Jump to content

Probleme tehnice Fabia 3


dragosbra
 Share

Postare recomandată

Astazi  mi s-a blocat Boleroul. Imediat dupa ce am pornit masina a ramas blocat  in sensul ca afisa doar sigla skoda. L-am inchis si redeschis de cateva ori, degeaba insa. Am oprit si motorul, tot la fel. M-am pus in miscare si dupa 5 minute au aparut logourile posturilor de radio insa nu am sunet. Ceva solutii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Pățit de 2 ori: odată nu mai mergea tunerul radio și odată nu mai mergea display-ul (culmea, mergea doar bara aia de scroll de sub posturile radio). Deduc că e o problemă de software. Deocamdată nu e disponibilă versiune nouă pentru Bolero de Fabia.

Soluția mea rapidă: scos siguranța 50 din panoul de sub volan (e siguranța de alimentare radio, galbenă, mare). Fără contact pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua ,

 

si la mine s-a blocat bolero (de mai multe ori ) dar cu manifestari diferite.

 

1) lipsa sunet pe radio , pe surse auxiliar si bluetooth ok

2) aparat blocat pe '' welcome to skoda '' fara sa mai accepte vreo comanda , doar on/off

3) aparat blocat pe ''starting radio ''  fara sa mai accepte vreo comanda , doar on/off

 

am fost cu fabia la dealer si n-au descoperit nimic  dar trebuie facut un update de software la aparat 

acesta vine de la producator pe suport dvd si trebuie pus pe card si , desigur nu-l au .

astept de 2 saptamini.

am intrebat si la : galati , braila , focsani , bacau , suceava .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

buna ziua ,

 

 

scuze pt raspunsul venit dupa atata vreme .

am fost sunat la vreo 3 saptamani de la anuntarea problemei si am fost informat  ca nu exista update software pt radio (initial mi-au spus ca asta trebuie facut )  si sa revin in momentul in care aparatul nu functioneaza (manifesta problema ).

pe la sfarsitul lunii  ianuarie , aparatul s-a blocat . am sunat repede la service si dupa multe insistente si amenintari m-au primit (cica trebuia programare , in condiitile in care a doua zi aparatul pornea fara a-i face ceva).

au facut diagnoza , poze si in final s-au convins ca problema e reala si ca solutia e  sa schimbe unitatea radio ( unitatea din torpedou )

acest lucu s-a realizat pe 23 feb 2016.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Inca de cand am luat noua FABIA 3 COMBI, atunci cand carosabilul e umed, la viteze mici, viraj stanga sau dreapta, mers cu fata sau cu spatele, se aude un uruit pe fata la viraj maxim. Am fost la AVIA si din pacate acolo au facut un pic de scoala pe ea. Au gandit ei dupa capsorul lor ca trebuie dat cu unsoare pe articulatiile basculei, desi bascula are miscare pe varticala si nu de rotatie. In fine, i-am lasat sa isi faca numarul, dar ideea e ca acum doua zile cand a nins in Bucuresti, masina face acelasi zgomot neplacut in viraje. Cand se usuca pe jos si inclusiv masina, merge perfect. A mai intalnit cineva asa ceva? O fi ceva in manualul tehnic SKODA de genul " a se folosi numai pe vreme buna" si nu stiu eu?

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am gasit problema. Asa cum e normal la grupul Porsche, e o problema de proiectare. Cand se uda discurile de frana, sustemul incepe sa intre in vibratii si scoate un zgomot ca si cum discul de frnaa ar fi ruginit. M-am obisnuit deja cu batjocura Porsche si ca drept dovada, anexes o poza cu martorul de bord aprins la doar 4800km la noua Fabia. Daca are cineva habar ca pe planeta asta, in galaxia asta, sa mai existe vreun fabricant auto atat de prost incat sa se aprinda martorul de bord asa repede, astept poze. Eu nu cred. Acum poate intelegeti de ce Dacia vinde in Europa si subliniez, in Europa, nu in Romania, mai multe unitati Dacia Sandero decat Skoda Fabia. Pentru ca grupul automobilele "germane" sunt 100% fabricate in China si doar un pic asamblate prin Cehia, Germia, .. Bangladesh, etc. Chiar si daca e doar un senzor defect, este inadmisibil sa se strice asa repede.

Pentru a evita alte discutii inutile mentionez ca am masina din septembrie 2016, am circulat foarte putin cu ea, nu am umblat decat in Bucuresti in week-end, nu am fortat-o, nu am mers pe serpentine, nu pe camp, nu am accelerat aiurea si am pus benzina doar de la OMV din Eroii Revolutiei.

