Jump to content

Nivelul si consumul de ulei la modelele Fabia


zonkkk
 Share

Postare recomandată

Nu este normal sa schimbi uleiul dupa 1000 de Km daca s-au schimbat doar segmentii. Nu mai exagerati. Doar daca se schimba totul in motor cuzineti, set nou, supape, ghiduri, rectificari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu asa as face, poate nu-s normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ma bate si pe mine gindu sa umblu prin motor k aceiasi problema o am si eu cat te-a costat manopera cu piesele si in cat timp au rezolvat problema ca eu depind de masina , da sa fii sincer sa stiu daca merita sau mai competez cu ulei ast un mesaj sau da-mi un bep asta e nr  meu personal 0762733764

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Materialele enumerate mai sus + ulei nou + filtru ulei + manopera = 1.857 Ron.

A durat 3 zile.

Motorul a fost segmentat de o firma colaboratoare reprezentantei.

Sarbatori fericite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca este cam exagerat pretul doar pentru atat :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Si totul pentru ca consuma 3L/10.000 Km. Nu stiu cu ce-l deranja treaba asta? mai ales ca daca citesti manualul de utilizare al masinii, se incadreaza in consumul normal de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu cred ca sunteti prea ..... atenti la detalii.

 

Am avut 2 fabii 1.4 16V - si surpriza , una in 2 schimburi nu am observat nici o diferenta la ulei si cealalta sa spunem... 100grame(in conditiile in care pot sa spun ca a fost forjata bine de tot)...cand va aud cu 3L la schimb de ulei....ma apuca rasul. Nici la BMW-u meu de 2.5 nu mananca 3L intre schimburi........

 

Din experienta mea...masinile "campioane la papat ulei" sunt acelea prost intretinute, la care trebuie o investitie serioasa.

Modificat de andutzel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ne bucura faptul ca ai BMW :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.1950

Nici eu nu prea cred ca scrie in vre-un manual la masinile moderne de 3 litrii la 10000km,

dar nu sint de acord cu tonul folosit de Andutzel si il rog sa considere asta ca ultimul avertisment privind lucrul asta.

Haideti sa ne consideram toti cei de pe forum egali, unii mai priceputi altii mai putini priceputi in materie de masini, dar egali...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ma bate si pe mine gindu sa umblu prin motor k aceiasi problema o am si eu cat te-a costat manopera cu piesele si in cat timp au rezolvat problema ca eu depind de masina , da sa fii sincer sa stiu daca merita sau mai competez cu ulei ast un mesaj sau da-mi un bep asta e nr  meu personal 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai primit raspuns mai sus chiar dupa ce ai postat intrebarea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Si totul pentru ca consuma 3L/10.000 Km. Nu stiu cu ce-l deranja treaba asta? mai ales ca daca citesti manualul de utilizare al masinii, se incadreaza in consumul normal de ulei.

 

Intradevar, un 70 de lei/an cat o fi costand 3L de ulei nu e capat de lume. Insa nu e vorba doar de cei 3L consumati ci de faptul ca (mi-au zis cei de la reprezentanta) ar fi fost ceva piston/segment blocat sau ceva de genul...nu am reusit sa retin din conversatia telefonica exact ce a fost blocat iar cand m-am dus la ei am luat masina rapid fiindca ma grabeam undeva. Ce observ dupa 900 km rulati cu noua segmentare este ca acum imi consuma urban 6,9 L/100km iar inainte imi consuma parca undeva pe la 8,1...8,2L/100 km. Diferenta inseamna anual (daca consider 10.000 km rulaj) o economie de 900 lei/an (bag benzina MaxxMotion de 100). Deci in 2 ani mi-am amortizat cheltuiala, ramanand insa in plus cu un motor verificat, segmenti noi...etc. Asta in idea in care mai vreau sa ma folosesc de aceasta masina cativa ani buni de acum incolo (nu-mi permit alta).

