Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

adyo13: iti trebuie discuri de 256 cu 5x100 distanta intre gauri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa muulte cautari am gasit si eu in strungar la mine in oras.Chestia nasoala(zic eu) este ca atunci cand am pomenit de tratamentul termic,a inceput sa rada.Intrebarea mea este:are ceva daca strunjesc discurile fara acest tratament?Am vrut sa fac comanda de alte placute dar mecanicul mi-a zis sa le iau si pe ele putin la strung pentru ca sunt noi si nu are rost.E bine asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sâmbătă am vrut să schimb plăcuțele pe față,becul  s-a aprins vineri și nu aveam chef să merg cu el aprins. Am ales TRW, e al 3-lea set schimbat, cu ambele am parcurs câte 50000 km, chiar peste.

Am desfăcut partea stîngă, am scos etrierul, curățat totul cu spray de frîne, am gresat suruburile care prind etrierul și am pus totul la loc. Plăcuțele vechi cred că mai au cam 3 mm, chiar nu am măsurat cât au alea noi. Pe partea dreaptă  am găsit discul cu uzură mai pronunțată pe margini, plăcuțele puțin mai groase, cred că sunt la jumate din alea noi. Nu știu cât de recomandat este să caut un disc de frână mai bunișor la sh și să schimb și pe partea asta! Am mers în jur de 200 km, frâna e bună, nu am vibrații la frânare. La discuri noi nu mă gândesc că nu am bani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut, si respect pentru toata lumea de pe acest forum.

 

am o intrebare, am cumparat de curand un vw golf V din 2008, 1.9 TDI, break, l-am dus la service, i-am schimbat filtrele, iar cand am dat sa schimb si placutele, am intampinat o problema, nu are acelasi model de portfuzeta pe ambele parti(partea din fata), lucru care m-a facut sa cumpar doua seturi de modele de 'placute de frana', zis si facut, mecaniul a zis ca nu o sa intampin nicio problema, eu l-am crezut. Nu am avut nicio problema, am parcurs un drum de apr. 2000 km pana in Belgia, pe drum, cand am urcat Mestecanisul s-a incalzit roata din dreapta(partea cu portfuzeta originala), am zis ca nu e nicio problema, probabil este din cauza placutelor noi, si totul a decurs bine o perioada, pana acum intr-o zi, cand mi s-a aprins un "(!)", in bord, m-am uitat imediat la masina, am vazut ca janta dreapta e foarte ferbinte(partea cu portfuzeta originala), am resetat problema bineteles, dar janta tot mi se incinge, credeti ca problema se datoreaza acestei cauze, ca nu sunt portfuzetele la fel, iar cea originala depune mai mult efort, nu stiu cum sa remediez aceasta problema :(

 

 

Va multumesc frumos, si poate cineva ma poate ajuta;

 

Numai bine.

Modificat de anoxios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma gandesc ca in trecutul masinii a fost avariata in partea aia, si s-a pus piese din dezmembrari, ce s-a gasit, totusi, nu cred ca asta e cauza incingerii.

Ai toate sansele ca garnitura pistonului care apasa pe placute sa fie ciupit, in concluzie sa ai pistonul ruginit si sa nu revina dupa franare.

Vezi la un servis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si la problema pistonului ruginit m-am gandit, mersi frumos.

 

stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ar trebui sa schimbi toata port fuzeta ca sa fie ambele la fel...mi se pare periculos si dubios sa circulu asa mai ales la viteza dr autostrada si franari puternice.

Volanul nu iti tremura cand franezi tare ?

Iar de aprins in bord ce ti s-a aprins mai exact ? Senzor de placute uzate sau altceva ? Masina nu prea stie ca tie ti se incalzeste o roata.

Dupa cum spunea un user mai sus cel mai probabil iti ramane pistonul blocat si de asta se incalzeste.

Sent from my SGH-I897 using Tapatalk

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este o mare problema, ca nu am portfuzete la fel, volanul nu imi tremura deloc, totul e perfect, azi nu mi s-a mai incins, eu cred ca este un piston blocat, maine, poimaine merg la service, mi s-a aprins "(!)" in bord, dar l-am resetat.

