Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

Am schimbat si eu in ianuarie discurile originale cu unele Brembo Max.

Acum, dupa 7000 km am inceput sa simt doar uneori trepidatii foarte mici in volan la franare doar la viteze de peste 70 km/h. Or fi semne de ovalizare? Cauciucurile au aproape 15000 km, le-am pus echilibrate...

 

Si altceva: inca de la inceput simteam la franare usoara de la 40-50 km/h si mai putin un fel de oprire in hopuri, fara trepidatii in volan. Imi poate spune cineva care mai are Brembo Max daca a simtit asa ceva (m-am gandit ca poate o fi de la striatii, dar nu prea ar trebui)

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa simt si eu acele hopuri....si ma gandesc ca discurile spate au multe striatii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul sunt super multumit de sambata de cand am schimbat discurile si placutele pe fata... s-au dus vibratiile din volan la franare, franeaza mai bine, pedala e mai sus, lichidul de frana era aproape la minim, dar n-am umblat la el, a revenit la max dupa operatiunea de schimb

 

acum incerc si menajez cat pot de mult trecerea prin balti :D chiar si cand am spalat masina ieri, n-am mai bagat jet de apa la discuri, e suficient cat speli jantele, astia la spalatorie baga direct jetul de apa rece pe discuri, cum mama lor sa nu se ovalizeze in timp, mai ales daca discurile sunt incinse rau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand te duci la spalat masina, baga baietii apa rece direct pe roti ?

mie baietii de la piese mi-au zis ca si cele mai scumpe discuri se pot ovaliza daca ai discurile incinse si treci printr-o balta, sau dai cu apa rece pe ele.

plus ca daca vrei sa protejezi cat mai mult discurile trebuie sa folosesti mai mult jantele de tabla, cele de aluminiu gen montreal2 sau alte modele unde se vad discurile foarte bine, ceea ce mi se pare absurd, adica de ce s-au mai inventat jante de aluminiu :)

 

Alex, problema cu spalatoria nu se aplica la mine, sunt mai... pretentios, si imi spal masina acasa, asta dupa ce a stat in garaj la umbra. O sa merg zilele astea la mecanic sa vedem el ce parere are, nu prea le am eu cu mecanica. O sa-i spun si ce ati relatat voi aici. Sper sa gasesc o solutie cat mai repede, ma enerveaza la culme situatia asta. Si apropo... simt si acel "oprit in hopuri" pe care il mai amintea cineva aici.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta se intampla ca piata din Romania este plina de facaturi si de copii in cutii frumos ambalate odentice cu cele originale, si asta nu se intampla la nivelul magazinelor, ci la nivelul furnizorilor si chiar mai sus.  Eu am  pus pe masina discuri si placute LPR si dupa 8000 km inca nu au nici o problema, si tind sa cred ca nu o sa aiba ca si tatal meu pe Logan tot din astea are si franeaza foarte bine, si pe golf inainte sa le pun si facusem testare cu interfata, franare de la 100 km/h in cati m se opreste de la actionarea franei cu cele originale si cu cele de schimb, si distantele au fost aceleasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Imi puteti spune la ce model de VW se potrivesc placutele astea de frana? Si sunt de spate sau de fata? Multumesc!

 

IMG_0164.jpg

Modificat de wasssu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW PASSAT (3B) Limo 96-00 pentru puntea spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

pagid rebranduit lucas, si pe final OEM, nice.

lucas au luat eticheta data de VW si au pus-o pe ele si in acelsi timp au triplat pretul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul sunt super multumit de sambata de cand am schimbat discurile si placutele pe fata... s-au dus vibratiile din volan la franare, franeaza mai bine, pedala e mai sus, lichidul de frana era aproape la minim, dar n-am umblat la el, a revenit la max dupa operatiunea de schimb

 

acum incerc si menajez cat pot de mult trecerea prin balti :D chiar si cand am spalat masina ieri, n-am mai bagat jet de apa la discuri, e suficient cat speli jantele, astia la spalatorie baga direct jetul de apa rece pe discuri, cum mama lor sa nu se ovalizeze in timp, mai ales daca discurile sunt incinse rau

nu fi bucuros acum astepta cateva mii de km, 2,3 mii cam asa , dupa aceea vb.

Si la mine s-a manifestat la fel , am pus discurile noi toate bune si frumoase, dupa aprox 2000 de km sou, le-am rectificat la finete, iar dupa 1500-2000 de km fac la fel .

Sai ai tu mai multa bafta decat mine !

dar la mine totul se trage din cauza fuzetei strambe, mergand pe firul evenimetului si discutand cu mecanicul care mi-a schimbat rulmetul , cauza strambarii fuzetei a fost aceea ca atunci cand nu a reusit sa scoata capul planetarei de pe canelurile butucului a folosit o presa cu 2 craci ptr a impinge planetara afara , posibil ca presa sa fi prins in pic aiurea pe flansa fuzetei si acesta sa se fi strambat, mentionez ca la acesta operatiune a fost folosit si ciocanul ptr a forta iesirea planetarei ( ciocanul in sotit de presa ).

La acesta operatiune nu-l invinuesc pentru ca am fost acolo iar alta operatiune nu exista, ba chiat mai mult eu daca eram in locul lui la cata munca adepus i-mi faceam ceva pe el de rulment si renuntam !

Aveai senzatia ca planetara este sudata acolo, cu spreiuri de toate felurile , pana nu am folosit forta ciocanului nu am reusit.

