Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

ma ajung discurile si placutele pe la 750.

am sa caut cu senzor, primele care le-am avut au avut senzor ca s-a aprin in bord!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Cand le schimbi...indiferent daca le schimbi tu sau in service sa se faca si o verificare a etrierilor...a garniturilor si pistonasele sa nu mearga greu sau sa fie blocate...

Uite cum erau la mine pistonasele...

post-14266-0-24909800-1405514180_thumb.j post-14266-0-24283900-1405514181_thumb.j

Ce schimbi? doar fata sau fata/spate?

Daca schimbi tot ar fi frumos sa schimbi si lichidul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si fata si spate vreau sa schimb placute si discuri. de cand a masina 2006, le-am schimbat o singura data placutele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune TRW, au un pret corect, le-am facut deja 3000km si nu am probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in Pitesti stie cineva unde pot rectifica niste discuri de frana fata? discurile sunt ca noi as zice, au putini kilometri. Si este a doua oara cand patesc asa ceva, ma refer la tremuratul ala de volan dupa cateva mii de kilometrii facuti :(. Atunci am avut bani si am luat altele noi, ma refer la discuri, acum nu mai am, dar nici sa-mi sara volanul din mana nu mai sufar :(((.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

De ce nu cauti motivul pentru care ti se tot ovalizeaza...este clar ca ai o problema undeva...ai verificat butucul cu ceasul comparator sa vezi daca nu ai ceva abateri?

De obicei cand schimbi discurile automat se pun si placute noi...ai pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot se vorbeste de discuri ovalizate, eu sunt curios daca exista o legatura intre diametrul discului de franasi ovalizarea lor?

 

Asadar eu propun sa specificam si dimensiunea discului. 

 

Dimensiuni discuri: 

Golf 1.4 16V | Golf 1.6 16v | Golf 1.6 8v | SDI : 256mm x 22mm
Golf 2.0 8v | 1.8 | TDI 115 | TDI 110 | TDI 100 | TDI 90 : 280mm x 22mm
Golf GTI 1.8T | 130/150 TDI | Golf V5 150 : 288mm x 25mm
VW Golf anniversary | Golf GTI AUQ : 312mm x 25mm
Golf R32 : 334mm x 32mm
 
Eu am discuri de 280mm si am reusit sa ovalizez pana acum 2 seturi, ATE si TRW. Am verificat cu ceasul comparator si butucul dar nu are abateri anormale.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lawrentzyu_86 aici m-ai prins, n-am schimbat si placutele ca erau ca noi, stiam ca la carte asa zice dar totusi erau prea noi si prea impecabile sa mai dau inca 120lei pe niste placute, asta dupa ce am dat aprox 270lei pe niste discuri, 

chiar nu m-am indurat. Si nici butucul cu ceasul comparator n-am verificat, dar nici cacatii aia de mecanici nu mi-au zis ca ar fi nevoie si cred ca habar nu aveau nici ei de aceasta operatie. Am nevoie de un service specializat in asa ceva, sa-mi faca toate operatiile, si am sa iau si niste placute noi normal dar poate reusesc sa-mi salveze discurile ca parca prea au putini kilometrii, prea putin, chiar nu inteleg cum draq de s-au alterat in halul asta.  Deja nu mai suport, ma deranjeaza f mult orice apasare de pedala frana atunci cand am putin peste 40-50km/h, mult prea deranjant :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Pai si daca tragi linie...ai iesit mai scump...pentru ca vei cumpara placute noi...si vei mai da bani si pe rectificat...asta luand in calcul ca iti faci singur operatiunea si nu mai platesti si manopera...

Incearca in prima faza sa tragi tu niste frane mai violente...si eu aveam vibratii la franare...si dupa ce am facut Transalpina la intoarcere nu se mai simteau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca in prima faza sa tragi tu niste frane mai violente...si eu aveam vibratii la franare...si dupa ce am facut Transalpina la intoarcere nu se mai simteau...

