Jump to content

Nivelul si consumul de ulei la modelele Fabia


zonkkk
 Share

Postare recomandată

Mihai Dragomirescu

ok, deci schimb senzorul si daca nu se mai aprinde martoru inseamna ca am scapat, corect?

acum ultima intrebare si v-am iertat. de unde cumpar senzoru? aveti codul piesei?

Multumesc mult mult :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihaie, hai sa te ajut tot eu in continuare. Nu stiu ce preturi au indivizii aia de la Avia sau nu sunt sigur daca au inteles din ce le-ai povestit despre ce este vorba.

Pentru ca nu am stiut exact ce cod motor ai pe masina, am dedus eu si am cautat pretul pentru Fabia 1,4MPi, cod motor AME (50kW/68CP), dar nu e o problema grava daca nu am nimerit codul de motor pentru ca senzorul e acelasi la toate motoarele de 1,4MPi. Conform catalogului de preturi Skoda senzorul costa 40 RON, nici vorba de 240. O maaaare diferenta, de vreo 200RON. Deci eu zic sa mai intrebi si pe la alte service-uri Skoda: exista Brady, Porsche Bucuresti Aviatiei, Porsche Bucuresti Vest. Inarmeaza-te cu talonul (ca sa ai la dispozitie seria de sasiu daca ti se solicita) si pune mana si da telefon si cere pret la senzorul presiune ulei. Vezi ce ti se raspunde.

Cheers.

P.S. am sa te rog, daca nu ai citit regulamentul forumului pana acum, sa nu mai dai QUOTE la mesajele anterioare pentru ca se umple forumul de pomana. Multumesc.

Aaaa, stai ca nu am terminat cu tine: deci procedura de diagnosticare pentru problema ta este urmatoarea: se da senzorul de presiune de ulei jos si se insurubeaza in loc un dispozitiv de masurat presiunea de ulei. Daca presiunea este in parametri normali de lucru, atunci inseamna ca senzorul este defect (defapt nu e senzor, e un rahat de switch care inchide un contact electric daca presiunea scade sub o anumita valoare si ti se va aprinde lampa de avarie in bord). Bun, cum tu nu ai posibilitatea sa masori in parcare presiunea si eu iti zic ca 90% este de vina senzorul, atunci mergi si iei senzor. Ca sa fim siguri ca nu ne situam in aia 10% si sa riscam mersul motorului fara presiune de ulei, atunci e mai bine ca sa lasi masina nepornita pana schimbi senzorul.

Din aia 10% putem sa mai scadem inca 9% daca pui tu manuta frumos pe o surubelnita dreapta, te duci la masina si dai mufa jos de pe senzor (cu grija sa nu o rupi). Sunt sanse foar mari sa gasesti ulei chiar in mufa senzorului, semn ca s-a dus dracului senzorul respectiv.

Bun, cam atat ca am scris destul. Spor la lucru!

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Dragomirescu

you're the best. multumesc frumos ca ti-ai irosit timpul sa ma ajuti. va tin la curent si promit ca nu mai umplu forumul cu content aiurea (quote)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Sal!Aseara dupa o tura la spalatorie mi s-a aprins martorul de la ulei,disperat am inceput sa dau telefoane cineva mi-a spus sa nu-mi fac probleme deoarece a intrat apa la senzor,bun azi merg jos pornesc masina si merg cu ea la cateva ture sa vad daca mai face ceva ,surpriza apa ajunge la 90 de grade si hop si senzorul de temperatura se aprinde,specific ca uleiul e la nivel si motorul nu are nici un sunet ciudat,credeti ca ma puteti ajuta cu cateva pareri ca deja ma doare capul cand ma gandesc la ce ar putea fii.martor ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai putin ca nu mai inteleg nimic. Prima data spui ca se aprinde senzorul de ulei ... apoi spui ca se aprinde senzorul de temperatura. Ce senzor de temperatura? Cum arata senzorul care se aprinde in bord si ce culoare este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu senzorul de temeratura,poate m-am exprimat eu gresit ci senzorul de ulei sa aprins doar atunci cand temperatura lichidului de racire a ajuns la 90 de gradeSoryy, am scris temperatura in loc de ulei cred ca ma doare capul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Descrie martorul care se aprinde (eventual pune o poza) si spune-mi ce culoare are ... galben sau rosu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E martorul rosu de la ulei seamana cu lampa lui Aladin cu o picatura in varf bipaie de 2 ori apoi palpaie continu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, martorul rosu de ulei inseamna ca nu ai presiune... Citeste mai sus ce a scris BLiTZ

Modificat de .:bamse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa fie doar senzorul defect,eu la servici am un polo care tot asa a inceput de la senzorul de ulei si pana la urma tre sa-i schmbe motorul,doamne fereste sa se intample si la mine ca atunci mam fript.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scapat doar cu senzorul defect 40 ron +manopera :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Am scapat doar cu senzorul defect 40 ron +manopera :Driver:

