Jump to content

Reglaj Carburator WEBER 32 TLA 1/251


trabyro
 Share

Postare recomandată

Reglaj Carburator WEBER 32 TLA 1/251 -  SFATURI va rog

 

Buna ziua.

De curand mi-am achizitionat un Trabant 1.1 Nu radeti de la inceput ; s-au pus DE FABRICA pe aprox.39.000 buc motorizare de VW Polo 1, capacitate 1050 cc,benzina.Al meu e an 1990,aprox 62.000km.Cand l-am cumparat,avea carburatorul mentionat mai sus.A mers super bine dar mi s-a dus flansa dintre carburator si galeria admisie.Nu mi-am dat seama si am fost la vreo 2 "meseriasi" si fiecare si-a bagat surubelnita.Acuma,am cumparat flansa NOUA-made in Germany si am montat-o.Nu mai sufla evident insa am o mare problema:relantiul este compleeeet aiurea.CAND sta ...nu sta sub 1500-1700 RPM (turat ca naiba).Daca il dau din surubel mai mic...moare.Am cautat pe net oarece reglaje pt modelul asta dar n-am gasit nimica relevant si care sa ma ajute,de aceea apelez la ajutorul dvs.

Eu sunt din Timisoara iar traby e folosit zilnic ...deci cam am nevoie de el.

DACA poate careva sa ma ajute i se pricepe la aceste carburatoare il rog sa ma ajute.Ma deplasez eu la persoana,nu'i stress.Evident platesc daca il face pe Gyuszi (porecla) sa mearga bine. Tel meu 0740-485 474.

VA MULTUMESC si astept un ajutor !

Cu respect : George

Incerc sa pun poze cu motorul.

post-86161-0-37670800-1445600104_thumb.j

post-86161-0-15360700-1445600122_thumb.j

post-86161-0-76984200-1445600135_thumb.j

post-86161-0-86860200-1445600158_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bafta cu meseriasul si te asteptam pe la intilniri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Revin , poate ajuta pe cineva in viitor ceea ce scriu aici.

 

Asadar, nu am gasit nici un mare maistor (de incerdere) in orasul de pe Bega sau in imprejurimi. Asa ca ....m-am apucat de studiat atent. Am cumparat din dezmebrari un carburator 34 TLA care s-a montat pe Wartburg 1.300 cc facut desigur tot de Weber. E COMPLET ,spre deosebire de al meu care avea cateva chestii importante (pe electric) anulate. L-am spalat cu carburol,l-am facut bobocea,am repus la locul lor conectorii electrici dupa schita electrica (ma pricep mai mult de cat de cat).

O chestie (verificata cu alti proprietari de 1.1) - daca e gol carburatorul de benzina NU omorati bateria si electromotorul pt ca NU se amorseaza - puneti cateva picaturi benzina in carb si o ia la prima. Asta ce l-am pus acuma,functioneaza muuuult mai bine ca cel anterior (inclusiv supapa termica din capac carburator) . Relanty la rece adica etapa 1) 60cels(LED galben TEMP)  e undeva la 1100-1000 rpm 2) 82-88cels(LED primul verde TEMP) e pe la 1000 rpm iR CAND s-a incalzit TOT motorul sta pe la 950-1000 rpm si CONSTANT.

Am facut mici ajustari din jiglor AER -ala mai mare(stinga jos orizontal, la 45 grade) si l-am gasit ca e ok la 3/4 ture destrans si jiglor BENZINA-ala mic (dreapta jos orizontal la 45 grade) si l-am pus cam la 1/2 spre 3/4 destrans.

!!!! ATENTIE !!!! Din ce mi s-a spus , a NU se umbla la surubul cu arculet pe el care e in capat la clapeta acceleratie (are un fir rosu ,sau la unele galben mai gros). Asta comanda partea de soc automat. Mai multe INCA nu stiu.

 

Acuma .... stiu ca relanty ar trebui sa stea undeva 850-900 rpm .... la mine e undeva la 1000 rpm .... poate si ca e mai rece ,nu stiu exact....sunt in etapa de invatare a acestui motor/carburator etc.

 

O zi buna !

George

Modificat de trabyro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!