Jump to content

Tiguanul, cea mai slaba masina din grupul VAG?


Voodoo_boy
 Share

Postare recomandată

Avand in vedere ca in ultimul timp, aud tot mai multi oameni care vor sa isi cumpere un Tiguan, mai ales modelul nou care pare foarte interesant, am zis sa fac un gest omenesc si sa prezint cateva detalii mai putin cunoscute despre acest model.

 

Stiu ca multi vor pleca de la premiza gresita, ca am ceva cu brand-ul sau serviceurile din tara (care sunt sub orice critica) dar o sa va explic in cateva cuvinte de ce nu e adevarat.

 

Mentionez ca mai detin cateva masini din grupul VAG, printre care un Golf 5 care este extraordinar. De asemenea mai detin un RAV4, care este net superior Tiguanului, dar asta e alta poveste.

 

Acum ceva timp, am decis ca Touaregul este prea mare pentru oras si m-am gandit sa il schimb cu ceva mai mic. Cum Toyota era relativ noua am zis ca nu are rost sa o schimb si oricum vroiam o cutie automata, iar la acest capitol la vremea respectiva cei de la Toyota nu stiau cu ce se mananca. Asa ca am dat o fuga la dealer, am comandat un frumos exemplar de Tiguan 4motion, cu DSG 7 si foarte multe optiuni, la un pret de Touareg, ca sa fie bine.

 

Dupa 4 luni de asteptare, masina a venit. Am mers sa o ridic si cand am vazut o primul sentiment a fost: Wow ce frumoasa e. Apoi m-am apropiat de ea si am inceput sa o studiez. Am obserat relativ repede, compromisul facut de VW despre care citisem, dar nu credeam. Pe orice puneai mana, parea ieftin si de proasta calitate. Dau sa ridic capota, obisnuit cu golful din 2005 care are amortizor, si imi cade pe mana. Injur, ma uit la consultant si parca anticipeaza intrebarea: "Da stiu, nu are amortizor, asta e."

 

Masina la momentul de fata are 30.000 Km si defectele au aparut unul dupa altul. Prima data s-a slabit scaunul si se misca atat de frumos ca aveai impresia ca erai la birou. Reclamat defect la revizie si primesc raspuns ca masina trebuie sa stea 3-4 zile la reparat.

 

Dupa cateva luni, se strica gurile de ventilatie, reclamat defect, rezolvare tipic romaneasca. "Ce va trebuie ventilatie in bord? Dati jetul de aer la picioare si la parbriz."

 

Trec alte luni, se strica sistemu keyless, reclamat defect, rezolvare : "Folositi a 2 a cheie"

 

Alte cateva luni, camera se vede cu liniute. Reclamat defect, rezolvare : "Vi se pare, ce credeti ca displayul navigatiei este full hd? E asa orientativ"

 

Reclam faptul, ca franele sunt sub orice critica, foarte elastice. Sa le verifice si eventual sa faca un upgrade la altceva. Rezolvare: "Platit constatare, masina nu are nimic, upgrade nu se poate face, franati mai din timp."

 

Iarna trecuta dupa 4 zile, masina nu a mai pornit. Primit curent de la o Dacie, a pornit apoi dupa 1 saptamana aceasi situatie. O pun pe redresor la incarcat, merge cateva zile apoi iar moare. Reclamat la service, raspuns: "Bateria pare slaba, dar trebuie sa o lasati la noi cateva zile. Sa vedem ce si cum... oricum cu schimbatul mai greu."

 

De 2 luni, se aude foarte urat (o sa pun un filmulet) la relantiu,mecanicii banuiesc ca este cutia de viteze DSG, oricum face doar cand e rece si nici atunci permanent. O bataie metalica... Am sunat, m-au plimbat 2-3 zile, si acum mi-au spus ca sa duc masina 1 saptamana si daca nu apare defectul sa platesc "deranjul". Probabil stiti, ca mecanicii nostri sunt experti in cutii de viteze DSG7, cred ca o sa fie un macel, o lupta 1-1 intre mecanici si masina. Imi e mila de ea, saraca.

