Jump to content

INTREBARE !


P_C_D
 Share

Postare recomandată

Pentru inceput doresc sa va salut.Ma numesc Cosmin si ii primul meu post pe acest forum,am intrat pe acestt forum deoarece zilele acestea imi voi achizitiona un Golf 3 GT din 1992.

In primul rand as dorii sa va intreb cum sunt aceste masini ? La ce sa ma astept din partea ei,si mai ales la ce sa ma uit cand ii dau banii la om.Pretul masinii este 4000 E,anul fabricatiei 1992,motor 1.800 cmc ABS,90cp,computer de bord,trapa electrica,4+1 usi.Va rog sa ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi.

Multumesc aticipat.

P.S : Daca nu am postat unde trebuie va rog sa ma scuzati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa te uiti la :

1 cati km are

2 la uzura discurilor de frana

3 la cat sunt de uzate pedalele

4 scoti busonul de la ulei ( de la capacul dechiulasa ) si sa vezi daca scoate gaze ( deobicei un fum alb-albastrui la motoarele uzate ), si joja de ulei ( la fel )

5 la uzura volanului , pe partea stanga , pt ca in general acolo se uzeaza

6 cum porneste la rece si la cald

si cam atat stiu eu

bafta si sa te bucuri de masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

Masina are 230.000,volanul si pedalele nu sunt uzate,la gaze ma voi uita azi.

Mai astept pareri.

Inca ceva ... capacul se scoate cand este cald motorul sau cand ? Motorul trenuie sa fie pornit ? :blink: ( sunt incepator )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul sunt multumit de masinutza... ce-i drept am avut de bagat ceva bani in ea... poate tu esti mai norocos.

Cateva sfaturi pe care ar fi trebuit sa le urmez si eu cand am luat-o... ordinea lor e cam haotica.. :)

1. Vezi sa aiba relantiul stabil atat la rece cat si la cald... Intai te uiti la turometru sa nu miste acul... Apoi asculti toba sa nu scoata mici rateuri... Poti incerca sa o lasi in mers la relanti in treapta 1, si vezi daca da in gura sau merge lin.

2. Calci acceleratia (pe loc) si vezi sa revina lin inapoi la relanti (fara poticneli)

3. Sa nu scuipe fum albastrui in sarcina

4. Verifica balansul suspensiilor. Daca la denivelari (sau cand te lasi tare pe ea si-i dai drumu) face balans, inseamna amortizoare uzate. Normal tre sa revina rapid si sa ramana tzeapana acolo.

5. Vezi discurile de frana sa n-aiba buza prea mare (marginea exterioara)

6. Ciocaneste cu degetzelul toata tabla in cautare de parti chituite. Zonele de tabla curata au un sunet mai 'a tabla', mai a gol... Zonele chituite suna infundat.. cumva ca lemnul..

7. Verifica toate butonasele etc. de pe bord sa-si faca treaba (reglaj faruri etc.)

8. Testeaza planetarele.. adica brachezi la maxim volanul si faci viraj in fortza, accelerat. De preferat sa o faci atat la stanga cat si la dreapta, si cu fatza, si cu spatele. Planetara defecta rezulta in batai sau 'caraituri' la roti.

9. Fa o plecare brusca, sa fii sigur ca-i ok alimentarea.. ideea ar fi sa nu se poticneasca la o accelerare brusca. Cel mai bine e sa faci asta atat la rece cat si la cald, cu mentiunea ca la rece sa nu-i dai peste 2500rpm (nesanatos pentru viitoarea ta masina)

10. Iesi la o plimbare pe un drum cu denivelari (macadam mai spart spre exemplu), cu viteza relativ redusa. Asculta sunetul rotilor... in principiu nu ar trebui sa auzi batai metalice, pocnituri, etc. Ce-i drept golfurile mk3 cam au 'boala lor' cu trenul de rulare mai zgomotos

Cel mai bine sa mergi cu ea si intr-un service de incredere pentru un control general pe rampa.