Am un glf V TDI si s-a aprins martorul de nivel de ulei.Am completat cu ulei si nivelul este foarte bun acum,chestia este k martorul tot nu se stinge.Tu cu care senzor ai avut probleme?Cu cel de sub filtrul de ulei sau cel de la baia de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut

Am si eu o problema asemanatoare la un polo 1.2 54cp AWY codul de motor. Am observat ca doar la relantii se aprinde becul de ulei. daca o tin la turatie pot merge mult si bine. Defapt sa fiu sincer am pus si Vag-com-ul pe ea si mia dat ca am presiune scazuta la relantii, in turatie era la parametri normali. Am schimbat bulbu de ulei de pe un alt motor de 1.2 de de 12v si tot asa face. Problema ii oare nus compatibile cele 2 bulburi de ulei fiind unu de 8v si celalalt de 12v si oare vag-comu la scanare ce imi citeste defapt tot parametri care ii da acel bulb sau alceva si atunci ii din pompa de ulei problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

ori pompa de ulei, ori cuzinetii, aar trebui data jos baia si capacele de biela unu cate unul si vazuta uzura la cuzineti si vilbrochen (arbore cotit), de asemenea si uzura pompei

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare

Acum vreo 3 saptamani am ajuns cu masina in Bucuresti si am minerit in marea de masini de la Baneasa pe sensul spre Bucuresti!!!! Dupa aprox. 1 ora de chin, timp pe care l-am petrecut cu motorul pornit, mi s-a aprins "becul" la ulei. S-a aprins si s-a stins de cateva ori. Faza a continuat si dupa ce am scapat din "cleste"- se aprindea la decelerari si la accelerari- mai bine spus cand vroia el. Nu m-am alarmat prea tare pentru ca am avut in trecut probleme cu sonda de ulei pe care am schimbat-o in urma unui "incident". Am oprit masina si am verificat nivelul uleiului si daca ajunge ulei sus la rampa de culbutori. Pentru o perioada nu s-a mai aprins. La iesirea din Bucuresti a reinceput sa se aprinda. Am oprit si am mai verificat uleiul. Pana acasa nu a s-amai aprins. Saptamana trecuta am fost in Bucuresti si am avut de facut 2 drumuri pana Constanta. La iesirea de pe A2 cand dadeam de aglomeratie aparea acelasi fenomen: se aprindea martorul de presiune a uleiului(lampa rosie). Drumul de intoarcere de la Constanta a fost in ambele cazuri noaptea incepand cu ora 4, caz in care nu s-a mai aprins. La intoarcerea catre Caracal (vineri-ziua, cald) a facut la fel. Uleiul este Mobil 5w40 la bidon de 4 litri schimbat nu mai stiu cand (cand imi apare pe bord) sa fie vreo cateva mii. Presupun ca sonda nu este defecta deoarece nu se aprinde decat cand e cald si masina e foarte solicitata. Ar trebui sa pun alt tip de ulei, alta vascozitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rec, eu zic ca trebuie tratata foarte serios problema. In opinia mea ce ai cel mai urgent de facut este sa apelezi la un service care sa masoare presiunea de ulei la masina ta, atat la 2000rpm cat si la turatia maxima. De asemenea presiunea la mers in gol (ralantis) nu trebuie sa scada sub 0.85[bar], limita la care se aprinde becul rosu in bord.

In postul meu de aici am expus valorile normale de presiune pentru 1.4MPi, masurate la 80grade temperatura uleiului. Daca sunt bune inseamna ca pompa functioneaza corespunzator iar calitatea uleiului este cea potrivita (nu cred ca 5W40 trebuie sa fie rau atat timp cat respecta norma VW502.00), atunci n-ai altceva de facut decat sa vezi din nou daca nu are senzorul o problema, sau mufa lui sau cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Aceasi problema imi face si mie. La cald si in oras unde accelerezi franezi imi piuie la fiecare 1 min. Daca ies afara din oras si reusesc sa tin masina in turatie ii ok , merg mult si bine. Tare as vrea sa stiu care ii problema. Asa merg cu ea de 6 luni de zile si astept ziua sa se rupa ceva in motoru asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, deci iarasi sonda! Ce sa zic, se pare ca au o problema sondele, cel putin la modelele de 1.4MPi. Majoritatea se duc la aceste motoare. E bine ca n-a fost altceva grav. Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda schimbata acum aprox 1 an de zile. Oare sa fie calitatea lor indoielnica sau atat sunt normate?.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constructia este destul de empirica. Practic este doar un switch mecanic: sub 0.85bar inchide un circuit, peste il tine deschis sau invers. Vad ca astea montate pe MY>2003 sunt mai trainice, ce sa zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ciao.... am si eu o problema: fabia mea consuma aprox 600gr/1000km(nu este deloc forjata, dimpotriva uneori merg subturat cu ea) , nu scoate fum albastrui , porneste fara probleme etc ( se comporta perfect) , Ce ma sfatuiti sa fac ? Ce ar putea avea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ulei folosesti?

Eu cand am trecut la alta s-a micsorat consumul. Adevarat ca nu mi-a luat 600gr/1000km ci un litru la 10000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt eu prea obosit sau...."cand am trecut la alta...". La alta ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!