Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

Ziceti-mi si mie va rog modelul discurilor frana spate, pt. Golf 4 hatch ALH, 2002, vin WVWZZZ1JZ2P041211.

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care se curata cu spray Brake Cleaner. ;)

sent from Tapatalk-powered by B 1 60LF A

 

Se curata doar cele care au ulei pe ele. Cele care au stratul ala argintiu nu se curata decat in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un aspect foarte important din cate am citit pe aici este sa NU contaminati placutele de frana cu nicio substanta uleioasa/lichid frana. Am inteles ca intra in materialul care este poros si le puteti arunca. Trebuie lucrat foarte curat si daca lucrati la altceva decat frane e bine sa acoperiti discul cu o carpa curata pentru ca exista tendinta de a va sprijini de el cu maini/manusi murdare. Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ziceti-mi si mie va rog modelul discurilor frana spate, pt. Golf 4 hatch ALH, 2002, vin WVWZZZ1JZ2P041211.

merci

  disc frana  1J0615601N  ,230X9 5/100  PR-1KK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o situatie si as vrea sa aflu ce o genereaza dar nu stiu cum pot verifica, la service habar nu au, mi-au zis.

Am pus un set de discuri noi LPR fata spate, fata s-a ovalizat dupa 3000 km, acum am pus doar pe fata Ferodo

si dupa alti 2 - 3 mii deja incep sa trepideze, mai timid dar clar trepideaza la franare. Montajul efectuat in service,

au spus ca este in regula masina, discurile LPR proaste punem Ferodo si acelasi rezultat. Discurile vechi nu aveau

nici-o problema doar ca erau uzate. Unde sa merg, ce sa verific, cine a mai patit la fel?

Multumesc!

Ai schimbat cumva de curand si rulmentii pe fata? Daca da verifica sa fie bagati corect pana la capat, eu din aceasta cauza am ovalizat 2 discuri pe fata dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, care ar trebui sa fie comportamentul franei dupa schimbarea tuturor discurilor si a placutelor?

am facut cam 100 KM si inca nu am frana pe care o asteptam, ma gandeam ca fiind toate la grosimea lor, frana o sa prinda mai repede , mai bine, pedala mai sus, etc.

Cum functioneaza servorana,? E normal daca apesi usor sa se duca pedala spre jumatatea cursei si sa fie mai moale.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai fa o aerisire a sistemului si verifica si cum sunt urmele de frecare pe discuri.

sent from Tapatalk-powered by B 1 60LF A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am montat pe fata discuri zimmerman, si placute ATE, insa nu sunt multumit deloc de calitatea discurilor , deja dupa 1500 de km au inceput sa se ovalizere, inca de la montaj se simtea un pic , insa odata cu trecerea timpului au inceput sa se pronunte mai accentuat , ma gandesc sa le dau jos si la rectific un pic la strung insa nu stiu ce rezultate o sa am !

Partea mai nasoala este ca odata cu schimbarea discurilor am schimbat toata articulatia fata, inclusiv rulmentii , acestia au fost bagati cu presa hidraulica , fara a se bate in ei, am auzit ceva discutii in postarile anterioare ca ar putea fi si din pricina rulmentilor !

Cum pot verifica acest lucru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifici abaterea butucului cu ceasul comparator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun raspuns, la asta m-am gandit si eu dar daca ar fi fost butucul stramb, cam cum s-ar fi comportat roata ( rotile), carre sunt stranse tot in butuc la 120-150 Km /h, nu am nici macar cea mai bataie la dum intins, iau mana de pe volan si merge ață.

Daca pe butuc ar fi fost o abatere de 1mm , pe capatul rotii , cauciucului ar fi trebuit sa fie de aprox 5mm, tinand cont de diametrul rotii.

Ca varianta de garaj am ales o meghina f grea , am adu-s-o langa roata , am prins in fălcile ei un cui si l-am apropiat de buza jantei( masina fiind ridicata pe cric), am invartit de roata , iar abaterea la buza jantei este de max 1 mm, asta tinand cont si de o oarecare deformare a jantei !

Daca fac rost de comparator o sa fac si la butuc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o cercetare mai amanuntita, am vazut ca discul este mai uzat pe partea interioara decat la exterior ( partea dinspre etrier ), este normal ?

O alta intrebare am inteles ca si compensatorii montati pe etrieri ar trebui sa preia o oarecare parte a dezechilibrului discului in timpul franarii , se gasesc acesti compensatori separat de etrieri ?