 

Exact in aceasi situatie ma aflam si eu pana am facut o excursie cu masina la munte, cand am ajuns acasa am observat ca au disparut vibratiile, initial le simteam undeva de la 90km/h in sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montat acum ceva vreme discuri+ placute ATE pe fata. Dupa catea mii de km au incaput sa trepideze la frana la peste 100 km/h. Dupa cateva forje si-au revenit. Intre timp am schimbat placutele cu unele TRW si vad ca a inceput iar sa trepideze usor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mentionez ca tot ATE am si eu (placute + discuri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am reusit sa schimb si eu discurile si placutele: discurile le-am luat Sh de la Materom, aproape noi (doar 1 mm cred ca aveau uzura, marca Apec), iar placutele Roadhouse cu senzor. Masina nu mai vibreaza la franare si nici nu scartaie, singura chestie este ca se mai tot aprinde in mers uneori senzorul de ABS.

O sa revin cu poze cu discurile si placutele vechi(ovalizate si aproape duse).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura trebuie sa schimb discurile si placutele pe spate pentru ca cele vechi marca Ferodo sau dus de tot si s-au si ovalizat.

Problema cu care ma confrunt este urmatoarea si vreau sa o remediez inainte de a monta discurile si placutele cele noi.

Cand am schimbat discurile si placutele pe spate in primi 500 km nu am avut probleme cu ele doar ca dupa acesti kilometri placuta de frana cea din exterior nu mai calca pe toata suprafata discului si usor usor am facut praf un set de discuri si placute pe spate in nici 20.000 km.

Stie cineva de la ce ar fi putut ca placuta de frana sa nu calce pe toata circumferinta discului?Faza este ca daca le schimb si peste nu stiu cati kilometri ma confrunt cu aceeasi problema nu am facut nici o treaba si arunc bani aiurea.

Este posibil sa fie din cauza culiselor spate?sau sa fi fost de proasta calitate placute sau discurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Mare grja cu culisele spate ...am un prieten care aproape a schimbat etrierul ....dupa foarte multe verificari si aerisiri de frana...

Pana la urma am descoperit culisele inversate intre ele...si ii ramanea roata infranata...

Mare grija cand le curatati/ungeti sa le puneti asa cum erau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inversate adica sus-jos. Una are o tesitura si una 3 trepte de diametru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Poti sa le inversezi si altfel?:p

Cand sunt pline de vaselina nu mai vezi acea tesitura...si nici treptele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Invers sus-jos sau stanga-dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Mai greu stanga dreapta...ca lucrezi pe o parte..dupa care pe partea cealalta...nu in ambele parti in acelasi timp:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, stii cumva cat ar trebui sa fie toleranta abaterii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am o mica problema sper eu. am schimbat recent discurile si placutele ( toate 4) si am observat ca la roata stanga spate se incalzeste mai tare decat la celelalte atat discul cat si janta ( aluminiu). ce pot sa spun este ca roata nu ramane blocata. chiar si la cea mai mica denivelare daca o las pe liber masina pleaca , deci nici vorba de blocare a rotii. Insa discul se vede clar ca este frecat un pic mai tare decat celelalte 3. imi puteti spune la ce anume trebuie sa ma uit sau la cine sa merg ( sunt din Sacele, Brasov) . precizez faptul ca in 13 mai am schimbat garniturile la respectivul etrier si pana la schimbul discurilor nu am mai avut nici o problema.

Modificat de sece4u20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ghidajele de la suportul etrier să nu fie blocate sau cablul de la frâna de mână.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut pe toti,

am cumparat recent un golf 4 de la un cunoscut pe o suma modica, de o saptamana am auzit un huruit la rulare pe partea din spate. m-am uitat putin si am vazut problema.. placutele de frana sunt uzate de acolo si zgomotul. pe langa placute si discul pare uzat bine. saptamana viitoare plec in tara si va intreb si pe voi as mai putea rula fara probleme apx 1400 km  pana acasa sa schimb acolo sau e prea riscant. am atasat 2 poze.

va multumesc.

post-96632-0-92443400-1408793126_thumb.j

post-96632-0-41894500-1408793154_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se incing discurile dupa un drum normal? eu cred ca defapt sunt blocati etrierii spate si iti ramane infranata masina. Din poze discurile si placutele nu sunt la uzura minima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca huruitul vine de obicei de la rulmenti. Mergi la un service sa-ti verifice jocul in roata specific rulmentului dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!