Cuncluzie la operatiuni de genul acesta evitati sa loviti flansa fuzetei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu discurile + placutele (pe fata am pus Brembo si pe spate TRW). Dupa vreo 2-300de km a inceput sa se auda pe fata un sunet ciudat. La viteze mici, cand iau piciorul de pe frana se aude(pe fata) un sunet ciudat, un fel de scartait, zici ca se aude cum revin placutele la locul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai schimbat plăcuţele şi discurile? În mod normal la schimbarea lor trebuie verificate glisierele dacă sunt unse şi lucrează ok, şi mai trebuie curăţate şi pusă ceva vaselină cu cupru pe locurile unde alunecă plăcuţa pe etrier. Examinează plăcuţele vechi şi dacă sunt diferenţe mari de uzură la cele din interior faţă de cele din exterior atunci o inspectare a glisierelor ar fi necesară. Şi cilindrul ar trebui verificat (slăbeşti capacul de la lichidul de frână, vezi să nu uiţi să-l strângi la loc) şi apeşi cu ceva pe cilindru, vezi dacă nu are blocaje.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am reusit sa fac si eu operatiunea de rectificare ( romanesca ) a planeitatii fuzetei.

Am confectionat prima data un sablon din hartie dupa care am confectonat talere din tabla de diferite marimi , petru a compensa cat mai precis deformatiile fuzetei .

Maine am sa ies cu masina la drum lung sa- mi dau singur verdictul !

Momentan am incercat-o un pic prin spatele blocului, dar mai bine se observa atunci cand se franeaza la viteze mai mari .

post-16436-0-85515900-1402594716_thumb.j

post-16436-0-89022800-1402594726_thumb.j

post-16436-0-98638700-1402594735_thumb.j

post-16436-0-36320100-1402594748_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

 

de ceva vreme am si eu problema cu vibratia la franare, doar ca acum se simte rau  in pedala de frana iar masina se zguduie destul de rau.

as lua placute si discuri febi bilstein- placutele 120 lei iar discurile pe fata 86 bucata.

recomandati altceva la banii astia? nu de alta, dar nu vreau sa stau sa plang pe langa masina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

tu stii pana la urma ce conteaza, nervii tai sau banii din buzunar.

Nu in ultimul rand, schimba service-ul si sa verifici cu un ceas comparator planeitatea butucului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciao 

 

Stiti cumva ce dimensiuni au discurile de frana(fata/spate) la motorul de 1.4 16V cod BCA?

 

Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

256/232mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

o mica intrebare am si eu.

e musai ca atunci cand schimbi discurile de frana sa schimbi si placutele de frana?

cred ca am facut greseala si am schimbat discurile pe fata fara sa schimb si placutele si acum cand pun frana la 70-80km la ora imi sare volanul din mana :(

sa fie din alta parte problema ? mai pot face ceva cu discurile ovalizate, mai pot fi reparate? ma gandesc sa iau un set nou de placuta frana, chiar daca astea de le am acum sunt destul de ok. 

discurile au kilometrii putin, cam in jur de 5000

multumesc,

Modificat de smok3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Eu pe fata am disc mai mare(256) Si pe spate mai mic(232) Oare se poate pune discuri de 256 si in spate sau trebuie schimbat tot etrierul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum sa pui discuri de 256 pe spate! Cele de 1.6 pe spate nu sunt ventilate, iar ce vrei tu sa pui s-au pus pe GTI-ul de 180 de cai, probabil si pe VR6 sau Arl si sunt ventilate, automat alt etrier.

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

o mica intrebare am si eu.

e musai ca atunci cand schimbi discurile de frana sa schimbi si placutele de frana?

cred ca am facut greseala si am schimbat discurile pe fata fara sa schimb si placutele si acum cand pun frana la 70-80km la ora imi sare volanul din mana :(

sa fie din alta parte problema ? mai pot face ceva cu discurile ovalizate, mai pot fi reparate? ma gandesc sa iau un set nou de placuta frana, chiar daca astea de le am acum sunt destul de ok. 

discurile au kilometrii putin, cam in jur de 5000

multumesc,

Normal nu trebuie sa se ovalizeze cu placute vechi. Se pun placute noi din cauza ca cele vechi ori sunt duse ori au luat forma discului vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

 

am aflat de ce  se comporta urat masina cand pun frana: discul spate stanga extrem de ruginit pe interior, in momentul in care am inceput sa-l ciocanesc a cazut numai rugina + toata zona pe care calca placuta, o sa pun o poza dupa ce-l schimb.

Am gasit disc ptr spate Lemforder la un pret bun, dar nu stiu daca este ok, stiu ca sunt facute prin Brazilia.

ce-mi recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt masina ta ar fi acestea la o prima cautare:

 

 

-discuri-

http://www.mister-auto.ro/ro/disc-de-fran-spate/volkswagen-golf-iv-1j1-1-4-16v-75cp_v8799_g900008.html

 

-placute-

 

http://www.mister-auto.ro/ro/set-de-4-pl-cu-e-de-fran-spate/volkswagen-golf-iv-1j1-1-4-16v-75cp_v8799_g900006.html

 

 

Recomandarea mea ar fi Ate, sau macar TRW dar vad ca sunt apropiate ca pret. Odata cu schimbarea discurilor iti recomand sa schimbi si placutele, si mai important de atat, starea etrierilor, pt ca daca acestia nu functioneaza corect, ai sa dai banii dejeaba pe discuri/placute noi (o problema comuna este blocarea etrierilor spate, care duc la infranare- caldura degajata pe rulment/uzura prematura si neuniforma a discurilor/placutelor), de asemenea curata foarte bine si da cu un spray cu ceara,contactul dintre roata si butuc a.i roata sa cada perfect pe el. 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!