Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

Va salut! Eu am schimbat trei marci de discuri, fuzeta, rulmentul si tot s-a ovalizat, in plus

a distrus pe partea cu problema tot ce inseamna articulatie si cauciuc din articulatie.

Singura solutie care imi ramane este sa schimb si portfuzeta.

 

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

placute frana fata pe original Ferodo (dar gama exclusiv pentru echipare de original).

 

post-64586-0-22360900-1409653111_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Eu am schimbat trei marci de discuri, fuzeta, rulmentul si tot s-a ovalizat, in plus

a distrus pe partea cu problema tot ce inseamna articulatie si cauciuc din articulatie.

Singura solutie care imi ramane este sa schimb si portfuzeta.

 

Numai bine!

Atentie mare la cuplul de strangere al piulitei de la planetara, multi ignora acest lucru, daeste f important, duce la uzura prematura a rulmentilor .

Porfuzeta nu se strica decat daca masina asuferit un accident sau daca a luat o groapa mai puternica .

Aceiasi problema am avut eu pe partea stunga, si am cumparat vreo trei fuzete pana a dat domnul sa nimerec ceva bun, m-a ajutat colegul adrian cu piese ( fuzete ), dar am fost nevoit sa inlocuiesc rulmentul ptr linistea mea.

Atentie mare si la ce rulment folosesti, recomand FAG sau SKF, de asemenea si cine schimba rulmentul , recomandat sa se schimbe cu presa hidraulica, altfel risti sa strimbe butucul sau sa sparga rulmentul !

Fa rost de un ceas comparator si masoara abaterea pe flansa butucului .

Un alt lucru de tinut minte , atunci cand strangi piulita planetarei vezi ca nu cumva intre capul planetarei si camasa int a rulmentului ( acolo unde exista contact intre ele), sa existe mizerie sau rugina , din prima iti spun ca butucul i-l prinde stramb la strangere !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am respectat cuplul de strangere exact ca-n manual, piulita noua livrata cu rulmentul, am masurat cu ceasul comparator si de nou, 

discul ATE avea 0.3 abatere, am crezut ca-i normal. Rulmentul a fost "operat" numai cu presa si scule de calitate.

Sincer nu-mi ramane decat sa schim iarasi totul inclusiv portfuzeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este normal ca discul sa aiba abatere 0,3, cum ai masurat abaterea discului, montat pe fuzeta ?

Daca era montat pe fuzeta, acesta trebuie prins in minim 3 prezoane , ptr ca acel surubel tinde sa-l traga un pic intr-o parte .

Inaintea masurarii discul se prinde in minim 3 prezoane ( cum ar fi cu roata pusa ) si apoi se face masurarea .

Atentie atunci cand pui prezoanele sa montezi intre prezon si disc niste distantirere ptr. ca prezoanele sunt mai lungi fara janta si lovesc in spate !

Eu insa nu cred ca este portfuzeta .

Aceiasi operatiune te rog sa o faci si pe partea opusa , de obicei vibratiile se transmit .

Inca o data ma repet la contactul piselor intre ele, suprafetele sa fie curatate f bine !


Am omis sa mai spun o treaba, daca ai avut un disc care s-a ovalizat, dupa care ai montat rulment si pus toc acelasi disc fara sa-l rectifici , distruge toata lucrarea, daca spui ca deja a nenerocit articulatia e nasol !

Ce dimensiune ai la sis de franare ( discurile )?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În instrucţiunile de montare ale discurilor (cred că chiar la ATE  am văzut, dacă nu la TRW) scrie clar că înainte de montarea discului se măsoară abaterea butucului şi nu a discului montat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am montat noile discuri pe spate marca brembo si dupa ce am curatat bine butucul si am montat discul am vazut ca daca il invart la mana are o mica abatere,adica nu se invarte perfect drept.nu este mult dar este in pic.este posibil ca butucul sa aiba o mica abatere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai strins roata? Stringe roata si apoi vezi exact. sau pune 3 prezoane si le stringe dar să pui distanțier ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat discurile pe motiv de ovalizare iar azi am observat ca roata unde era discul ovalizat se incalzeste mai mult decat cealalta unde nu era ovalizat,de ce oare?O fi butucul ovalizat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune mana pe etrier, daca e mai cald inseamma ca ai prob la etrier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce probleme ar putea fi,adica ar trebui schimbat sau se poate repara?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde despre ce roata vorbim...fata sau spate...

Mai demonteaza o data si verifica bine etrierul....verifica bine culisele si uite-te dupa asa ceva :(

post-14266-0-95371600-1410095034_thumb.j post-14266-0-10084300-1410095034_thumb.j

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e un lucru bun...pentru ca se gasesc pistonase separat daca ai probleme u ele...

Dar inainte de asta trebuie sa verifici daca sunt blocate...ruginite sau merg greu...

Daca vrei sa te ajutam trebuie sa ne ajuti si tu cu niste verificari..si in functie de raspunsuri iti putem da sfaturi...ca in rest prin socializare nu prea se repara masina:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La viteza mica, cand franam simteam o vibratie in volan. Am schimbat placute fata-spate, acum a disparut in schimb o simt la viteze de peste 80 km/h. Acum nu stiu ce sa zic de discuri ca mecanicu' a zis ca sunt chiar frumoase...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost maxim cum s-a exprimat mecanicul :)) intreabal si cum arata niste discuri urate? Acum serios, incearca cu un ceas comparator sa vezi daca discurile au abarere mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat discurile si placutele pe spate si am ales discuri brembo si placute trw.Pana acum am parcurs cu ele in jur de 400 km si pana acum sunt multumit de ele si de cum franeaza masina doar ca am observat ca pedala de frana sa cam inmuiat sa zic asa,adica daca apas pedala vreo 2cm masina franeaza dar nu eficient si la viteze mari parca imi da impresia ca franeaza dintr-o data.Am montat si acele arculete la etrier dar nu cred sa fi afectat asa pedala de frana.

Stie cineva de la ce s-ar fi putut inmuia pedala de frana de la schimbatea discurilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lichidul de frana cum e ? eventual incearca sa-l schimbi, dar daca se poate cu o masina de presiune speciala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca in oras la mine nu exista vreo masina speciala pentru schimbat lichidul de frana,cum ar trebi sa procedez pentru a-l schimba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soila lichidul de frana nu l-am schimbat in totalitate dar azi am observat ca imi zemuie niste lichid de frana la aerisitoate.Zilele astea o sa schimb aerisitoarele sa vad daca se schimba ceva.

Stiti cumva daca exista vreun reglaj la pedala de frana ca pedala sa tina mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce sa reglezi...doar sa ii faci o aerisire corecta si nimic altceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat lichid de frana intra la un golf 4 1.4?Multumesc!

Modificat de apkah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!