 

Mersi frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Imi puteti recomanda ce fel discuri (fata si spate) imi trebuie pentru Golf IV, 2.0? Am vazut pe diverse siteuri tot felul de discuri la diferite preturi. Ce marca ar fi mai buna si totodata sa aiba un pret acceptabil?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ultimele 2 pagini nu mai mult ai gasi aceste raspunsuri. Citire s-a facut in clasa I, de aceea se aduna 100 pagini la un topic ca nimeni nu citeste lucruri discutate deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand Ate, nu sunt foarte scumpe si au review-uri bune, rezista mult si bine, iar franarea este buna:

 

Sa verifici daca am introdus corect datele masinii tale: http://www.mister-auto.ro/ro/disc-de-fran-fa/volkswagen-golf-iv-1j1-2-0-115cp_v11779_g900007.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Datele sunt corecte. Multumesc mult "deenman" pentru raspunsul prompt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o experienta placuta cu TRW In general se zice ca atunci cind schimbi discurile este bine sa pui si placute noi dar de la aceasi firma.Experienta neplacuta am avut cu combinatia discuri TRW si placute ATE -scirtie pe frinare rau de tot si nici dupa 15000 nu am scapat de el.Spor la shoping

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut ca pt golf 4 se potrivesc discuri de 256 si de 280 .  as vrea sa-mi pun de 280. incap discurile in etrieri ? sau trebuie schimbati si etrierii ?

 

daca imi pun discuri de 280 , placutele trebuie sa fie si ele mai mari pt a acoperii toata suprafata de contact cu discul ?

 

sfaturi ?! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ai dreptate, chiar asta voi face dar undeva prin vara, acum doar incep sa le achizitionez pe bucati. Am sa tin cont de sfatul tau in ceea ce priveste marca. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe langa intrebarea de mai sus cu 2 posturi , vreau sa va intreb daca stiti ceva de site`ul asta : 

 

http://www.mister-auto.ro/ro/disc-de-fran-fa/volkswagen-golf-iv-1j1-1-6-16v-105cp_v14590_g900007.html

 

preturile sunt foarte mici si ma cam indoiesc de calitatea materialelor. a mai cumparat cineva de pe acest site ? 

 

ceva referinte ?? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturile nu sunt mici, sunt preturi normale.  La ce te referi prin preturi mici? la primul set de discuri producator BOLK? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU . la ATE . eu vreau sa-mi schimb discurile(fata+spate) + placutele (fata+spate) . pe acel site toate sunt la ~700 ron . 

 

am vb la mai multe magazine de piese auto si mi-au dat un scor de 630 ron pt fata(discuri +placute) si 430 ron pt spate (discuri +placute) = 1060 Ron  total 

 

deci diferenta e aproximativ de 300-350 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta respectiva se cheama adaos comercial (+costuri de curierat la tine in oras).

 

Sa-ti dau un exemplu, o bucsa trapez lemfoder (cu tot cu sportul din aluminiu) pe mister auto costa 125 ron iar la un service cu renume pe tara (automeister) care are sediu si in Baia Mare costa 180 Ron piesa respectiva (cu reducere cu tot). 

 

Adaosul dupa cum bine vezi este destul de mare, diferenta este de 55 ron (32 %).

 

Sau uite alt exemplu pompa ambreiaj SACHS pt masina din semnatura 178 Ron la magazin online (Buc/Cj) sau 260 Ron in service Baia Mare, sau la depozit de piese auto 225 Ron.

 

Evident : mai costa si curieratul pt ca sunt multe site-uri care nu accepta transport gratuit la comenzile sub 500 ron.  

 

Atentie insa, sunt multe piese contrafacute verifica atent si informeaza-te cum sa depistezi produsele contrafacute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa inteleg ca piesele de pe site`ul respectiv sunt ok. pot comanda cu incredere ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca da, am fost aici in cluj in cautare de discuri de frana si lla unele magazine au preturi = cu cele de pe site(daca adaugi si curierul-20-30ron).

Modificat de paulghidel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, si eu am o problema, am schimbat discurile si placutele de frana pe spate, am pus TRW, si acum raman ambele roti infranate pe spate si creste consumul de motorina pe bord,am schimbat ambii etrieri(sh) si pompa de frana dar tot asa face. Oare de la ce ar mai putea fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica suruburile culisante la cei 2 etrieri. Cumpara vaselina speciala si ungele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!