O citire a calculatorului nu prea are rost in cele mai multe cazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.Cred ca azi ma duc la un service specializat in directii,unghiuri de fuga etc. pentru un control amanuntit a caroseriei.Revin cu amanunte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@PoLeA.....ne-ar fi mai usor sa te indrumam spre un service cu profil daca am stii de unde esti.pana atunci insa ne dam cu presupusul si daca esti din Buc vezi k in Vitan poti face testul de care zicea si gribelu..insa facut cu aparatura.. iar la sfarsit vei stii daca se mai merita sau nu sa cumperi masina...

costul era undeva in jur de 250 RON..poate stie cineva alt pretz.pana atunci bafta multa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt din Oradea baieti .. aici nu cred ca este asa ceva ! :P

Modificat de dogarel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt din Oradea baieti .. aici nu cred ca este asa ceva ! :P

cam departe de capitala.pana atunci insa gaseste un baiat care sa se priceapa la masini, noteaza-ti pe o foaie ceea ce a zis gribelu si ink o data bafta :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti merge la aconalex pt verificare directie,suspensii etc.Mai poti merge si la d&c.Mai intereseaza-te ca sunt multe serviceuri unde o poti verifica.Daca are servodirectie vireza volanul maxim sa vezi daca nu face galagie.Iti doresc bafta si sa te bucuri de noua ta masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu este ca daca nu te pricepi, ia pe cineva cu tine care stie. Preferabil un mecanic care sa aiba si un elevator s-o verifice. Eu nu am facut-o si am regretat amarnic (am bagat in ea cam 2000 E). Deci nu te juca! In plus o a treia persoana este mult mai obiectiva in aprecieri. Si fa-i neaparat o verificare computerizata la directie (este un atelier intre centru si piata Decebal - Str. Moscovei - prin spate pe la teatru). Nu te uita la bani cand e vorba de verificari!

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gandeste-te de doua ori inainte sa o cumperi...consuma destul de mult! Fa-ti un calcul cam la 11-12 in oras si 8-8,5 in afara. GPL-ul ar fi o solutie, dar te-ar mai costa inca 21 mil. si-ti amortizezi investitia dupa 13-15.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gandeste-te de doua ori inainte sa o cumperi...consuma destul de mult! Fa-ti un calcul cam la 11-12 in oras si 8-8,5 in afara. GPL-ul ar fi o solutie, dar te-ar mai costa inca 21 mil. si-ti amortizezi investitia dupa 13-15.000 km.

Nu-i chiar asa. In oras ai un consum de pana la 10%, iar afara, in functie de stilul de mers, intre 6.5% si 8.5% (propria experienta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt noul proprietar al Golfului ( fericitul proprietar ).Imi place foarte mult masina .. ii in stare perfecta,la 3 mecanici acelasi raspuns .. "super".Un cap de bara si un rulment superior trebuie schimbat.Va multumesc mult pentru sfatruri si ... BINE V-AM GASIT !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun venit. Ai grija de ea si o sa aiba si ea de tine :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bun.. sper sa nu mai gasesti alte vicii ascunse

Sa-ti traiasca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf3 de doua luni 1.9 diesel, sunt la fel de bucuros ca si tine,sa ai parte de sute de mii de chilometrii fara reparatii,bine ai venit pe forum VW (din dragoste ptr. masini)Iulian din Pitesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt noul proprietar al Golfului ( fericitul proprietar ).Imi place foarte mult masina .. ii in stare perfecta,la 3 mecanici acelasi raspuns .. "super".Un cap de bara si un rulment superior trebuie schimbat.Va multumesc mult pentru sfatruri si ... BINE V-AM GASIT !!!

Felicitari pentru masina!

O sa te rog sa ne comunici ce consum ai in oras. Incearca sa-l calculezi de la plin la plin de la aceasi pompa.

Nu-i chiar asa. In oras ai un consum de pana la 10%, iar afara, in functie de stilul de mers, intre 6.5% si 8.5% (propria experienta).

Un motor de 1,4 16v de 75 CP fabricatie 2003 consuma in oras 10 l. Ex. Seat cordoba, Ford fiesta. Totusi, poate merg eu prea sportiv. e greu sa stai cand ai un GT sub picior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand uit talpa pe acceleratie imi ia cat vrea ea ... pe comp imi apare si 17 - 18,in general din cate am vazut undeva in jur de 9 -10 in oras..Merge foarte fain.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!