Compensatorii sunt pisele de cauciuc prin care trece surubul ce prinde etrierul de portetrier .

Eu am pus la montaj un pic vasilina siliconica de inalta temperatura pe acel surub si nu este blocat , l-am verificat iarasi , ma gandesc ca poate acele piese la o anumita perioada trebuie schimbate !

A facut cineva acesta operatiune ?

Ma gandesc sa fac si asta ptr a nu arunca degeaba banii pe discuri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am pus discurile vechi inapoi (  mare noroc am avut ca nu le-am aruncat ), se comporta excelent , daca nu reusesc sa aj cumpar ajung la un final fericit cu rectificarea lor, trebuie sa cumpar altele , insa marca chiar nu mai stiu ce sa aleg !!!!!!!!!!!!!

Am o recomandare cu PAGID, insa mai adun pareri !

Concuzie.................discurile erau problema !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ce concluzie sa mai trag daca cu discurile vechi am mers 90000 km, si nu am avut probleme, le-am pus pe cele noi, au inceput problemele, am pus iarasi vechiturile si se comporta bine , ce sa mai vb , discurile noi desi firma sunt de caca !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce nu pui originale????

sent from Tapatalk-powered by B 1 60LF A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum dupa ce am cheltuit si cu primele mai dau bani si pe altele, ajungeam la valuarea celor originale , dar scumpe breeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care-s discurile originale? Cat costa? Char nu mai inteleg nimic.

Am pus LPR, apoi Ferodo acu trec la ATE, toate-s tot o apa si-un pamant.

Modificat de Flanker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercati sa puneti discuri TRW cand mai schimbati...problema cu trepidatiile am avut-o si eu dar erau discurile mancate de rugina ca a stat masina , am pus discuri plus placute trw si dupa 40.000 de km abia se observa uzura discurilor , plus ca am dat si cu apa pe ele cand erau incinse fara sa cunosc riscurile si nu s-a intamplat nimic , m-au costat in jur la 450 ron discuri fata plus placheti TRW ,sunt chiar bune incercati , sunt nemtesti si foarte bune calitativ .

Modificat de emildrg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus pe fata ATE power disc + ATE placute standard luate de pe ebay.de - 157 Euro transport inclus. Le-am comandat Joi si luni le-am avut.

Dupa 200 km prin oras , fara rodaj nu simt vreo problema + am pus si o frana brusca cand mi-a iesit un i..ot in fata si au muscat binisor - a intrat ABS-ul.

Florin

Modificat de joflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot la ATE power disc ma gandesc si eu, asta dupa sarbatori, momentan am reusit sa le rectific pe cele zimmerman, acum sa le montez sa vedem ce zice !

Srungarul nu mi-a dat multe sperante, in sensul ca la strujire discul avea poriuni de material unde era f tare , si altele ca branza de moale, de aici si deformarea lor in timp.

Materialul nu este calit corespunzator .

Ideea era ca inainte de strunjire era bine sa le duc undeva la tratament ( daca mai vroiam sa salvez ceva, tinand cont ca sunt noi si nu sunt tocite mai deloc )

Acum cele mai bune sunt vechiturile !!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm, pe autokarma de ex sunt 420+144= 566ron discuri power si placute stoc de 280mm, nu cred ca ai iesit in avantaj deloc cu ebay-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maybe yes , maybe no, am cumparat si din Ro diverse si nu stiu, dar parca prefer DE la unele chestii. Si acum regret amortizoarele SACHS cumparate in RO si Made in Turkey ...

 

Dar nu cred ca are rost sa incepem acea veche controversa RO vs DE - este aceeasi calitate, sunt aceleasi surse de furnizori?

Important este sa dai banii astia odata nu de n ori si parca ce e pe piata Germana inca mai are o urma de control al calitatii desi nu mai este ca acum 10 ani in urma - confirmat de multi prieteni de prin Germanica.Cred ca inca furnizorii au o frica/teama sa nu piarda aceasta importanta piata si eu zic ca mai au o urma de constrangere sa nu faca lucrurile asa cum sunt discurile colegului de mai sus. Oricum am sa va tin la curent daca am luat tzeapa :-).

 

 

Stima,

Florin

Modificat de joflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pentru cunoscatori. Ce sa aleg pentru discuri si placute de frana (fata + spate) la un VW Golf 4, 1,6 16v, 12.2002 ... dintre ATE, TRW si Bosch ? Preturile sunt aproximativ destul de apropiate, ma intereseaza calitatea.

Multumesc anticipat pt raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!