20170707_111436.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul de bord poate aparea si din cauza carburantului, fie el Shell V-Power 100. Este doar o avertizare/informare daca nu manifesta si alte probleme. Eu zic sa-i mai dai o sansa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 07.07.2017 at 12:36, amdo a scris:

Am gasit problema. Asa cum e normal la grupul Porsche, e o problema de proiectare. Cand se uda discurile de frana, sustemul incepe sa intre in vibratii si scoate un zgomot ca si cum discul de frnaa ar fi ruginit. M-am obisnuit deja cu batjocura Porsche si ca drept dovada, anexes o poza cu martorul de bord aprins la doar 4800km la noua Fabia. Daca are cineva habar ca pe planeta asta, in galaxia asta, sa mai existe vreun fabricant auto atat de prost incat sa se aprinda martorul de bord asa repede, astept poze. Eu nu cred. Acum poate intelegeti de ce Dacia vinde in Europa si subliniez, in Europa, nu in Romania, mai multe unitati Dacia Sandero decat Skoda Fabia. Pentru ca grupul automobilele "germane" sunt 100% fabricate in China si doar un pic asamblate prin Cehia, Germia, .. Bangladesh, etc. Chiar si daca e doar un senzor defect, este inadmisibil sa se strice asa repede.

Pentru a evita alte discutii inutile mentionez ca am masina din septembrie 2016, am circulat foarte putin cu ea, nu am umblat decat in Bucuresti in week-end, nu am fortat-o, nu am mers pe serpentine, nu pe camp, nu am accelerat aiurea si am pus benzina doar de la OMV din Eroii Revolutiei.

 

Din postarile tale vad ca ai varianta 1.2 TSi 90 CP. De curiozitate, ce benzina folosesti de la OMV? Cind am ridicat masina, dealerul a zis ca nu-i problema de care benzina bag ca am motor aspirat. La TSI ar fi "ceva probleme" in sensul ca masina merge si cu carburant de 95 dar la noi 95 e de fapt 92-93. Eu, sa evit discutii fara sens legate de calitatea carburantului, mi-am facut cont / card la MOL si NUMAI de acolo alimentez (Tempo Plus 95). Daca e ceva, macar stiu unde sa merg...

Sa inteleg ca uruiala la roti nu are treaba cu acel martor... La mine nu se aude [inca] acel uruit (masina are 4500km).

In alta ordine de idei, am avut si eu ceva probleme: la o saptamina de la ridicare si 400 km rulati a trebuit schimbat ambreiajul (pe garantie). Se auzea un mic tupait la schimbarea vitezelor din mic in mare. Din ce citesc pe ici si colo se pare ca motoarele VW nu mai sunt ce-au fost odata...

Modificat de _R_A_D_U
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la service. Nu e de la benzina. Este stricat actuatorul de la turbina, ceva normal pentru grupul Porsche. Deci prima piese defecta oficial este la doar putin peste 4840km. Nu vreau sa imi inchipui cum va arata Fabia la 100.000 km. 

Si pentru ca mi s-a sters o postare pe motiv de off topic, o sa revin in curand cu o alta magarie a grupului Porsche. O magarie care nu prea se vede. Am vazut-o intamplator. Corpul ruloului din portbagaj este lovit din fabrica si livrata Fabia cu buna stiinta cu acest defect pentru simplul motiv ca nu se vede. Oare cine imi poate dovedi in vreun fel ca nu exista de exemplu piese defecte montate in motor, sau in cutia de viteze. Pot fi piese care nu se vad, card nu aprind niviun martor de bord, dar care scad randamdntul motorului, cresc consumul, noxelor, etc. si noi folosim aceste masini fara sa stim. Bineînțeles ca nu avem cum verifica. Apoi, dupa ce mașina iese din garantie, tehnicienii grupului Porsche gasesc toate hibele si le schimbe banii nostri. Spun asta pentru ca sunt pățit cu alt automobil al grupului Porsche, luat de nou din România si la care garanția nu a fost executată corect. 

O sa revin cu poze ca sa vada tot romanul de ce sunt in stare cei in care avem atita incredere.

 

Daca mai scrii boldat o sa fii sanctionat! 

Modificat de vdragos
Post bolduit inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge si asa. Daca nu punema leduri nu stiam ca ruloul a fost scapat pe jos in fabrica din Cehia.

20170713_100708.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

De azi inainte postati va rog probleme punctuale, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!