Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

ce parere aveti de discuri si placute Textar? se pot compara cu ATE?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discuri textar nu am avut, dar placute am acum (ate am avut inainte, discuri si placute, dar s-au ovalizat dicurile si am scimbat tot, placutele sunt in stare f buna si dupa 2 ani, abia se vede uzura). In vreo 500km cat am pana acum cu placutele textar nu am observat diferente sau daca sunt nu se pot observa in mers normal, poate cand mergi la limita se vede ceva diferenta dar nu am incercat. A mai avut si tata pe golf 3 placute textar si stiu ca nu l-au tinut prea mult, max 1 an jumate si masia o foloseste numai pt naveta, cam 70km/zi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Lawrentzyu_86 -> Vaselina pe baza de cupru.

Modificat de joflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Am si eu o intrebare. Pe viitor asi dori sa imi schimb si placutele de frana si discurile. Intrebarea este ce sa-mi pun, sa si prinda bine, sa nu se uzeze foarte usor, si sa nici nu coste o avere. Am auzit mai demult ceva despre Brambo. Am vazut pe un site ceva discuri dar am vazut ca cele Bosch sunt mai scumpe. Oare o fi mai bine? Ca la pret brambo e mai ieftin. Si etrierele trebuie schimbate sau alea pot ramane? Ca marime nu stiu de unde sa incep, atat stiu ca am vrut sa-mi pun niste jante de table pe masina de 14 ca erau cu cauciucuri de iarna aproape noi, A facut o proba baiatu de la vulcanizare sa nu iau teapa, l-a schimbat prima data aia din spate, s-a potrivit perfect, asa ca a centrat rotile si a continuat cu schimbatul, dar cand a ajuns la cea din fata, ... hopa, nu mergea sus. Discul din fata era mai mare. Asa ca de aici stiu ca ala din fata e mai mare, dar nu stiu ce marimi se pun.

 

P.S.  inca ceva, am observant ca cand franez mai brusc, trage pe o parte (dreapta) asta e normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tommy_dj jantele pe 14 incap doar pe golf,pe bora iti trebuie minim 15,schimba doar discurile si placutele fara etrieri si vezi dupaia daca mai ai probleme,eu am pus discuri brembo max cu placute ferodo premier si nu am probleme.posibil sa ai discuri de 280 tu masoara diametru inainte sa dai comanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca se plange multa lume pe aici cu discuri ATE ovalizate rapid... eu ma gandesc ca sunt contrafacute, mai ales ca ATE e marca premium

dar oricum te pune pe ganduri, sa dau pe fatza 400 lei pe discuri si placute ATE (care pot fi contrafacute) sau mai putin, pe combinatii din brembo cu trw si cu ferodo.. etc

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat masina in noiembrie, atunci a fost adusa din Germania, si au fost schimbate si placutele si discurile. Am frane foarte bune, au mai condus masina mea niste prieteni cu golf 3 si au zis ca am frane excelente, ca nici nu se compara cu ale lor. Deci in concluzie franele mi-s bune, pana nu-mi apare in bord sau nu-mi mai prind franele nu am de gand sa mi le schimb, acum doar adun informatii. C-am cat tin un set de discuri si placate.. asa aproximativ, stiu ca asta depinde cum franezi/cat/de la ce viteza s.a.m.d. M-ar interesa combinatiile disc/placate. care cu care se mananca. :-)daca intelegi ce vreau sa spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

ce parere aveti de discuri si placute Textar? se pot compara cu ATE?

nu am pe golf, dar are prietena pe 206cc, si pot sa-ti spun ca prind foarte bine, mai bine as putea zice decat la golf pe care am ATE, dar asta e posibil sa fie datorita masinii, fiind mai usoara si suspensia ceva mai tare.  Nu au nici un fel de probleme, ovalizare , scartait, etc. Pe cand ATE mai este cand le apuca scrtaitul, ciudat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat rotile intre ele, tot asa bate la frane, nu am verificat butucurile, da nu imi vine a crede ca e de acolo e problema, imi cunosc masina si e in stare f buna.... Ramane DISC ovalizat ATE+placute ATE in numai 200km!?!??