 

Cam atat primesti pentru banii dati pe masina. Garantia e o gluma proasta, iar respectul pentru client este un vis frumos. Mai stiu pe cineva care are un Tiguan 1.4 Tsi, cu foarte multe probleme dar el trateaza problema intr-un mod diferit, cu multe cuvinte frumoase adresate consultantilor din mijlocul showroomului.

 

In mod ironic, celelalte masini VW merg foarte bine si nu au probleme. Stiu ca pare ciudat, dar problema mea nu este cu angajatii din Romania ci cu masina in sine. Este imposibil ca la 30.000 Km sa ai atatea probleme si incercati sa cascati ochii inainte de a mai cumpara Tiguan. Intrebati in stanga si in dreapta inainte de a cumpara cazanul asta.

Ca un fericit posesor de Tiguan, eu sfatuiesc pe toata lumea sa isi cumpere ori Touareg (este din alta liga, inclusiv la calitate) ori un Golf.

 

Dupa tot acest timp,pot spune cu certitudine ca Tiguanul este cea mai proasta masina pe care am putut sa o conduc.

 

O sa postez rezolvarea cu DSG-ul, dar nu imi fac mari sperante. Probabil ca rezolvare o sa imi recomnde sa pun pe modul manual si sa schimb eu vitezele.

 

Stiu ca sunteti multi, care nu aveti nici o problema si ca masina e minunata si ca am avut ghinion, ca am prins una proasta, dar adevarul e ca nu imi pasa. Daca vroiam sa merg pe noroc, ma duceam la ruleta.

Modificat de Voodoo_boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa nu accepti mizeriile vandute de consultantii service si sa trimiti o reclamatie la vw AG. Eu asa am reusit sa rezolv o problema de garantie ce m-a chinuit 3 luni aici. Si mai e varianta cu avocat si tribunal. E un moment in care sunt sensibili la asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut un tiguan 4x4 din 2012 de 170CP si acum suspin dupa ea

 

avea 255000 km si mergea ca noua

 

depinde totusi si de noroc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pig.

Norocul nu are ce cauta in achizitionarea unei masini, trebuie sa cumperi o masina la standardele spuse de fabricant iar daca totusi se intampla sa nu "ai noroc", problemele trebuie rezolvate in garantie.

Scuze de off topic.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect noroc trebuie sa avem noi care luam masina SH, dar cand dai o caruta de bani pe o masina e golanie din partea reprezentantei sa faca asa ceva. Poate ar trebui precizat si unde se serviseaza masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tinand cont ca atunci cand si-a prezentat Tiguanul a spus ca era nemultumit de Touareg , iar acum il recomanda , este clar ca este extrem de nemultumit de ce are acum

in alta ordine de idei , mi se pare inacceptabil sa dai 30.000 de euro pe o masina si apoi sa fi tratat ca si cand ai fi venit in service sa repari un telefon de 100 de lei

dar nesmitirea si prostia care caracterizeaza marea majoritate a celor care fac service ( in toate domeniile , nu doar auto - e o caracteristica generala ) isi spune cuvantul

eu cred totusi ca undeva poti gasi un service cu specialisti buni care sa te respecte si sa rezolvi toate problemele

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detin un Tiguan din 2009 cumparat anul trecut cu 130 000 km. Acum are 210000 si merge fara nicio problema. In afara de revizii si schimbat cate un bec totul este perfect. Ciudata mi se pare atitudinea service-ului care ar fi trebuit sa rezolve orice problema indiferent daca masina este in garantie sau nu. Cel mai bine ar trebui facuta o sesizare la Vw Germania, poate in felul acesta ti se vor rezolva problemele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am facut iar programare si o trimit sa vada ce si cum. Le-am explicat la telefon problema, am zis ca le trimit si un filmulet, o sa vedem. Am vrut sa o pun pe platforma si sa ii fac vant in Germania, dar se pare ca garantia de 4 ani este formata din 2 ani producator + 2 ani dealer, sau ceva de genul. (nu prea am inteles, dar nici nu am insistat, este posibil sa gresesc).

