Jump to content

2.0T FSI frana de motor


proteus
 Share

Postare recomandată

Detin un bassat b6 2.0 tfsi si am o problema atunci cand masina intra in frana de motor.

Cand merg cu masina la o turatie fixa intre 1000 si 2500 rpm timp de 10-15 secunde si ridic piciorul de pe acceleratie masina merge in continuare timp de 4-5 secunde dupa care intra in frana de motor.

Daca e sa accelerez usor si sa pun dupa o frana mai brusca fara sa apas pe ambreiaj senzatia e foarte neplacuta ca masina tinde sa mearga in continuare si dupa 2-3 secunde ma bruscbeaza si mai tare ca intra in frana de motor.

E un cosmar de condus prin oras, m-am invatat sa apas imediat ambreiajul la orice frana...

La drum lung indiferent de turatie cand iau piciorul de pe acceleratie nu intra in frana de motor instant, simt 3 socuri mici, de 2 ori cum vrea sa intre in frana de motor si la al 3lea intra in frana de motor (senzatia este de tampon defect).

Nu am erori pe engine, in rest masina merge impecabil.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmmm... aer fals? Verifica PCV-ul

Modificat de golfix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat recent cu ultima revizie, inainte tot asa facea.

Se poate sa fie de la clapeta de acceleratie? Ma gaandeam sa fac o readaptare prima data si daca tot asa face sa o dau jos sa o curat.

Modificat de proteus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau senzor pozittie pedala acceleratie?

Modificat de cuibusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca nu ai eroare, ai putea sa intrii in blocurile de masura si sa vezi pedala de acceleratie cum lucreaza. Cu smucituri si oprirea motorului uneori sau lag in decelerare s-a intalnit un prieten cu acelasi motor si a fost din cauza switch-ului de la ambreiaj. Il poti verifica prin folosirea pilotului automat.Daca nu ai pilot automat, tot in blocurile de masura poti vedea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa verific si pedala de acceleratie. Smucituri si opriri de motor nu am, doar lag la decelerare. Pilotul automat functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa zicem ca in plaja de turatii in care ai aceasta problema daca ai pilotul activat si il dezactivezi intra in frana de motor imediat sau la fel dureaza 5 secunde ?

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez un log facut in seara asta.

Coloana A - consum benzina

Coloana B - pozitia pedalei de acceleratie

Coloana G - RPM

 

De obicei o sa vedeti ca pedala de acceleratie este pe 0 iar consumul nu. (excludem atunci cand consumul este "20-25" iar motorul sta la "~800" rpm, este la relantiu

 

EDIT: nu ma lasa sa atasez in post .xlsx

http://www.girlshare.ro/35197717.5

Modificat de proteus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Nu stiu daca are legatura cu problema mea dar rog un posesor de TFSI sa imi confirme daca e ok sau nu.

In momentul in care masina stationeaza cu motorul la relantiu consumul instant este de 0.9-1 litru/ora, daca masina este in miscare si o scot din viteza consumul instant variaza intre 6 si 30 litri/ora, este normal ?

 

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este oarecum normal, nu retin exact cand se face trecerea din L/100km  in L/h . La mine, daca plec foarte incet de pe loc creste consumul in l/h pt ca nu sesizeaza ca esti in miscare , apoi trece in L/100km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar am gresit eu, in mers este vorba de L/100km. Totusi de ce consumul instant in mers la relantiu scoasa din viteza variaza asa mult.....nu ar trebuie sa fie un consum fix la fel ca si in momentul cand masina nu este in miscare ?

 

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu. Pentru ca in miscare masina calculeaza comustibilul ars in raport cu distanta pe care o parcugi. Distanta fiind influentata de viteza. Deci, cu cat ai viteza mai mare si motorul este la relanti ( pe neutru)  cu atat consumul indicat in l/100 km va fi mai mic. Cu cat ai viteza mai mica, aproape de oprire, cu atat consumul indicat va fi mai mare. Imagineaza-ti ca mergi la vale, cu 5km/h si masina scoasa pe liber, timp de o ora. Tu vei consuma 1 litru (sau 0.9l) si vei parcurge 5km...rezulta un consum de 0.9 inmultit cu( 100km/5km) deci 0.9x20 =18l consumati la 100km .18l/100km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am inteles, ai perfecta dreptate. Inca nu am rezolvat problema pe care o am cu frana de motor si acum ma leg de orice.... :)

Mai nou am un un zgomot ciudat pe partea unde este distributia ca o bataie de lant, stiu ca pe acea parte este lantul de la pompa de ulei si axul balansor.....

Cam asa suna 

 

Toata stima !

Modificat de proteus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut!

De curand am inceput sa simt o mica bruscare atunci cand iau piciorul de pe acceleratie si masina face frana de motor. 

Am fost la mai multe service-uri, inclusiv midocar, am facut un test dar nu a aparut nicio eroare. 

A mai avut cineva aceasta problema?

Masina este un Vw golf 6 gti.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

E manuala? Cred ca tine de tamponul central si/sau volant cu arcuri fragezite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!