   :(  :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îţi cunoşti maşina, dar ai schimbat tu discurile cu mâna ta sau ai fost la service? În principiu dacă este să aibă butucul abatere aşa de mare încât să facă urât maşina la frânare, ar trebui să se simtă la mână când învârţi roata, merge când mai uşor când mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Si eu zic la fel, e aproape imposibil sa ovalizezi discuri asa rapid , doar sa te duci pe Nurburgring cu ele ...

Eu sunt aproape sigur ca am un butuc cu probleme altfel nu pot sa-mi explic cum s-au ovalizat. Si apropo de asta dupa ATE am pus Ferodo si alea dupa 10000 tot imi dardaie volanul la franare, deci e clar ca nu e din discuri. Daca e ceva stramb pe acolo o sa se ovalizeze orice marca ar fi ... poate sa mai fie alta cauza inafara de butuc stramb ? De exemplu etrier stramb ?

La mine totul a inceput dupa ce un idiot mi-a scapat masina la vulcanizare de pe cric pe discul de frana fara prezoanele puse, eu zic ca atunci s-a indoit ceva, sau butuc sau etrier habar nu am ce, daca lasi masina doar sa stea pe disc discul practic e sustinut doar de etrier si placute deci poate s-o fi indoit ceva pe acolo...

O sa verific tot si dup-aia o sa mai schimb odata disxurile, incredibil ce probleme poti avea din cauza neatentiei unui prost, ar trebui sa ma duc sa-i cer bani de 2 seturi de discuri fata ...

Sent from my SGH-I897 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HMM, ok  multumesc pentru pareri, voi face in weekend o verificare mai in detaliu :Disc, placute, butuc, etrier etc :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Si de o fuzeta cu butuc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu prea inteleg care-i diferenta intre butuc si fuzeta la G4.

Sorry de offtopic! 

 

O seara placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi nu este. Sunt 2 denumiri pentru aceeaşi piesă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 ştiam că este portfuzeta, dar recunosc că nu sunt prea bine informat în domeniu şi nu vreau să iasă polemici pe tema asta.

În principiu m-am mai jucat cu programe de piese şi ştiam denumirea în engleză, numai că nici una nu se traduce prin fuzetă. Probabil am fost indus în eroare de faptul fuzetă din română în engleză se traduce prin ceva gen ax sau fus. Dar nici la engleză nu mă pricep prea bine, aşa că spuneţi-i uneia carcasă rulment şi celeilalte butuc şi nu vor mai fi confuzii :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e timpul sa schimb discurile pe fata, are 115.000 km si cred ca sunt cele originale :) nu de alta, dar la viteza cand franez tremura volanul si nu vreau joc prin caseta sau roti strambe...

diametru 256 mm

zimmerman 230 lei setul

brembo 240 setul

ate 280 setul

+ placute noi din acelasi constructor ?

ce ziceti ? care merita ? as lua ATE, dar ma gandesc ca sunt si variantele mai ieftine la fel de bune, mai ales ca saracul golf nu e plimbat prea mult

alte combinatii gen discuri Zimmerman + placute ATE ? merita ?

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU mai pun decat ATE dupa experientele cu pagid si textar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au..

eu ma gandeam la discuri zimmerman si placute ATE (cea mai ieftina varianta)

sau discuri si placute Brembo

cea mai scumpa fiind discuri si placute ATE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Wow...280 setul si cauti mai ieftin? Eu am dat 260 pe un disc...:p

Ia ceva bun daca tot ai dimensiune mica si sunt asa ieftine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

initial asa am zis, iau ATE complet si am rezolvat-o, ulterior am mai citit pe aici de ovalizari ale discurilor ATE, plus ca e tentatia aia (daca as iesi si mai ieftin) :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luat discuri zimmerman + placute lpr=ovlizare in 500 km.Mie imi tremura rau de tot la franare din cauza discurilor ovalizate,va avea caseta de suferit sau rotile?

Modificat de apkah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acele ovalizari sunt si din cauza mecanicilor care sunt grabiti si nu fac totul ca la carte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica nu curata butucul cu o perie de sarma.

Sau din cauza ca speli masina si baga jet rece pe discurile incinse.

Sau...materiale proaste care se deformeaza dupa cicluri cald-rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!