Jump to content

Bucsele la Golf 4 & Bora - probleme


postman
 Share

Postare recomandată

Ms ptr raspuns. Acuma urmeaza sa calculez daca merita sa investesc in bucse Powerflex. Stiu ca ptr condus sportiv sunt mai ok, dar ptr Romania sunt ok? gropi peste tot, si acuma intrebarea e durabilitate sau flexibilitate? Ptr ca nici alea lemforder nu sunt f ieftine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa parerea mea pt romania sunt mult prea dure.

Referitor la pret ...

o bucsa mare bascula Lemforder - 30 RON

o bucsa mare bascula Powerflex - 115 RON

set bucse bara stabilizatoare OEM - 30 RON

set bucse bara stabilizatoare Powerflex - 170 RON

set bielete bara stabilizatoare TRW - 70 RON

set bielete bara stabilizatoare Powerflex - 205 RON

cam asta e diferenta

Modificat de Ambivalent
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De doua zile am schimbat bucsele mari de la bascula cu unele pline de R32.Masina este mult mai inchegata,ca sa zic asa,dar se simte orice denivelare,in schimb.Pt drumurile din RO cred ca ar fi cam derajant,cum spune si Ambivalent,dar pt aici sunt super...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cand iei o groapa mai maricica simti ca se rupe roata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

este indicat sa dau cu un spray sa nu mai scartaie arcurile pe spate?a mai folosit cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

arcurile nu scartaie...iti scartaie ori telescopul(e scurs/nu mai are protectia antipraf) ori posibil bucsele daca sunt uzate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am un scartait mic cand se suie cineva in masina, si se tranteste putin in scaun. Dar in rest e silent. Deci ori telescoape ori bucse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un golf 4 tdi din semnatura, ce flanse fata si bucse brat recomandati?

febi?lemforder?trw?boge? sau alte firme. Care din ele sunt mai bune calitativ pt ca le am schimbate de 8 luni si deja au inceput sa bata?

nu stiu ce am pe masina cred ca febi si sunt foarte slabe.

astazi am constata ca bucsele mari de la bascula sunt varza.o recomandare de firma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am auzit eu Lemforder sunt cele mai ok. deci +1 Lem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Lemforder normale;

2. Lemforder pline + 30% la pret;

3. Powerflex.

Creste pretul, creste rezistanta, scade comfortul si cred ca cele pline au un impact si asupra celorlalte elemente ale suspensiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topul este exact cum am crezut si eu, ca asa rezulta din paginile anterioare ale forumului.

Mecanicul mi-a zis ca e recomandat sa schimb tot, adica ansamblu inclusiv cu pivoti, tocmai pentru ca in timp vor cadea celalate piese. Dar pentru gropile din romanica voi pune (normale/pline) marca STARLINE, care am 3 ani garantie si stiu sigur unde sunt fabricate (cehia).Si pretul este atractiv,ramane de vazut daca gasesc pline la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am tot Lemforder pline si recomand...

costa putin mai mult dat ganditi-va ca nu le schimbati asa des ca pe cele normale...si manopera este cam piperata la aceste bucse..parerea mea

e cu dus intors asta cu pivotii...piesele le cumperi de la mecanic?l un moment dat...o sa pice mai multe piese...acuma ce faci...schimbi tot...sau astepti pana le vine randul?

sa nu incerce sa-ti bage pe gat si niste pivoti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul vrea sa munceasca mai putin si sa ia bani mai multi,deci e mai

usor sa schimbe tot ansamblu si nu pe bucati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stati putin...adica cum tot ansamblu?...e bascula...pe care vin cele 2 bucse...si pivotul...orice ai face...tot pe bucati schimbi...ca vin ca si piese separate...atat bascula...cat si bucsele...si pivotii...si sa dai bascula jos..tot o scoti din pivot sau scoti pivotul din fuzeta...

vorbim de golf 4 nu?

mie imi cam pare vrajeala de mecanic recomandarea lui:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este exact cum spui,dar una este sa extragi bucse si alta e sa schimbi un brat.Despre golf 4 vorbim, dar si la golf 2 e la fel iar la golf 3 bucsa bascula difera la diametrul interior care este mai mare.

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si iti convine sa cumperi bascula noua?care costa in jur de 350 ron si in care oricum trebuie sa introduci noile bucse pt ca nu vin deja montate pe brat...doar asa ca nu are mecanicul chef sa extraga bucsa din brat?

eu propun sa schimbi mecanicul...nu bratul;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"n'are chef mecanicul" :coffee_lol: :coffee_lol: ...il bat cu bratul pana ii vine cheful sau sare bucsa :)

Si ca sa nu fiu offtopic complet,azi am luat si eu 2 buc. bucse mici=26ron

2 buc. bucse mari=86ron

ambele Lemforder.Alternative mai erau Swag care erau cam cu 2-3 lei mai ieftine.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul a zis "ca daca, cumulat tot ansamblu (pivot bucse....) e mai ieftin cu cumpararea pe bucata a pivotului , bucsa,etc sa iau tot ansamblu ca ies mai bine",ca pret de achizitie.

Dar pretul este departe de ce a gandit el, ca tot ansamblu e foarte scump fata de o piesa sau doua.

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

se pot schimba cele 4 bucse mari de la puntea fata?din cate am observat puntea fata e prinsa in 4 bucse mari care in cazul meu sunt foarte imbatranite si crapate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de care 4 bucse te referi.

Eu am schimbat astazi bucsele bascula fata unde aveam bucse vechi (facute precum "scurgerile nazale", a zis mecanicul) deci:stanga din 2001 marca Boge si una din 2007 marca swag.Timpul total de schimbare este de 2 ore la ambele roti.

Acum masina la franare nu mai are tangaj,respectiv nu se mai lasa in fata atunci cand pui frana,ca o barca.Atentie la semnul de montaj de pe bucsa si cel dupa elementul de prindere sa corespunda.

Cu ocazia asta am masurat si grasimea la bucsele stabilizatoare careeste de 21mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o bucsa bascula mare nu e pusa la semn de aici pot aparea batai?

La schimbul de ulei am rugat mecanicul sa se uite un pic pe partea dreapta,bate in veselie la gropi si mi-a spus ca bucsa de la bascula nu e pusa la semn si de aici poate fi bataia(nu a bagat mana in foc ca ar fi de acolo,doar a presupus).Daca merg cu masina asa pot aparea alte probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dca dai roata jos si ai o lanterna, cum te uiti la roata,sau discul de frana, bucsa mare (bascula) se afla la 20 centimetri spre masina. Pe suport care are incastrata bucsa, langa bucsa, este poansonat un cerc de 4 milimtri in diametru. La cativa centimetri e bucsa de semn si se poate vedea daca apare un triunghi pe cauciucul bucsei catre semnul dupa suport.

Daca nu e asa, bucsa se distruge mai repede, deoarece rolul ei este sa permita o miscare a ansamblului suport roata, de cativa milimetri pe o directie. Daca ai emotii cu acest lucru schimbale si baga bucse pline si gata.

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Am schimbat azi cam asa (la Golful nevesti-mi):

Placutele de frana fata/spate - EBC GreenStuff - 440RON.

Flanse amortizoare fata - Lemforder - 56RON/bucata

BUCSE bara stabilizatoare - 21mm - luate de la PBV - 26RON/bucata

Manopera la toata povestea - 250RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!