Jump to content

Nivelul si consumul de ulei la modelele Fabia


zonkkk
 Share

Postare recomandată

Salutare! Am tot cautat prin topic si am vazut ca s-a discutat in mod special de motorizarile pe benzina. Eu am Fabia Sdi si mi se pare ca papa ulei. Uleiul schimbat 136600 km, iar acum la 140100 imi lipseste cam un sfert. Nu scoate fum, nu trage diferit, doar ulei lipsa. M-am uitat dupa scurgeri si pare ca nu exista asa ceva. Am aflat dp forum de valva CCV,sa fie asta oare? Voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

In urma unei belele cu o scurgere de ulei am descoperit ceva ciudat.

La motoarele 1,2 HTP daca desfaci capacul de la ulei in regim de relanti, motorul tinde sa se opreasca.

Exista un circuit de aspiratie din baia de ulei in galeria de admisie asa de puternic ?

Si la joja se simte aspiratia dar nu influenteaza relantiul datorita orificiului mic...

Din ce motoare am mai avut, cam la toate exista o mica suprapresiune in baia de ulei, nicidecum vacuum !

Am desfacut busonul deoarece m-am gandit la o avarie care sa bage presiune prea mare in circuitul de presiune joasa a uleiului...busonul desi l-am strans bine la rece, a curs dupa 100 de km.

Pana la urma am rezolvat cu ceva silicon pe surubul actual ca sa nu mai dau uleiul jos, iar data viitoare iau o porcarie de garnitura de cupru noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și la mine face așa. Cel mai probabil "așa face toate".

Video aici 

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

hmm.... in trecut am avut un golf 3 1.8 AAM. si era genu de masina in care bagai benzina si plecai.nu am avut nici un fel de problema, consuma maxim 500ml ulei la 10 mii km si avea peste 350 mii. M-a mancat in fund si mi-am luat o fabie 1.4 AUB 135 000 km dupa carte si imi mananca zilele, de la revizie am cam 5 mii si a papat 1.5 l de ulei (folosesc doar castrol 10 40), nu are scurgeri (am verificat baia, semeringurile le-am schimbat odata cu distributia, motorul este curat), si mai are momente in general se intampla cand stau mai mult pe loc la semaforsau.... parca se "infunda" ceva parca merge inecata si nu se mai infige.....nu apare nimic pe Vag

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curata/schimba epuratorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai auzit de la cineva lucru asta, o sa-l curat zilele astea sa vedem daca mai face.Si ar mai fi o problema: in mers cade brusc turometru de la 2800 rpm sau la cat este aprope de 0 si apoi urca normal. dupa mintea mea cred ca este o fisa. voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti sugerez sa incerci sa schimbi si marca uleiului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

observ ca toti cei care detin skoda fug de castrol?

 

Claudiu, te rog continua discutiile in aria dedicata golfului. Multumesc !

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai... eu vorbeam de skoa fabia pe care o am si e plina de probleme.din pacate. am avut un golf

 

Atunci schimba masina din profil sau adauga si fabia, te rog.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

daca un AUB papa 1l de ulei la 1.000 km  ce rost mai are schimbul, la 10 mii km mai adaugi 10 l de ulei proaspat :))

Modificat de clautip88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca la ce preturi ajunge o segmentare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu la motoru  aub,papa ulei ..va dau exemplu schimbu trecut aral 5w40 a papat cam un litru la 9000 de km,acum am castrol magnatec  am zis sa pun 10w40 findca am 136mii km in bord real cine stie cati o avea si in aproape 3000km cati am facut cu asta am pus cam 300ml deci papa cam 100ml la 1000km ,la urmatorul schimb am sa pun texaco am pe cealalta masina ,un cielo din 2005 masina a mers numai cu texaco turcesc (masina de naveta a lu tata)si are 250mii km nu papa gram de ulei plus ca este pe gpl......sunt profund dezamagit de motoarele pe benzina de pe fabia in special de al meu 1.4 16v AUB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai schimba uleiurile ca pe sosete. Consumul de ulei este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba/curata epuratorul de gaze

 

inlocuieste semeringuri la supape si re-etansare capac chiulasa

 

cam astea sunt de obicei problemele consumului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

AUB este campion la papat ulei pe paine,problema de fabricare legata de segmenti...cei care au schibat segmentii sustin ca nu mai au probleme,o sa ma duc cu ea la mecanic findca bani de alta nu am si o sa schimb prima oara semeringuri la supape o sa va anunt cu toate rezultatele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

etec, si pe mine ma intereseaza problema asta. Te rog sa postezi ce ai rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AUB este campion la papat ulei pe paine,problema de fabricare legata de segmenti...cei care au schibat segmentii sustin ca nu mai au probleme,o sa ma duc cu ea la mecanic findca bani de alta nu am si o sa schimb prima oara semeringuri la supape o sa va anunt cu toate rezultatele

Dai banii degeaba 1l la 10.000 cum ai zis tu e un consum bun de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ma poate ajuta cu un mecanic bun in bacau?


sau un servis serios nu de  japcari ca sunt satul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discuția cu "păpatul" este cât se poate de relativă fără a avea în spate un test de consum de ulei. Plus că consumul variază nu doar cu uzura motorului ci și cu stilul și condițiile de exploatare. Așa că discuția e cam de prisos.

100ml/1000km e decent la AUB, cunoscut pentru problemele cu segmenții, cu separatorul de ulei și cu sistemul recirculare gaze carter.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu am intrebat la un service destul de mare din buc.o segmentare completa,schimbat toate garniturile(piese+manopera)si au zis ca ajung la 3000-3500 lei. cam atat face sau si-au batut p..a de mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare.

 

Mi-am segmentat de curand motorul. Am fost la reprezentanta Skoda din oras si cand le-am spus ca mi-a mancat 3L de ulei in 10.000 de km. au zis ca trebuie sa se uite prin motor, fiindca nu e normal sa manance atat ulei. Si mi-au facut o segmentare.

 

Intrebarea este daca e normal sa manance ulei in perioada de dupa segmentare (rodaj)? (am citit pe net cum ca pana ce segmentii noi se "aseaza" ar fi normal sa consume ulei intr-o oarecare masura)

 

Cati km. se considera a fi rodaj si dupa cati km de la segmentare consumul de ulei ar trebui sa inceteze daca segmentarea s-a facut corespunzator?

 

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi cateva mii sa se rodeze bine si nu-l accelera prea tare, ar trebui sa-i schimbi uleiul dupa vreo 1000 km.

 

semeringurile la supape au fost schimbate? ele sunt de cele mai multe ori vinovatele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La materiale folosite apare asa pe deviz:

- set segmenti piston 800042140000

- simering 02741F - 6 buc.

- simering 032121119H - 1buc.

- simering supapa - 8 buc.

- garnitura admisie - 4 buc.

- garnitura chiulasa

- garnitura galerie evacuare

- silicon

- antigel

- ulei motor

- filtru ulei

 

Sper ca au pus segmenti de calitate.

 

Am sa merg "bland" cu masina (max. 3000 rpm) vreo 1.000 - 1.500 km dupa care ii schimb uleiul si sa speram ca am scapat de mancatul uleiului. Daca in continuare imi va manca ulei, am 24 luni garantie pe manopera si materiale. Deci pot si peste doi ani sa trec pe la ei, sa vada ce si de ce. Dar sper sa nu fie cazul (sper sa fi fost seriosi baietii de la reprezentanta)

 

Mersi.

Modificat de sigisius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!