Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

Salut! Vreau si eu sa schim toate discurile + placutele.

Intre toate original si toate ate (cu power disc pe fata) ce sa aleg?(de fapt dilema mai mare e pe fata intre original si ate power disc si placute ate)

Sau ce alte variante?

Multumesc!

WVWZZZ1JZ2D345957

Modificat de maxi8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e adevarat ca placutele de frana roadhouse nu au in compozitie fier ci kevlar fapt ce impiedica scartaitul si imbunatateste franarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a schimbat si mie mecanicul azi discurilesi placutele de frana pe fata si pe spate si acum pedala are o cursa mai lunga decat inainte. Ca sa opresc pe loc trebuie sa apas mult mai jos. El mi-a spus ca trebuie sa se aseze mai bine placutele pe disc, dureaza putin pana revine la normal. Oare asta sa fie sau altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, abia dupa vreo 500-1000 km vei avea o franare mai eficienta ..si mers prudent pana atunci :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

500-1000, bun mersi! Da, voi merge prudent cu siguranta! Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e adevarat ca placutele de frana roadhouse nu au in compozitie fier ci kevlar fapt ce impiedica scartaitul si imbunatateste franarea?

 

Nu stiu ce au in compozitie, dar eu iti pot spune ca nu scartaie deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

La remontare etrieri ce parere aveti sa caut pasta anti destrangere surub?

Am vazut ca, kiturile originale de reparatie au suruburile date cu pasta. Daca da ce as putea folosi?

merci florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, abia dupa vreo 500-1000 km vei avea o franare mai eficienta ..si mers prudent pana atunci :)

 

Bine ca nu ai zis 10 000 :) .3-5 franari mai lungi in afara orasului sunt suficiente in cazul placute+discuri noi la toate rotile cum a zis el.Daca nu isi revine atunci are o problema.

Chiar alaltaieri am schimbat discurile pe fata si intradevar primele 2-3 franari au fost cu emotii dar dupa aceea a revenit totul la normal.Cursa nu trebuie sa fie mai lunga dupa schimbul placutelor+discurilor.

Modificat de fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ajuta pe cineva , eu am pus pe fata discuri TRW + placheti TRW si au deja 38.000 de km aproape fara uzura deci trageti concluziile.Cand am coborat pe transfagarasan am coborat pe liber ca bou si se incnisesera rau de tot miroseau in ultimu hal , am dat iar ca bou cu apa peste ele , nu s-au ovalizat fratilor deloc nu au absolut nimic deci inca o dovada ca discurile produse de TRW merita toti banii.

Modificat de emildrg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai fost tu norocos de nu s-au ovalizat

sent from Tapatalk-powered by B 1 60LF A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Asa este, abia dupa vreo 500-1000 km vei avea o franare mai eficienta ..si mers prudent pana atunci :)

 

Bine ca nu ai zis 10 000 :) .3-5 franari mai lungi in afara orasului sunt suficiente in cazul placute+discuri noi la toate rotile cum a zis el.Daca nu isi revine atunci are o problema.

Chiar alaltaieri am schimbat discurile pe fata si intradevar primele 2-3 franari au fost cu emotii dar dupa aceea a revenit totul la normal.Cursa nu trebuie sa fie mai lunga dupa schimbul placutelor+discurilor.

 

Da, ai dreptate, deja incep sa revina la normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am schimbat si eu placutele de frana pe fata.Am pus ATE .

Dupa ce am imipins pistonasele etrierele , mi-a crescut nivelul lichidului de frana si a dat si pe afara o gramada.

Mi-am montat placutele, dar frana nu e asa eficienta. Ar trebui sa fac aerisire la frane cumva?

Am auzit un zvon ca dupa vreo 100 de km se mai tocesc placutele si iau forma discului si atunci o sa am o frana buna.

Parca aud si un fel de fasait cand calc pedala de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bun zvonul ala, doar ca mai pune un 0 la sfarsit si tine-o mai moale cu frana pana atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana se pasuiesc placutele pe disc nu o sa ai frana asa eficienta.