 

Repet ideea...problema este la calitatea masinii si pot intelege anumite defecte minore, dar nu mi se pare corect ca la 30.000 Km sa ai atatea probleme. (fie ele rezolvate sau nu de service). Intradevar este o problema cu service-ul, dar pana la urma nu au facut ei masina. Obsesia mea este cu masina. Pur si simplu este foarte slaba calitativ.

Modificat de Voodoo_boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

e o obsesie de care poti scapa. o vinzi si gata.

mai sus nu ti s-a zis s-o repari in germania,

pur si simplu scrie la VW-ul mare, povesteste-le cataclismul prin care treci si vezi daca te pot ajuta in vreun fel.

la urma urmei chiar daca se repara...daca stai numai cu ea in service in loc sa mergi cu ea degeaba o ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate am ales cuvantu obsesie gresit si te-a dus in eroare.

Nu stiu daca ai cumparat o masina noua, dar atunci cand o vinzi pierzi si 50% din valoarea ei (cum e cazul meu). Momentan, prefer sa nu imi bat joc de bani. Mai tarziu, poate o sa cumpar masini noi si sa le vand, ca hobby.

 

Ceea ce am povestit, sunt fapte pe care am vrut sa le impartasesc cu viitorii sau actualii posesori de Tiguan, strict ca o discutie amicala.

Nu sunt suparat, nu consider ca trec printr-un cataclism, sau orice altceva. Pur si simplu e o discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu norocul este cea mai penibila explicatie . Mai tinea cand cumparai o Dacia 1300 dupa 7 ani de asteptare dar nu la o masina cu un pret de apartament !

Modificat de Teodoreanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacia 1300 era mai scumpa decat un apartament in centrul unui oras mare insa acum un Tiguan nu face nici un sfert din cat costa un apartament in centrul unui oras mare. ;)

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toti am vrea sa eliminam factorul"noroc" la achizitia unei masini dar daca facem o analiza mai atenta nu stiu daca se poate...nu exista 2 masini din acelasi an cu aceleasi dotari sa functioneze in aceeiasi parametrii....binenteles 2 soferi sa le exploateze la fel...etc...deci atitea si atitea variabile te duc cu gindul tot la sansa/noroc ....

 

Eu nu consider tiguanul atit de slab din 2 motive 

1.Am avut unul cu multi km si nu s-a obseservat nimic,functiona impecabil

2.Nici alti proprietari nu considera,este modelul vw care are cea mai mica devalorizare (la care cade pretul) fata de pretul de nou din gama(pt studiu www.mobile.de)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal, la ce linie de productie si asamblare are VW ar trebui sa fie toate identice, fara diferente. Atunci cand o masina a iesit de pe linia de productie nu cred ca se trece in fisa ei, ca este norocoasa sau nu. In plus, banuiesc ca noi toti care ne luam masini tinem la ele si nu ne batem joc, prin urmare exploatarea necorespunzatoare pica din start, mai ales ca e cu cutie automata.

 

Eu consider ca tiguanul este foarte slab pentru ca:

 

1. Am unul cu putini km si foarte multe probleme

2. Stiu si am vb cu multi proprietari inclusiv la revizie care erau extrem de nemultumiti. Ba chiar camsonat a scris la inceput ca a avut o problema. Nu stiu cat te ajuta mobile.de , dar masina mea a fost evaluata la ~ 50% din valoarea de noua. Prietenul cu 1.4 Tsi se chinuie sa il vanda sub pretul de piata si are  deja 8 luni. Daca ai Tiguan, poti merge sa iti faca o evaluare, la WeltAuto, vei avea un soc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cate piese componente mai sunt " originale " ? De cand cu piese facute pe unde e mai ieftin si calitatea are de pierdut. Se pare ca seria II nu mai pastreaza " sanatatea " primei serii chiar daca are mai multe " imbunatatiri..." si nu se intampla doar la Tiguan. Eu din fericire posed un 2008 (second) care nu prea da de mancare  mecanicilor... Dar chiar si asa banii dati nu cred ca au fost castigati la ruleta ca sa nu-ti pese de ei. Nu e gluma cu scrisoarea la VW muma, mai ales cu scandalul prezent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeți că are vreo legatură cu "legenda" (sau nu) că mașinile fabricate pentru Europa de Est ar fi mai slabe decît cele pentru Vest?