In Deviz scria si rectificat chiulasa...acum c-o fi facut si asa ceva sau nu, nu am de unde sa stiu dar daca reprezentantei nu-i acord incredere (pana la proba contrarie  :bom: ) atunci cui?

Modificat de sigisius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mai trebuie luat in calcul ca de la consumul de ulei se adunau depuneri masive in motor in special in camera de ardere ducand la scaderea randamentului (putere mai mica - consum mai mare) si apoi distrugerea  celor 2 sonde si 2 catalizatoare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Imi curge putin ulei pe langa un senzor aflat imediat langa filtrul de ulei in partea dreapta. Poate sa-mi spuna cineva ce senzor este, eventual un cod? Atasez o poza pentru ajutor. Motorul este 1.4 mpi, 68 cai, AQW.

post-3500-0-73290700-1402688986_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G163: senzor de pozitie arbore cu came.

Codul piesei: 047907601

 

 

L.E.

Il demontezi, masori diametrul senzorului, si achizitionezi un oring.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Stii daca se gaseste separat garnitura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat. Oring_ul este 17 x 2,5 pentru cine se loveste de aceeasi problema. Multumesc inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna ziua,sper ca am postat la subiectul care trebuie.Am o skoda fabia  elegance 1.4 16  ,2001.Am avut un drum de 400 km ,dupa vreo 210 km mi-i s-a aprins martorul de presiune scazuta,am oprit 10 minute si apoi am mers vreo 70 km pana s-a aprns iar,intr-un final am ajuns la destinatie ,am mers la service a schimbat uleiul si filtru si a spus ca totul e in regula.La intoarcere am mers aproape 320 km si s-a aprins iar,am oprit  10 minute si apoi am mers pana acasa,nu s-a aprins.Acum o duc iar la service sa vedem ce o avea, cred ca se aprinde doar cand se incalzeste uleiul,nu sta aprins tot timpul,doar biipaie si se stinge ,dupa10 minute de  oprire merge ca si cum nu are nimic.C e o fii in neregula si cum de la service nu a vazut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica conexiunea la senzor, uita-te cu atentie la fir chiar in zona mufei. Daca totul este in regula, va trebui masurata presiunea: probabil senzorul va trebui inlocuit, sau sunt probleme cu pompa...etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Hei!!! Inca nu am depistat un consum de ulei dar totusi mirosul acestuia tinde spre mirosul de benzina (gaze), gen mirosul unei drujbe forjate in lemn dar nu atat de accentuat. E normal sa miroasa putin a gaze de benzina? Parca la vento, fosta masina, uleiul isi pastra mirosul ala "natural". Intreb doar... Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o benzinara e normal sa-i puta uleiul a benzen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok deci, nu trebuie sa imi fac griji

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu doar ce am schimbat blocul motor, am facut masuratori la toate componentele motorului, toate sunt aproape noi, motorul are 110000km, segmenti noi si va spun ca tot mananca ulei de rupe. Nu am ajuns la schimb si nici la 10000km dar sigur ia 1L sau putin mai mult. Da fum nu scoate deloc si merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe undeva pierzi ulei, extern sau intern.

 

Eu cu 5w30 schimbat mai des, mai nou nici nu mai scade de la maxim, mers zilnic cu masina, nu stiu cati km am facut dar sunt cam 2 luni de la schimb, deci se poate si fara consum de ulei.

 

Eu am avut pierderi extern pe la garniturile vechiului epurator, si intern pe la segmentii de ungere care sigur mai fusesera blocati o perioada de la schimburile LL.

 

Daca ai codul motor AUB atunci poti avea pierderi intern din epurator in admisie, cea mai sigura solutie e schimbarea acestuia deoarece o curatare buna nu e posibil plus exista riscul ca mizeria sa se desprinda ulterior infundand sorbul pompei de ulei. Extern mai poti avea pierderi pe la etansarea capacului chiulasei dar alea ar trebui sa fie foarte vizibile, mai ales ca se pot inunda compartimentele bujiilor din cauza asta.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!