Depinde unde mergi cu masina,daca mergi numai in oras perioada e mai scurta...daca mergi numai afara perioada creste putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai baieti, nu oi fi eu mecanicul lui peste, dar cum e posibil sa spuneti ca dupa 1000 de km se pasuiesc placutele cu discurile???? Daca discurile au caneluri atat de pronuntate, trebuie schimbate. Ce facem, vb discutii??

sent from Tapatalk-powered by B 1 60LF A

Modificat de TGBabanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam ca trebuie facut rodajul la placute/discuri (mai ales discuri) dupa schimbare..in care se franeaza de la 100km/h la 50km/h..la limita intrarii ABS-ului..apoi se accelereaza lin (sa se poata raci sisteul de franare) iar la 100 si se franeaza pana la 50 de inca 4 ori. Se mai repeta operatiunea de inca 5 ori de la 100 la 20 si gata. In felul asta toata suprafata discului intra bine/toata in contact cu placutele. In oras este riscul sa pui frana (si sa ramai cu piciorul pe frana) doar pe jumatate de disc, si pe jumatatea aia se va decali neuniform discul, se va incinge diferit si sunt sanse imense sa apara depuneri de pe placuta de frana (asa numita ovalizare, care nu e nimic decat placuta depusa neuniform pe disc). In oras nu ai deloc control asupra franarii. Eu recomand metodata asta cu frana prelungita de la viteza mai mare (fara a opri rotile de tot) dar mai intrebati inainte !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu metoda ta, dar asta inseamna cativa km, nu sute sau mii cum ziceau unii.

sent from Tapatalk-powered by B 1 60LF A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus ATE Powerdisc pe fata + placute ATE standard. Inca nu le-am rodat , astept sa se faca vreme fara ploaie sa nu le ud prin balti dupa ce le incing. Apoi vin cu impresii.

 

Oricum ca idee aveti grija la etrieri , cei mai buni sunt cei care pot fi impinsi la loc foarte usor. Eu am avut unul semigripat si se vedea ca a uzat si placutele si discurile mai repede dect cel negripat. Cei negripati aproape ca merg impinsi cu mana la loc.

Ca si metoda de impingere la loc -> o menghina de tamplar cu grija sa nu piscati garnitura si sa strnageti uniform (cu o bucata de lemn cred ca era mai bine)

Ca si verificare un ceas comparator pe o bucata mare stabila de lemn :-)

Si inca o treaba - am afalt ca ar fi bine sa punem pasta anti destrangere pe suruburile care fixeaza etrierii de portetrieri (am luat LOCTITE 243).

post-125383-0-32787600-1385565502_thumb.

post-125383-0-42840100-1385565508_thumb.

Modificat de joflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

Ca si verificare un ceas comparator pe o bucata mare stabila de lemn :-)

Ca să vezi ce tâmpit sunt, m-am chinuit o jumătate de zi să fac un braţ, dar ideea asta simplă cu lemnul nu mi-a venit. Şi aveam curtea plină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cheia franceza este cel mai bun ,,utilaj'' posibil pentru pistonasul la etrierii fata de g4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord, am vazut posturile precedente, impinge echilibrat etrierul dar nu am o cheie franceza :-) ...


Un pic offtopic... daca va uitati in poza cu bucata de lemn vedeti pe aparatoarea de noroi niste pete ca de ulei. Este vaselina aruncata de pe langa burduful planetarei zic eu. Pe tija asta am plin de vaselina iesita de nu stiu unde. Avem un topic deschis pe problema aceasta? Pe partea stanga e curat ca lacrima si aici e plin de vaselina Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cind sint inca pe pozitie placutele vechi, poti baga o surubelnita intre cea fixata in piston si disc si impingi usor ca sa intre in etrier

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca era vorba de discuri cu caneluri. Cand deja sunt "roase" discurile, trebuie inlocuite.

Placutele pana isi intra in uz, ma refer la material, trebuie "rodate", la fel si discurile. Noi fiind, au pe ele, din fabricatie un soi de solutie/material, iar acela pana se duce, franarea nu e atat de eficienta.

Sent from my V1_Viper using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care se curata cu spray Brake Cleaner. ;)

sent from Tapatalk-powered by B 1 60LF A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!