Și eu mi-am luat un Tiguan DSG (am avut câteva luni unul manual) second din Germania și nu ar probleme desi are 185 mii km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeți că are vreo legatură cu "legenda" (sau nu) că mașinile fabricate pentru Europa de Est ar fi mai slabe decît cele pentru Vest?

Și eu mi-am luat un Tiguan DSG (am avut câteva luni unul manual) second din Germania și nu ar probleme desi are 185 mii km...

 

  Salut,

eu sunt la al II-lea Tig faza 2 ( facelift ) primul a fost trend &fun cu DSG 7 si cotiera doar atat nici macar vopsea met alb de serviciu si al II-lea este cel din semnatura care este folosit "domestic" de catre am2.

La serv. aveam 8 buc. ( acelasi model ) din care la 1 sing. au f probleme la DSG 7 si anume mekatronik ( softul cutiei - deh tot soft ) dar repet la 1 si doar acea problema.

 

Asta a mea am luat-o cu acelasi motor nici macar 170  CP, ca am zis sa fie aceeasi putere ca cea pe care amvut-o pt. k am fost mutumit.

Sincer regret acum dupa cei 6.000 km facuti, ca nu am configurat-o ca pe cea de la munca, adica DSG 7 -  iar ca si o ironie am vrut pana in ultimul moment sa merg pe 2.0 tsi, dar nu stiu pana laurma am ales TDI.

 

Problemele la TG nu cred ca sunt nerezolvate, sunt din soft sau din reglaj ( la cea de munca I-mi intra apa pe la usa spate stanga de pe prag pe pres s-a remediat prin palasticul acela atasat usii jos-reglat si no problem in rest la 115.000 am predat-o la leasing ( operational ca vroiam s-o iau)).

 

Eu am incredere in marca dar nu stiu ce o sa se intample dupa resoftre oricum nu o sa ma duc cand m-or chema ei ca nu vreau sa fiu cobaiul lor si oricum revizia e LL adik 2 ani daca nu fac km.

 

A si am mai vaz aici pe forum cum ca cineva a vrut sa o vanda la welt eu am f cu aia de la serv anul trecut 2,5 ani avea si af la fel evaluarea k de ei nu treb. sa castige. Evaluarea se face conf catalog. Schwache din care ei mai sca inca 20% de fapt profitul lor este mult mai mare numai zic acum cu scandalul cum or evalua-o. Asa ca cel mai bine autovit plus ceva ca e masina ta si nu manarita si gata iar ca si o curiozitate cel mai bine o dai in afara ca sunt cotate masinile mai bine ca la noi.

 

In rest nu mai bine si sa va mearga masinile bine!

Modificat de dohc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am linistit. Se pare ca sunt Tiguanuri la care le cedeaza volantaa si DSG-ul la 8.000 Km, prin urmare sunt un norocos, 30.000 Km deja reprezinta un record.

Ba mai mult, daca am garantie si o repara pe garantie, este un privilegiu. 

 

Am fost sa o vad si mai important sa vad ce repara si cum repara. Oamenii isi dau interesul, incearca sa isi faca treaba iar pentru asta au respectul meu (momentan).

 

Am mai aflat, ca modelul 2012 cu DSG-ul asta, a avut cateva probleme mai mult sau mai putin cunoscute : volantaa, dsg-ul, ceva cu alimentarea, trapa. Cea mai intalnita ar fi volant. Prin urmare, ati avut dreptate, nu am avut noroc. 

Modificat de Voodoo_boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ti-am citit pataniile si am ras putin, amar insa, incercand sa te inteleg. Cred ca nimeni nu isi doreste sa ia masina noua si sa aiba astfel de probleme.

Eu am niste rude care au un Tiguan 2.0 diesel, masina are cativa ani si foarte putini Km, pana in 20.000 parca si stiu ca sunt foarte multumiti de ea.

