Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

bbogdanmircea

Montat acum ceva vreme discuri+ placute ATE pe fata. Dupa catea mii de km au incaput sa trepideze la frana la peste 100 km/h. Dupa cateva forje si-au revenit. Intre timp am schimbat placutele cu unele TRW si vad ca a inceput iar sa trepideze usor. 

 

Din poze se vede clar ca placutele nu calca decat pe jumatata din latime lor pe disc, iar discul pare foarte ruginit.

Probabil ca iti huruie atunci cand franezi deoarece suprafata de contact dintre placutele spate si disc este foarte mica si plina de denivelari.

Ai mai multe variante :

 

1. Masori grosimea la discurile spate si placute, daca sunt mai groase decat minim atunci le lasi asa si speri ca o sa se mai uzeze si scapi de huruit.

 

2. Schimbi atat discurile si placutele spate cu unele noi - nu e chiar asa de scump si scapi de belele

 

3. Dai jos discurile si placutele si daca discurile mai au destula carne le iei un pic la strung cat sa devina netede, la vel si placutele daca au bavura si mai mergi asa.

 

La cum arata eu le-as schimba cu unele noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incredibil. Am echilibrat rotile fata si a disparut trepidatul la franare. Chiar nu ma gandeam sa influenteze asa tare 30 de grame de plumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numai la franare ? daca nu aveai rotile echilibrate se simtea si la viteza.. dupa 90km/h incolo se simte orice roata stramba

 

eu aveam vibratii intre 90 si 95km/h, apoi nu se mai simtea nimic, inclusiv pana la 140km/h

apareau si pe rotile de alu de vara si pe cele de tabla de iarna...

 

am schimbat discurile si s-a rezolvat problema, erau si cele originale... aproape 12 ani si 118.000km, culmea ca discurile inca mai au viata, le-am pastrat, poate o sa le rectific vreodata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Merge schimbat doar butucul sau cu tot cu fuzeta trebuie schimbat?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate schimba numai butucul, insa obligatoriu, se schimba si rulmentul rotii, fiindca la demontare unul dintre inelele interioare ale rulmentului ramâne pe butuc si fara o presa speciala nu poate fi extras intreg. De fapt si in manualul de reparatie aflat pe acest forum, chiar in sectiunea Golf 4, se specifica obligativitatea inlocuirii acestui rulment, de fiecare data când a fost demontat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi s-au ovalizat discurile de pe fata si bsnuiesc butucul(butucii) ,de aceea intreb,sa schimb doar butucii si nu si fuzetele.Fuzetele pot oare fi si ele ovalizate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fuzeta nu se poate ovaliza, nu are miscare de revolutie ! Fuzeta se poate, in cel mai rau caz strâmba, de la o lovitura puternica (de ex. accident, groapa mare, etc.), insa asta este alta discutie, nu poate avea legatura cu asa-numita ovalizare a discurilor de frâna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii practic un ministrung care se prinde direct pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu la Golf discuri + placute fata/spate, plus curatire temeinica instalatie franare (suprafata exterioara a butucilor, culisele, garniturile).

Am pus placute TRW fata/spate, discuri Brembo spate si Ferodo fata.

Sper sa nu mai apara problema ovalizarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

Va rog sa-mi spuneti unde pot rectifica si eu discurile de frana in Constanta.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi merita rectificarea discurilor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

50 lei/disc. 0751261537 nu mai tin minte numele persoanei.Este meserias bun pe la Util Navorep pe Aurel Vlauciu in spatele pecoului petrom in km 4-5.

Modificat de Fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita daca discul este aproape nou,asa mai pui 150 ron si cumperi 2 noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sper sa merite,deoarece am cu ele cam 6000 km.Multumesc Fiestax pentru informatie.Tu le-ai rectificat cumva acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi si la 6000 km de ce sa le rectifici, ce au patit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au ovalizat. Ce marca ai folosit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-au zis mai multi baieti care se ocupa de roti, ca ovalizarea discurilor apare in mare parte la cei cu jante de aluminiu, la rotile de tabla discurile sunt protejate mai bine la racire brusca....

 

ce-i drept am ajuns sa ma feresc de baltile mari cand merg mai agresiv.

 

la t5 nu mi s-au ovalizat nicio pereche de discuri, si am schimbat de 2 ori pana acum discurile, le-am schimbat ca erau uzate, o pereche pe fata rezista cam 100.000km, am pus numai TRW pana acum, si pe discuri si pe placute... la golf la fel am trecut pe TRW, originalele erau ATE si placute JURID

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golfu din semnatura am luat discuri brembo si placute trw pe spate.pe langa faptul ca am curatat butucul de orice urma de rugina am cumparat si culisele si 2 aerisitoare ca unul imi zemuia lichid.sper cu discurile astea sa nu mai am probleme.am avut ferodo si s-au ovalizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam de 2 saptamini imi tremura volanul cind pun frina la viteza de peste 70 km/h ,iar la viteza mica simt ca frineaza in trepte.Am folosit placute si discuri TRW.Nu pot sa-mi dau seama ce s-a intimplat,deoarece inainte totul era bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discuri ovalizate. Ori ai dat intr-o balta cand discurile erau incinse ori ai dus masina la spalatorile cu discuri incinse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cei din zona Bucuresti, Ilfov, exista un atelier in spatele aeroportului Baneasa ( in incinta  Romaero ), intrarea pe langa liceul IRMA ptr. cine cunoaste , unde rectifica discuri, au un strung special care are montat pe el diferite flanse ptr toate tipurile de discuri, face de la disc de camion pana la disc de scut


Suze, spuneam ca face de la disc de camion pana la disc de scuter, pretul este de 30 lei pe disc !

Rectifica chiulase, si multe altele din gama auto!

Am ajuns acolo din intamplare , am fost cu cineva sa duca o piesa la rectificat si am vazut clienti care veneau cu discuri, asa am aflat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare pt. cei care ati avut suruburile de ghidaj rupte: cum ati procedat la scoaterea ciotului din butuc? Se elimina cu bormasina, se reface filet la cota ceva mai mare si se pune un surub corespunzator? Sau se poate pastra filetul existent din butuc?

 

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!