capetele de bara si bieletele, primesc socuri mai dure.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

la cati km fac eu, incerc sa merg cu grija nu se simte considerabil impactul in ceea ce priveste aspectul asta...pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

O sa cada mai repede pivoti, capetele de bara si bieletele, primesc socuri mai dure.

ce inseamna mai repede? eu am 20000 si inca nu a picat nimic...

cam cat ar trebui sa tina pivotii, capetele de bara si bieletele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

in germania? o viata :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

viata cui? :))

lasand caterinca totusi sunt consumabile...si nu traim in Germania...si chiar si in Germania nu sunt toate drumurile ca in palma...au si ei gropile lor...

BTW...de ceva timp Bucurestiul este intr-o continua reasfaltare...deci o sa ne tina mai mult articulatia :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

viata masinii, ca doar un a mea :D

Eu cand am cumparat masina avea bucsele originale din fabrica(dupa data fabricatiei stantata pe bucse) si cum a dat de ro a dat de dracu'. daca era sa ramana in de, cred ca si acum le avea tot pe alea. Eu zic de bucse, flanse si chestii de cauciuc ca in rest pivoti, caseta, un capat de bara, toate sunt si acum cele din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

daca era sa ramana in de, cred ca si acum le avea tot pe alea

cu tot respectul...dar ma indoiesc...cauciucul este tot cauciuc...indiferent ca este folosit in De sau in Ro...sunt de acord ca este mai solicitat in Ro...dar totusi...dupa niste ani...imbatraneste orinde ar fi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!