Vroaim doar sa mai zic ca am remarcat in primul tau post ca spuneai de RAV4 cum ca este net superioara. Eu aveam la fostul loc de munca un RAV4 2.0 benzina aspirat, automat, vreo 50.000 Km facuse masina, luata de noua prin 2008 parca, intretinuta. Sa imi fie cu iertare, dar mai mizerie de masina ca aia rar mi-a fost dat sa vad. In curbe usoare imi era frica sa depasesc 90 Km/h , aveam senzatia ca in orice moment ma voi rasturna, era catastrofa la tinuta de drum. In oras era ok, pana la 50 Km/h aveai impresia ca ai 200 CP sub capota, dupa care te trezeai si chiar puteai jura ca ai vreo 60 caluti amarati. De consum nu mai are rost sa vorbesc, 14-15 l in oras. Altfel, nu pot sa zic, era fiabila, iarna se descurca excelent in zapada - singurul lucru bun pe care l-am vazut eu la aceasta masina. Nu as avea curaj sa ies cu asa ceva din oras la drum intins - o mizerie, cum spuneam :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi spune ca materialele de la Rav4 folosite la interior sunt mai calitative ca la Tiguan, nu te cred!  Am avut un RAV4 din 2008 2.2 tot timpul trebuia sa umblu cu ulei in portbagaj, bagam 1l la 1000km....la 80.000 s-a ars garnitura de chiulasa! Eu zic ca astea sunt probleme nu ce ai enumerat tu mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Tiguan 2011 euro 5, 4 motion, 2.0 Tdi, 170 CP cutie manuala 6+1 ( nu as opta niciodata pentru una dsg ).... masina este absolut superba din foarte multe puncte de vedere. Consumul extraurban 90-120 km/h 5.8 - 6.4 , daca bagi piciorul in ea nu sta pe ganduri, sistemul 4 motion isi face treaba pe zapada ( anul trecut a fost o zi cand a nins puternic , iar eu am fost primul si singurul care a urcat din petrosani pana sus la partia de la vidra , majoritatea urcau pana la o manastire ( habar nu am cum ii spune ca nu-s religios) care era la un sfert din drum  aproximativ)). Recent am facut un drum Cluj-Budapesta cu putina gheata, uscat, putina zapada ( pe la Piatra Craiului spre Oradea), am avut aproape toate conditiile de drum , mai putin cele de temperatura, deoarece afara erau sub -5 grade, iar Tiguanul s-a comportat din nou exceptional, inclusiv pe viraje , 4Motion-ul iti tine masina pe drum in conditii dubioase. Cluj - Budapesta dus-intors consum mediu 6,4 asta in ordinea de idei in care am depasit si 160 km/h . Masina este in posesie de la aproximativ 86.000 km, adusa de afara de la o firma de leasing ( irelevante detaliile) in 2014. Acum are aprox. 120.000 . Cand masina a fost achizitionata 1 lucru a fost sa o duc la service ( NU REPREZENTANTA !!!) Distributie, filtre , fluide , uleiuri transmisie ... tooot ce tinea de buna functionare a fost schimbat . Mai am in familie 3 automobile mai vechi si mai noi . Alfa Romeo 147 1.6 ts ( 286.000 km masina adusa din germania in 2008  cu 148.000 km ) merge perfect fara nici o eroare , Mercedes A 150 W169 ( masina luata la 78.000 km - acelasi tratament schimbat toot la termen cu nou si de marca ) azi are aproape 150 mii si nu in ultimul rand unica masina luata de nou si anume Dacia solenza 1.4 mpi ( functioneaza ca in prima zi la cei 160. mii ). De condus am contus multe masini de toate felurile nu doar cele din familie . Tiguan mi se pare o alegere buna pentru clasa medie , ca utilitate e ok deoarece poti sa te misti in oras binisor cu ea si totodata te urci si pe munte ( nu agresiv) calitatea materialelor..... tipic vw .. ( masina poporului). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mare sunt de acord cu _mircea_ insa am cateva observatii

1. cutia de viteze manuala e o barbarie si nu are ce cauta pe o masina moderna in 2016

2. o berlina sta mult mai bine pe sosea la viteza mare, centrul de greutate mai jos si o distributie mai buna a greutatilor ajuta mai mult decat 4motion care e inutil la viteza mare pe autostrada, pe zapada la viteze mici da, 4motion e foarte util

4. Tiguan nu e masina de clasa medie, ca dimensiuni si spatiu interior este egal cu Golf si e mult mai mic decat un Passat

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

automata.2009.140cp.4x4 ,171.000 km cu 23.000 la mine de nici un an

dupa un ,,meci,, cu filtrul de particule ma declar ultra-incantat de tiguan din toate punctele de vedere.

un portbagaj cam micut dar rezolvat cu thule bar + cutie de 500 l,cu jante de 18 e alta masina.nu ma intereseaza lux sau alte ultra-super-dotari [ cu toate ca e ,piele,trapa,bi xenon,carlig,etc etc ], ma intereseza cand bag picioru ,masina sa ruleze excelent.

si jar haleste .un sh de care sunt foarte multumit. [ am vazut masini pe mobile.de cu 3xx.xxx km si peste cu reparatii zero ]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!
 Am citi vreo 3 topic-uri in aria Tiguan.., ma bate gandul sa fac trecerea la Tiguan, dupa Passat B7 1.4 TSI..

In concluzie cred ca revin la Diesel, si DSG, nu stiu daca mai am nervi pt o manuala cu 6 trepte, pt una cu 5 cum e 2.0tdi 110cp la Golf6, poate m-as risca..

Am gasit o masina pe benzina din 2012 , 1.4 TSI 160CP, dar nu scrie nicaieri daca e 4Motion sau nu ? nici proprietarul nu stit..

ce stiti de acest motor de 118KW ? avand 1.4 TSI 122cp, nu ma sperie consumul, de 10-12 in oras, proabil la Tiguan 13.., sau 7-8 in afara cu AC..

Consider ca sunt avantaje si dezavantaje la TDI vs TSI, cum au scris si altii FAP, EGR,volant vs bujii, bobine, lant, pistoane explodate, fiecare isi asuma ce riscuri vrea sau cunoaste mai bine unde sa le repare decent..

http://autovit.ro/anunt/volkswagen-tiguan-ID7Gg2q9.html

Marca:Volkswagen

Model:TIGUAN 1.4 TSI 160CV

Tip:Comfort & Design

Prima data de înregistrare:12/03/2012

Tipul corpului:SUV (vehicule utilitati sport)

Marimea motorului:1390

Emisii CO²EU5 - 156 g/km

Tip de combustibil:Benzina

Kw:118 kW (160 Hp)

Tip de transmisie:Manual gearbox (6)

Multumesc!

 

PS: Vad ca sunt Tiguan-uri 2012 , TDI, cu 2.0 , 110cp si 6 trepte,  2WD dar am vazut si de 140cp, 2WD..6 trepte..

Oare merita un TDI 2WD ? tinand cont ca de 4WD ai nevoie de 4-5 ori pe an iarna ? nu am de gand sa fac offroad..,

E diferenta semnficativa de consum oare de la 2wd la 4wd? la 140 cp?

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu doresc sa fac un topic Toyo vs VW dar, mi se pare putin fortata afirmatia ca este o mizerie. De aspect banuiesc ca tine de gust, de exemplu a mea are navigatie cu ecran rabatabil,interior gri, mie personal imi place, iar ca fiabilitate si putere poate ar trebui sa conduci una diesel. Eu nu am pus nici macar 1 gram de ulei intre schimburi si trag barca si rulota cu ea sau platforma cu buggy si alte nebunii. Dar repet, nu e un topic vs.

Ca sa ne distram putin, au schimbat volant si imediat cum a luat masina se auzea din nou un sunet metalic foarte pronuntat. Deoarece am fost la munte si prin tara am abandonat masina in garaj si am zis ca o sa o duc in alta parte sa o verifice din nou.

Intruna din zile cand a fost mai cald, am deschis capota si am demontat capacul de plastic si am gasit un cadou pe motor....(vedeti poza)

Masina nu a fost folosita mai deloc, dar de la vibratii o conducta de motorina deja este marcata...probabil o sa o schimb.

Poza tiguan.jpg

Modificat de Voodoo_boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!